БЖБ-8 математика 6кл

Тақырып бойынша 11 материал табылды

БЖБ-8 математика 6кл

Материал туралы қысқаша түсінік
Бжб 4тоқсан
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Кеңістіктегі фигуралар», «Статистика. Комбинаторика» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау

Тақырып Фигуралардың кеңістікте орналасуы. Кеңістік фигураларын кескіндеу, «көрінбейтін» сызықтар. Вектор
ұғымы

Статистикалық деректер және олардың сипаттамалары: арифметикалық орта, мода, медиана, құлаш

Қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға есептер шығару

Іріктеу тәсілі арқылы комбинаторикалық есептер шығару

Оқу мақсаты 6.3.4.1 вектор анықтамасын білу және оны кескіндеу;

6.4.3.1 бірнеше сандардың арифметикалық ортасы, санды деректердің өзгеріс ауқымы, медианасы, модасының анықтамаларын білу

6.4.3.2 статистикалық санды сипаттамаларды есептеу

6.5.1.5 қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға есептер шығару

Бағалау критерийі Білім алушы:

  • Координаталары бойынша векторды салады

  • Берілген сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табады

  • Қозғалыстың орташа жылдамдығына берілген есепті шығарады

Ойлау дағдыларының деңгейлері Қолдану Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты 25 минут

І нұсқа

1. нүктелері берілген. Координаталық жазықтықта АВ векторын салыңдар.


2. Сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табыңдар: 3; 7; 5; 18; 21; 18; 19.


3. Поезд жолдың 280 км-ін 70 км/сағ жылдамдықпен, екінші бөлігін 120 км-ді 40 км/сағ жылдамдықпен, үшінші бөлігін 150 км-ді 50 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Жолдың барлық бөлігіндегі поездің орташа жылдамдығы қанша?


ІІ нұсқа

1. нүктелері берілген. Координаталық жазықтықта AB векторын салыңдар.


2. Сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табыңдар: 9; 14; 5; 9; 16; 11; 13.


3. Поезд жолдың 150 км-ін 50 км/сағ жылдамдықпен, екінші бөлігін 240 км-ді 60 км/сағ жылдамдықпен, үшінші бөлігін 210 км-ді 70 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Жолдың барлық бөлігіндегі поездің орташа жылдамдығы қанша?


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Координаталары бойынша векторды салады

1

А нүктесін дұрыс салады

1

В нүктесін дұрыс салады

1

АВ векторын салады

1

Берілген сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табады

2

сандардың арифметикалық ортасын табады

1

сандардың өзгеріс ауқымын табады

1

сандардың медианасын табады

1

сандардың модасын табады

1

Қозғалыстың орташа жылдамдығына берілген есепті шығарады

3

жолдың әрбір бөлігіне кеткен уақыттарды табады;

1

барлық уақытты табады

1

барлық жолды табады

1

орташа жылдамдықты табады

1

Барлығы

11



«Кеңістіктегі фигуралар», «Статистика. Комбинаторика» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау

І нұсқа

1. нүктелері берілген. Координаталық жазықтықта АВ векторын салыңдар.


2. Сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табыңдар: 3; 7; 5; 18; 21; 18; 19.


3. Поезд жолдың 280 км-ін 70 км/сағ жылдамдықпен, екінші бөлігін 120 км-ді 40 км/сағ жылдамдықпен, үшінші бөлігін 150 км-ді 50 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Жолдың барлық бөлігіндегі поездің орташа жылдамдығы қанша?


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Координаталары бойынша векторды салады

1

А нүктесін дұрыс салады

1

В нүктесін дұрыс салады

1

АВ векторын салады

1

Берілген сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табады

2

сандардың арифметикалық ортасын табады

1

сандардың өзгеріс ауқымын табады

1

сандардың медианасын табады

1

сандардың модасын табады

1

Қозғалыстың орташа жылдамдығына берілген есепті шығарады

3

жолдың әрбір бөлігіне кеткен уақыттарды табады;

1

барлық уақытты табады

1

барлық жолды табады

1

орташа жылдамдықты табады

1

Барлығы

11









«Кеңістіктегі фигуралар», «Статистика. Комбинаторика» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау

ІІ нұсқа

1. нүктелері берілген. Координаталық жазықтықта AB векторын салыңдар.


2. Сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табыңдар: 9; 14; 5; 9; 16; 11; 13.


3. Поезд жолдың 150 км-ін 50 км/сағ жылдамдықпен, екінші бөлігін 240 км-ді 60 км/сағ жылдамдықпен, үшінші бөлігін 210 км-ді 70 км/сағ жылдамдықпен жүріп өтті. Жолдың барлық бөлігіндегі поездің орташа жылдамдығы қанша?


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Координаталары бойынша векторды салады

1

А нүктесін дұрыс салады

1

В нүктесін дұрыс салады

1

АВ векторын салады

1

Берілген сандардың арифметикалық ортасын, өзгеріс ауқымын, медианасын, модасын табады

2

сандардың арифметикалық ортасын табады

1

сандардың өзгеріс ауқымын табады

1

сандардың медианасын табады

1

сандардың модасын табады

1

Қозғалыстың орташа жылдамдығына берілген есепті шығарады

3

жолдың әрбір бөлігіне кеткен уақыттарды табады;

1

барлық уақытты табады

1

барлық жолды табады

1

орташа жылдамдықты табады

1

Барлығы

11


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.04.2024
396
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі