Материалдар / Бжб анализ үлгісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бжб анализ үлгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
бжб, тжб анализ үлгісі
Авторы:
16 Қырқүйек 2024
192
0 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 6 сәуірдегі

130 бұйрығына 8-қосымша

6 мектеп-гимназия

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан қазақ тілі пәні бойынша

Сынып: 6 «А» . Оқушылар саны: 20 . Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы .

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау

Пән

Макс балл

Орындаған

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

Қазақ тілі


Оқушылар саны



ЖББ 1

7

20


5

15

75%

100%

ЖБ








ТББ

15

20


5

15

75%

100%


Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

6.1.5.1 -тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және

нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен

байланыстыру


6.4.1.1 - тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу.



ЖББ 2



ТББ

Мәтіннің жалпы мазмұнын, көтерілген мәселені, стилі мен тілінің сипаттық ерекшеліктерін өте жақсы түсініп талдайды.

Мәтіннің жалпы мазмұнын, көтерілген мәселені, стилі мен тілінің сипаттық ерекшеліктерін өте шектеулі деңгейде түсінуі.

1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, Қапар Дулат, Есболған Аяжан, Назымбек Аяжан, Кендебаева Милана, Жашықбай Райхан.

Орта (С): 40-84%, Әмірхан Балжан, Журабай Ернат,Темірболат Аяулым, Ошақбай Дария, Рахым Жасын.

Төмен (Н): 0-39%, ________________________________________________________________

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: мәтін мазмұнына қатысты сұрақ құрастырып, қойылған сұрақтарға дәлелді жауап беруде, ойын жүйелі жеткізуде қиналады

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Ережелерді қайталау

Мерзімі 03. 11. 2020 жыл

Педагог:Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы























Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 6 сәуірдегі

130 бұйрығына 8-қосымша

6 мектеп-гимназия

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 6 «А» . Оқушылар саны: 20. Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы .

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау

Пән

Макс балл

Орындаған

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

Қазақ тілі


Оқушылар саны



ЖББ 1

11

20


5

15

75%

100%

ЖБ








ТББ

20

20


5

15

75%

100%


Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

6.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;


6.2.2.1 - эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.

ЖББ 2



ТББ

әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтардан қиналады

1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, Қапар Дулат, Есболған Аяжан, Назымбек Аяжан, Кендебаева Милана, Жашықбай Райхан

Орта (С): 40-84%, . Әмірхан Балжан, Журабай Ернат,Темірболат Аяулым, Ошақбай Дария, Рахым Жасын.


Төмен (Н): 0-39%, ________________________________________________________________

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтардан қиналады

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: берілген тақырыпқа өз көзқарасын дәлелдеп, жазба жұмысын жазуда

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Әдеби кітаптарды оқу

Мерзімі 03. 11. 2020 жыл

Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы























Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 6 сәуірдегі

130 бұйрығына 8-қосымша

6 мектеп-гимназия

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан қазақ тілі пәні бойынша

Сынып: 6 «Ә» . Оқушылар саны: 16 . Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы .

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау

Пән

Макс балл

Орындаған

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

Қазақ тілі


Оқушылар саны



ЖББ 1

7

16


5

11

68%

100%

ЖБ







ТББ

15

16


5

11

68%

100%


Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

6.1.5.1 -тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және

нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен

байланыстыру

6.4.1.1 - тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу.



ЖББ 2



ТББ

Мәтіннің жалпы мазмұнын, көтерілген мәселені, стилі мен тілінің сипаттық ерекшеліктерін өте жақсы түсініп талдайды.

Мәтіннің жалпы мазмұнын, көтерілген мәселені, стилі мен тілінің сипаттық ерекшеліктерін өте шектеулі деңгейде түсінуі.

1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, Аден Дина, Аманбек Арай, Исмағамбет Ақбереке, Манатқызы Еркеназ, Сағидулла Фариза.

Орта (С): 40-84%, Өмірбай Аян, Өмірзақ Бақдәулет, Дүйсен Әділет ,Жамбыл Бағлан, Мендібай Нұрзат.

Төмен (Н): 0-39%, ________________________________________________________________

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: мәтін мазмұнына қатысты сұрақ құрастырып, қойылған сұрақтарға дәлелді жауап беруде, ойын жүйелі жеткізуде қиналады

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Ережелерді қайталау

Мерзімі 03. 11. 2020 жыл

Педагог:Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы






















Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 6 сәуірдегі

130 бұйрығына 8-қосымша

6 мектеп-гимназия

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 6 «Ә» . Оқушылар саны: 16. Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы .

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау

Пән

Макс балл

Орындаған

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

Қазақ тілі


Оқушылар саны



ЖББ 1

11

16


5

11

68%

100%

ЖБ








ТББ

20

16


5

11

68%

100%


Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

6.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;


6.2.2.1 - эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.

