БЖБ 2 (2024-2025 оқу жылы) қазақ тілі 7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

БЖБ 2 (2024-2025 оқу жылы) қазақ тілі 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
2024-2025 оқу жылыны арналған «Рухани денсаулық – өмірдің мәні.Денсаулықты сақтау – үлкен өнер. Саламатты өмір салты» бөлімі бойынша жиынтық бағалау (7-сынып)
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

Сыныбы: 7 Ә

Орындаушы:__________________________________________________


«Рухани денсаулық – өмірдің мәні.Денсаулықты сақтау – үлкен өнер. Саламатты өмір салты» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Оқу мақсаты


7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе).

Бағалау критерийі

Білім алушы:

  • эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазады(дискуссивті эссе).

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану

Орындау уақыты

25 минут


1-тапсырма. Ұсынылған тақырыптың бірін таңдап, құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдарына немесе себептеріне өз көзқарасыңызды білдіріп,150-170 сөзден тұратын дискуссивті эсее жазыңыздар.

  1. «Денсаулық және қоршаған орта»

  2. Денсаулықты сақтау –үлкен өнер

  3. Мұрат спортпен шұғылданбаса, денсаулығы қандай болар еді? (Б.Соқпақбаевтың «Он алты жасар чемпион» туындысы желісі бойынша)


___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________­­­­­­­_____________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________­­­­­­­_____________________________________________________________


Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор


Балл

Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе)..

1

Тақырыптан ауытқымай, 150-170 сөзден тұратын эссе жазады

1

Тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілуіне немесе себептеріне өз қөзқарасын білдіреді

2

Эссе құрылымын сақтайды:


Кіріспе бөлім


Негізгі бөлім


Қорытынды бөлім


Даму желісін сақтайды




1


1


1


1


Барлық балл:

7




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.10.2024
423
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі