Материалдар / БЖБ Дүниежүзі тарихы 2-тоқсан 10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

БЖБ Дүниежүзі тарихы 2-тоқсан 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге тек 2-тоқсанның 10-сыныбына арналған БЖБ Дүниежүзі тарихынан , шығара қоясыз дайын тұр жауаптарымен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2024
399
7 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

S

күшті жақтары

  1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Этникалық және әлеуметтік процестер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



Тақырып

Этносаралық қатынастар: проблемалары және қарама- қайшылықтары. Әлемнің этникалық картасы: өткен заманда және қазіргі уақытта. Қоғамның әлеуметтік

ұйымдасуының тарихи формалары

Оқу мақсаты

10.2.2.1 Тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін «ұлтшылдық», «шовинизм», «нәсілдік кемсітушілік» терминдерін қолдану

10.2.1.7 Жаһандану жағдайындағы этникалық және мәдени әртүрлілікті сақтаудың маңыздылығын негіздеу

10.2.3.4 Қазіргі қоғамның әлеуметтік стратификациясын зерттеу

Бағалау критерийі

Білім алушы:

  • «Ұлтшылдық», «шовинизм», «нәсілдік кемсітушілік» терминдерін тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін қолданады

  • Жаһандану жағдайында этникалық және мәдени әртүрлілікті сақтаудың маңыздылығын көрсетеді

  • Қазіргі қоғамның әлеуметтік стратификациясын зерттейді

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

20 минут


Тапсырма

  1. Кестеде берілген ақпараттардың «ақиқат» не «жалған» екендігін ажыратыңыз.


Ақпараттар

Жалған

Ақиқат

Қара нәсілділердің құқықтары үшін «нәсілдік кемсітушілік» саясатқа қарсы күрескен әйгілі американ қайраткері –Адольф

Гитлер



Әлемді таза қанды арийлер нәсілі билеуі керек, өзгелер төмен нәсілді адамдар олар немістерге қызмет ету үшін жаралған – деп неміс ұлтшылдығын жолға қойған нацистік партияның

көсемі Нелсон Мандела



Нәсілдік белгілеріне бола байырғы тұрғындарды арнайы қамауда, оқшауландырып ұстау арқылы саяси, әлеуметтік- экономикалық және азаматтық құқықтарынан айыратын

нәсілдік кемсітушіліктің түрі – апартеид саясаты Оңтүстік Африка Республикасында жүргізілді





  1. «Жаһандану жағдайындағы этникалық және мәдени әртүрлілікті сақтау» тақырыбына SWOT-талдау жасап, сұраққа жауап беріңіз.

Shape1

W

әлсіз жақтары


O

мүмкіндіктері


T

қауіп-қатерлері



«Жаһандану жағдайындағы этникалық және мәдени әртүрлілікті сақтау үшін не істеуге

болады?



Shape3


Shape4


  1. Қазақстан қоғамының әлеуметтік стратификациясын кестеде берілген критерийлер бойынша анықтаңыз.


стратификация

Қазақстанның әлеуметтік

стратификациясы

халықтың табыс деңгейі бойынша


жас ерекшелік құрамы бойынша


ұлттық құрамы бойынша


білім деңгейі бойынша




Бағалау критерийлері

тапсырм

а

Дескриптор

Балл

Білім алушы

«Ұлтшылдық»,

«шовинизм», «нәсілдік кемсітушілік» терминдерін тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды

түсіндіру үшін қолданады



1

1–ақпараттың ақиқат не жалған екенін

анықтайды;

1

2–ақпараттың ақиқат не жалған екенін

анықтайды;

1

3–ақпараттың ақиқат не жалған екенін анықтайды;

1

Жаһандану жағдайында этникалық және мәдени әртүрлілікті сақтаудың маңыздылығын көрсетеді






2

этникалық және мәдени әртүрлілікті сақтаудың күшті жақтарын анықтайды;

1

этникалық және мәдени әртүрлілікті

сақтаудың әлсіз жақтарын анықтайды;

1

этникалық және мәдени әртүрлілікті

сақтаудың мүмкіндіктерін анықтайды;

1

этникалық және мәдени әртүрлілікті

сақтаудың қауіп-қатерлерін анықтайды;

1

этникалық және мәдени әртүрлілікті

сақтауға байланысты ойын жазады;

1

Қазіргі қоғамның әлеуметтік

стратификациясын зерттейді



3

халықтың табыс деңгейін зерттейді;

1

жас ерекшелік құрамын анықтайды;

1

ұлттық құрамын анықтайды;

1

білім деңгейін анықтайды.

1

Барлығы

12

Shape5 Shape6 Shape7 Shape8 Shape9 Shape10 Shape11 Shape12 Shape13 «Этникалық және әлеуметтік процестер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні


Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

«Ұлтшылдық», «шовинизм»,

«нәсілдік кемсітушілік» терминдерін тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру

үшін қолданады

1/2/3-ақпараттың ақиқат не жалған екенін анықтауда қиналады

1/2/3-ақпараттың ақиқат не жалған екенін анықтауда қателіктер жібереді

1/2/3/ақпараттың ақиқат не жалған екенін анықтайды

Жаһандану жағдайында этникалық және мәдени әртүрлілікті сақтаудың маңыздылығын көрсетеді

Этникалық және мәдени әртүрлілікті сақтаудың маңыздылығының күшті\әлсіз\ жақтарын\мүмкіндіктерін\қауіп- қатерлерін анықтауда, сұраққа жауап беруде қиналады

Этникалық және мәдени әртүрлілікті сақтаудың маңыздылығының күшті\әлсіз\ жақтарын\мүмкіндіктерін\қауіп- қатерлерін анықтауда, сұраққа жауап беруде қателіктер жібереді

Этникалық және мәдени әртүрлілікті сақтаудың маңыздылығының күшті\әлсіз\жақтарын\мүмкіндіктерін\ қауіп-қатерлерін анықтайды, сұраққа жауап береді

Қазіргі қоғамның әлеуметтік стратификациясын зерттейді

Халықтың табыс деңгейін, жас ерекшелік құрамын, ұлттық құрамын, білім деңгейін анықтауда қиналады

Халықтың табыс деңгейін, жас ерекшелік құрамын, ұлттық құрамын, білім деңгейін анықтауда қателіктер жібереді

Халықтың табыс деңгейін, жас ерекшелік құрамын, ұлттық құрамын, білім деңгейі, халықтың жұмыспен қамтылу деңгейін анықтайды


Shape2



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!