Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
БЖБ Дүниежүзі тарихы 2-тоқсан 9-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Саяси
Экономикалық
Әлеуметтік
Технологиялық
IІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әлемдік экономиканың дамуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырыптар |
Неліктен XX ғасырдың екінші жартысында «әл-ауқатты мемлекеттер» экономикалық дағдарысқа ұшырады? XX ғасырдың 60-70- жылдарында КСРО қандай экономикалық қиыншылықтарға тап болды? |
Оқу мақсаты |
9.4.1.1 XX ғасырдың 70-жылдарындағы жұмыссыздықтың себеп-салдарын талдау 9.4.1.4 себеп-салдарлық байланыстарды талдау арқылы социалистік шаруашылық жүйесінің дамуындағы қарама- қайшылықтарды анықтау |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
қарама-қайшылықтарды анықтайды |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жоғары деңгей дағдылары Қолдану |
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
-
XX ғасырдың екінші жартысында «әл-ауқатты мемлекеттер» экономикалық дағдарысқа ұшырауының себеп-салдарларын жазыңыз.
-
XX ғасырдың 60-70- жылдарындағы КСРО-ның экономика,саяси, әлеуметтік, технологиялық дамуына талдау жасаңыз.
Бағалау критерийі |
Тапсырм а № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
XX ғасырдың 70- жылдарындағы жұмыссыздықтың себеп- салдарына талдау жасайды |
1 |
«әл-ауқатты мемлекеттер» экономикалық дағдарысқа ұшырауының 1-себебін жазады; |
1 |
«әл-ауқатты мемлекеттер» экономикалық дағдарысқа ұшырауының 2-себебін жазады; |
1 |
||
«әл-ауқатты мемлекеттер» экономикалық дағдарысқа ұшырауының 1-салдарын жазады; |
1 |
||
«әл-ауқатты мемлекеттер» экономикалық дағдарысқа ұшырауының 2-салдарын жазады; |
1 |
||
себеп-салдарлық байланыстарды талдау арқылы социалистік шаруашылық жүйесінің дамуындағы қарама- қайшылықтарды анықтайды |
2 |
XX ғасырдың 60-70- жылдарындағы КСРО-ның экономикалық дамуына талдау жасайды; |
1 |
XX ғасырдың 60-70- жылдарындағы КСРО-ның саяси дамуына талдау жасайды; |
1 |
||
XX ғасырдың 60-70- жылдарындағы КСРО-ның әлеуметтік дамуына талдау жасайды; |
1 |
||
XX ғасырдың 60-70- жылдарындағы КСРО-ның технологиялық дамуына талдау жасайды. |
1 |
||
Жалпы балл 8 |
«ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әлемдік экономиканың дамуы»
бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика Білім алушының аты-жөні
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
XX ғасырдың 70- жылдарындағы жұмыссыздықтың себеп- салдарына талдау жасайды |
«Әл-ауқатты мемлекеттер» экономикалық дағдарысқа ұшырауының 1/2- себебін/салдарын жазуда қиналады |
«Әл-ауқатты мемлекеттер» экономикалық дағдарысқа ұшырауының 1/2- себебін/салдарын жазуда қиналады |
«Әл-ауқатты мемлекеттер» экономикалық дағдарысқа ұшырауының 1/2- себебін/салдарын жазуда қиналады |
себеп-салдарлық байланыстарды талдау арқылы социалистік шаруашылық жүйесінің дамуындағы қарама- қайшылықтарды анықтайды |
XX ғасырдың 60-70- жылдарындағы КСРО-ның экономикалық, саяси, әлеуметтік, технологиялық дамуына талдау жасауда қиналады |
XX ғасырдың 60-70- жылдарындағы КСРО-ның экономикалық, саяси, әлеуметтік, технологиялық дамуына талдау жасауда қателеседі |
XX ғасырдың 60-70- жылдарындағы КСРО-ның экономикалық, саяси, әлеуметтік, технологиялық дамуына талдау жасайды |
«Екі полюсті әлемнен көп полюсті әлемге» және «Аумақтық мәселелерді шешудегі халықаралық ұйымдар» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
Тақырыптар |
Саманта Смиттің КСРО-ға сапары неге мүмкін болды? Қырғи-қабақ соғыстың аяқталуымен әлемдегі қауіпсіздік артты ма? БҰҰ Таяу Шығыстағы дағдарысты шешудің қандай бейбіт жолдарын ұсынады? |
Оқу мақсаты |
9.3.1.4 тұлғаның тарихтағы рөлін бағалау
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы:
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
Орындау уақыты |
20 минут |
Тапсырма
-
Суреттің негізінде сұрақтарға жауап беріңіз.