ЖББ 2



ТББ

әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтардан қиналады




1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, Аден Дина, Аманбек Арай, Исмағамбет Ақбереке, Манатқызы Еркеназ, Сағидулла Фариза.


Орта (С): 40-84%, . Өмірбай Аян, Өмірзақ Бақдәулет, Дүйсен Әділет ,Жамбыл Бағлан, Мендібай Нұрзат.

Төмен (Н): 0-39%, ________________________________________________________________

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтардан қиналады

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: берілген тақырыпқа өз көзқарасын дәлелдеп, жазба жұмысын жазуда

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Әдеби кітаптарды оқу

Мерзімі 03. 11. 2020 жыл

Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы
























Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 6 сәуірдегі

130 бұйрығына 8-қосымша

6 мектеп-гимназия

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 7 «Ә» . Оқушылар саны: 14. Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы .

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау

Пән

Макс балл

Орындаған

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

Қазақ тілі


Оқушылар саны



ЖББ 1

7

14


4

10

71%

100%

ЖБ








ТББ

20

14


4

10

71%

100%


Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау;

эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.

ЖББ 2



ТББ

әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтардан қиналады




1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, Ошақбай Диана,Тажихан Арайлым, Атымтай Ләззат,Алтынбек Нұрайлым, Тойшат Аян.


Орта (С): 40-84%, . Жанатбек Ерсұлтан, Жұматай Ақаділ, Өмірқұл Арыслан, Тұрсынәлі Рамазан.

Төмен (Н): 0-39%, ________________________________________________________________

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтардан қиналады

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: берілген тақырыпқа өз көзқарасын дәлелдеп, жазба жұмысын жазуда

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Әдеби кітаптарды оқу

Мерзімі 03. 11. 2020 жыл

Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы



















Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 6 сәуірдегі

130 бұйрығына 8-қосымша

6 мектеп-гимназия

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

І тоқсан қазақ тілі пәні бойынша

Сынып: 7 «Ә» . Оқушылар саны: 14 . Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы .

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау

Пән

Макс балл

Орындаған

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

Қазақ тілі


Оқушылар саны



ЖББ 1

7

14


4

10

71%

100%

ЖБ







ТББ

15

14


4

10

71%

100%


Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау

Мәтін үзінділеріне сүйеніп, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжаммен жалғастырғанды

ЖББ 2



ТББ

7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау

Мәтіннің жалпы мазмұнын, көтерілген мәселені, стилі мен тілінің сипаттық ерекшеліктерін өте шектеулі деңгейде түсінуі.



1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, Ошақбай Диана,Тажихан Арайлым, Атымтай Ләззат,Алтынбек Нұрайлым, Тойшат Аян.

Орта (С): 40-84%, Жанатбек Ерсұлтан, Жұматай Ақаділ, Өмірқұл Арыслан, Тұрсынәлі Рамазан.

Төмен (Н): 0-39%, ________________________________________________________________

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: мәтін мазмұнына қатысты сұрақ құрастырып, қойылған сұрақтарға дәлелді жауап беруде, ойын жүйелі жеткізуде қиналады

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Ережелерді қайталау

Мерзімі 03. 11. 2020 жыл

Педагог:Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы





















Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 6 сәуірдегі

130 бұйрығына 8-қосымша

6 мектеп-гимназия

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІІ тоқсан қазақ тілі пәні бойынша

Сынып: 6 «А» . Оқушылар саны: 12 . Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы .

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау

Пән

Макс балл

Орындаған

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

Қазақ тілі


Оқушылар саны



ЖББ 1

9

12

1

4

7

91,6%

100%

ЖБ








ТББ

30

12

1

4

7

91,6%

100%


Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

6.1.5.1 -тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және

нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен

байланыстыру


6.4.1.1 - тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу.



ЖББ 2



ТББ

Мәтіннің жалпы мазмұнын, көтерілген мәселені, стилі мен тілінің сипаттық ерекшеліктерін өте жақсы түсініп талдайды.

Мәтіннің жалпы мазмұнын, көтерілген мәселені, стилі мен тілінің сипаттық ерекшеліктерін өте шектеулі деңгейде түсінуі.

1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, Есболған Аяжан, Назымбек Аяжан,Сейсенбаева Мерей, Кендебаева Милана, Жашықбай Райхан, Қапар Дулат,Серік Сұлтан.

Орта (С): 40-84%, Марат Анель , Назымбек Абылайхан,Қалшбек Әмина, Төлепберген Ерасыл.

