2-ТОҚСАН. «Уақыт»БӨЛІМІ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Білім алушы: _____________________ 3 « » сынып
Мұғалім: ______________________ Күні: _______
Орындау уақыты - 20 минут
Мақсаты : 3.3.4.1* мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру
3.5.1.1 Мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс- қимылын білдіретін сөздер мен көмекші сөздердің мағынасын ажырату, ауызша және жазбаша тілде қолдану
3.5.1.5 Мұғалімнің қолдауымен үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай және құрмалас сөйлем құру
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Оқылым
1-тапсырма
Мәтінді оқы. Сұрақтарға қысқаша жауап жаз.
Менің атым – Айдар. Жасым сегізде. Менің мектебім үлкен,әдемі. Мен үшінші сыныпта оқимын. Бос уақытты дұрыс пайдалану үшін күн тәртібінің кестесін жасадым. Таңертең сағат 7-де тұрамын. Жуынамын ,таңғы ас ішемін. Киініп, сағат 7.30-да мектепке барамын. Сағат 8-де сабақ басталады. Үйге келіп, түскі ас ішемін. Біраз демаламын. Түстен кейін аулада ойнаймын. Үй тапсырмасын орындаймын. Сағат 9-да теледидар көремін , кітап оқимын. Сағат 10-да ұйықтаймын.
1.Айдар қашан аулада ойнайды? ---------------------------------------------------------
2. Сенің мектебің қандай ? ----------------------------------------------------------------
3.Қандай? қай? қашан? қайда? сұрақтарының біреуін қолданып, мәтін бойынша 2 сұрақ құрастырып жаз.
/5/
Жазылым
2-тапсырма
Суретке қара. Сурет бойынша 4 сөйлем құрастырып жаз.

/5/
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жауап береді |
1 |
мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; 1-сұрақ 2-сұрақ |
1 1 |
|
мәтіннің мазмұны бойынша 1 сұрақ құрастырады; мәтіннің мазмұны бойынша 1 сұрақ құрастырады; сұрақты қатесіз құрастырады |
1 1 1 |
||
|
Заттың сынын білдіретін сөздерді орынды қолданады Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды |
2 |
сөйлемдегі сөздерді орынды қолданады; |
1 |
|
сөйлемдегі сөздерді орынды қолданады; |
1 |
||
|
сөйлемдегі сөздерді орынды қолданады; |
1 |
||
|
сөйлемдегі сөздерді орынды қолданады; сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды |
1 |
||
|
Барлығы |
10 |
||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жауап береді |
1 |
мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; 1-сұрақ 2-сұрақ |
1 1 |
|
мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ құрастырады; |
1 |
||
|
Заттың сынын білдіретін сөздерді орынды қолданады Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды |
2 |
сипаттау сөздерді орынды қолданады; |
1 |
|
сөйлемдердің құрылымын сақтайды; |
1 |
||
|
сөйлемдерді қатесіз жазады; |
1 |
||
|
бас әріп пен тыныс белгілерін дұрыс қолданады. |
1 |
||
|
Барлығы |
7 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ 3 сынып
БЖБ 3 сынып
2-ТОҚСАН. «Уақыт»БӨЛІМІ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
Білім алушы: _____________________ 3 « » сынып
Мұғалім: ______________________ Күні: _______
Орындау уақыты - 20 минут
Мақсаты : 3.3.4.1* мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру
3.5.1.1 Мұғалімнің қолдауымен заттың атын/сынын/санын/іс- қимылын білдіретін сөздер мен көмекші сөздердің мағынасын ажырату, ауызша және жазбаша тілде қолдану
3.5.1.5 Мұғалімнің қолдауымен үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай және құрмалас сөйлем құру
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Оқылым
1-тапсырма
Мәтінді оқы. Сұрақтарға қысқаша жауап жаз.
Менің атым – Айдар. Жасым сегізде. Менің мектебім үлкен,әдемі. Мен үшінші сыныпта оқимын. Бос уақытты дұрыс пайдалану үшін күн тәртібінің кестесін жасадым. Таңертең сағат 7-де тұрамын. Жуынамын ,таңғы ас ішемін. Киініп, сағат 7.30-да мектепке барамын. Сағат 8-де сабақ басталады. Үйге келіп, түскі ас ішемін. Біраз демаламын. Түстен кейін аулада ойнаймын. Үй тапсырмасын орындаймын. Сағат 9-да теледидар көремін , кітап оқимын. Сағат 10-да ұйықтаймын.
1.Айдар қашан аулада ойнайды? ---------------------------------------------------------
2. Сенің мектебің қандай ? ----------------------------------------------------------------
3.Қандай? қай? қашан? қайда? сұрақтарының біреуін қолданып, мәтін бойынша 2 сұрақ құрастырып жаз.
/5/
Жазылым
2-тапсырма
Суретке қара. Сурет бойынша 4 сөйлем құрастырып жаз.

/5/
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жауап береді |
1 |
мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; 1-сұрақ 2-сұрақ |
1 1 |
|
мәтіннің мазмұны бойынша 1 сұрақ құрастырады; мәтіннің мазмұны бойынша 1 сұрақ құрастырады; сұрақты қатесіз құрастырады |
1 1 1 |
||
|
Заттың сынын білдіретін сөздерді орынды қолданады Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды |
2 |
сөйлемдегі сөздерді орынды қолданады; |
1 |
|
сөйлемдегі сөздерді орынды қолданады; |
1 |
||
|
сөйлемдегі сөздерді орынды қолданады; |
1 |
||
|
сөйлемдегі сөздерді орынды қолданады; сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды |
1 |
||
|
Барлығы |
10 |
||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жауап береді |
1 |
мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; 1-сұрақ 2-сұрақ |
1 1 |
|
мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ құрастырады; |
1 |
||
|
Заттың сынын білдіретін сөздерді орынды қолданады Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды |
2 |
сипаттау сөздерді орынды қолданады; |
1 |
|
сөйлемдердің құрылымын сақтайды; |
1 |
||
|
сөйлемдерді қатесіз жазады; |
1 |
||
|
бас әріп пен тыныс белгілерін дұрыс қолданады. |
1 |
||
|
Барлығы |
7 |
||
шағым қалдыра аласыз













