Біздің денсаулығымыз өз қолымызда

Тақырып бойынша 15 материал табылды

Біздің денсаулығымыз өз қолымызда

Материал туралы қысқаша түсінік
Үш тілде амандасу Қайырлы күн, ұстазым! Қайырлы күн, достарым, Шеңберге тұрайық, Жылулық сыйлайық! Добрый день, учитель! Добрый день, друзья! Посмотрите друг на друга Пожелайте добра! Good afternoon, good afternoon, Good afternoon to you, Good afternoon, good afternoon, We are glad to see you! «Ғажайып қорап» әдісі Оқушыларға ішінде айна жасырылған қара жәшік көрсету. Ол жәшіктің ішіне сыныптың ең керемет, ең ақылды, ең тәртіпті оқушысын жасыру. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады. «Құпия суреттер» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын анықтату. Топ аттарын жариялау І топ А дәрумені ІІ топ В дәрумені ІІІ топ С дәрумені. Мағынаны ашу. Дұрыс тамақтану жадынамасымен таныстыру. А,В,С дәрумендері туралы бейнежазба көрсету. КВЕСТ-ОЙЫН: “Супер Денсаулық Жолында!” Мақсаты: балалардың денсаулық туралы түсінігін кеңейту, қозғалыс, ойлау, топта жұмыс істеу қабілетін дамыту. Жасы: 1 сынып Ұзақтығы: 10–15 минут Кезең саны: 5 тапсырма + финал ⸻ ? Басталуы Мұғалім айтады: «Балала
Материалдың қысқаша нұсқасы


Мұғалімнің аты-жөні

Тыныштықова Ж.Ә

Күні:

27.11.2025ж

Сынып: 1 «Б»

Қатысушылар саны: 16

Қатыспағандар саны:

Сынып сағатының тақырыбы

Біздің денсаулығымыз өз қолымызда. Қауіпсіздік сабағы «Жедел қызметтерге қалай қоңырау шалуға болады?» (10 минут)

Сабақтың мақсаты

Дұрыс тамақтану, уақытылы тамақтану туралы түсінік қалыптастыру; оқушылардың ой-өрісін дамыту, салауатты өмір салтын ұстануға дәріптеу.

Құндылықтар

Әділдік және жауапкершілік

Апта дәйексөзі

«Жауапкершілік-табыстың көзі»

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин


Үш тілде амандасу

Қайырлы күн, ұстазым!

Қайырлы күн, достарым,

Шеңберге тұрайық,

Жылулық сыйлайық!


Добрый день, учитель!

Добрый день, друзья!

Посмотрите друг на друга

Пожелайте добра!


Good afternoon, good afternoon,

Good afternoon to you,

Good afternoon, good afternoon,

We are glad to see you!


«Ғажайып қорап» әдісі

Оқушыларға ішінде айна жасырылған қара жәшік көрсету. Ол жәшіктің ішіне сыныптың ең керемет, ең ақылды, ең тәртіпті оқушысын жасыру.



Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.

«Құпия суреттер» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын анықтату.


Топ аттарын жариялау

І топ А дәрумені

ІІ топ В дәрумені

ІІІ топ С дәрумені.

Оқушылар хормен айтады.

















Әр бала қара жәшіктің ішіне қарай отырып, өз бейнесін көреді.





Оқушылар конверттегі суреттерді пайдалы және зиянды деп бөліп қарастырады.Сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады.

Мұғалімнің мадақтау сөзі

Алма арқылы бағалау














«Бәрекелді!», «Жарайсың!» «Тамаша!»

«Керемет!»










Презентация-1
















Қорап, айна







Презентация-2






Сабақтың ортасы

10 мин


2 минут





7 минут














1 минут





5 минут











5 минут







Мағынаны ашу. Дұрыс тамақтану жадынамасымен таныстыру. А,В,С дәрумендері туралы бейнежазба көрсету.

КВЕСТ-ОЙЫН: “Супер Денсаулық Жолында!”


Мақсаты: балалардың денсаулық туралы түсінігін кеңейту, қозғалыс, ойлау, топта жұмыс істеу қабілетін дамыту.

