«Адамгершілік - асыл қасиет» бөлімі бойынша №2 жиынтық бағалау тапсырмалары
Тақырып М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі
Оқу мақсаты 5.1.1.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.
Бағалау критерийі Білім алушы
-
Шығарманы сюжеттік желісі бойынша ретімен орналастырады;
-
Мазмұн бойынша берілген сұрақтарға жауап береді.
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі
Орындау уақыты 15-20 минут
1 – тапсырма. Шығармадағы сюжеттер желісіне қарай оқиғаларды ретімен орналастырыңыз.
|
Сюжет |
Реті |
|
Қалидың көп мақтанышынан кейінгі уақытты сұрап, жаттығуға асығуы. |
|
|
Аға тәрбиеші Эльжбета Сергеевнаға берілген тапсырма, Манапты Қалимен кездесуге ертіп баруы. |
|
|
Қалидың асығып кетуі, Манаптың қаяу күйде «Волгаға» отырып, вокзалға бағыт алуы. |
|
|
Манаптың Омбыдағы балалар үйіне келіп, інісін іздеуі, директормен әңгімесі. |
|
|
Манап пен Қалидың арасындағы алғашқы тосырқаулық, Қалидың ағасымен тіл табыса алмауы. |
|
2-тапсырма. Әңгіме мазмұны бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Сұрақ |
Жауап |
|
Қали Манап әкелген костюмді неге киіп көрмеді? |
|
|
Қали балалар үйінде немен айналысады? |
|
|
Манап неліктен Қалиды балалар үйіне тапсырған еді? |
|
Бағалау.
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Шығарманың сюжеттік желісі бойынша реті мен орналастырады. |
1 |
шығарманың мазмұны бойынша оқиғалардың ретін белгілейді. |
5 |
|
Мазмұн бойынша берілген сұрақтарға жауап береді. |
2 |
берілген үш сұраққа мазмұн бойынша жауап береді. |
3 |
|
Барлығы |
8 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ.5-сынып. М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі
БЖБ.5-сынып. М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі
«Адамгершілік - асыл қасиет» бөлімі бойынша №2 жиынтық бағалау тапсырмалары
Тақырып М.Қабанбай «Бауыр» әңгімесі
Оқу мақсаты 5.1.1.1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.
Бағалау критерийі Білім алушы
-
Шығарманы сюжеттік желісі бойынша ретімен орналастырады;
-
Мазмұн бойынша берілген сұрақтарға жауап береді.
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі
Орындау уақыты 15-20 минут
1 – тапсырма. Шығармадағы сюжеттер желісіне қарай оқиғаларды ретімен орналастырыңыз.
|
Сюжет |
Реті |
|
Қалидың көп мақтанышынан кейінгі уақытты сұрап, жаттығуға асығуы. |
|
|
Аға тәрбиеші Эльжбета Сергеевнаға берілген тапсырма, Манапты Қалимен кездесуге ертіп баруы. |
|
|
Қалидың асығып кетуі, Манаптың қаяу күйде «Волгаға» отырып, вокзалға бағыт алуы. |
|
|
Манаптың Омбыдағы балалар үйіне келіп, інісін іздеуі, директормен әңгімесі. |
|
|
Манап пен Қалидың арасындағы алғашқы тосырқаулық, Қалидың ағасымен тіл табыса алмауы. |
|
2-тапсырма. Әңгіме мазмұны бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Сұрақ |
Жауап |
|
Қали Манап әкелген костюмді неге киіп көрмеді? |
|
|
Қали балалар үйінде немен айналысады? |
|
|
Манап неліктен Қалиды балалар үйіне тапсырған еді? |
|
Бағалау.
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Шығарманың сюжеттік желісі бойынша реті мен орналастырады. |
1 |
шығарманың мазмұны бойынша оқиғалардың ретін белгілейді. |
5 |
|
Мазмұн бойынша берілген сұрақтарға жауап береді. |
2 |
берілген үш сұраққа мазмұн бойынша жауап береді. |
3 |
|
Барлығы |
8 |
||
шағым қалдыра аласыз













