БЖБ

Материал туралы қысқаша түсінік
4 СЫНЫП БЖБ
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3 тоқсан №2 «Қоршаған ортаны қорғау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

Күні:

Сыныбы 4 « »

Оқушының аты-жөні ____________________________________________________

Орындау уақыты 20 минут

І нұсқа

  1. т апсырма.Мәтінді түсініп оқы.















  1. Мәтіннің негізгі ойын анықта және жаз

_______________________________________________________________________

  1. Мәтінге ат қой

(2)



2-тапсырма. Табиғат сөзін ІІІ жақта тәуелдеп, септеп жаз.

Атау септік___________________________________________________________

Ілік септік____________________________________________________________

Барыс септік __________________________________________________________

Табыс септік__________________________________________________________

Жатыс септік__________________________________________________________

Шығыс септік__________________________________________________________

Көмектес септік________________________________________________________ (7)

  1. Тапсырма

Жіктеу есімдіктерін сұрақтардың ыңғайына қарай өзгертіп, 2 сөз тіркесімен 2 құрмалас сөйлем құрап жаз. Сөйлем мүшесіне талда.

(Мен) (кіммен?) танысады, (ол) (кімге?) сыйлайды.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________













Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор


Балл

12

Мәтінніңнегізгіойынанықтап, тақырыппенсәйкестендіреді

1

Мәтіннің негізгі ойын анықтайды;


Мәтін мазмұнына сәйкес тақырып қояды


Доссөзін ІІІ жақта тәуелдеп, септеп жаз.


2

Атау септігінде тәуелдеп септеп жазады


Ілік септігінде тәуелдеп септеп жазады


Барыс септігінде тәуелдеп септеп жазады



Табыс септігінде тәуелдеп септеп жазады


Жатыс септігінде тәуелдеп септеп жазады


Шығыс септігінде тәуелдеп септеп жазады


Көмектес септігінде тәуелдеп септеп жазады


Жіктеу есімдіктерін септеп жазады.

3

жіктеу есімдігін өзгертіп жазады


Барлығы


Құрмалас сөйлем құрайды




Сөйлем мүшесіне талдайды












































3 тоқсан №2«Қоршаған ортаны қорғау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

Күні:

Сыныбы 4 « »

Оқушының аты-жөні ____________________________________________________

Орындау уақыты 20 минут

ІІ нұсқа

1-тапсырма Мәтінді түсініп оқы

Shape1

Қапырық ыстықтан кейін бұлт қоюланып, нөсерлетіп жаңбыр жауады. Жаңбыр басылған соң , бұлт сейіліп , көкжиектен батып бара жатқан күн көрінеді.Дәл осы кезде тарап бара жатқан қара бұлт арасынан жерге қарай иілген алып доға тәрізді кемпірқосақ пайда болады.Оның бір-бірімен жарыса атасқан жеті жолағы қызыл,қызғылт сары, сары, жасыл,көгілдір,көк,күлгін түсі жеті түрге малынған.Сонда кемпірқосақ дегеніміз не?Аспан күмбезінде мұндай ғаламат қайдан пайда болады?

Ал бұған себепші болған нәрсе былайша ақ болып көрінгенімен,шындығында жеті түстен тұратын жарық сәуле кәдімгі күн жарығы екен.
















  1. Мәтіннің негізгі ойын анықта және жаз

_______________________________________________________________________

  1. Мәтінге ат қой.

__________________________________________________________________

2-тапсырма

Ата сөзін ІІІ жақта тәуелдеп септеп жаз.

Атау септік_________________________________

Ілік септік__________________________________

Барыс септік ________________________________

Табыс септік________________________________

Жатыс септік________________________________

Шығыс септік________________________________

Көмектес септік______________________________


3-тапсырма

Жіктеу есімдіктерін сұрақтардың ыңғайына қарай өзгертіп, 2 сөз тіркесімен 2 құрмалас сөйлем құрап жаз. Сөйлем мүшесіне талда.

(Мен) (кімге?) жібереді, ((мен) ( кімді?) марапаттады.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________











Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор


Балл

12

Мәтінніңнегізгіойынанықтап, тақырыппенсәйкестендіреді

1

Мәтінніңнегізгіойынанықтайды;


Мәтінмазмұнынасәйкестақырыпқояды


Атасөзін ІІІ жақта тәуелдеп септеп жаз.


2

Атау септігінде тәуелдеп септеп жазады


Ілік септігінде тәуелдеп септеп жазады


Барыс септігінде тәуелдеп септеп жазады



Табыс септігінде тәуелдеп септеп жазады


Жатыс септігінде тәуелдеп септеп жазады


Шығыс септігінде тәуелдеп септеп жазады


Көмектес септігінде тәуелдеп септеп жазады


Жіктеу есімдіктерін септеп жазады.

3

жіктеу есімдігін өзгертіп жазады


Барлығы


Құрмалас сөйлем құрайды




Сөйлем мүшесіне талдайды












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