Материалдар / Бжб 4-тоқсан Қазақстан тарихы жауаптарымен

Бжб 4-тоқсан Қазақстан тарихы жауаптарымен

Материал туралы қысқаша түсінік
Бжб 4-тоқсан Қазақстан тарихы жауаптарымен
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

IY ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУДЫҢ ТЕСТ

СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ


IY тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу



Жиынтық бағалаудың өткізілу уақыты: 40 минут

Балл саны: 25

Тапсырмалар түрлері:

КТБ- көп таңдауы бар тапсырмалар

ҚЖ- қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар

ТЖ- толық жауапты қажет ететін тапсырмалар

Жиынтық бағалаудың құрылымы


Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі тапсырмалар: көп жауапты таңдауы бар сұрақтар, қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады.

Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушылар орындаушылық және шығармашылық дағдыларын көрсетеді.

Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 4 тапсырмадан тұрады: 1-тапсырма кестеде берілген ұғымдарды мағынасына қарай сәйкестендіру- білу және түсіну дағдысын анықтауға арналған. 2-тапсырмада XIX ғ II ж. білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшелігін сипаттауға арналған кесте толтыруға берілген, білім алушының қолдану дағдысына бағытталған. 3-тапсырма Шәкәрім Құдайбердіұлы, Мәшhүр Жүсіп Көпейұлы, Қ.Халид еңбекерін тарихи деректеріндегі маңызын талдайды.Оқушының жоғарғы деңгей дағдыларын анықтауға арналған толық жауапты тапсырма. 4-тапсырмада . Ы.Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесіне баға береді.Оқушының жоғарғы деңгей дағдыларын анықтауға арналған толық жауапты тапсырма.






IY тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


Бөлім

Тексерілетін оқу мақсаты

Ойлау

Дағдылары

ның

деңгейі

Тапсырма

саны*

Тапсырма

*

Тапсырма

түрі*

Орындауға

Берілетін уақыт*

Балл*

Бөлім

бойынша

жалпы

балл




ХIХ-ХХ

ғасырдың

басындағы

Қазақстанның

мәдениеті

7.2.2.3 Ұлттық музыкалық

аспаптардың қолдану

ерекшеліктерін сиапаттау


Білу және түсіну

1

1

КТБ

8 мин

5








25

7.2.3.2 XIX ғасырдың II жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін түсіндіру

Қолдану

1

2

ТЖ

8 мин

6

7.2.3.4 Шәкәрім Құдайбердіұлы, Мәшhүр Жүсіп Көпейұлы, Қ.Халид

еңбекерін тарихи дерек

ретіндегі маңызын айқындау

Жоғары

деңгей

дағдылары

1

3

ТЖ

12 мин

6

7.2.3.3 Ыбырай Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесін бағалау

Жоғары деңгей

дағдылары

1

4

ТЖ

12 мин

8

Барлығы






40

25

25

Ескерту: *өзгеріс енгізуге болатын бөлімдер

«Қазақстан тарихы» пәнінен IV тоқсанға арналған

жиынтық бағалаутапсырмалары

1.Ұлттық музыкалық аспаптардың сипаттамасына қарай сәйкестеңдірініз.


1.Домбыра

А. Қазақ ұрмалы аспаптарының қатарына кіреді. Оны ұрып қана қолданғандықтан, кез келген күшке шыдас беру үшін тұрпаты қтты үйеңкі, қарағай, қайың секілді ағаштардан тұтас ойып жасаған.

2.Шертер

В . Қазақ халқының көп ішекті шертпелі аспабы. Жалпы тұрқы ұзынша, жәшік тектес етіп жасалады. Бетіне жұқатақтайдан қақпақ жабылып, үн беретін ойықтары салынады.

3.Дауылпаз

С. Қазақ халқының ең кең тараған екі ішекті, көп пернелі музыкалық аспабы. Ол-қазақтар өмірінде маңыздыорын алатын, зіндік музыкалық сипаты бар аспап. Алғаш эпиқалық дәстүр шеңберінде жыр, толғау, термелерді сүйемелдеуге қолданылған.

