Материалдар / Біздің өміріміздегі дизайн

Біздің өміріміздегі дизайн

Материал туралы қысқаша түсінік
қоғамдық гуманитарлық бағыты бойынша қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2024
89
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:



Бөлім

Дизайн теориясы

Педагогтың аты-жөні

Бекетова Ботакоз

Күні

07.11.2024ж

Сынып: 10а\ә

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Біздің өміріміздегі дизайн

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.1.1 «дизайн», «қолдану» ұғымдарын түсіндіру

10.2.1.2 түрлер бойынша көрнекі дизайнды жіктеу

Сабақтың мақсаты:

Дизайн ұғымын түсіндіріп, оның өмірдегі рөлін көрсету.

Көрнекі дизайн түрлерімен таныстыру және оларды жіктеуді үйрету

  • Түрлер бойынша көрнекі дизайнды жіктейді

Құндылықтарға баулу

«Әділдік және жауапкершілік» әрбір оқушының жұмысына объективті баға беру және жауапкершілікпен қарауға ынталандыру.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңберін құру. Оқушылар шеңберге тұрып бүгінгі сабаққа байланысты бір біріне тілек тілейді.


Өткен сабақты пысықтау:

Сұрақ-жауап әдісі.

1.Цифрлық видеоның негізгі сипаттамалары қандай?

2. видеомен жұмыс істеуге арналған программаларды қандай критерийлері бойынша таңдауға болады?


«Миға шабуыл» әдісі.

1.Дизайн біздің өмірімізде қандай орын алады?

2. Көрнекі дизайн деген не?

3. Көрнекі дизайнның қандай түрлері білесіңдер?

4. Көркем безендіру қағидаларын қолдану қандай жағдай- ларда жүзеге асырылады?

5. Дизайн элементтері қалай құрылады?

6. Дизайн элементтері қандай қызмет атқарады?


Сәлемдеседі

Бір-біріне тілек айтады



Дескриптор:

-Сұрақтарға жауап береді

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады


Презентация

Оқулық

Жұмыс дәптері

Компьютер


Сабақтың ортасы

5 мин














10 мин















10 мин






10 мин

Группа 14
Жаңа сабақты түсіндіру

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын түсіндіру.

1-тапсырма. Көрнекі дизайн түрлері мен оларға өмірден нақты мысалдар келтіріп, талдау жасаңдар.


Группа 14

2-тапсырма. Жеке жұмыс. «Өзіңді тексер» Көрнекі дизайнның негізгі құраушылары мен олардың қолдану мақсатын кестеге толтырыңдар

Көрнекі дизайн құраушылары

Қолданылуы

Нүкте, кесінді, фигура


Түс


Типографика


Кеңістік


Масштаб


Текстура



3-тапсырма. «Ойлан, жұптас, пікірлес»

Дизайн түрлерінің қолдану саласына мысал келтіріңіз.

Графикалық дизайн

Өндірістегі дизайн

Орта дизайны





4-тапсырма:

Бөлменің дизайн құру. Компьютерде орындайық 1.Графикалық редакторды іске қосыңдар 2. Редактордың фигуралар бөлімін пайдаланып, өз бөлмелерінің дизайнын сызыңдар. 3. Осы заттарды бөлмелеріңе талғамға сай орналастырыңдар. 4. Түстер үйлесімі арқылы жиһаз, еден, кілемді бояңдар. 5. Жұмыстарыңды сақтаңдар

Мұғалімді тыңдайды



Дескриптор:

- дизайн түрлерін анықтайды;

- мысалдар келтіреді;

- талдау жасайды;



Дескриптор

- қолдану мақсатын анықтайды;

- қолдану мақсатын кестеге толтырады;






Дескриптор:

Дизайн түрлеріне мысал келтіреді




Дескриптор: -графикалық редакторды іске қосады; -фигураларды пайдаланып дизайн сызады; -талғамға сай орналастырады; -түстер үйлесі-мімен бояйды; -жұмысты сақтайды







3 балл









3 балл













2 балл









2 балл










Оқулық













Сабақтың соңы

4 мин

Сабақты қорытындылау:

Ой бөлісейік» Дизайнның біздің өмірімізден алатын орнын түсіндіріңдер. Қалай ойлайсыңдар, дизайнсыз өнімдерді ұсыну мен оларды тұтыну салдары қандай болмақ? Дизайн адам өмірінде қайдан пайда болды?

Стикерге екі «+» белгісін қойыңыз, жанына сабақта ұнаған екі нәрсені жазыңыз.

Төменге «?» белгісін қойыңыз, бұған қиындық туғызған бір нәрсені жазыңыз.

Дескриптор:

-Ой бөліседі







кері байланыс жүргізеді

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады


Презентация

Оқулық

Жұмыс дәптері

Компьютер


Үйге тапсырма

1 мин


Біздің өміріміздегі дизайн. ҮТ

Жазып алады


Білім класс



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