Материалдар / Бжб 5 сынып Қазақстан тарихы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бжб 5 сынып Қазақстан тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бжб 5 сынып Қазақстан тарихы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2024
305
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



















«Қазақстан тарихы» пәні бойынша


жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар


5-сынып





















Нұр-Сұлтан қаласы, 2019 жыл

Құрметті мұғалім!

Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 5-сынып білім алушыларына «Қазақстан тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Қазақстан тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.

Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.

Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.), форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.

Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!

Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

Әдістемелік ұсыныстар дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық емес мақсатта құрастырылған.

МАЗМҰНЫ



































І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Адамдардың шаруашылық өміріндегі өзгерістер және еңбек құралдарының жетілдірілуі.

Қазақстан территориясындағы тас дәуірінің тұрақтары

Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттері

Оқу мақсаты

5.4.1.1 Ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау

5.2.2.1 Археологиялық ескерткіштерді сипаттау

5.2.2.2 Археологиялық деректерге сүйене отырып, Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Ежелгі адамдардың кәсібін сипаттайды

  • Археологиялық ескерткіштерді сипаттайды

  • Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттерінің белгілерін көрсетеді

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану

Орындау уақыты

20 минут


Тапсырма

1. Ежелгі адамдардың кәсібін сипаттаңыз.

Shape1

2. Тас дәуірінің археологиялық ескерткіштеріне сипаттама жазыңыз.


Археологиялық ескерткіш

Сипаттама

1


2


3




3. Беғазы Дәндібай мәдениетінің белгілеріне қатысты ақпараттардың «ақиқат» не «жалған» екендігін анықтаңыз.

Ақпараттар

Ақиқат

Жалған

1

Беғазы–Дәндібай мәдениеті бұл андрондық мәдениеттен сақ тайпаларының мәдениетіне көшу кезеңі



2

Беғазы–Дәндібай мәдениетінің хронологиялық ауқымы XII-V ғасырлар аралығын қамтиды.



3

Беғазы–Дәндібай мәдениеті Орталық Қазақстан аумағын алып жатты.






Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Ежелгі адамдардың кәсібін сипаттайды


1

алғашқы адамдардың 1-кәсіп түріне сипаттама жазады;

1

алғашқы адамдардың 2-кәсіп түріне сипаттама жазады;


алғашқы адамдардың 3-кәсіп түріне сипаттама жазады;

1

Археологиялық ескерткіштерді сипаттайды


2

1-археологиялық ескерткішке сипаттама жазады;

1

2-археологиялық ескерткішке сипаттама жазады;

1

3-археологиялық ескерткішке сипаттама жазады;

1

Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттерінің белгілерін көрсетеді

3

1-ақпараттың ақиқат/жалған екендігін анықтайды;

1


2-ақпараттың ақиқат/жалған екендігін анықтайды;

1

3-ақпараттың ақиқат/жалған екендігін анықтайды.

1

Жалпы балл

9

«Қазақстандағы ежелгі адамдардың өмірі» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты

ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні ________________________________________________


Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі


Төмен

Орта

Жоғары

Ежелгі адамдардың кәсібін сипаттайды

Алғашқы адамдардың 1/2/3-кәсіп түріне сипаттама жазуда қиналады

Shape2

Shape3 Алғашқы адамдардың 1/2/3-кәсіп түріне сипаттама жазуда қателіктер жібереді

Алғашқы адамдардың 1/2/3-кәсіп түріне сипаттама жазады

Shape4

Археологиялық ескерткіштерді сипаттайды

1Shape5 /2/3-археологиялық ескерткішке сипаттама жазуда қиналады

1/2/3-археологиялық ескерткішке сипаттама жазуда қателіктер жібереді

Shape6

1/2/3-археологиялық ескерткішке сипаттама жазады

Shape7

Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттерінің белгілерін көрсетеді

1/2/3-ақпараттың ақиқат/жалған екендігін анықтауда қиналады

Shape8

1Shape9 /2/3-ақпараттың ақиқат/жалған екендігін анықтауда қателіктер жібереді


1/2/3-ақпараттың ақиқат/жалған екендігін анықтайды

Shape10


ІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


«Ежелгі көшпелілер өмірі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып

  • Қазақстан территориясында темірдің игерілуі

  • Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы

Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы

Оқу мақсаты

5.4.2.2 Металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру

5.2.2.6 Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін білу

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Металл өндірудің шаруашылыққа ықпалын жазады

  • Көшпелілер өркениетінің әлемдік өркениеттегі үлесін анықтайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану


Орындау уақыты

20 минут


Тапсырма


1. Темір өндірудің адамдар өміріне алып келген өзгерістерін жазыңыз.

Shape11

  1. Берілген тұжырымдардың «ақиқат» не «жалғандығын» анықтаңыз.

Тұжырымдар

Ақиқат

Жалған

Жылқыны алғаш қолға үйреткен – ботайлықтар



Киіз үйдің алғашқы түпнұсқасын андрондықтар қолданылған



Көшпелілер өркениеті тек Қазақстанда қалыптасты



Ат үстінде жүрген көшпенділер тақымына басқан сәйгүлігіне неғұрлым еркін мініп жүруі үшін биік ер-тұрман мен үзеңгіні ойлап тапты.





Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Металл өндірудің шаруашылыққа ықпалын жазады

1

темір өндірудің адамдар өміріне алып келген 1- өзгерісін жазады;

1

темір өндірудің адамдар өміріне алып келген 2- өзгерісін жазады;

1

темір өндірудің адамдар өміріне алып келген 3- өзгерісін жазады;

1

Көшпелілер өркениетінің әлемдік өркениеттегі үлесін анықтайды

2

1-тұжырымның ақиқат/жалғандығын анықтайды;

1

2-тұжырымның ақиқат/жалғандығын анықтайды;

1

3-тұжырымның ақиқат/жалғандығын анықтайды;


188тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!