Материалдар / БЖБ 3-тоқсан Жаратылыстану 2 сынып

БЖБ 3-тоқсан Жаратылыстану 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ 3-тоқсан Жаратылыстану 2 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Ақпан 2024
1106
22 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



3-ТОҚСАН №1 БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 1-нұсқа

Пәні Жаратылыстану Күні

Сыныбы: 2«Ж» Оқушының аты- жөні––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Орындау уақыты 20 минут


1-тапсырма

Суреттерге қара. Әр қатардағы заттардың шығу тегін анықта. Олардың ортақ атауын жаз.

1)___________________________________________

2)___________________________________________

2-тапсырма Ғарыштық денелер туралы ақиқат тұжырымдарды белгіле ().

Тұжырымдар

Ақиқат

Ай – Жердің жалғыз табиғи серігі.


Ай біздің ғаламшарымыздан үлкен.


Күн Жерге жарық пен жылу береді.


Күн өсімдіктердің өсуіне кедергі келтіреді.




3-тапсырма

Суретке қара. Арбаны орнынан қозғалту үшін не істеу керек? Қозғалыс тудыратын екі әрекетті жаз.



______________________________


_________________________________

b) Әртүрлі жылдамдықпен қозғалатын денелерге 1 мысалдан келтір.


Жылдамдығы жоғары

Жылдамдығы төмен




4- тапсырма

Суретте берілген заттың массасын анықта.

_____________________ кг


b) Массаны өлшеу құралы қалай аталады? ______________________________







3-ТОҚСАН №1 БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 2-нұсқа

Пәні Жаратылыстану Күні

Сыныбы: 2«Ж» Оқушының аты- жөні––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Орындау уақыты 20 минут


1-тапсырма

Суреттерге қара. Әр қатардағы заттардың шығу тегін анықта. Олардың ортақ атауын жаз.

1)___________________________________________

2)___________________________________________

2-тапсырма Ғарыштық денелер туралы ақиқат тұжырымдарды белгіле ().

Тұжырымдар

Ақиқат

Ай – Жердің жалғыз табиғи серігі.


Ай біздің ғаламшарымыздан үлкен.


Күн Жерге жарық пен жылу береді.


Күн өсімдіктердің өсуіне кедергі келтіреді.




3-тапсырма

Суретке қара. Арбаны орнынан қозғалту үшін не істеу керек? Қозғалыс тудыратын екі әрекетті жаз.



______________________________


_________________________________

b) Әртүрлі жылдамдықпен қозғалатын денелерге 1 мысалдан келтір.


Жылдамдығы жоғары

Жылдамдығы төмен




4- тапсырма

Суретте берілген заттың массасын анықта.

_____________________ кг


b) Массаны өлшеу құралы қалай аталады? ______________________________






Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Табиғи ресурстарды шығу тегіне қарай ажыратады



1

табиғи ресурстарды анықтайды;

1

жасанды ресурстарды анықтайды;

1

Жердің табиғи серігін атайды

Күн мен Жердің арасындағы байланысты анықтайды

2

Айға қатысты ақиқат тұжырымдарды анықтайды;

1


Күн мен Жердің арасындағы байланысты анықтайды;

1

Қозғалыс тудыратын күштерді анықтайды



Түрлі жылдамдықпен қозғалатын денелерге мысал келтіреді


3

қозғалыс тудыратын әрекеттерді атайды:

бірінші;

екінші;

1

1




1


1

жылдамдығы жоғары денеге мысал келтіреді;

жылдамдығы төмен денеге мысал келтіреді;


Массаны өлшеу құралын анықтайды және қолданады

4

берілген заттың массасын анықтайды;

1


1

массаны өлшеу құралын атайды.

Барлығы

10


2.1.2.1 «ақпарат көзі» ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру;

2.4.1.2. Жердің табиғи серігін анықтау

2.5.1.3 Қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу

2.5.1.1 Түрлі денелердің әртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал келтіру

2.5.1.4 Массаны анықтауға арналған құралдарды таңдау және пайдалану



























Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________


Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Табиғи ресурстарды шығу тегіне қарай ажыратады



1


ТShape1 абиғи ресурстар мен адам қолымен жасалған ресурстарды ажыратуда қиналады.

ТShape2 абиғи ресурстарды/адам қолымен жасалған ресурстарды ажыратуда қателіктер жібереді.

ТShape3 абиғи ресурстар мен адам қолымен жасалған ресурстарды дұрыс ажыратады.

Жердің табиғи серігін атайды

Күн мен Жердің арасындағы байланысты анықтайды


2

ЖShape4 ердің табиғи серігін анықтауда және Күн мен Жердің арасындағы байланысты сипаттауда қиналады.


Жердің табиғи серігін анықтауда/ Күн мен Жердің арасындағы байланысты сипаттауда қателеседі

Shape5

Жердің табиғи серігін анықтайды және Күн мен Жердің арасындағы байланысты сипаттайды.

Shape6

Қозғалыс тудыратын күштерді анықтайды



3


ҚShape7 озғалыс тудыратын күштерді анықтауда қиналады.


Қозғалыс тудыратын итеру/ тарту күштерін анықтауда қателеседі.

Shape8

ҚShape9 озғалыс тудыратын күштерді дұрыс анықтайды.

Түрлі жылдамдықпен

қозғалатын денелерге

мысал келтіреді




ТShape10 үрлі денелердің жылдамдықтарын салыстыруда және жылдамдығы әртүрлі денелерге мысал келтіруде қиналады.


жылдамдығы жоғары /жылдамдығы төмен денелерге мысал келтіруде қателіктер жібереді.

Shape11

жылдамдығы әртүрлі денелерге мысал келтіреді.

Shape12

Массаны өлшеу құралын анықтайды және қолданады

4

Массаны өлшеуге арналған құралдарды анықтауда және қолдануда қиналады.

Shape13


Массаны өлшеуге арналған құралды / заттың массасын анықтауда қателіктер жібереді.

Shape14

Массаны өлшеуге арналған құралды және заттың массасын дұрыс анықтайды.

Shape15


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