«Кеңістіктегі фигуралар», «Статистика. Комбинаторика» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Фигуралардың кеңістікте
орналасуы. Кеңістік фигураларын кескіндеу, «көрінбейтін» сызықтар.
Вектор
ұғымы
Статистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш
Қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға есептер шығару
Іріктеу тәсілі арқылы комбинаторикалық есептер шығару
Оқу мақсаты 6.3.4.1 вектор анықтамасын білу және оны кескіндеу;
6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің өзгеріс ауқымы, медианасы, модасының анықтамаларын білу
6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды есептеу
6.5.1.5 қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға есептер шығару
Бағалау критерийі Білім алушы:
-
Координаталары бойынша векторды салады
-
Берілген сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табады
-
Қозғалыстың орташа жылдамдығына берілген есепті шығарады
Ойлау дағдыларының деңгейлері Қолдану Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
І нұсқа
1.
нүктелері
берілген. Координаталық
жазықтықта АВ
векторын
салыңдар.
2. Сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табыңдар: 3; 7; 5; 18; 21; 18; 19.
3. Поезд жолдың 280 км-ін 70 км/сағ жылдамдықпен, екінші бөлігін 120 км-ді 40 км/сағ жылдамдықпен, үшінші бөлігін 150 км-ді 50 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Жолдың барлық бөлігіндегі поездің орташа жылдамдығы қанша?
ІІ нұсқа
1.
нүктелері
берілген. Координаталық
жазықтықта AB
векторын
салыңдар.
2. Сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табыңдар: 9; 14; 5; 9; 16; 11; 13.
3. Поезд жолдың 150 км-ін 50 км/сағ жылдамдықпен, екінші бөлігін 240 км-ді 60 км/сағ жылдамдықпен, үшінші бөлігін 210 км-ді 70 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Жолдың барлық бөлігіндегі поездің орташа жылдамдығы қанша?
|
Бағалау критерийлері |
№ |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Координаталары бойынша векторды салады |
1 |
А нүктесін дұрыс салады |
1 |
|
В нүктесін дұрыс салады |
1 |
||
|
АВ векторын салады |
1 |
||
|
Берілген сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табады |
2 |
сандардың арифметикалық ортасын табады |
1 |
|
сандардың өзгеріс ауқымын табады |
1 |
||
|
сандардың медианасын табады |
1 |
||
|
сандардың модасын табады |
1 |
||
|
Қозғалыстың орташа жылдамдығына берілген есепті шығарады |
3 |
жолдың әрбір бөлігіне кеткен уақыттарды табады; |
1 |
|
барлық уақытты табады |
1 |
||
|
барлық жолды табады |
1 |
||
|
орташа жылдамдықты табады |
1 |
||
|
Барлығы |
11 |
||
«Кеңістіктегі фигуралар», «Статистика. Комбинаторика» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
І нұсқа
1.
нүктелері
берілген. Координаталық
жазықтықта АВ
векторын
салыңдар.
2. Сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табыңдар: 3; 7; 5; 18; 21; 18; 19.
3. Поезд жолдың 280 км-ін 70 км/сағ жылдамдықпен, екінші бөлігін 120 км-ді 40 км/сағ жылдамдықпен, үшінші бөлігін 150 км-ді 50 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Жолдың барлық бөлігіндегі поездің орташа жылдамдығы қанша?
|
Бағалау критерийлері |
№ |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Координаталары бойынша векторды салады |
1 |
А нүктесін дұрыс салады |
1 |
|
В нүктесін дұрыс салады |
1 |
||
|
АВ векторын салады |
1 |
||
|
Берілген сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табады |
2 |
сандардың арифметикалық ортасын табады |
1 |
|
сандардың өзгеріс ауқымын табады |
1 |
||
|
сандардың медианасын табады |
1 |
||
|
сандардың модасын табады |
1 |
||
|
Қозғалыстың орташа жылдамдығына берілген есепті шығарады |
3 |
жолдың әрбір бөлігіне кеткен уақыттарды табады; |
1 |
|
барлық уақытты табады |
1 |
||
|
барлық жолды табады |
1 |
||
|
орташа жылдамдықты табады |
1 |
||
|
Барлығы |
11 |
||
«Кеңістіктегі фигуралар», «Статистика. Комбинаторика» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
ІІ нұсқа
1.
нүктелері
берілген. Координаталық
жазықтықта AB
векторын
салыңдар.
2. Сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табыңдар: 9; 14; 5; 9; 16; 11; 13.
3. Поезд жолдың 150 км-ін 50 км/сағ жылдамдықпен, екінші бөлігін 240 км-ді 60 км/сағ жылдамдықпен, үшінші бөлігін 210 км-ді 70 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Жолдың барлық бөлігіндегі поездің орташа жылдамдығы қанша?
|
Бағалау критерийлері |
№ |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Координаталары бойынша векторды салады |
1 |
А нүктесін дұрыс салады |
1 |
|
В нүктесін дұрыс салады |
1 |
||
|
АВ векторын салады |
1 |
||
|
Берілген сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табады |
2 |
сандардың арифметикалық ортасын табады |
1 |
|
сандардың өзгеріс ауқымын табады |
1 |
||
|
сандардың медианасын табады |
1 |
||
|
сандардың модасын табады |
1 |
||
|
Қозғалыстың орташа жылдамдығына берілген есепті шығарады |
3 |
жолдың әрбір бөлігіне кеткен уақыттарды табады; |
1 |
|
барлық уақытты табады |
1 |
||
|
барлық жолды табады |
1 |
||
|
орташа жылдамдықты табады |
1 |
||
|
Барлығы |
11 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ-8 математика 6кл
БЖБ-8 математика 6кл
«Кеңістіктегі фигуралар», «Статистика. Комбинаторика» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Фигуралардың кеңістікте
орналасуы. Кеңістік фигураларын кескіндеу, «көрінбейтін» сызықтар.
