Біздің айналамыздағы ақпарат

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Біздің айналамыздағы ақпарат

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

1-бөлім. Ақпаратты ұсыну

    1. Біздің айналамыздағы ақпарат

Мектеп:


Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

5.2.1.1 әртүрлі ақпараттың мысалдарын келтіру және ақпаратты әртүрлі объектілерде ұсыну.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • ақпарат ұғымы мен түрлерін анықтайды.

Көптеген оқушылар:

  • ақпарат түрлерін салыстырады.

Кейбір оқушылар:

  • ақпарат түрлерін дұрыс қолданудың маңыздылығын сипаттайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

Қазақ тілі

Орыс тілі

Ағылшын тілі

хабар

cообщение

message

таңба

знак

sign


Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Талқылау.

  • «Ақпарат» сөзін қалай түсінесің?

  • Адам ақпаратты қайдан алады?

  • Ақпаратты қандай түрлерге бөлесің?

  • Адам қабылдаған ақпаратты қалай ұсынуы мүмкін? Ойлан!

  • Адамның ақпаратты қабылдауының қандай түрлерін айта аласың? Ойыңмен бөліс!

  • Адам, хайуанаттар және өсімдіктердің қоршаған ортадан ақпаратты қалай қабылдайтыны жайлы не айта аласың?

Жазу.

Қабылдау тәсілі бойынша ақпарат түрлерін жазу.

Ұсыну тәсілі бойынша ақпарат түрлерін жазу.

Алдыңғы алған білімі

Ақпарат іздеу, ақпарат алмасу (3- сынып).

Пәнаралық байланыс

Математика, Көркем еңбек.

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» ұлттық идеология құндылықтарын іске асыру.

Жоспар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, түгендеу.

Сыныпта көңілді ахуал орнату.


Оқушылар сурет бойынша: «Адам естиді, көреді, дәм сезеді, иіс сезеді, сипап сезеді»,– деп жауап берулері керек.

Балалар осы процестерді орындай отырып, адам өзіне ақпарат алады деп, сабақтың тақырыбын жазады.

Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

Тапсырма орындауға қажетті құралдар.

Сабақтың ортасы

35 мин

Жаңа тақырып туралы білім деңгейлерін анықтау үшін ынталандыру сұрақтарын қою

  • «Ақпарат» сөзін қалай түсінесің?

  • Адам ақпаратты қайдан алады?

  • Ақпаратты қандай түрлерге бөлесің?

  • Адам қабылдаған ақпаратты қалай ұсынуы мүмкін? Ойлан!

  • Адамның ақпаратты қабылдауының қандай түрлерін айта аласың? Ойыңмен бөліс!

Адам, хайуанаттар және өсімдіктердің қоршаған ортадан ақпаратты қалай қабылдайтыны жайлы не айта аласың?

Оқулықпен жұмыс: Оқушылар оқулықтағы мәліметтермен танысады. Мұғалім балаларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талдайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады).


Топтық жұмыс:

  1. Айналаларыңнан екі затты таңдап алыңдар. Қабылдаудың 5 түрі бойынша салыстырып, талдаңдар. Бұл заттар туралы ақпарат алу үшін қайсы сезім мүшелері көбірек қызмет етеді? Неліктен?

  2. 4-сурет қандай ақпарат түрлері арқылы ұсынылған? Түсінктеме беріңдер.


Жеке тапсырмалар орындау

1-тапсырма. Суреттегі кейіпкерлер қоршаған ортадан қандай ақпарат алады? Ол үшін ақпаратты қабылдаудың қандай түрлері көмектеседі?

Дескриптор:

  • қабылдау тәсілі бойынша ақпарат түрлерін анықтайды;

  • ұсыну тәсілі бойынша ақпарат түрлерін анықтайды.

2-тапсырма

5- суреттегі кез келген заттың атауын төмендегі кестеге жаз. Суреттегі кейіпкерлердің ол затты қабылдауына кестеде берілген сезім мүшелерінің қайсысы қатысады? Тиісті бағандарға (+) таңбасын қой.


Заттың

атауы

Көру

Есту

Дәм

сезу

Иіс сезу

Сипап сезу



















Дескриптор:

  • ақпарат көзін анықтайды;

  • ақпарат түрлерін анықтайды.

Жұптық жұмыс

Ақпараттың ұсыну түріне қарай бөлінуі бойынша күнделікті өмірден 2 мысалдан келтіріңдер. Маңыздылығын бағалаңдар.


Дескриптор:

  • ақпарат түрлеріне өмірден мысал келтіреді;

ақпарат түрлерінің маңыздылығын анықтайды.

Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

Тапсырма орындауға қажетті құралдар.

Сабақтың соңы

5 мин

Мәліметтерді сәйкестендіріңдер.

Қайсар өзенде шомылып жатыр. көру иіскеу

Лаура алма шырынын ішті. дәм сезу есту

Арман жаңа піскен тоқаш жеді. сипап сезу

Рефлексия:

- Сабақтағы көңіл күйім қандай болды?

- Бүгін қандай ақпарат алдым?

- Алған ақпаратты кімдермен бөлісемін?

Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады.

Тапсырма орындауға қажетті құралдар.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.10.2025
70
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі