Қысқа мерзімді жоспар
|
1-бөлім. Ақпаратты ұсыну
|
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
5.2.1.1 әртүрлі ақпараттың мысалдарын келтіру және ақпаратты әртүрлі объектілерде ұсыну. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Көптеген оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы Талқылау.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазу. Қабылдау тәсілі бойынша ақпарат түрлерін жазу. Ұсыну тәсілі бойынша ақпарат түрлерін жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы алған білімі |
Ақпарат іздеу, ақпарат алмасу (3- сынып). |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, Көркем еңбек. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» ұлттық идеология құндылықтарын іске асыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта көңілді ахуал орнату.
|
Оқушылар сурет бойынша: «Адам естиді, көреді, дәм сезеді, иіс сезеді, сипап сезеді»,– деп жауап берулері керек. Балалар осы процестерді орындай отырып, адам өзіне ақпарат алады деп, сабақтың тақырыбын жазады. |
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады. |
Тапсырма орындауға қажетті құралдар. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
Жаңа тақырып туралы білім деңгейлерін анықтау үшін ынталандыру сұрақтарын қою
Адам, хайуанаттар және өсімдіктердің қоршаған ортадан ақпаратты қалай қабылдайтыны жайлы не айта аласың? Оқулықпен жұмыс: Оқушылар оқулықтағы мәліметтермен танысады. Мұғалім балаларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талдайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады).
|
Топтық жұмыс:
Жеке тапсырмалар орындау 1-тапсырма. Суреттегі кейіпкерлер қоршаған ортадан қандай ақпарат алады? Ол үшін ақпаратты қабылдаудың қандай түрлері көмектеседі?
Дескриптор:
2-тапсырма 5- суреттегі кез келген заттың атауын төмендегі кестеге жаз. Суреттегі кейіпкерлердің ол затты қабылдауына кестеде берілген сезім мүшелерінің қайсысы қатысады? Тиісті бағандарға (+) таңбасын қой.
Дескриптор:
Жұптық жұмыс Ақпараттың ұсыну түріне қарай бөлінуі бойынша күнделікті өмірден 2 мысалдан келтіріңдер. Маңыздылығын бағалаңдар.
Дескриптор:
ақпарат түрлерінің маңыздылығын анықтайды. |
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады. |
Тапсырма орындауға қажетті құралдар. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Мәліметтерді сәйкестендіріңдер. Қайсар өзенде шомылып жатыр. көру иіскеу Лаура алма шырынын ішті. дәм сезу есту Арман жаңа піскен тоқаш жеді. сипап сезу |
Рефлексия: - Сабақтағы көңіл күйім қандай болды? - Бүгін қандай ақпарат алдым? - Алған ақпаратты кімдермен бөлісемін? |
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады. |
|||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Біздің айналамыздағы ақпарат
Біздің айналамыздағы ақпарат
Қысқа мерзімді жоспар
|
1-бөлім. Ақпаратты ұсыну
|
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
5.2.1.1 әртүрлі ақпараттың мысалдарын келтіру және ақпаратты әртүрлі объектілерде ұсыну. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Көптеген оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы Талқылау.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жазу. Қабылдау тәсілі бойынша ақпарат түрлерін жазу. Ұсыну тәсілі бойынша ақпарат түрлерін жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы алған білімі |
Ақпарат іздеу, ақпарат алмасу (3- сынып). |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, Көркем еңбек. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» ұлттық идеология құндылықтарын іске асыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта көңілді ахуал орнату.
|
Оқушылар сурет бойынша: «Адам естиді, көреді, дәм сезеді, иіс сезеді, сипап сезеді»,– деп жауап берулері керек. Балалар осы процестерді орындай отырып, адам өзіне ақпарат алады деп, сабақтың тақырыбын жазады. |
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады. |
Тапсырма орындауға қажетті құралдар. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
Жаңа тақырып туралы білім деңгейлерін анықтау үшін ынталандыру сұрақтарын қою
Адам, хайуанаттар және өсімдіктердің қоршаған ортадан ақпаратты қалай қабылдайтыны жайлы не айта аласың? Оқулықпен жұмыс: Оқушылар оқулықтағы мәліметтермен танысады. Мұғалім балаларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талдайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады).
|
Топтық жұмыс:
Жеке тапсырмалар орындау 1-тапсырма. Суреттегі кейіпкерлер қоршаған ортадан қандай ақпарат алады? Ол үшін ақпаратты қабылдаудың қандай түрлері көмектеседі?
Дескриптор:
2-тапсырма 5- суреттегі кез келген заттың атауын төмендегі кестеге жаз. Суреттегі кейіпкерлердің ол затты қабылдауына кестеде берілген сезім мүшелерінің қайсысы қатысады? Тиісті бағандарға (+) таңбасын қой.
Дескриптор:
Жұптық жұмыс Ақпараттың ұсыну түріне қарай бөлінуі бойынша күнделікті өмірден 2 мысалдан келтіріңдер. Маңыздылығын бағалаңдар.
Дескриптор:
ақпарат түрлерінің маңыздылығын анықтайды. |
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады. |
Тапсырма орындауға қажетті құралдар. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Мәліметтерді сәйкестендіріңдер. Қайсар өзенде шомылып жатыр. көру иіскеу Лаура алма шырынын ішті. дәм сезу есту Арман жаңа піскен тоқаш жеді. сипап сезу |
Рефлексия: - Сабақтағы көңіл күйім қандай болды? - Бүгін қандай ақпарат алдым? - Алған ақпаратты кімдермен бөлісемін? |
Оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша бағаланады. |
|||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