Жасы: 1 сынып

Ұзақтығы: 10–15 минут

Кезең саны: 5 тапсырма + финал



? Басталуы


Мұғалім айтады:

«Балалар! Денсаулық қалашығына хош келдіңдер! Бүгін Супер-Балаға көмектесіп, денсаулықтың 5 қазынасын табамыз. Әр қазына — бір тапсырма. Барлығын орындасақ, соңында “Денсаулық суперкапы” алып шығамыз!»



? 1-ҚАЗЫНА: ДҰРЫС ТАМАҚТАНУ


Тапсырма:

Мұғалім пайдалы және зиянды тағамдардың суреттерін көрсетеді.


Балалар не істейді?

Пайдалы тағамды — жасыл шеңберге, зияндысын — қызыл шеңберге қояды.


Суреттерге идеялар:

? алма

? сәбіз

? кәмпит

? фри

? ботқа

? газдалған сусын


Құпия сөз: «Дұрыс тамақтанған дене – күшті дене!»



? 2-ҚАЗЫНА: ТАЗАЛЫҚ ЕЛІ


Тапсырма:

Суреттер беріледі:

? қол жуу

? тіс тазалау

? кеш ұйықтау

? бөтелкені ауызбен ашу


Балалар: дұрыс гигиена әрекеттерін таңдап, себебін айтады.


Құпия сөз: «Тазалық – денсаулықтың бастауы!»



? 3-ҚАЗЫНА: ҚОЗҒАЛЫС АЛАҢЫ


Тапсырма: Қозғалыс квесті

Мұғалім айтады:

5 рет секір

3 рет қол шапалақта

1 айналып шық


Бұл денені шынықтырудың ойын түрі.


Құпия сөз: «Қозғалған бала – қуаты мол бала!»



? 4-ҚАЗЫНА: ТАЗА АУА СЫРЫ


Тапсырма: «Қайсысы дұрыс?»

Суреттер:

? далада ойнап жүрген бала

? теледидар алдында ұзақ отырған бала

? телефонға көп қарап отырған бала

? велосипедпен жүрген бала


Балалар таза ауада жасалатын пайдалы әрекеттерді таңдайды.


Құпия сөз: «Таза ауа – таза ой!»



? 5-ҚАЗЫНА: КӨҢІЛ-КҮЙ СТАНСАСЫ


Тапсырма:

Эмоция смайликтерін көрсетіңіз ????


Балалар жауап береді:

Денсаулыққа қайсысы жақсы?

Қалай көңілді боламыз?


Құпия сөз: «Көңілді бала – дені сау бала!»



? ФИНАЛ: “ДЕНСАУЛЫҚ СУПЕРКАПЫ”


Балалар барлық құпия сөзді қосады:


Дұрыс тамақтан – таза бол – көп қозғалт – таза ауа жұт – көңілді жүр!”


Мұғалім әр балаға жұлдызша, медаль немесе «Супер Денсаулық Батырлары!» деген сертификат бере алады.

Бейнежазбаны тамашалайды, білгендерімен бөліседі.






І топ газдалған сусынға, ІІ топ қытырлаққа, ІІІ топ бояғыштар қосылған тәттілерге тәжірибе жасайды














А3 форматындағы көрсетілген жемістер мен көкөністердің қай дәруменге жататынын анықтайды. Постер қорғайды.




Тақтадағы ұяшықтарды пайдалана отырып, мақал-мәтелдерді жалғастырады, жұмбақтар шешеді.




Мұғалімнің мадақтау сөздері







Мұғалімнің мадақтау сөздері

















Бағалау стикерлері










Бағалау стикерлері







https://www.youtube.com/watch?v=QCA0Ict2xJI






Қытырлақтар, газды сусын, бояғыштар қосылған тәтті, сүт, жылы су, майлық қағаз






https://www.youtube.com/watch?v=by8NcRAsRAE

АЗ қағаз

маркер










WordWall бағдарламасы

Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс:

«Plickers» тәсілі арқылы меңгерген материалдары бойынша 10 сұрақтан тұратын тест тапсырмаларын орындайды. Қорытындысы тақта бетіне шығады.

Әр бала қолындағы Qr-кодты тест сұрақтарына орай, тиісті нұсқаларын көтереді.

Өз-өздерін бағалап, сабақтың өн бойында жинаған баллдарын айтады.

Презентация-8







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.11.2025
17
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі