Біздің айналамыздағы ақпарат

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Біздің айналамыздағы ақпарат

Материал туралы қысқаша түсінік
әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ақпарат және оны өңдеу

Мектеп: Малайсары ЖОББМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Аубакирова Ж.Т.

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Біздің айналамыздағы ақпарат

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.1.1-әртүрлі ақпаратты атап шығу және көрсету.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар істеуге дағдыланған:

  • Біздің айналамыздағы әр түрлі ақпараттың түрлерін ажырата біледі.

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

  • Біздің айналамыздағы әр түрлі ақпараттарға мысалдар келтіре алады.

Кейбір оқушылар істеуге қабілетті:

  • Біздің айналамыздағы әр түрлі ақпараттың қабылдауға, алмасуға мысалдар келтіреді.

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Ақпарат түрін формасына қарай анықтайды.

Тілдік мақсаттары


Оқушылар істей алады:

  • ақпараттың түрлеріне мысал келтіреді, және оны сиппатайды.

Пәндік лексика мен терминология:

  • Ақпарат, информатика, ақпараттық үдеріс, сақтау,тарату, өңдеу, көз, қабылдаушы, байланыс каналыболады;

  • Ақпарат беру үшін ... арнасы қолданылды;

  • Ақпараттық үдерістер – бұл .

Сұқбатқа/хатқа арналған пайдалы сөздер:

  • ... ақпарат көзі болады.

  • Ақпарат беру үшін .... арнасы қолданылады.

  • Ақпараттық үдерістер – бұл …

  • Берілу түрлеріне қарай ақпарат ... болады

Құндылықтарға

баулу

  • шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;

  • қарым-қатынас жасау қабілеті;

  • өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;

  • жауапкершілік;

  • денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету;

  • өмір бойы оқуға дайын болу.

Пәнаралық

байланыс

Математика, бейнелеу өнері, тарих

Алдыңғы білім

Оқушылардың ақпарат, оларды сақтау, тарату және өңдеу тәсілдері жөнінде интуитивті білімдері бар.

Сабақбарысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

8 мин







Оқушылармен сәлемдесу, сыныпқа ынтымақтастыру атмосферасын қалыптастыру.

Ынтымақтастық ахуал туғызу;

Оқушылар шеңбер құрады. Ортада сиқырлы қобдиша тұрады. Сыйлықтар – қағазға жазылған адамгершілік қасиеттер.Мысалы:пысық, сүйкімді, жарқын жүзді, салмақты, батыр, әдемі, білімді, мықты, жылдам, өжет, ұяң, өнерлі.

Жаттығу шарты: Қобдишадан әр оқушы кезекпен бір сыйлықты таңдап алып, ішінде жазылған сөзді лайықты деп санаған адамға сыйлайды. Сыйлықтар үлестірілгеннен кейін, шеңбер бойынша өзінің сыйлығын айтады

Сонымен, қоршаған орта да осы қасиетке сізді лайық деп таныса, жеке-жеке қошемет көрсетейік. Сыйлықтарыңыз құтты болсын! Орындарымызға отырайық.

Жұпқа бөлу: «Екі түрлі тәтті тарату» арқылы жұпқп бөлу, тәттілерге төмендегі сөздерді жабыстырылып қойылады. (сан, мәтін, графика)


Сабақтың ортасы

25 мин

1-тапсырма: Төмендегі суреттерге қарап, ақпараттарды ажыратыңдар. Қалай ойлайсындар, күнделікті өмірде осындай ақпараттарды пайдаланамыз ба? Мысалдар келтіріңдер.












Бағалау критерийi

Дескриптор

Шәкіл

Суреттерге қарап ақпарат түрлерін ажыратады (атайды немесе жазады)

Таңбалы-мәтіндік ақпараттарды дұрыс атайды

3

Графикалық ақпараттарды дұрыс атайды

2

Күнделікті өмірдегі пайдаланатын ақпараттарға мысал келтіреді

Таңбалы-мәтіндік ақпараттарға мысал келтіреді

1

Графикалық ақпараттарға мысал келтіреді

1

Барлығы

7

2-тапсырма: «ЭКСПО-2017» тақырыбында постер түрінде жоба жасайды. (жұппен жұмыс)

«Тілші» әдісі арқылы әр жұп жасаған жобасын қорғайды.

Дескриптор:

-Ақпаратты мәтіндік формада ұсынады;

- Ақпаратты сандық формада ұсынады;

- Ақпаратты графикалық формада ұсынады;

-өз жобасын қорғайды.



Бағалау критерийi

Дескриптор

Шәкіл

Жобаны қорғауда ақпаратты түрлі формада ұсынады

Мәтіндік формада ұсынады

1

Графикалық формада ұсынады

1

Сандық формада ұсынады

1

Жобаны қорғауда ұжымдық әрекет көрсетеді

Топтың барлық мүшесі қатысты

2

Топтың барлық мүшесі қатысқан жоқ

1

Жобаның безендірілуі

Эстетикалық талаптардың орындалуы

1

Барлығы

7




Сабақтың соңы

Рефлексия

7 мин

«ҚҚҚ» әдісі арқылы өз ойларын жазып, «Блоб» ағашына стикерге атын жазып, өзінің сабақ барысында қай жерде тұрғанын айтып іледі.


Үйге тапсырма: Қорғаған жұмысқа байланысты эссе жазып келу.


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Дарынды оқушыларға қосымша тапсырма дайындалады. Қабілеті төмен оқушыларға қажет жағдайда үлгеруші оқушының көмек көрсетуі ұсынылады.

Өзін-өзі бағалау парағы арқылы.

Аты-жөні

1-тапсырма

2 –тапсырма

«Жоба»

Жалпы













Бағалау критериилері:

1 –тапсырма – 7 балл

2 –тапсырма «Жоба»– 7 балл

Дескриптор

12-14 б-«Жарайсың!»

9-11 б - «Жақсы, бірақ ...»

6-8 б- «Қанағат, келесі ... көңіл аудар!»

Компьютер сыныбында техника қауіпсіздігін сақтау.

Құндылықтарға баулу арқылы тәжірибелік жұмыста шығармашылық және жауап-кершілік арқылы жүзеге асырылады.

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
565
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі