Сабақтың басы
5 мин
|
Ұйымдастыру: Сәлемдесу,
түгендеу
Шаттық шеңберін құру.
Оқушылар шеңберге тұрып бүгінгі сабаққа байланысты бір біріне тілек
тілейді.
Өткен сабақты
пысықтау:
Сұрақ-жауап
әдісі.
1.Цифрлық видеоның негізгі
сипаттамалары қандай?
2. видеомен жұмыс істеуге
арналған программаларды қандай критерийлері бойынша таңдауға
болады?
«Миға шабуыл» әдісі.
1.Дизайн біздің өмірімізде
қандай орын алады?
2. Көрнекі дизайн деген
не?
3. Көрнекі дизайнның қандай
түрлері білесіңдер?
4. Көркем безендіру қағидаларын
қолдану қандай жағдай- ларда жүзеге асырылады?
5. Дизайн элементтері қалай
құрылады?
6. Дизайн элементтері қандай
қызмет атқарады?
|
Сәлемдеседі
Бір-біріне тілек
айтады
Дескриптор:
-Сұрақтарға жауап береді
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне
қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша
қалыптастырушы бағалаумен бағаланады
|
Презентация
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Компьютер
|
Сабақтың ортасы
5
мин
10
мин
10
мин
10 мин
|
Жаңа сабақты түсіндіру
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарын түсіндіру.
1-тапсырма. Көрнекі
дизайн түрлері мен оларға өмірден нақты мысалдар келтіріп, талдау
жасаңдар.
2-тапсырма. Жеке
жұмыс. «Өзіңді
тексер» Көрнекі дизайнның негізгі құраушылары
мен олардың қолдану мақсатын кестеге толтырыңдар
Көрнекі дизайн
құраушылары
|
Қолданылуы
|
Нүкте,
кесінді, фигура
|
|
Түс
|
|
Типографика
|
|
Кеңістік
|
|
Масштаб
|
|
Текстура
|
|
3-тапсырма. «Ойлан, жұптас,
пікірлес»
Дизайн түрлерінің қолдану саласына мысал
келтіріңіз.
Графикалық дизайн
|
Өндірістегі дизайн
|
Орта дизайны
|
|
|
|
4-тапсырма:
Бөлменің дизайн құру. Компьютерде
орындайық 1.Графикалық редакторды іске қосыңдар 2. Редактордың
фигуралар бөлімін пайдаланып, өз бөлмелерінің дизайнын сызыңдар. 3.
Осы заттарды бөлмелеріңе талғамға сай орналастырыңдар. 4. Түстер
үйлесімі арқылы жиһаз, еден, кілемді бояңдар. 5. Жұмыстарыңды
сақтаңдар
|
Мұғалімді
тыңдайды
Дескриптор:
-
дизайн
түрлерін анықтайды;
- мысалдар келтіреді;
- талдау жасайды;
Дескриптор
-
қолдану
мақсатын анықтайды;
- қолдану мақсатын кестеге
толтырады;
Дескриптор:
Дизайн түрлеріне мысал
келтіреді
Дескриптор: -графикалық редакторды
іске қосады; -фигураларды пайдаланып дизайн сызады; -талғамға сай
орналастырады; -түстер үйлесі-мімен бояйды; -жұмысты
сақтайды
|
3 балл
3 балл
2 балл
2 балл
|
Оқулық
|
Сабақтың соңы
4 мин
|
Сабақты
қорытындылау:
Ой
бөлісейік» Дизайнның біздің
өмірімізден алатын орнын түсіндіріңдер. Қалай ойлайсыңдар,
дизайнсыз өнімдерді ұсыну мен оларды тұтыну салдары қандай болмақ?
Дизайн адам өмірінде қайдан пайда болды?
Стикерге екі «+» белгісін
қойыңыз, жанына сабақта ұнаған екі нәрсені жазыңыз.
Төменге «?» белгісін қойыңыз,
бұған қиындық туғызған бір нәрсені жазыңыз.
|
Дескриптор:
-Ой бөліседі
кері байланыс жүргізеді
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша
қалыптастырушы бағалаумен бағаланады
|
Презентация
Оқулық
Жұмыс дәптері
Компьютер
|