«Координация және
реттелу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Ойлау
дағдыларының
Жоғары деңгей
дағдылары
деңгейі
Орындау уақыты
20 минут
Тапсырма
-
Cуретке назар
аударыңыз.
(а) (і).
№1,№5 сандары нені
білдіреді, қызметтерін жазыңыз. _____________________________________________________
_____________________________________________________
(ii).
Көру анализаторының
сызбанұсқасын сызып көрсетіңіз.
2(i). Қараңғыдағы
бейімделуді cуретті пайдалана
отырып, түсіндіріңіз.
10
см
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
(ii). Көру қызметінің гигиенасын
жазыңыз.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
3(i). Сызбадағы санды пайдалана
дыбысты қабылдау механизмін түсіндіріңіз.
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
-
Суретке назар
аударыңыз.
(і).
Суретке қарай отырып
бездердің атауларын жазыңыз.
Эндокринді
|
Экзокринді
|
Аралас бездер
|
|
|
|
(ii).
Бездер мен олардың
қызметінің бұзылуынан туындаған ауруларды
сәйкестендіріңіз.
-
-
1.
|
Гипофиз
|
A.
|
қантты диабет
|
2.
|
Қалқанша без
|
B.
|
ергейжейлілік
|
3.
|
Бүйрек үсті безі
|
C.
|
микседема
|
4.
|
Ұйқы безі
|
D.
|
акромегалия
|
|
|
E.
|
базедов ауруы
|
|
|
F.
|
алыптық
|
|
|
G.
|
кретинизм
|
(iii). Логикалық тапсырманы орындаңыз.
Науқастың мінез-қылығына
қарай қалқанша безінің аз немесе көп мөлшерде бөлінгенін
анықтаңыз.
|
Бірінші емделуші
|
Екінші емделуші
|
|
Ашушаң, ұйқысыздықпен зардап
шегеді,
|
Енжар, ұйқышыл, қоршаған ортаға
|
|
эмоциялық тұрақсыз.
|
немқұрайлы қарайды, тез
шаршайды.
|