Кезеңдер | Мұғалім | Оқушы | Уақыты |
Ұйымдастыру | Сәлемдесу. Сыныпты түгендеу.Қайырлы күн, Вероника!Қайырлы күн, Алексей!Барлықтарыңызға қайырлы күн!Сабаққа бейімдеу. Тілдік жаттығу.Сенің тегің кім?Сен нешінші сыныпта оқисың?Қазақстан қандай ел?Қазақстанның қай жерінде тұрасың?Сенің ұлтың кім?Сен сыныпта кіммен отырасың?Сен қай мектепте оқисың?Сен қайда тұрасың?Сен неше жастасың?Қазір қай жыл мезгілі?Қазір қай ай?Бүгін аптаның қай күні?
| Оқушылар мұғаліммен амандасады.
Ұсынылған сұрақтарға жауап береді. | 3 мин |
Үй жұмысын тексеру | Өз мектебі туралы әңгіме құрастыру | Оқушылар өткен сабақта өткен тақырыпты жүйелей отырып өздерінің мектептері туралы әңгімелеп айтып береді. | 5 мин |
Жаңа материалды меңгертуге дайындық | «Кезекші» өлеңіДайындаймын картаны,Сүртем тақта, партаны.Гүлдерге су құямын,Қоқыс болса, жиямын.Кезекшімін мен енді,Тазартамын еденді,Терезе, есік жуамын,Шаң, тозаңды қуамын. (Ш.Мамасерікова) | Оқушылар өлеңді мәнерелеп оқиды, таныс емес сөздерді белгілейді. | 2 мин |
Таныстырылым | Өлеңде кім туралы айтылған? Өлеңге атау беру. Өлеңнен қазақ тіліне тән дыбыстарды тауып, ауызша фонетикалық талдау жасау (дауысты, дауыссыз, жуан, жіңішке) | Өлеңді оқи отырып қазақ тіліне тән дыбыстарды атайды, олардың ерекшелігіне сипаттама береді. | 3 мин |
АйтылымОқылым | Жаңа сөздерді меңгерту.Дайындау – подготовитьСүрту – вытиратьҚұю – литьЖинау – убиратьТазарту – чиститьЖуу – мытьҚуу – гнатьБерілген сөздерді бірнеше рет қайталатып, айтылу ерекшелігіне назар аударту. | Оқушылар жаңа сөздерді қайталайды. | 2 мин |
Жазылым | «Кезекші» сөзіне ассоциация жазу арқылы сабақтың тақырыбын анықтау.КезекшіМектеп оқушы сынып
Тақырып анықталған соң, келесі кестені толтыру ұсынылады.Сынып
Қажетті сөздер: бірінші, жиырма төрт, екі, тату, адал, әділ, ұйымшыл, тілалғыш, салмақты, парасатты, т.б.
Жұптаса отырып «Біздің сынып» тақырыбында 3-4 сөйлем құрастырады.
| Ұсынылған сөзге жақын баламалар анықтайды. | 15 мин |
Сергіту сәті | Компьютер арқылы көрсетілген сергіту сәтін орындау
|
| 2 мин |
ТыңдалымАйтылым | Оқушылар жұппен ортаға шығып жазғандарын баяндайды.
Орындарында диалог ұйымдастыру. | Жұптарды тыңдайды да баға береді. 2 – жұлдыз, 1 – ұсыныс | 5 мин |
Рефлексия | «Біздің сынып» атты кәрзеңкені жаңа сөздермен толтыру. | Сабақта меңгерген сөздерді жазу. | 3 мин |
Қорытынды | Маған сабақ ұнады. 5 себебін көрсет.Маған сабақ ұнамады. 5 себебін көрсет. | Оқушылар жұпта берілген пікірлердің бірін қорғайды. | 2 мин |
Бағалау | Бағалау парағы
|
| 2 мин |
Үй жұмысы | «Қоржында не бар?»Қоржындағы әріптерден сөз құрастыру, сөз тіркесін жасау және сөйлем құрау.ЕҒКТПШАУБЫҰЛОҚІАБҚА | Оқушылар ұсынылан әріптерден сөз, сөздерден сөз тіркесін, одан сөйлем құрастырып келеді. | 1 мин |