Вектор
ұғымы
Статистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш
Қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға есептер шығару
Іріктеу тәсілі арқылы комбинаторикалық есептер шығару
Оқу мақсаты 6.3.4.1 вектор анықтамасын білу және оны кескіндеу;
6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің өзгеріс ауқымы, медианасы, модасының анықтамаларын білу
6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды есептеу
6.5.1.5 қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға есептер шығару
Бағалау критерийі Білім алушы:
-
Координаталары бойынша векторды салады
-
Берілген сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табады
-
Қозғалыстың орташа жылдамдығына берілген есепті шығарады
Ойлау дағдыларының деңгейлері Қолдану Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
І нұсқа
1.
нүктелері
берілген. Координаталық
жазықтықта АВ
векторын
салыңдар.
2. Сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табыңдар: 3; 7; 5; 18; 21; 18; 19.
3. Поезд жолдың 280 км-ін 70 км/сағ жылдамдықпен, екінші бөлігін 120 км-ді 40 км/сағ жылдамдықпен, үшінші бөлігін 150 км-ді 50 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Жолдың барлық бөлігіндегі поездің орташа жылдамдығы қанша?
ІІ нұсқа
1.
нүктелері
берілген. Координаталық
жазықтықта AB
векторын
салыңдар.
2. Сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табыңдар: 9; 14; 5; 9; 16; 11; 13.
3. Поезд жолдың 150 км-ін 50 км/сағ жылдамдықпен, екінші бөлігін 240 км-ді 60 км/сағ жылдамдықпен, үшінші бөлігін 210 км-ді 70 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Жолдың барлық бөлігіндегі поездің орташа жылдамдығы қанша?
|
Бағалау критерийлері |
№ |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Координаталары бойынша векторды салады |
1 |
А нүктесін дұрыс салады |
1 |
|
В нүктесін дұрыс салады |
1 |
||
|
АВ векторын салады |
1 |
||
|
Берілген сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табады |
2 |
сандардың арифметикалық ортасын табады |
1 |
|
сандардың өзгеріс ауқымын табады |
1 |
||
|
сандардың медианасын табады |
1 |
||
|
сандардың модасын табады |
1 |
||
|
Қозғалыстың орташа жылдамдығына берілген есепті шығарады |
3 |
жолдың әрбір бөлігіне кеткен уақыттарды табады; |
1 |
|
барлық уақытты табады |
1 |
||
|
барлық жолды табады |
1 |
||
|
орташа жылдамдықты табады |
1 |
||
|
Барлығы |
11 |
||
«Кеңістіктегі фигуралар», «Статистика. Комбинаторика» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
І нұсқа
1.
нүктелері
берілген. Координаталық
жазықтықта АВ
векторын
салыңдар.
2. Сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табыңдар: 3; 7; 5; 18; 21; 18; 19.
3. Поезд жолдың 280 км-ін 70 км/сағ жылдамдықпен, екінші бөлігін 120 км-ді 40 км/сағ жылдамдықпен, үшінші бөлігін 150 км-ді 50 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Жолдың барлық бөлігіндегі поездің орташа жылдамдығы қанша?
|
Бағалау критерийлері |
№ |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Координаталары бойынша векторды салады |
1 |
А нүктесін дұрыс салады |
1 |
|
В нүктесін дұрыс салады |
1 |
||
|
АВ векторын салады |
1 |
||
|
Берілген сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табады |
2 |
сандардың арифметикалық ортасын табады |
1 |
|
сандардың өзгеріс ауқымын табады |
1 |
||
|
сандардың медианасын табады |
1 |
||
|
сандардың модасын табады |
1 |
||
|
Қозғалыстың орташа жылдамдығына берілген есепті шығарады |
3 |
жолдың әрбір бөлігіне кеткен уақыттарды табады; |
1 |
|
барлық уақытты табады |
1 |
||
|
барлық жолды табады |
1 |
||
|
орташа жылдамдықты табады |
1 |
||
|
Барлығы |
11 |
||
«Кеңістіктегі фигуралар», «Статистика. Комбинаторика» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
ІІ нұсқа
1.
нүктелері
берілген. Координаталық
жазықтықта AB
векторын
салыңдар.
2. Сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табыңдар: 9; 14; 5; 9; 16; 11; 13.
3. Поезд жолдың 150 км-ін 50 км/сағ жылдамдықпен, екінші бөлігін 240 км-ді 60 км/сағ жылдамдықпен, үшінші бөлігін 210 км-ді 70 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Жолдың барлық бөлігіндегі поездің орташа жылдамдығы қанша?
|
Бағалау критерийлері |
№ |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Координаталары бойынша векторды салады |
1 |
А нүктесін дұрыс салады |
1 |
|
В нүктесін дұрыс салады |
1 |
||
|
АВ векторын салады |
1 |
||
|
Берілген сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табады |
2 |
сандардың арифметикалық ортасын табады |
1 |
|
сандардың өзгеріс ауқымын табады |
1 |
||
|
сандардың медианасын табады |
1 |
||
|
сандардың модасын табады |
1 |
||
|
Қозғалыстың орташа жылдамдығына берілген есепті шығарады |
3 |
жолдың әрбір бөлігіне кеткен уақыттарды табады; |
1 |
|
барлық уақытты табады |
1 |
||
|
барлық жолды табады |
1 |
||
|
орташа жылдамдықты табады |
1 |
||
|
Барлығы |
11 |
||
шағым қалдыра аласыз













