Әдебиеттік оқу, 3 сынып 1- тоқсан БЖБ №1
Оқушының аты-жөні:_____________________________________________________
Күні:____________________________________________________________________
Орындау уақыты 20 минут
«Жанды табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері: Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты 3.1.2.1 Шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша
немесе өз сөзімен мазмұндау/ үзіндісін мазмұндау/
сахналау
3.1.5.1 Өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана
отырып жеткізу
Бағалау критерийі Білім алушы
• Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады
• Өз ойын айту үшін тірек сөздерді қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну. Қолдану
Тапсырма
1. Мәтінді мұқият тыңда.
Ерте тұрған Омар атай бақшаны аралап келе жатты. Ол жусанның ығында бүрісіп отырған бір торғайды көрді. Өзіне әбден жаңбыр өткен екен. Торғай Омар ағайға жасқана қарады. Омар атай торғайды үйіне әкелі. Алдына ыдысқа салып жем әкеп қойды. Торғай жемді жемеді. Атай сыртқа шығып кетті. Біраздан соң, терезеден сығалап қарап еді торғай жемді жеп жатыр екен.
Берілген жоспарға сүйеніп, мазмұнда.
Жоспар:
1. Бақшада
2. Омар атайдың көмегі
2. Берілген сөз тіркестерінің қай кейіпкерге қатысты екенін анықтап, кестеге жаз.
2. Берілген сөз тіркестерінің қай кейіпкерге қатысты екенін анықтап, кестеге жаз.
Сөз тіркестері: бүрісіп, жасқана қарады, ентігіп қалыпты.
|
Омар атай |
|
|
Торғай |
|
|
|
|
3.Оқиға жылдың қай мезгілінде болған деп ойлайсың? Неліктен?
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады |
№1 |
оқиға желісін сақтай отырып, мәтінді жоспарға сай жүйелі мазмұндайды; |
2 2 |
|
лексикалық нормаларды (сөздерді қайталамау, диалект сөздерді қолданбау, сөздерді мағынасына қарай қолдану) сақтайды; |
|||
|
Өз ойын жеткізу үшін тірек сөздерді қолданады |
№2 |
грамматикалық нормаларды (жалғаулар, сөйлемнің құрылымы ) сақтайды |
1 1 |
|
кейіпкерлерге қатысты сөз тіркестерін анықтайды (кем дегенде екеуін) |
|||
|
№3 |
кейіпкерге қатысты дәлелді пікір айтады. |
2 |
|
|
Барлығы |
|
|
Әдебиеттік оқу, 3 сынып 1- тоқсан БЖБ №2
Оқушының аты-жөні:_____________________________________________________
Күні:____________________________________________________________________
«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері: Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты 3.2.6.1 кейіпкердің портретін сипатта, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау
3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу.
Бағалау критерийі Білім алушы
• Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады
• Өз ойын айту үшін тірек сөздерді қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну. Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Мәтінді мұқият тыңда.
Ораз бен Асқар есік алдында ойнап жүр. Екеуі допты әрі-бері тепті. Біраздан кейін
ашық тұрған қораның есігін қақпа етіп алды. Енді допты соған дәлдеп ұрды.
Қатты тебілген доп қораның ішіне кіріп кетті. Ораз добын іздей бастады. Қараңғыда
допты әрең тауып алды. Сыртқа шыға бергенде бұрышта тұрған шелекті қағып кетті.
Ішіндегі сүт төгіліп қалды.
Ораз не істерін білмей тұрып қалды.
- Қорықпа, сүтті мысық төгіп кетіпті дейміз, - деді Асқар.
- Жоқ. Мен өтірік айтпаймын. Байқаусызда төгіп алдым деймін, - деді Ораз.
1) Мəтінге ат қой _________________________________________
2) Мəтіндегі негізгі ойға сəйкес келетін мақалды анықта.
А) Балалы үйдің ұрлығы жатпас.
В) Күлме досыңа, келер басыңа.
С) Ойыннан өрт шығады.
D) Қолмен істегенді мойныңмен көтер.
2. Саған қай кейіпкердің іс-әрекеті ұнамады? Неліктен? Сөйлемді толықтырып жаз. Маған____________________________________________________,
себебі ________________________________________________________________ .
3.Оқиға желісіне байланысты мәтінге жоспар құр.
1)
2)
3)
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды |
№1 |
мәтінге тақырып қояды |
2 2 |
|
лексикалық нормаларды (сөздерді қайталамау, диалект сөздерді қолданбау, сөздерді мағынасына қарай қолдану) сақтайды; |
|||
|
Мәтінге жоспар құрады |
№2 |
грамматикалық нормаларды (жалғаулар, сөйлемнің құрылымы ) сақтайды |
1 1 |
|
мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтайды) |
|||
|
№3 |
Мәтінге жоспар құрады |
2 |
|
|
Барлығы |
|
|
«Әдебиеттік оқу» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары, 3 сынып
Оқушының аты-жөні:_____________________________________________________
Күні:____________________________________________________________________
Сөйлеу әрекетінің түрлері: Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты 3.2.6.1 кейіпкердің портретін сипатта, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау
3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу.
Бағалау критерийі Білім алушы
• Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады
• Өз ойын айту үшін тірек сөздерді қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну. Қолдану
Орындау уақыты 40 минут
Балл саны 15
Тапсырма
1. Мәтінді мұқият тыңда.
Қатқан нан
Арманның әкесі наубайшы болып істейді. Ол он жыл бойы үздіксіз нан пісіріп келеді. Таңертең ерте, күн шықпастан тұрып жұмысына кетеді. Түс кезінде дүкендерге жаңа ғана пештен шыққан ыстық нан жеткізіледі. Мектеп асханасына да сондай нан әкелінеді. Бүгін Арманның әкесі ауырып қалды. Он жыл ішінде ол алғаш рет жұмысына барған жоқ. Оның төсегінің жанында шешесі отыр. - Арман, оқушылар бүгін жаңа піскен нан жемейді... – деді анасы жай ғана. Түсте балалар асханаға келді. Үстел үстінде кешеден қалған нан тіліктері қойылған. - Бүгін неге қатқан нан берілген? – деп сұрады балалар. - Менің әкем ауырып қалды, сондықтан бүгін қатқан нан жейміз, – деді Арман. Балалар қатқан нанның қиқымын еденге түсірмеуге тырысып, сақтықпен алып жеп отыр.
1) Мәтінде нақты жауабы бар сұрақты анықта:
А) Арманның шешесі қандай адам?
В) Жаңа піскен нанды асханаға кім әкеледі?
С) Арманның әкесі неліктен ауырып қалды?
D) Арманның әкесі кім болып жұмыс істейді?
2) Мәтінге сәйкес ақпаратты тап:
А) Үстел үстіне ыстық нан қойылған.
В) Балалар қатқан нанды жемей отыр.
С) Бүгін Арманның әкесі ауырып қалды.
D) Арманның әкесі жұмыстан көп қалады.
3) Жұптық жұмыс. Берілген жоспарға сүйеніп, жұптасыңа мәтіннің бір бөлігінің мазмұнын айтып бер.
Жоспар:
1) Арманның әкесі
2) Қатқан нан тіліктер
Оқылым
2. Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.
Ерік пен Серік – ағайынды балалар. Олар ауылда тұрады. Екеуі ауыл шетіндегі тоғайға барып ойнайды. Тоғайда әнші торғайлар көп. Олар құстардың сайрағанын тыңдап, қызықтайды. Бір жолы Серік шөп арасынан құстың жұмыртқасын көріп қалды. Оны тақиясына салып, үйіне әкелді.
Әкесі оған: - Балам-ау, бұл бозторғайдың жұмыртқасы ғой. Оны неге әкелдің? Бозторғай – пайдалы құс. Олар дән жемейді. Егінге түскен зиянды құрт-құмырсқаларды жейді, - деді. Балалар өз қателігін түсінді. Ертеңіне жұмыртқаны орнына апарып қойды.
-
Мәтіннен сұрақтарға жауап беретін сөйлемді тауып, қоршап сыз.
-
• Балалар қайда тұрады?
-
• Тоғайда нелер көп?
-
• Бозторғай қандай құс
1) Мəтінге ат қой _________________________________________
Жазылым
3. Берілген тірек сөздерді тиісті орнына қойып, өлеңді толықтырып жаз.
