|
|
|
||||||||||
|
3-ТОҚСАН №1 БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 1-нұсқа Пәні Жаратылыстану Күні Сыныбы: 2«Ж» Оқушының аты- жөні–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Орындау уақыты 20 минут |
|||||||||||
|
1-тапсырма Суреттерге қара. Әр қатардағы заттардың шығу тегін анықта. Олардың ортақ атауын жаз.
1)___________________________________________ 2)___________________________________________ 2-тапсырма Ғарыштық денелер туралы ақиқат тұжырымдарды белгіле ().
|
|||||||||||
3-тапсырма
Суретке қара. Арбаны орнынан қозғалту үшін не істеу керек? Қозғалыс тудыратын екі әрекетті жаз.
|
|
|
|
______________________________ |
_________________________________ |
b) Әртүрлі жылдамдықпен қозғалатын денелерге 1 мысалдан келтір.
|
Жылдамдығы жоғары |
Жылдамдығы төмен |
|
|
|
4- тапсырма
Суретте берілген заттың массасын анықта.

_____________________ кг
b) Массаны өлшеу құралы қалай аталады? ______________________________
|
|
|
||||||||||
|
3-ТОҚСАН №1 БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 2-нұсқа Пәні Жаратылыстану Күні Сыныбы: 2«Ж» Оқушының аты- жөні–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Орындау уақыты 20 минут |
|||||||||||
|
1-тапсырма Суреттерге қара. Әр қатардағы заттардың шығу тегін анықта. Олардың ортақ атауын жаз.
1)___________________________________________ 2)___________________________________________ 2-тапсырма Ғарыштық денелер туралы ақиқат тұжырымдарды белгіле ().
|
|||||||||||
3-тапсырма
Суретке қара. Арбаны орнынан қозғалту үшін не істеу керек? Қозғалыс тудыратын екі әрекетті жаз.
|
|
|
|
______________________________ |
_________________________________ |
b) Әртүрлі жылдамдықпен қозғалатын денелерге 1 мысалдан келтір.
|
Жылдамдығы жоғары |
Жылдамдығы төмен |
|
|
|
4- тапсырма
Суретте берілген заттың массасын анықта.

_____________________ кг
b) Массаны өлшеу құралы қалай аталады? ______________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Табиғи ресурстарды шығу тегіне қарай ажыратады |
1 |
табиғи ресурстарды анықтайды; |
1 |
|
жасанды ресурстарды анықтайды; |
1 |
||
|
Жердің табиғи серігін атайды Күн мен Жердің арасындағы байланысты анықтайды |
2 |
Айға қатысты ақиқат тұжырымдарды анықтайды; |
1 |
|
Күн мен Жердің арасындағы байланысты анықтайды; |
1 |
||
|
Қозғалыс тудыратын күштерді анықтайды Түрлі жылдамдықпен қозғалатын денелерге мысал келтіреді |
3 |
қозғалыс тудыратын әрекеттерді атайды: бірінші; екінші; |
1 1 1 1 |
|
жылдамдығы жоғары денеге мысал келтіреді; |
|||
|
жылдамдығы төмен денеге мысал келтіреді; |
|||
|
Массаны өлшеу құралын анықтайды және қолданады |
4 |
берілген заттың массасын анықтайды; |
1 1 |
|
массаны өлшеу құралын атайды. |
|||
|
Барлығы |
10 |
||
2.1.2.1 «ақпарат көзі» ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру;
2.4.1.2. Жердің табиғи серігін анықтау
2.5.1.3 Қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу
2.5.1.1 Түрлі денелердің әртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал келтіру
2.5.1.4 Массаны анықтауға арналған құралдарды таңдау және пайдалану
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Табиғи ресурстарды шығу тегіне қарай ажыратады |
1 |
Т |
Т |
Т |
|
Жердің табиғи серігін атайды Күн мен Жердің арасындағы байланысты анықтайды |
2 |
Ж |
Жердің табиғи серігін анықтауда/ Күн мен Жердің арасындағы байланысты сипаттауда қателеседі
|
Жердің табиғи серігін анықтайды және Күн мен Жердің арасындағы байланысты сипаттайды.
|
|
Қозғалыс тудыратын күштерді анықтайды |
3 |
Қ |
Қозғалыс тудыратын итеру/ тарту күштерін анықтауда қателеседі.
|
Қ |
|
Түрлі жылдамдықпен қозғалатын денелерге мысал келтіреді |
|
Т |
жылдамдығы жоғары /жылдамдығы төмен денелерге мысал келтіруде қателіктер жібереді.
|
жылдамдығы әртүрлі денелерге мысал келтіреді.
|
|
Массаны өлшеу құралын анықтайды және қолданады |
4 |
Массаны өлшеуге арналған құралдарды анықтауда және қолдануда қиналады.
|
Массаны өлшеуге арналған құралды / заттың массасын анықтауда қателіктер жібереді.
|
Массаны өлшеуге арналған құралды және заттың массасын дұрыс анықтайды.
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ 3-тоқсан Жаратылыстану 2 сынып
БЖБ 3-тоқсан Жаратылыстану 2 сынып
|
|
|
||||||||||
|
3-ТОҚСАН №1 БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 1-нұсқа Пәні Жаратылыстану Күні Сыныбы: 2«Ж» Оқушының аты- жөні–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Орындау уақыты 20 минут |
|||||||||||
|
1-тапсырма Суреттерге қара. Әр қатардағы заттардың шығу тегін анықта. Олардың ортақ атауын жаз.
1)___________________________________________ 2)___________________________________________ 2-тапсырма Ғарыштық денелер туралы ақиқат тұжырымдарды белгіле ().
|
|||||||||||
3-тапсырма
Суретке қара. Арбаны орнынан қозғалту үшін не істеу керек? Қозғалыс тудыратын екі әрекетті жаз.
|
|
|
|
______________________________ |
_________________________________ |
b) Әртүрлі жылдамдықпен қозғалатын денелерге 1 мысалдан келтір.
|
Жылдамдығы жоғары |
Жылдамдығы төмен |
|
|
|
4- тапсырма
Суретте берілген заттың массасын анықта.

