Сабақтың
басы
2
минут
3
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
«Мені не үшін сыйлайсыз?» атты психологиялық
ахуал жүргізеді.
Топқа бөлу
«Ойтүрткі» әдісі
арқылы сұрақтарға жауап
береді.
Оқыту
түрі: Жеке
жұмыс
Тапсырма. Өткен тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап
беріңіздер.
-
Қандай қауіпсіздік ережелерін
білесіңдер?
-
Қауіпсіздік ережесі не үшін
керек?
-
Қандай ақпараттармен
таныстырды?
ЕББҚ
бар оқушы басқа оқушының
жауап беруі бойынша өткен тақырыпты есіне түсіріп, сыныптасынан
қолдау көреді және қарым-қатынасқа түсуі
артады.
|
Мұғаліммен
амандасады.
Жұпта бірін-бірі не
үшін сыйлайтынын айтып, көңілдері
көтеріледі.
сұрақтарға жауап бере
отырып өткен тақырыпты еске түсіреді.
|
Түрі- Өзін-өзі
бағалау
|
Оқулық
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
7
минут
10
минут
20
минут
|
Сабақтың тақырыбы
мен сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттарымен
таныстыру.
«Кинометафора»
ӘДІСІ. Жаңа тақырып бойынша
бейнежазба арқылы оқушыларға ой
тастаймын.
Топтық
жұмыс
«Ойлан, бірік,
бөліс!» әдісі
№1 тапсырма.
арқылы талдау
жүргіземін. (Теориалық білімді практикамен ұштастыра отырып
түсіндіру)
ЕББҚ
бар оқушылар топ
мүшелерімен бірігіп, өзара оқу арқылы білімін толықтырады, топтағы
оқушылардың көмегімен жұмыстарын қорғауға
қатысады.
Оқыту түрі: Жұптық
жұмыс
Әдісі: «Кім жылдам»
№2 тапсырма. Кесте
толтыру
Зат
|
Қабылдау
арнасы
|
Мүше
|
Қасиеті
|
Ұялы
телефон
|
Есту
|
құлақ
|
Шылдыр
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Талқылау
сұрақтары:
-
Балалар, ақпаратты адам қалай
қабылдайды?
-
Сезім
мүшелерін атаңдар?
Дағды: Бірін-бірі тыңдай білу,
болжай алу, алған ақпаратты жүйелеу дағдысы
қалыптасады.
ЕББҚ
бар оқушылар барлық
жұптың мүшелерімен бірігіп, өзара оқу арқылы білімін толықтырады,
жұптағы оқушылардың көмегімен жұмыстарын қорғауға
қатысады.
|
-
Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
-
Сабақтың мақсатымен
танысады.
-
Бейнежазба
көреді
Постер қорғайды. Өздеріне бөлініп берілген тақырып бойынша
қарсы топтарға тақырыпты
түсіндіреді.
Оқушылар компьютерде тапсырма
орындайды.
|
Топтар бір –біріне комментарий айту арқылы
бағалайды
Дескриптор:
-
Затты
жазады;
-
Қабылдау арнасын
көрсетеді;
-
Мүшені
анықтайды;
-
Қасиетін
жазады.
|
Компьютер, оқулық
үлестірме қағаз
Компьютер,
үлестірме қағаз
|
Сабақтың соңы
3 минут
|
Рефлексия
- не білдім, нені
үйрендім
- не түсініксіз
болды
- немен жұмыс істеу
қажет
Үйге тапсырма: §1 оқу.
|
Кері байланыс жасап, нәтиже балдарын
талдайды.
|
Мұғалімнің қорытынды бағалауы жүзеге
асырылады
|
|