Тірек сөздер: шығамыз, біргеміз, аулаймыз, жүреміз, күлеміз
Достар бірге жүреміз,
Бірге ойнаймыз, ______________________.
Бірге балық __________________________,
Міне, біздер қандаймыз!
Орман, көлге, шыңға біз,
Саяхатқа _____________________ .
Тату-тәтті ____________________ ,
Бөлінбейді іргеміз,
Әрқашанда __________
|
Тапсырма № |
Жауаптары |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
№1 |
D |
Мәтіннің мазмұнына қатысты берілген барлық дұрыс жауап қабылданады |
1 |
|
C |
1 |
||
|
Оқиғаның желісін сақтай отырып, мәтінді жоспарға сай жүйелі мазмұндайды. |
грамматикалық нормаларды (жалғаулар, сөйлемнің құрылымы ) сақтайды |
1 |
|
|
мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтайды) |
1 |
||
|
Мәтінге жоспар құрады |
1 |
||
|
№ 2 |
Тоғайда/ Бозторғайдың жұмыртқасы/ Балалардың кателігі/ Құстардың пайдасы. |
мәтінге тақырып қояды лексикалық нормаларды (сөздерді қайталамау, диалект сөздерді қолданбау, сөздерді мағынасына қарай қолдану) сақтайды; |
3 |
|
Табиғатты қорғау керек./ Құстардың ясына, жұмыртқасына тимеу керек. |
Мәтіннің мазмұнына қатысты берілген барлық дұрыс жауап қабылданады |
1 |
|
|
1 |
|||
|
№ 3 |
Күлеміз |
Мәтіннің мазмұнына қатысты берілген барлық дұрыс жауап қабылданады |
1 |
|
Аулаймыз |
1 |
||
|
Шығамыз |
1 |
||
|
Жүреміз |
1 |
||
|
Біргеміз |
1 |
||
|
Барлығы |
|
|
15 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ Әдебиеттік оқу 3 сынып 1- тоқсан
БЖБ Әдебиеттік оқу 3 сынып 1- тоқсан
Әдебиеттік оқу, 3 сынып 1- тоқсан БЖБ №1
Оқушының аты-жөні:_____________________________________________________
Күні:____________________________________________________________________
Орындау уақыты 20 минут
«Жанды табиғат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері: Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты 3.1.2.1 Шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша
немесе өз сөзімен мазмұндау/ үзіндісін мазмұндау/
сахналау
3.1.5.1 Өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана
отырып жеткізу
Бағалау критерийі Білім алушы
• Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады
• Өз ойын айту үшін тірек сөздерді қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну. Қолдану
Тапсырма
1. Мәтінді мұқият тыңда.
Ерте тұрған Омар атай бақшаны аралап келе жатты. Ол жусанның ығында бүрісіп отырған бір торғайды көрді. Өзіне әбден жаңбыр өткен екен. Торғай Омар ағайға жасқана қарады. Омар атай торғайды үйіне әкелі. Алдына ыдысқа салып жем әкеп қойды. Торғай жемді жемеді. Атай сыртқа шығып кетті. Біраздан соң, терезеден сығалап қарап еді торғай жемді жеп жатыр екен.
Берілген жоспарға сүйеніп, мазмұнда.
Жоспар:
1. Бақшада
2. Омар атайдың көмегі
2. Берілген сөз тіркестерінің қай кейіпкерге қатысты екенін анықтап, кестеге жаз.
2. Берілген сөз тіркестерінің қай кейіпкерге қатысты екенін анықтап, кестеге жаз.
Сөз тіркестері: бүрісіп, жасқана қарады, ентігіп қалыпты.
|
Омар атай |
|
|
Торғай |
|
|
|
|
3.Оқиға жылдың қай мезгілінде болған деп ойлайсың? Неліктен?