Төмен (Н): 0-39%, _Ошақбай Дария_______________________________________________________________

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: мәтін мазмұнына қатысты сұрақ құрастырып, қойылған сұрақтарға дәлелді жауап беруде, ойын жүйелі жеткізуде қиналады

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Ережелерді қайталау

Мерзімі 30. 12. 2020 жыл

Педагог:Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы






















Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 6 сәуірдегі

130 бұйрығына 8-қосымша

6 мектеп-гимназия

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІІ тоқсан қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 6 «А» . Оқушылар саны: 12 Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы .

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау

Пән

Макс балл

Орындаған

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

Қазақ әдебиеті


Оқушылар саны



ЖББ 1

8

12

1

4

7

91,6%

100%

ЖБ








ТББ

20

12

1

4

7

91,6%

100%


Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

6.1.3.1 - әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау 6.3.1.1 - шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру

6.3.3.1 - шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

ЖББ 2



ТББ

әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтардан қиналады

1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, Есболған Аяжан, Назымбек Аяжан,Сейсенбаева Мерей, Кендебаева Милана, Жашықбай Райхан, Қапар Дулат,Серік Сұлтан.

Орта (С): 40-84% Марат Анель , Назымбек Абылайхан,Қалшбек Әмина, Төлепберген Ерасыл.,

Төмен (Н): 0-39%, __Ошақбай Дария___________________________________________________

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтардан қиналады

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: берілген тақырыпқа өз көзқарасын дәлелдеп, жазба жұмысын жазуда

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Әдеби кітаптарды оқу

Мерзімі 30. 12. 2020 жыл

Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы























Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 6 сәуірдегі

130 бұйрығына 8-қосымша

6 мектеп-гимназия

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІІ тоқсан қазақ тілі пәні бойынша

Сынып: 6 «Ә» . Оқушылар саны: 14 . Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы .

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау

Пән

Макс балл

Орындаған

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

Қазақ тілі


Оқушылар саны



ЖББ 1

9

14

3

4

7

78,5%

100%

ЖБ







ТББ

30

14

3

4

7

78,5%

100%


Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

6.1.5.1 -тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және

нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен

байланыстыру

6.4.1.1 - тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу.



ЖББ 2



ТББ

Мәтіннің жалпы мазмұнын, көтерілген мәселені, стилі мен тілінің сипаттық ерекшеліктерін өте жақсы түсініп талдайды.

Мәтіннің жалпы мазмұнын, көтерілген мәселені, стилі мен тілінің сипаттық ерекшеліктерін өте шектеулі деңгейде түсінуі.

1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, Аманбек Арай, Исмағамбет Ақбереке, Манатқызы Еркеназ, Сағидулла Фариза, Иса Диана,Хашымбаева Айгерім, Қайратқызы Аяжан.

Орта (С): 40-84%, Аден Дина, Ермек Мерей, Сеитов Мирлан, Мендібай Нұрзат.

Төмен (Н): 0-39%, Дүйсен Әділет, Өмірзақ Бақдәулет, Жамбыл Бағлан.

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: мәтін мазмұнына қатысты сұрақ құрастырып, қойылған сұрақтарға дәлелді жауап беруде, ойын жүйелі жеткізуде қиналады

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Ережелерді қайталау

Мерзімі 30. 12. 2020 жыл

Педагог:Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы





















Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 6 сәуірдегі

130 бұйрығына 8-қосымша

6 мектеп-гимназия

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІІ тоқсан қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 6 «Ә» . Оқушылар саны: 14. Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы .

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау

Пән

Макс балл

Орындаған

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

Қазақ әдебиеті


Оқушылар саны



ЖББ 1

9

14

3

4

7

78,5%

100%

ЖБ








ТББ

30

14

3

4

7

78,5%

100%



Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

6.1.3.1 - әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау 6.3.1.1 - шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру

6.3.3.1 - шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

ЖББ 2



ТББ

әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;

Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтардан қиналады




1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, Аманбек Арай, Исмағамбет Ақбереке, Манатқызы Еркеназ, Сағидулла Фариза, Иса Диана,Хашымбаева Айгерім, Қайратқызы Аяжан

Орта (С): 40-84%, Аден Дина, Ермек Мерей, Сеитов Мирлан, Мендібай Нұрзат.

Төмен (Н): 0-39%, _ Дүйсен Әділет, Өмірзақ Бақдәулет, Жамбыл Бағлан.

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтардан қиналады

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: берілген тақырыпқа өз көзқарасын дәлелдеп, жазба жұмысын жазуда

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Әдеби кітаптарды оқу

Мерзімі 30. 12. 2020 жыл

Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы















Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 6 сәуірдегі

130 бұйрығына 8-қосымша

6 мектеп-гимназия

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІІ тоқсан қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 7 «Ә» . Оқушылар саны: 10. Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы .

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау

Пән

Макс балл

Орындаған

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

Қазақ әдебиеті


Оқушылар саны



ЖББ 1

8

10

3

4

3

70%

100%

ЖБ








ТББ

20

10

3

4

3

70%

100%



Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

7.1.1.1 Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды

7.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау

ЖББ 2



ТББ

7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

7.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау

7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру




1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, Ошақбай Диана,Тажихан Арайлым, Атымтай Ләззат.

Орта (С): 40-84%, Бұйратбек Салтанат,Бақтыбек Аслан, Алтынбек Нұрайлым, Тойшат Аян.

Төмен (Н): 0-39%, Тұрсынәлі Рамазан, Тәттібек Нұрлыхан, Сабырбаев Әлібек.

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтардан қиналады

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: берілген тақырыпқа өз көзқарасын дәлелдеп, жазба жұмысын жазуда

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Әдеби кітаптарды оқу

Мерзімі 30. 12. 2020 жыл

Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы















Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 6 сәуірдегі

130 бұйрығына 8-қосымша

6 мектеп-гимназия

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІІ тоқсан қазақ тілі пәні бойынша

Сынып: 7 «Ә» . Оқушылар саны: 10 . Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы .

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау

Пән

Макс балл

Орындаған

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

Қазақ тілі


Оқушылар саны



ЖББ 1

8

10

3

4

3

70%

100%

ЖБ







ТББ

20

10

3

4

3

70%

100%


Мақсатты меңгергендер


Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау

7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау

ЖББ 2



ТББ

7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе)

7.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу



1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, Ошақбай Диана,Тажихан Арайлым, Атымтай Ләззат.

Орта (С): 40-84%, Бұйратбек Салтанат,Бақтыбек Аслан, Алтынбек Нұрайлым, Тойшат Аян.

Төмен (Н): 0-39%, Тұрсынәлі Рамазан, Тәттібек Нұрлыхан, Сабырбаев Әлібек.

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: мәтін мазмұнына қатысты сұрақ құрастырып, қойылған сұрақтарға дәлелді жауап беруде, ойын жүйелі жеткізуде қиналады

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Ережелерді қайталау

Мерзімі 30. 12. 2020 жыл

Педагог:Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы
























Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 6 сәуірдегі

130 бұйрығына 8-қосымша

6 мектеп-гимназия

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІІ тоқсан қазақ әдебиеті пәні бойынша

Сынып: 7 «Б» . Оқушылар саны: 11. Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы .

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау

Пән

Макс балл

Орындаған

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

Қазақ әдебиеті


Оқушылар саны



ЖББ 1

8

11

3

4

4

72,7%

100%

ЖБ








ТББ

20

11

3

4

4

72,7%

100%



Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

7.1.1.1 Шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды

7.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау

ЖББ 2



ТББ

7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

7.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау

7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру




1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, Қамбар Жанерке,Шаншархан Жанерке,Мақсатқызы Мереке,Сұлтанахмет Мерей.

Орта (С): 40-84%, Жақсыбек Әмина, Молдабекова Айару ,Жұматай Ақәділ ,Ержан Арнұр.

Төмен (Н): 0-39%, Өмірқұл Арслан,Ермеков Нүркен, Жанатбек Ерсұлтан.

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Жазбаша толық жауапты қажет ететін сұрақтардан қиналады

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: берілген тақырыпқа өз көзқарасын дәлелдеп, жазба жұмысын жазуда

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Әдеби кітаптарды оқу

Мерзімі 30. 12. 2020 жыл

Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы















Қазақстан Республикасы

Білім және ғылым министрінің

2020 жылғы 6 сәуірдегі

130 бұйрығына 8-қосымша

6 мектеп-гимназия

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІІ тоқсан қазақ тілі пәні бойынша

Сынып: 7 «Б» . Оқушылар саны: 11 . Педагог: Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы .

Мақсаты: ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау

Пән

Макс балл

Орындаған

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

Қазақ тілі


Оқушылар саны



ЖББ 1

8

11

3

4

4

72,7%

100%

ЖБ







ТББ

20

11

3

4

4

72,7%

100%


Мақсатты меңгергендер


Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау

7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау

ЖББ 2



ТББ

7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе)

7.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу



1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, Қамбар Жанерке,Шаншархан Жанерке,Мақсатқызы Мереке,Сұлтанахмет Мерей.

Орта (С): 40-84%, Жақсыбек Әмина, Молдабекова Айару ,Жұматай Ақәділ ,Ержан Арнұр.

Төмен (Н): 0-39%, Өмірқұл Арслан,Ермеков Нүркен, Жанатбек Ерсұлтан.

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: мәтін мазмұнына қатысты сұрақ құрастырып, қойылған сұрақтарға дәлелді жауап беруде, ойын жүйелі жеткізуде қиналады

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Ережелерді қайталау

Мерзімі 30. 12. 2020 жыл

Педагог:Жамалбек Ұлдана Датхабекқызы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!