Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«Көбейту және бөлу. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
Бөлімше 1.2
Сандармен амалдар орындау
5.1
Есептер және математикалық модель
Оқу
мақсаты
2.1.2.1. Көбейтуді бірдей
қосылғыштардың қосындысы, бөлуді заттарды түрлеріне қарай және тең
бөліктерге бөлу ретінде түсіну
2.1.2.2 Көбейту
және бөлу - өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту және бөлу
амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау;
2.5.1.3 Бірдей қосылғыштардың қосындысын табуға; мазмұнына
қарай және бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау және
шығару; кері есеп құрастыру және шығару.
Бағалау
критерийіБілім алушы
Көбейтуді бірдей қосылғыштар
қосындысы ретінде қолданады;
Көбейту және бөлу амалдарының
нәтижесі мен компоненттері арасындағы байланысты
қолданады
Мазмұнына қарай және
бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді
шығарады
Ойлау дағдыларының деңгейі:Білу және түсіну.Қолдану
Орындау
уақыты 15 минут
Бағалау
критерийі
Тапсырма№
Дескриптор
Балл
Білім
алушы
Көбейтуді бірдей қосылғыштар
қосындысы ретінде қолданады;
1
қосынды амалына теңдік
құрастырады;
1
көбейту амалына теңдік
құрастырады
1
Көбейту және
бөлу
амалдарының
нәтижесі
мен
компоненттері
арасындағы
байланысты
қолданады
2
берілген сандармен көбейту
амалына
өрнек құрастырып
жазады;
1
көбейтудің ауыстырымдылық
қасиетін
пайдаланып, көбейтінді
жазады;
1
көбейтіндінің мәнін бірінші
көбейткішке
бөлу арқылы бөліндіге өрнек
құрастырып
жазады;
1
көбейтіндінің мәнін екінші
көбейткішке
бөлу арқылы бөліндіге өрнек
құрастырып
жазады.
Көбейтудіі қолданып бірдей
қосылғыштардың қосындысын табуға берілген есептерді
шығарады
3
есептің шешуін өрнек түрінде
жазады;
өрнектің мәнін табады және шама
атауын
жазады;
1
есептің жауабын
жазады.
1
Көбейту және
бөлу
амалдарының
компоненттері
арасындағы
байланысты
қолданады
4
көбейтуге өрнектің
мәнін табады;
бөлуге өрнектің мәнін
табады.
1
1
Всего
баллов
10
«Көбейту және
бөлу. Есептер»
бөлімі бойынша
жиынтық бағалау
Аты-жөні
______________________________________
1
нұсқа
Суретке мұқият
қара.Суретте неше гүл бар екенін
екі тәсілмен тап.(2 б).
1-тәсіл
– қосу
2-тәсіл
– көбейту
Көбейту және бөлу амалдарын
қолданып, берілген сандармен 4 теңдік
құрастыр. (4 б).
Есептің шешуін және жауабын
жаз.(2 б).
Арманда2
теңгеден 5
монета
бар. Арманда неше теңге
бар?
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз