Бөлім:
|
Дизайн
теориясы
|
Педагогтің
аты-жөні
|
Барлыбаева
Г.К.
|
Күні:
|
04.11.24
|
Сынып:10-А
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Біздің өміріміздегі
дизайн
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
10.2.1.1 "Дизайн", "қолдану" ұғымдардың
түсіндіру
10.2.1.2 түрлер бойынша көрнекі дизайнды
жіктеу
|
Сабақтың мақсаты
|
Барлық
оқушы: «Дизайн» ұғымын анықтайды
Web-беттің дизайны қандай
болатынын біледі
Web-беттің дизайн принциптерін
біледі
|
Құндылыққа
баулу
|
Әділдікке, табандылыққа,
ынтымақтастыққа
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
8 мин
|
1. Оқушыларды ұйымдастыру,
сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
2. "Дизайн" дегеніміз не?
деген сұрақ қою арқылы сабақты
бастау.
|
Оқушылар жауап береді, өз
ойларын ортаға салады.
|
Қолпаштау
арқылы
|
Интерактивті тақта,
слайдтар
|
Сабақтың
ортасы
30 мин
|
1. Дизайнның түрлері туралы
қысқаша теориялық ақпарат беру (графикалық дизайн, интерьер
дизайны, web-дизайн). 2. Web-бет дизайнының негізгі принциптерін
түсіндіру (үйлесім, қарапайымдылық, қолжетімділік, эстетика). 3.
Визуалдық материалдар көрсету арқылы дизайн принциптерін
түсіндіру.
|
1. Дизайн түрлерін талқылайды.
2. Презентациядан мысалдарды көреді, талдайды. 3. Жаңа ақпаратты
дәптерлеріне жазады.
|
Ауызша мадақтау, кері
байланыс
|
Презентация, мысал суреттер,
маркер
|
|
Web-дизайн
– бұл
ақпараттық дизайн. Оның негізгі мақсаты тұтынушыларға ақпаратты
түсінікті және қызықты ұсыну.
Жеке
жұмыс.
1-тапсырма.
Әр түрлі жастағы аудиторияға
арналған сайттың дизайнын жасаған кезде неге кеөңіл бөлу керек?
Желіден ресурстарды қарап, өдеріңе үнаған жұмыстардың бірін
таңдаңдар, оны талдап және сұрақтарға жауап
беріңдер:
-Бұл ресурс кімге
бағытталған?
-Сайттың қандай элементтері
оның белгілі бір жасқа немесе кәсіпке бағытталғанын
білдіреді?
2-тапсырма. Web-беттің макетін
салыңдар, оған мәтін мен фон қосыңдар, олардың арасында қандай
контраст болу керек екенін анықтап, қорытынды
жасаңдар.
3-тапсырма.
Интернеттегі қорларды пайдаланып, сайттағы объектілердің
өзара әркеттесуінің түрлі жолдарын
қарастырыңдар.
|
Тақырыпқа байланысты
берілген тапсырманы
орындайды
Дескриптор:
Графикалық редакторды
біледі
Дескриптор:
Web-бет жасай
алады;
Түстер үйлесімін анықтай
алады
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ
«Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік
жауап»
|
Ақпараттық
мәтін
|
Практикалық
жұмыс
|
1. Оқушыларға өздері қалаған Web-беттің дизайнын құру
тапсырмасы беріледі.
2. Топтық жұмыс: оқушылар өз ойларымен бөлісіп, ұсыныстар
жасайды.
|
Топтық талқылау арқылы өз идеяларын ұсынады, шағын дизайн
эскизін жасайды.
|
Жұмыстың аяқталуына қарай
бағалау
|
Флипчарт қағаздары,
маркерлер
|
Сабақтың
соңы
7 мин.
|
-
1.Web-парақшаға қандай
ақпаратты орналастыруға болады?
2.Интернет сайттың алдына
қандай мақсаттар қойылады?
|
Оқушылар сабақта нені
меңгерді, нені меңгермеді? Өздерін бағалау парақшасы арқылы
анықтау.
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|