Хаттың аудармасы
"Құрметті, Андропов мырза! Менің атым Саманта Смит. Мен он жастамын. Сізді жаңа тағайындалуыңызбен құттықтаймын. Кеңес Одағы мен Америка Құрама Штаттары арасындағы ядролық соғыс басталады ма деп қатты алаңдаймын. Сіз соғысты қолдайсыз ба, әлде қарсысыз ба? Егер сіз қарсы болсаңыз, соғыстың қалай алдын аласыз? Сіз бұл сұраққа жауап беруге міндетті емессіз, бірақ мен сіздің неге бүкіл әлемді немесе біздің елімізді жаулап алғыңыз
келетінін білгім келеді. Жаратушы бәрімізді бірге бейбіт өмір сүріп, соғыспауымыз үшін жаратты емес пе?
Шын Жүректен, Саманта Смит".
|
|
|
Халықаралық қатынастарды реттеудегі қызметіне дәлел келтіріңіз.
|
|
Оқиғаның қалай аяқталғанын жазыңыз.
|
|
-
«Қырғи-қабақ соғыстың аяқталуымен әлемдегі қауіпсіздік артты» деген пікірге қатысты өз пікіріңізді ПТМС формуласы негізінде дәлелдеңіз.
П |
Т |
М |
С |
-
БҰҰ Таяу Шығыстағы дағдарысты шешудің қандай бейбіт жолдарын ұсынғандығын жазыңыз.
|
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырм а № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
тұлғаның тарихтағы рөлін бағалайды |
1 |
Суретте берілген тұлғаны сипаттайды; |
1 |
Хаттың мазмұнына сипаттама жасайды; |
1 |
||
Тұлғаның тарихтағы рөлін сипаттайды; |
1 |
||
Хаттың халықаралық қатынастарды реттеудегі қызметіне дәлел келтіреді; |
1 |
||
Оқиғаның нәтижесін жазады; |
1 |
||
аймақтық шиеленістердің себептері мен салдарын сипаттайды |
2 |
Тұжырымға қатысты өз позициясын білдіреді; |
1 |
Өз позициясын түсіндіреді; |
1 |
||
Мысал келтіреді; |
1 |
||
Нәтижесін жазады; |
1 |
||
халықаралық шиеленістерді реттеудегі БҰҰ-ның қызметін бағалайды |
3 |
БҰҰ Таяу Шығыстағы дағдарысты шешудегі 1-қадамын жазады; |
1 |
БҰҰ Таяу Шығыстағы дағдарысты |
1 |
||
|
|
шешудегі 2-қадамын жазады; |
|
|
|
БҰҰ Таяу Шығыстағы дағдарысты |
1 |
|
|
шешудегі 3-қадамын жазады. |
|
Жалпы балл |
|
|
12 |
«Екі полюсті әлемнен көп полюсті әлемге» және «Аумақтық мәселелерді шешудегі халықаралық ұйымдар» бөлімдері бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
тұлғаның тарихтағы рөлін бағалайды |
Суретте берілген тұлғаны, хаттың мазмұнын, тұлғаның тарихтағы рөлін сипаттауда, хаттың халықаралық қатынастарды реттеудегі қызметіне дәлел келтіруде, оқиғаның нәтижесін жазуда қиналады |
Суретте берілген тұлғаны, хаттың мазмұнын, тұлғаның тарихтағы рөлін сипаттауда, хаттың халықаралық қатынастарды реттеудегі қызметіне дәлел келтіруде, оқиғаның нәтижесін жазуда қателеседі |
Суретте берілген тұлғаны, хаттың мазмұнын, тұлғаның тарихтағы рөлін сипаттайды, хаттың халықаралық қатынастарды реттеудегі қызметіне дәлел келтіреді, оқиғаның нәтижесін жазады. |
аймақтық шиеленістердің себептері мен салдарын сипаттайды |
Тұжырымға қатысты өз позициясын білдіруде, өз позициясын түсіндіруде, мысал келтіріп, нәтижесін жазуда қиналады |
Тұжырымға қатысты өз позициясын білдіруде, өз позициясын түсіндіруде, мысал келтіріп, нәтижесін жазуда қателеседі |
Тұжырымға қатысты өз позициясын білдіреді, өз позициясын түсіндіреді, мысал келтіріп, нәтижесін жазады |
халықаралық шиеленістерді реттеудегі БҰҰ-ның қызметін бағалайды |
БҰҰ Таяу Шығыстағы дағдарысты шешудегі 1/2/3- қадамын жазуда қиналады |
БҰҰ Таяу Шығыстағы дағдарысты шешудегі 1/2/3- қадамын жазуда қателеседі |
БҰҰ Таяу Шығыстағы дағдарысты шешудегі 1/2/3- қадамын жазады |
1