Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Біздің мектебіміз.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
Әл-Фараби АТЫНДАҒЫ №21МГ |
|||||
Пәні: |
Дүниетану |
|||||
Бөлім: |
Өзім туралы |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Наванова З.Т |
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 1 «А» сынып |
Қатысушылардың саны:34 |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№1 сабақ.Біздің мектебіміз |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.1.2.6 өзін мектеп оқушысы және сынып ұжымының мүшесі ретінде сипаттау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушы деп кімді атайтынын білетін болады,сыныптағы тәртіп ережелерімен танысады |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма Рефлек сия 5 минут |
Сабаққа дайындық жасау Психологиялық тренинг Өткенді пысықтау Тақырыпты ашу – Бүгін біз сабақта «Дүниетану» деп аталатын жаңа оқу пәнімен танысамыз. Дүниетану сабағында немен айналысатынымызды, қоршаған әлемді қалай танып- білуге болатынына көз жеткіземіз. Біз кімдерді оқушылар деп атайтынын, олар немен айналысатынын білетін боламыз Біз әлемді көзбен, құлақпен, тілмен дәмін татып және қолмен сипап, мұрынмен иісі арқылы танып-білеміз. Ал мектепте дүниені танып- білуге оқулық көмектеседі. Оқушылардың ойларын тыңдау Жаңа тақырып Төмендегі сұрақтар бойынша оқулықтағы суреттерге талдау жасауды ұсынады: – Кімдер бейнеленген? – Екі топтағы балалардан қандай айырмашылықтарды байқадың? – Сен қай топтағы балаға жатасың, неліктен? Себебін түсіндір. ФС тапсырмасы «Таныс-бейтаныс» ойыны – Заттардың қайсысы таныс, қайсысы таныс емес екенін ажыратуды ұсынамын. Егер таныс болса, қол шапалақтаңдар; егер бейтаныс болса бір-бірлеріңнен, немесе менен сұрап білулеріңе болады. Ойыншықтар мен оқу құралдарын көрсетеді «Ыстық орындық» орындық әдісі -Мектепте кім жасайды? -Ол не істейді? Мектептегі негізгі тұлға-мұғалім. Ол білім берумен қатар ізденуге үйретеді. Тәлім,тәрбие береді. -Мектепте тағы қандай мамандық иелері жұмыс істейді? -Олар қандай қызмет атқарады? ЕБҚ-тапсырма Мектеп, мұғалім туралы өз ойын айтады Сергіту сәті Қорыту сұрақтары: – Сыныпта қандай ережелерді сақтау керек? – Балалар неге сыныптарда оқиды? Неге жеке-жеке оқымайды? – Сынып дегеніміз не? – Сендер қай сыныпта оқисыңдар? – Өз сыныбыңды сипаттап жаз. – Мұғалімнің аты-жөні кім? Парталас көршіңнің аты кім? ЕҚБ-тапсырма Таңда да таста" әдісі Дәптермен жұмыс Оқу құралдары – оқушы дәптері,бояу, қаламсап,сызғыш Оқушы киімін табу,белгілеу Дұрыс емес жағдайды атау С. тапсырмасын орындаңдар Сабақ соңында көңіл күйіңе сәйкес келетін көңіл күй белгішесін таңда. Мектеп туралы суреттерге қарап,әңгіме құрастыру |
Шаттық шеңберін түзеді Пәнмен, оқулықпен танысады Мектеп туралы айтады Сұрақтарға жауап береді Таныс-таныс емес заттарды ажыратады Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сөйлеу мәнеріне жаттығады Әуен ырғағымен би билейді Сұрақтарға жауап береді Суреттердегі мектепке қатысы бар заттардың суретін таңдап алып, қобдишаға тастайды Тапсырмалар ды орында Әңгімелеуді үйренеді Кері байланыс жасайды |
Мақтап, мадақтап отыру ҚБ:Тамаша! Керемет жауап! Мықты жауап! Сен мықтысың! Сендер мықты оқушы боласыңдар! «Жетістік баспалдағы» әдісі |
Суреттер Оқулық Оқулық Мектеп туралы суреттер Мектеп туралы суреттер Заттардың суреттері Мектеп, мұғалім туралы суреттер Бейнебаян https\\yotutbe.com\watch?v=fNfrSu.Juve08feature=share Мектеп ережелері жазылған плакат Суреттер Жұмыс дәптері Кері байланыс парағы |