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады |
№1 |
оқиға желісін сақтай отырып, мәтінді жоспарға сай жүйелі мазмұндайды; |
2 2 |
|
лексикалық нормаларды (сөздерді қайталамау, диалект сөздерді қолданбау, сөздерді мағынасына қарай қолдану) сақтайды; |
|||
|
Өз ойын жеткізу үшін тірек сөздерді қолданады |
№2 |
грамматикалық нормаларды (жалғаулар, сөйлемнің құрылымы ) сақтайды |
1 1 |
|
кейіпкерлерге қатысты сөз тіркестерін анықтайды (кем дегенде екеуін) |
|||
|
№3 |
кейіпкерге қатысты дәлелді пікір айтады. |
2 |
|
|
Барлығы |
|
|
Әдебиеттік оқу, 3 сынып 1- тоқсан БЖБ №2
Оқушының аты-жөні:_____________________________________________________
Күні:____________________________________________________________________
«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері: Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты 3.2.6.1 кейіпкердің портретін сипатта, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау
3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу.
Бағалау критерийі Білім алушы
• Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады
• Өз ойын айту үшін тірек сөздерді қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну. Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Мәтінді мұқият тыңда.
Ораз бен Асқар есік алдында ойнап жүр. Екеуі допты әрі-бері тепті. Біраздан кейін
ашық тұрған қораның есігін қақпа етіп алды. Енді допты соған дәлдеп ұрды.
Қатты тебілген доп қораның ішіне кіріп кетті. Ораз добын іздей бастады. Қараңғыда
допты әрең тауып алды. Сыртқа шыға бергенде бұрышта тұрған шелекті қағып кетті.
Ішіндегі сүт төгіліп қалды.
Ораз не істерін білмей тұрып қалды.
- Қорықпа, сүтті мысық төгіп кетіпті дейміз, - деді Асқар.
- Жоқ. Мен өтірік айтпаймын. Байқаусызда төгіп алдым деймін, - деді Ораз.
1) Мəтінге ат қой _________________________________________
2) Мəтіндегі негізгі ойға сəйкес келетін мақалды анықта.
А) Балалы үйдің ұрлығы жатпас.
В) Күлме досыңа, келер басыңа.
С) Ойыннан өрт шығады.
D) Қолмен істегенді мойныңмен көтер.
2. Саған қай кейіпкердің іс-әрекеті ұнамады? Неліктен? Сөйлемді толықтырып жаз. Маған____________________________________________________,
себебі ________________________________________________________________ .
3.Оқиға желісіне байланысты мәтінге жоспар құр.
1)
2)
3)
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды |
№1 |
мәтінге тақырып қояды |
2 2 |
|
лексикалық нормаларды (сөздерді қайталамау, диалект сөздерді қолданбау, сөздерді мағынасына қарай қолдану) сақтайды; |
|||
|
Мәтінге жоспар құрады |
№2 |
грамматикалық нормаларды (жалғаулар, сөйлемнің құрылымы ) сақтайды |
1 1 |
|
мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтайды) |
|||
|
№3 |
Мәтінге жоспар құрады |
2 |
|
|
Барлығы |
|
|
«Әдебиеттік оқу» пәнінен 1-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары, 3 сынып
Оқушының аты-жөні:_____________________________________________________
Күні:____________________________________________________________________
Сөйлеу әрекетінің түрлері: Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты 3.2.6.1 кейіпкердің портретін сипатта, оның іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау
3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып, жеткізу.
Бағалау критерийі Білім алушы
• Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады
• Өз ойын айту үшін тірек сөздерді қолданады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну. Қолдану
Орындау уақыты 40 минут
Балл саны 15
Тапсырма
1. Мәтінді мұқият тыңда.
Қатқан нан
Арманның әкесі наубайшы болып істейді. Ол он жыл бойы үздіксіз нан пісіріп келеді. Таңертең ерте, күн шықпастан тұрып жұмысына кетеді. Түс кезінде дүкендерге жаңа ғана пештен шыққан ыстық нан жеткізіледі. Мектеп асханасына да сондай нан әкелінеді. Бүгін Арманның әкесі ауырып қалды. Он жыл ішінде ол алғаш рет жұмысына барған жоқ. Оның төсегінің жанында шешесі отыр. - Арман, оқушылар бүгін жаңа піскен нан жемейді... – деді анасы жай ғана. Түсте балалар асханаға келді. Үстел үстінде кешеден қалған нан тіліктері қойылған. - Бүгін неге қатқан нан берілген? – деп сұрады балалар. - Менің әкем ауырып қалды, сондықтан бүгін қатқан нан жейміз, – деді Арман. Балалар қатқан нанның қиқымын еденге түсірмеуге тырысып, сақтықпен алып жеп отыр.
