4-тоқсан Әдебиеттік оқу. БЖБ № 1 Оқушының аты-жөні:_______________________
«Қоршаған орта» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері
Оқу мақсаты
Тыңдалым және айтылым
2.1.2.1 Шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау/ үзіндісін мазмұндау/сахналау
2.2.2.1 Мұғалім көменімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу.
Бағалау критерийі Білім алушы
-
Мәтіннің мазмұнын дайын жоспар бойынша баяндайды
-
Қарапайым және нақтылау сұрақтарын қоя біледі,сұрақтарға жауап бере біледі
Ойлау дағдыларының деңгейі
Орындау уақыты
Білу және түсіну Қолдану
20 минут
Тапсырма
1. Мәтінді мұқият тыңда.(айтылым)
Берілген жоспар бойынша мәтіннің мазмұнын айт Керексіз сұлулық
(Аңыз әңгіме)
Бұғы шөлдеген соң, бұлаққа еңкейіп, су ішіп жатып, өзінің әсем мүйізін көріп шаттанады, сөйтіп денесінің басқа мүшелеріне көз салады. Бұғыға аяқтары келісімсіз, жіңішке әрі арық сияқты көрінеді.
Сөйтіп тұрғанында арыстан шыға келіп, бұғыны қуа жөнеледі. Бұғыны арыстаннан жаңа ғана өзі жақтырмай тұрған аяқтары ажыратып алады, солардың арқасында бұғы орманға арыстаннан бұрын жетеді. Бірақ, орманда бұғының мүйізі әр бұтаққа бір оратылып, кібіртіктей бастайды. Сол кезде арыстан оны ұстап алады. Сонда бұғы «Менің көркім – менің сорым болды, онша жақтырмаған, әлсіз санаған аяғым мені құтқаратындай мықты екен. Дұрыс бағалауды білмеген екенмін» депті.
Жоспар:
1.Бұғының өзіне баға беруі
2.Бұғының арыстаннан қашуы
3.Бұғының өзін бағалауда қателесуі
2.Мәтін бойынша 2 сұрақ құрастырып жаз . Жазған сұрағыңның жауабын жаз.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Балл қою кестесі
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
|||||||||||||
|
Білім алушы |
|||||||||||||||||
|
Мәтіннің мазмұнын дайын жоспар бойынша баяндайды |
1 |
мәтінді жоспар бойынша жүйелі мазмұндайды; |
1 |
||||||||||||||
|
оқиғаның әр бөлігін толық сипаттайды; |
1 |
||||||||||||||||
|
жеткілік Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
4-тоқсан Әдебиеттік оқу. БЖБ № 1
Оқушының аты-жөні:_______________________
«Қоршаған орта» ортақ тақырыбы
бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері
Оқу мақсаты
Тыңдалым және айтылым
2.1.2.1 Шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау/ үзіндісін мазмұндау/сахналау 2.2.2.1 Мұғалім көменімен
қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан
таба білу.
Бағалау критерийі Білім алушы
Мәтіннің мазмұнын дайын жоспар бойынша баяндайды
Қарапайым және нақтылау
сұрақтарын қоя біледі,сұрақтарға жауап бере
біледі
Ойлау
дағдыларының деңгейі
Орындау уақыты
Білу және түсіну Қолдану
20
минут
Тапсырма
1. Мәтінді мұқият тыңда.(айтылым)
Берілген жоспар бойынша мәтіннің мазмұнын айт Керексіз сұлулық
(Аңыз әңгіме)
Бұғы шөлдеген соң, бұлаққа еңкейіп, су ішіп
жатып, өзінің әсем
мүйізін көріп шаттанады, сөйтіп денесінің басқа мүшелеріне көз
салады. Бұғыға аяқтары келісімсіз, жіңішке әрі
арық сияқты көрінеді.
Сөйтіп тұрғанында арыстан шыға
келіп, бұғыны қуа
жөнеледі. Бұғыны арыстаннан жаңа
ғана өзі
жақтырмай тұрған аяқтары ажыратып алады, солардың арқасында бұғы
орманға арыстаннан бұрын жетеді. Бірақ, орманда бұғының мүйізі әр
бұтаққа бір
оратылып, кібіртіктей бастайды. Сол кезде арыстан оны
ұстап алады. Сонда бұғы
«Менің көркім – менің сорым болды, онша жақтырмаған, әлсіз санаған аяғым мені
құтқаратындай мықты екен. Дұрыс бағалауды білмеген екенмін» депті.
Жоспар:
1.Бұғының өзіне баға
беруі
2.Бұғының арыстаннан
қашуы
3.Бұғының өзін бағалауда
қателесуі
2.Мәтін бойынша 2 сұрақ
құрастырып жаз . Жазған сұрағыңның жауабын
жаз.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Балл қою
кестесі
Бағалау критерийі
Тапсырма
№
Дескриптор
Балл
Білім
алушы
Мәтіннің мазмұнын дайын жоспар бойынша баяндайды 1
мәтінді жоспар бойынша жүйелі мазмұндайды;
1
оқиғаның әр бөлігін толық сипаттайды;
1
жеткілік | |||||||||||||||||