_____________________ кг
b) Массаны өлшеу құралы қалай аталады? ______________________________
|
|
|
||||||||||
|
3-ТОҚСАН №1 БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 2-нұсқа Пәні Жаратылыстану Күні Сыныбы: 2«Ж» Оқушының аты- жөні–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Орындау уақыты 20 минут |
|||||||||||
|
1-тапсырма Суреттерге қара. Әр қатардағы заттардың шығу тегін анықта. Олардың ортақ атауын жаз.
1)___________________________________________ 2)___________________________________________ 2-тапсырма Ғарыштық денелер туралы ақиқат тұжырымдарды белгіле ().
|
|||||||||||
3-тапсырма
Суретке қара. Арбаны орнынан қозғалту үшін не істеу керек? Қозғалыс тудыратын екі әрекетті жаз.
|
|
|
|
______________________________ |
_________________________________ |
b) Әртүрлі жылдамдықпен қозғалатын денелерге 1 мысалдан келтір.
|
Жылдамдығы жоғары |
Жылдамдығы төмен |
|
|
|
4- тапсырма
Суретте берілген заттың массасын анықта.

_____________________ кг
b) Массаны өлшеу құралы қалай аталады? ______________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Табиғи ресурстарды шығу тегіне қарай ажыратады |
1 |
табиғи ресурстарды анықтайды; |
1 |
|
жасанды ресурстарды анықтайды; |
1 |
||
|
Жердің табиғи серігін атайды Күн мен Жердің арасындағы байланысты анықтайды |
2 |
Айға қатысты ақиқат тұжырымдарды анықтайды; |
1 |
|
Күн мен Жердің арасындағы байланысты анықтайды; |
1 |
||
|
Қозғалыс тудыратын күштерді анықтайды Түрлі жылдамдықпен қозғалатын денелерге мысал келтіреді |
3 |
қозғалыс тудыратын әрекеттерді атайды: бірінші; екінші; |
1 1 1 1 |
|
жылдамдығы жоғары денеге мысал келтіреді; |
|||
|
жылдамдығы төмен денеге мысал келтіреді; |
|||
|
Массаны өлшеу құралын анықтайды және қолданады |
4 |
берілген заттың массасын анықтайды; |
1 1 |
|
массаны өлшеу құралын атайды. |
|||
|
Барлығы |
10 |
||
2.1.2.1 «ақпарат көзі» ұғымын және оның зерттеу жүргізудегі маңызын түсіндіру;
2.4.1.2. Жердің табиғи серігін анықтау
2.5.1.3 Қозғалыс тудыратын күштерді зерттеу
2.5.1.1 Түрлі денелердің әртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал келтіру
2.5.1.4 Массаны анықтауға арналған құралдарды таңдау және пайдалану
Білім алушының аты-жөні___________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Табиғи ресурстарды шығу тегіне қарай ажыратады |
1 |
Т |
Т |
Т |
|
Жердің табиғи серігін атайды Күн мен Жердің арасындағы байланысты анықтайды |
2 |
Ж |
Жердің табиғи серігін анықтауда/ Күн мен Жердің арасындағы байланысты сипаттауда қателеседі
|
Жердің табиғи серігін анықтайды және Күн мен Жердің арасындағы байланысты сипаттайды.
|
|
Қозғалыс тудыратын күштерді анықтайды |
3 |
Қ |
Қозғалыс тудыратын итеру/ тарту күштерін анықтауда қателеседі.
|
Қ |
|
Түрлі жылдамдықпен қозғалатын денелерге мысал келтіреді |
|
Т |
жылдамдығы жоғары /жылдамдығы төмен денелерге мысал келтіруде қателіктер жібереді.
|
жылдамдығы әртүрлі денелерге мысал келтіреді.
|
|
Массаны өлшеу құралын анықтайды және қолданады |
4 |
Массаны өлшеуге арналған құралдарды анықтауда және қолдануда қиналады.
|
Массаны өлшеуге арналған құралды / заттың массасын анықтауда қателіктер жібереді.
|
Массаны өлшеуге арналған құралды және заттың массасын дұрыс анықтайды.
|
шағым қалдыра аласыз

