1) Мәтінде нақты жауабы бар сұрақты анықта:
А) Арманның шешесі қандай адам?
В) Жаңа піскен нанды асханаға кім әкеледі?
С) Арманның әкесі неліктен ауырып қалды?
D) Арманның әкесі кім болып жұмыс істейді?
2) Мәтінге сәйкес ақпаратты тап:
А) Үстел үстіне ыстық нан қойылған.
В) Балалар қатқан нанды жемей отыр.
С) Бүгін Арманның әкесі ауырып қалды.
D) Арманның әкесі жұмыстан көп қалады.
3) Жұптық жұмыс. Берілген жоспарға сүйеніп, жұптасыңа мәтіннің бір бөлігінің мазмұнын айтып бер.
Жоспар:
1) Арманның әкесі
2) Қатқан нан тіліктер
Оқылым
2. Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.
Ерік пен Серік – ағайынды балалар. Олар ауылда тұрады. Екеуі ауыл шетіндегі тоғайға барып ойнайды. Тоғайда әнші торғайлар көп. Олар құстардың сайрағанын тыңдап, қызықтайды. Бір жолы Серік шөп арасынан құстың жұмыртқасын көріп қалды. Оны тақиясына салып, үйіне әкелді.
Әкесі оған: - Балам-ау, бұл бозторғайдың жұмыртқасы ғой. Оны неге әкелдің? Бозторғай – пайдалы құс. Олар дән жемейді. Егінге түскен зиянды құрт-құмырсқаларды жейді, - деді. Балалар өз қателігін түсінді. Ертеңіне жұмыртқаны орнына апарып қойды.
-
Мәтіннен сұрақтарға жауап беретін сөйлемді тауып, қоршап сыз.
-
• Балалар қайда тұрады?
-
• Тоғайда нелер көп?
-
• Бозторғай қандай құс
1) Мəтінге ат қой _________________________________________
Жазылым
3. Берілген тірек сөздерді тиісті орнына қойып, өлеңді толықтырып жаз.
Тірек сөздер: шығамыз, біргеміз, аулаймыз, жүреміз, күлеміз
Достар бірге жүреміз,
Бірге ойнаймыз, ______________________.
Бірге балық __________________________,
Міне, біздер қандаймыз!
Орман, көлге, шыңға біз,
Саяхатқа _____________________ .
Тату-тәтті ____________________ ,
Бөлінбейді іргеміз,
Әрқашанда __________
|
Тапсырма № |
Жауаптары |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
№1 |
D |
Мәтіннің мазмұнына қатысты берілген барлық дұрыс жауап қабылданады |
1 |
|
C |
1 |
||
|
Оқиғаның желісін сақтай отырып, мәтінді жоспарға сай жүйелі мазмұндайды. |
грамматикалық нормаларды (жалғаулар, сөйлемнің құрылымы ) сақтайды |
1 |
|
|
мәтіннің құрылымдық бөліктерін анықтайды) |
1 |
||
|
Мәтінге жоспар құрады |
1 |
||
|
№ 2 |
Тоғайда/ Бозторғайдың жұмыртқасы/ Балалардың кателігі/ Құстардың пайдасы. |
мәтінге тақырып қояды лексикалық нормаларды (сөздерді қайталамау, диалект сөздерді қолданбау, сөздерді мағынасына қарай қолдану) сақтайды; |
3 |
|
Табиғатты қорғау керек./ Құстардың ясына, жұмыртқасына тимеу керек. |
Мәтіннің мазмұнына қатысты берілген барлық дұрыс жауап қабылданады |
1 |
|
|
1 |
|||
|
№ 3 |
Күлеміз |
Мәтіннің мазмұнына қатысты берілген барлық дұрыс жауап қабылданады |
1 |
|
Аулаймыз |
1 |
||
|
Шығамыз |
1 |
||
|
Жүреміз |
1 |
||
|
Біргеміз |
1 |
||
|
Барлығы |
|
|
15 |
шағым қалдыра аласыз