4.Жетіген

Д. Аспап ысқысы бар аспаптардың қатарына жатады. Мұндай аспаптар ОртаАзия, Повольжя, Закавказя, Сібір халықтарында сақталған. Әр халықтың ысқылы аспабының атаулары басқа болғанымен, ойнау тәсілдері ұқсайды.

5.Қобыз

Е . Пернесі болмайды, ішегіне ызған жылқы қылы тағылады. Жалпы тұрқы 650-700 мм. Ойнау тәсілі домбыраға жақын болғанмен, жасалуы жағынан қылқобызға көбірек ұқсайды.

Жауаптары:

1-

2-

3-

4-

5-

[5]

  1. XIX ғ II ж. білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшелігін сипаттаңыз.


Білім беру жүйесі.

Ерекшелігі.

1. Мұсылмандық дәстүрлі діни мектебі

1.

2.

2. Орыс-қазақ мектебі

1.

2.

3. Жәдидттік мектеп

1.

2.

[6]

3.Шәкәрім Құдайбердіұлы, Мәшhүр Жүсіп Көпейұлы, Қ.Халид еңбекерінің тарихи деректеріндегі маңызын талдайды.

Тарихи тұлға.

Деректер.

Тарихи маңызын айқындау.

1. Шәкәрім Құдайбердіұлы

1


1


2. Мәшhүр Жүсіп Көпейұлы

1


1


3. Қ.Халид

1

1

[6]

4. Ы.Алтынсариннің ағарту саласына қосқан үлесіне баға беріңіз.


Ағарту саласындағы қызметі

1.

2 .

3.

Баға беріңіз

1.

Ы. Алтынсариннің ұстаздық саласындағы еңбектері.

1.

2.

3.

Бағала

1 .


[8]













































Балл қою кестесі

Тапсырма

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат



1

1-с

1


2-е

1

3-а

1

4-в

1

5-д

1




2

Мұсылманша білім алады

1


Білім алушының басқа да дұрыс жауаптары қабылданады

Негізінен ер балалар оқыды

1

Материлдық базасын қамтамасыз етуге баса назар аударды

1

Оқушылар қазақ және тілдерін, арифметиканы оқытады

1

Арифметика,география, жаратылыстану.

1

Білімдіде, білікті мұғалімдер сабақ береді.

1






3




Деректер.

1. «Қалқаман-Мамыр» поэмасы

2. «Сарыарқаның кімдікі екендігі»

3. «Тауарих хамса» еңбегі


1


1

1



Нақты түсінік қалыптастыратын,

құрлымы әртүрлі

сөйлеммен жазылған мүмкін болатын жауаптар қабылданады.

Тарихи маңызын айқындау.

1. Еркіндікті көздеген халық мұраты бейнеленген.

2. Дала өлкесінің байырғы тұрғындар қазақтарға тиесілі екендігін дәлелдеп шықты.

3.Қазақ тарихы мен этнографиясын зерттеуге ерекше мән берген. Хандардың тарихын көп зерделеп, далалықтардың салт-дәстүрі мен діни наным-сенімдерін айшықтаған.


1


1




1






4







Ағарту саласындағы қызметі

1. 1860 жылы Торғай қаласында мектеп ашып, сол мектептің орыс тілі пәні мұғалімі болып тағайындалды.

2 .Мектептер ашу үшін қаржы-қаражат жинауды ұйымдастырып ақшаның алғашқы үлесін өзі қосты.

3.1879 жылы Ы.Алтынсарин Торғай облыстық мектептерінің инспекторы қызметін атқарды.

Баға беріңіз

1. Ағарту саласында қазақ балаларына арнап алғашқы мектеп ашып, қазақтың ағартушылық тарихында өшпес із қалдырды.




1


1




1



1






Білім алушының басқа да дұрыс

жауаптары қабылданады



Ы. Алтынсариннің ұстаздық саласындағы еңбектері.

1. «Қырғыз хрестоматиясы»

2. «Қырғыздарға (қазақтарға) орыс тілін үйретуге алғашқы басшылық»

3. «Кел, балалар, оқылық!»

Баға беріңіз

1. Ағарту саласында қазақ балаларына арнап алғашқы мектеп ашып, қазақтың ағартушылық тарихында өшпес із қалдырды.




1


1


1


1






ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Гүлжан
04 Қаңтар 2025
223
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі