Материалдар / БЖБ 2 (2024-2025 оқу жылы) қазақ тілі 7-сынып

БЖБ 2 (2024-2025 оқу жылы) қазақ тілі 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
2024-2025 оқу жылыны арналған «Рухани денсаулық – өмірдің мәні.Денсаулықты сақтау – үлкен өнер. Саламатты өмір салты» бөлімі бойынша жиынтық бағалау (7-сынып)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2024
215
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Сыныбы: 7 Ә

Орындаушы:__________________________________________________


«Рухани денсаулық – өмірдің мәні.Денсаулықты сақтау – үлкен өнер. Саламатты өмір салты» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Оқу мақсаты


7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе).

Бағалау критерийі

Білім алушы:

  • эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазады(дискуссивті эссе).

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану

Орындау уақыты

25 минут


1-тапсырма. Ұсынылған тақырыптың бірін таңдап, құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдарына немесе себептеріне өз көзқарасыңызды білдіріп,150-170 сөзден тұратын дискуссивті эсее жазыңыздар.

  1. «Денсаулық және қоршаған орта»

  2. Денсаулықты сақтау –үлкен өнер

  3. Мұрат спортпен шұғылданбаса, денсаулығы қандай болар еді? (Б.Соқпақбаевтың «Он алты жасар чемпион» туындысы желісі бойынша)


___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________­­­­­­­_____________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________­­­­­­­_____________________________________________________________


Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор


Балл

Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе)..

1

Тақырыптан ауытқымай, 150-170 сөзден тұратын эссе жазады

1

Тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілуіне немесе себептеріне өз қөзқарасын білдіреді

2

Эссе құрылымын сақтайды:


Кіріспе бөлім


Негізгі бөлім


Қорытынды бөлім


Даму желісін сақтайды




1


1


1


1


Барлық балл:

7




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