Сөйлеу әрекетінің түрлері
Оқумақсаты
Бағалау
критерийі
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
Орындау
уақыты
Тыңдалым және айтылым
3.1.1.1 Шығарманың маңызды тұстарын
анықтау үшін ашық
сұрақтар қоюжәне жауап беру
3.1.2.1Шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша немесе өз сөзімен толық,таңдауына қарай мазмұндау, сахналау
Білімалушы
Шығарманың
мазмұны бойынша
сұрақтар қойып, жауап береді
Мәтіннің мазмұнын өз сөзімен
баяндайды
Қолдану
20минут
1-тапсырма
Мәтінді мұқият тыңда. Мәтіннен суреттегі
жануарлар
туралы
қандай
маңызды ақпарат алдың? Кестеге жаз.
|
Жануарлар–табиғаттың тамаша жаратылысы.Олар
туралы таңқаларлық деректерге көптеген мысал келтіруге болады.
Мысалы,құмырсқалар
өзінің
алмағынан 60
есе ауыр
жүкті көтере
алады
.Оларды алуан құмырсқалар деп
атайды.
Қолтырауындар тас
жейді.Осының арқасында
асқорыту
жүйесін күшейтеді, суда тепе-теңдікті
ұстайды.Ал пілдердің сурет сала
алатынын
білесің
бе?
Пілдер-дүниедегі ең ақылды
жануарлар.Оның миының салмағы-5кг.
Көбелектер
гүлдердің иісін
ондаған
шақырым қашықтықтан сезе
алады.Олар иісті қанаттарының көмегімен
сезеді. Ғалымдар
тотықұстардың сөйлей алғанымен қоса,
үлкен
мен кіші, ұқсас және
бөлек заттарды
ажырата
алатындығын дәлелдеген. Жануарлар
дүниесінде
мұндай
қызықты
мәліметтер өте
көп.
|
|
|
Мәтін бойынша
маңызды ақпаратты
анықтайтын 1
сұрақ
құрастыр
және
жауап бер. _____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
2-тапсырма
Кестеге
сүйеніп, мәтіннің
мазмұнын айт.
1.Піл туралы қандай мәлімет білдің? Ойыңды сөйлем арқылы
білдір
2.Көбелектер иісті не арқылы
сезеді?
____________________________________________________________________________
3-тапсырма.
Сәйкестендір
-
-
Автор
|
|
Үзінді
|
|
Шығарма
|
Ахмет
Байтұрсынұлы
|
«...Аласың білім
кітаптан,
Боласың адам
мектепте.»
|
Күн
шыққанда
|
Ілияс
Жансүгіров
|
«..Даналық-өшпес жарық,кетпес
байлық.»
|
Қараторғай
|
Жүсіпбек
Аймауытов
|
«..Құрт, шегіртке, инелік ,маса, шыбын – бәрі де егеннің
жауы.»
|
Оқуға
шақыру
|
[3]
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білімалушы
|
Шығарманың мазмұны
бойынша
сұрақтар
қойып,
жауапбереді
|
1
|
Мәтіннен маңызды ақпаратты анықтайды: 1-ақпарат;
2-ақпарат; 3-ақпарат;
|
1 1
1
|
Мәтін бойынша маңызды ақпаратты анықтауға бағытталған сұрақ құрастырады;
|
1
|
Сұраққа жауап береді;
|
1
|
Мәтіннің мазмұнын өз сөзімен баяндайды
|
2
|
Мәтіннің мазмұнын жүйелі баяндайды
Және маңызды ақпараттарды қамтиды;
|
1
|
Сөйлеу барысында
тілдік нормаларды сақтайды.
|
1
|
Оқулықтағы ақпаратты есінде
сақтай алады
|
3
|
Оқыған шығармаларды есінде
сақтай алады
|
3
|
Барлығы
|
10
|
4