|
Сынып жетекші: |
Айлекова Эльмира
Отешовна |
|
|
Күні: |
13.01.2025 |
|
|
Сынып: 9 «Ә» |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Біз-сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз!» «Зиян келтіруі мүмкін ұсыныстарды нақты және батыл түрде қабылдамауды қалай үйренуге болады?» |
|
|
Мақсаты |
Сыбайлас жемқорлықтың қоғамға тигізетін әсерін түсіндіру. Оқушыларды адалдық, жауапкершілік, әділдік сияқты құндылықтарға баулу. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестегі оқушылардың рөлін анықтау Оқушыларға зиян келтіруі мүмкін ұсыныстарды тану және оларға "жоқ" деп айту дағдыларын қалыптастыру. Қауіпті жағдайлардан аулақ болудың батыл әдістерін түсіндіру. Жауапкершілік пен өзіндік шекараны сақтау құндылықтарын тәрбиелеу. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді |
|
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
"Адалдық – ардың ісі" тақырыбына қысқаша ой бөлісу. Кіріспе бөлім : Сыбайлас жемқорлықтың анықтамасы: мұғалімнің түсіндіруі. Қазақстандағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат (Нақты мысалдар келтіру: "Адал Ұрпақ", "Саналы Ұрпақ" жобалары Жемқорлықтың қоғамдағы салдары туралы бейнеролик көрсету. Негізгі бөлім : Топтық жұмыс: 1. "Жемқорлықсыз қоғам" постері Оқушылар топқа бөлініп, жемқорлықсыз қоғам құру жолдары туралы постер дайындайды. Сұрақ-жауап: Жемқорлықтан қалай аулақ болуға болады? Адал болу үшін қандай қасиеттер қажет? Бейнематериалдар (Қазақстандағы жемқорлыққа қарсы әрекеттер туралы |
Оқушылар ситуациялық сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар өз жауаптарын ортаға салады. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды Мотивациялық сөздер |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім: Рефлексия: "Мен адалдықты қалай түсінемін?" тақырыбында эссе жазу немесе қысқаша пікір айту. Үй тапсырмасы: "Сыбайлас жемқорлықты жою үшін мен не істей аламын?" тақырыбында шағын шығармашылық жұмыс жазу.
|
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
|
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Қызығушылықты ояту: Сұрақ: «Сіздерден біреу орынсыз немесе қауіпті нәрсені жасауды сұрағанда қалай жауап бердіңіздер?» Негізгі бөлім 1. Жаңа тақырыпты түсіндіру : Зиян келтіруі мүмкін ұсыныстар дегеніміз не? 1. Адамның қауіпсіздігіне немесе денсаулығына зиян тигізуі мүмкін әрекеттер. 2. Заңға қайшы әрекеттерді орындау туралы өтініштер. 3. Басқаларды ренжітуге немесе қарым-қатынасқа зиян келтіруге бағытталған ұсыныстар. Қауіпті ұсыныстарды тану: 1. Ұсыныстың салдарын ойлау: бұл әрекет маған немесе басқаларға зиян келтіре ме? 2. Өзіңді ыңғайсыз сезіну. 3. Заңдылық пен этикаға сәйкестігін бағалау. Батыл "жоқ" деп айтуды үйрену: 1. Тікелей бас тарту: «Мен мұны істемеймін» немесе «Бұл дұрыс емес». 2. Себепті түсіндіру: «Бұл қауіпті», «Бұл заңсыз». 3. Қайталамау: Бірнеше рет нақты әрі сенімді түрде бас тарту. 4. Өзгелердің пікіріне тәуелді болмау және өз шекараңды сақтау. 2. Рөлдік ойын : Тапсырма: Оқушыларды 3-4 топқа бөлу. Әр топқа қауіпті ұсыныс бар жағдай беріледі: 1. Біреу заңсыз әрекетті орындауды сұрайды. 2. Досы шылым шегуді немесе алкоголь тұтынуды ұсынады. 3. Бейтаныс адам әлеуметтік желіде жеке ақпарат сұрайды. 3. Талқылау : Сұрақтар: «Сіз бас тартқан кезде қандай қиындықтарға тап болуыңыз мүмкін?» «Жағдайдан қалай дұрыс шығуға болады?» Қорытынды 1. Қайталау: Мұғалім сабақтың негізгі тұжырымдарын қайталайды: Зиян келтіруі мүмкін ұсыныстарды тану. Батыл және нақты түрде бас тарту. Рефлексия: Сұрақ: «Сабақтан қандай маңызды нәрсе үйрендіңіздер?» Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Үй тапсырмасы: «Қауіпті ұсыныстарды қабылдамау» тақырыбында отбасыңызбен талқылау өткізіңіз. Қауіпсіз қарым-қатынас пен жеке шекаралар туралы постер жасау. |
Сұрақтарды талқылайды. Сұрақ -жауап арқылы орындайды. Топ мүшелері жағдайды талқылап, «жоқ» деп айтудың батыл жолдарын сахналайды. Әр топ өз көрінісін сыныпқа көрсетеді. |
|
Презентация Қауіпті жағдайлар туралы қысқа бейнематериалдар. Жағдайлар жазылған карточкалар Презентация |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Біз сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз
