«Көбейту және бөлу. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
Бөлімше 1.2
Сандармен амалдар орындау
5.1
Есептер және математикалық модель
Оқу
мақсаты
2.1.2.1. Көбейтуді бірдей
қосылғыштардың қосындысы, бөлуді заттарды түрлеріне қарай және тең
бөліктерге бөлу ретінде түсіну
2.1.2.2 Көбейту
және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу
амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау;
2.5.1.3 Бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға; мазмұнына
қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және
шығару; кері есеп құрастыру және шығару.
Бағалау
критерийі Білім алушы
-
Көбейтуді бірдей қосылғыштар
қосындысы ретінде қолданады;
-
Көбейту және бөлу амалдарының
нәтижесі мен компоненттері арасындағы байланысты
қолданады
-
Мазмұнына қарай және
бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді
шығарады
Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну.Қолдану
Орындау
уақыты 15 минут
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма №
|
Дескриптор
|
Балл
|
|
Білім
алушы
|
|
Көбейтуді бірдей қосылғыштар
қосындысы ретінде қолданады;
|
1
|
қосынды амалына теңдік
құрастырады;
|
1
|
|
көбейту амалына теңдік
құрастырады
|
1
|
|
Көбейту және
бөлу
амалдарының
нәтижесі
мен
компоненттері
арасындағы
байланысты
қолданады
|
2
|
берілген сандармен көбейту
амалына
өрнек құрастырып
жазады;
|
1
|
|
көбейтудің ауыстырымдылық
қасиетін
пайдаланып, көбейтінді
жазады;
|
1
|
|
көбейтіндінің мәнін бірінші
көбейткішке
бөлу арқылы бөліндіге өрнек
құрастырып
жазады;
|
1
|
|
көбейтіндінің мәнін екінші
көбейткішке
бөлу арқылы бөліндіге өрнек
құрастырып
жазады.
|
|
|
Көбейтудіі қолданып бірдей
қосылғыштардың қосындысын табуға берілген есептерді
шығарады
|
3
|
есептің шешуін өрнек түрінде
жазады;
өрнектің мәнін табады және шама
атауын
жазады;
|
1
|
|
есептің жауабын
жазады.
|
1
|
|
Көбейту және
бөлу
амалдарының
компоненттері
арасындағы
байланысты
қолданады
|
4
|
көбейтуге өрнектің
мәнін табады;
бөлуге өрнектің мәнін
табады.
|
1
1
|
|
Всего
баллов
|
10
|
«Көбейту және
бөлу. Есептер»
бөлімі бойынша
жиынтық бағалау
Аты-жөні
______________________________________
1
нұсқа
-
Суретке мұқият
қара. Суретте неше гүл бар екенін
екі тәсілмен тап. (2 б).
1-тәсіл
– қосу
2-тәсіл
– көбейту
-
Көбейту және бөлу амалдарын
қолданып, берілген сандармен 4 теңдік
құрастыр. (4 б).
-
Есептің шешуін және жауабын
жаз. (2 б).
Арманда
2
теңгеден 5
монета
бар. Арманда неше теңге
бар?
Жауабы:
_________________________________________________
-
Есепте
18 : 3=
9 · 2=
|
«Көбейту және бөлу.
Есептер»
бөлімі бойынша
жиынтық
бағалау
Аты-жөні
________________________________________
2 нұсқа
-
Суретке мұқият
қара. Суретте неше гүл бар екенін екі тәсілмен тап. (2
б)
1-тәсіл
– қосу
2-тәсіл
– көбейту
-
Көбейту және бөлу
амалдарын қолданып, берілген сандармен 4 теңдік
құрастыр.
(4 б).
-
Есептің шешуін
және жауабын жаз. (2
б).
Арманда 5
теңгеден 4монета бар. Арманда неше теңге
бар?
Жауабы:
_____________________________________________
-
Есепте
24 : 4=
8 · 2=
|
«Көбейту және бөлу.
Есептер»
бөлімі бойынша
жиынтық бағалау
Аты-жөні
______________________________________
-
Суретке мұқият
қара. Суретте неше гүл бар екенін екі тәсілмен
тап. (2 б).
1-тәсіл
– қосу
2-тәсіл
– көбейту
-
Көбейту және бөлу амалдарын
қолданып, берілген сандармен 4 теңдік
құрастыр. (4 б).
5
20
4
-
Есептің шешуін және жауабын
жаз. (2 б).
Арманда
10
теңгеден 2
монета
бар. Арманда неше теңге
бар?
Жауабы:
_________________________________________________
-
Есепте
21 : 3=
8 · 3 =
|
|