Біз сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз
|
Сынып жетекші: |
Айлекова Эльмира
Отешовна |
|
|
Күні: |
13.01.2025 |
|
|
Сынып: 9 «Ә» |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Біз-сыбайлас жемқорлыққа қарсымыз!» «Зиян келтіруі мүмкін ұсыныстарды нақты және батыл түрде қабылдамауды қалай үйренуге болады?» |
|
|
Мақсаты |
Сыбайлас жемқорлықтың қоғамға тигізетін әсерін түсіндіру. Оқушыларды адалдық, жауапкершілік, әділдік сияқты құндылықтарға баулу. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестегі оқушылардың рөлін анықтау Оқушыларға зиян келтіруі мүмкін ұсыныстарды тану және оларға "жоқ" деп айту дағдыларын қалыптастыру. Қауіпті жағдайлардан аулақ болудың батыл әдістерін түсіндіру. Жауапкершілік пен өзіндік шекараны сақтау құндылықтарын тәрбиелеу. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді |
|
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
"Адалдық – ардың ісі" тақырыбына қысқаша ой бөлісу. Кіріспе бөлім : Сыбайлас жемқорлықтың анықтамасы: мұғалімнің түсіндіруі. Қазақстандағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат (Нақты мысалдар келтіру: "Адал Ұрпақ", "Саналы Ұрпақ" жобалары Жемқорлықтың қоғамдағы салдары туралы бейнеролик көрсету. Негізгі бөлім : Топтық жұмыс: 1. "Жемқорлықсыз қоғам" постері Оқушылар топқа бөлініп, жемқорлықсыз қоғам құру жолдары туралы постер дайындайды. Сұрақ-жауап: Жемқорлықтан қалай аулақ болуға болады? Адал болу үшін қандай қасиеттер қажет? Бейнематериалдар (Қазақстандағы жемқорлыққа қарсы әрекеттер туралы |
Оқушылар ситуациялық сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар өз жауаптарын ортаға салады. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды Мотивациялық сөздер |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
Қорытынды бөлім: Рефлексия: "Мен адалдықты қалай түсінемін?" тақырыбында эссе жазу немесе қысқаша пікір айту. Үй тапсырмасы: "Сыбайлас жемқорлықты жою үшін мен не істей аламын?" тақырыбында шағын шығармашылық жұмыс жазу.
|
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
|
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Қызығушылықты ояту: Сұрақ: «Сіздерден біреу орынсыз немесе қауіпті нәрсені жасауды сұрағанда қалай жауап бердіңіздер?» Негізгі бөлім 1. Жаңа тақырыпты түсіндіру : Зиян келтіруі мүмкін ұсыныстар дегеніміз не? 1. Адамның қауіпсіздігіне немесе денсаулығына зиян тигізуі мүмкін әрекеттер. 2. Заңға қайшы әрекеттерді орындау туралы өтініштер. 3. Басқаларды ренжітуге немесе қарым-қатынасқа зиян келтіруге бағытталған ұсыныстар. Қауіпті ұсыныстарды тану: 1. Ұсыныстың салдарын ойлау: бұл әрекет маған немесе басқаларға зиян келтіре ме? 2. Өзіңді ыңғайсыз сезіну. 3. Заңдылық пен этикаға сәйкестігін бағалау. Батыл "жоқ" деп айтуды үйрену: 1. Тікелей бас тарту: «Мен мұны істемеймін» немесе «Бұл дұрыс емес». 2. Себепті түсіндіру: «Бұл қауіпті», «Бұл заңсыз». 3. Қайталамау: Бірнеше рет нақты әрі сенімді түрде бас тарту. 4. Өзгелердің пікіріне тәуелді болмау және өз шекараңды сақтау. 2. Рөлдік ойын : Тапсырма: Оқушыларды 3-4 топқа бөлу. Әр топқа қауіпті ұсыныс бар жағдай беріледі: 1. Біреу заңсыз әрекетті орындауды сұрайды. 2. Досы шылым шегуді немесе алкоголь тұтынуды ұсынады. 3. Бейтаныс адам әлеуметтік желіде жеке ақпарат сұрайды. 3. Талқылау : Сұрақтар: «Сіз бас тартқан кезде қандай қиындықтарға тап болуыңыз мүмкін?» «Жағдайдан қалай дұрыс шығуға болады?» Қорытынды 1. Қайталау: Мұғалім сабақтың негізгі тұжырымдарын қайталайды: Зиян келтіруі мүмкін ұсыныстарды тану. Батыл және нақты түрде бас тарту. Рефлексия: Сұрақ: «Сабақтан қандай маңызды нәрсе үйрендіңіздер?» Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Үй тапсырмасы: «Қауіпті ұсыныстарды қабылдамау» тақырыбында отбасыңызбен талқылау өткізіңіз. Қауіпсіз қарым-қатынас пен жеке шекаралар туралы постер жасау. |
Сұрақтарды талқылайды. Сұрақ -жауап арқылы орындайды. Топ мүшелері жағдайды талқылап, «жоқ» деп айтудың батыл жолдарын сахналайды. Әр топ өз көрінісін сыныпқа көрсетеді. |
|
Презентация Қауіпті жағдайлар туралы қысқа бейнематериалдар. Жағдайлар жазылған карточкалар Презентация |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













