Материалдар / БЖБ Дүниежүзі тарихы 2-тоқсан 9-сынып

БЖБ Дүниежүзі тарихы 2-тоқсан 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге тек 2-тоқсанның 6-сыныбына арналған БЖБ Дүниежүзі тарихынан жауаптарымен тек шығара қоясыз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2024
106
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Саяси


Экономикалық


Әлеуметтік


Технологиялық

IІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


«ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әлемдік экономиканың дамуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырыптар

Неліктен XX ғасырдың екінші жартысында «әл-ауқатты мемлекеттер» экономикалық дағдарысқа ұшырады?

XX ғасырдың 60-70- жылдарында КСРО қандай экономикалық қиыншылықтарға тап болды?

Оқу мақсаты

9.4.1.1 XX ғасырдың 70-жылдарындағы жұмыссыздықтың себеп-салдарын талдау

9.4.1.4 себеп-салдарлық байланыстарды талдау арқылы социалистік шаруашылық жүйесінің дамуындағы қарама-

қайшылықтарды анықтау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • XX ғасырдың 70-жылдарындағы жұмыссыздықтың себеп-салдарына талдау жасайды

  • себеп-салдарлық байланыстарды талдау арқылы социалистік шаруашылық жүйесінің дамуындағы

қарама-қайшылықтарды анықтайды

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Жоғары деңгей дағдылары

Қолдану

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырма


  1. XX ғасырдың екінші жартысында «әл-ауқатты мемлекеттер» экономикалық дағдарысқа ұшырауының себеп-салдарларын жазыңыз.







  1. XX ғасырдың 60-70- жылдарындағы КСРО-ның экономика,саяси, әлеуметтік, технологиялық дамуына талдау жасаңыз.

Shape2
Shape3


Shape4


Shape5




Бағалау критерийі

Тапсырм а

Дескриптор

Балл

Білім алушы

XX ғасырдың 70-

жылдарындағы жұмыссыздықтың себеп- салдарына талдау жасайды

1

«әл-ауқатты мемлекеттер»

экономикалық дағдарысқа ұшырауының 1-себебін жазады;

1

«әл-ауқатты мемлекеттер» экономикалық дағдарысқа ұшырауының 2-себебін жазады;

1

«әл-ауқатты мемлекеттер» экономикалық дағдарысқа ұшырауының 1-салдарын жазады;

1

«әл-ауқатты мемлекеттер» экономикалық дағдарысқа ұшырауының 2-салдарын жазады;

1

себеп-салдарлық байланыстарды талдау арқылы социалистік шаруашылық жүйесінің дамуындағы қарама- қайшылықтарды анықтайды

2

XX ғасырдың 60-70- жылдарындағы КСРО-ның экономикалық дамуына талдау жасайды;

1

XX ғасырдың 60-70- жылдарындағы КСРО-ның саяси дамуына талдау жасайды;

1

XX ғасырдың 60-70- жылдарындағы КСРО-ның әлеуметтік дамуына талдау жасайды;

1

XX ғасырдың 60-70- жылдарындағы КСРО-ның технологиялық дамуына талдау жасайды.

1

Жалпы балл 8

Shape6 Shape7 Shape8 Shape9 Shape10 Shape11 «ХХ ғасырдың екінші жартысындағы әлемдік экономиканың дамуы»


бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика Білім алушының аты-жөні

Бағалау критерийі

Оқу жетістігі деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

XX ғасырдың 70-

жылдарындағы жұмыссыздықтың себеп- салдарына талдау жасайды

«Әл-ауқатты мемлекеттер»

экономикалық дағдарысқа

ұшырауының 1/2-

себебін/салдарын жазуда қиналады

«Әл-ауқатты мемлекеттер» экономикалық дағдарысқа

ұшырауының 1/2- себебін/салдарын жазуда қиналады

«Әл-ауқатты мемлекеттер» экономикалық дағдарысқа ұшырауының 1/2- себебін/салдарын жазуда қиналады

себеп-салдарлық байланыстарды талдау арқылы социалистік шаруашылық жүйесінің дамуындағы қарама- қайшылықтарды

анықтайды

XX ғасырдың 60-70- жылдарындағы КСРО-ның экономикалық, саяси, әлеуметтік, технологиялық дамуына талдау жасауда қиналады

XX ғасырдың 60-70- жылдарындағы КСРО-ның экономикалық, саяси, әлеуметтік, технологиялық дамуына талдау жасауда қателеседі

XX ғасырдың 60-70- жылдарындағы КСРО-ның экономикалық, саяси, әлеуметтік, технологиялық дамуына талдау жасайды

«Екі полюсті әлемнен көп полюсті әлемге» және «Аумақтық мәселелерді шешудегі халықаралық ұйымдар» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау



Тақырыптар

Саманта Смиттің КСРО-ға сапары неге мүмкін болды? Қырғи-қабақ соғыстың аяқталуымен әлемдегі қауіпсіздік артты ма?

БҰҰ Таяу Шығыстағы дағдарысты шешудің қандай бейбіт

жолдарын ұсынады?

Оқу мақсаты

9.3.1.4 тұлғаның тарихтағы рөлін бағалау

        1. аймақтық шиеленістердің себептері мен салдарын тұжырымдау

        2. халықаралық шиеленістерді реттеудегі БҰҰ-ның қызметін бағалау

Бағалау критерийі

Білім алушы:

  • тұлғаның тарихтағы рөлін бағалайды

  • аймақтық шиеленістердің себептері мен салдарын сипаттайды

  • халықаралық шиеленістерді реттеудегі БҰҰ-ның қызметін бағалайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

20 минут



Тапсырма


  1. Суреттің негізінде сұрақтарға жауап беріңіз.



Хаттың аудармасы

"Құрметті, Андропов мырза! Менің атым Саманта Смит. Мен он жастамын. Сізді жаңа тағайындалуыңызбен құттықтаймын. Кеңес Одағы мен Америка Құрама Штаттары арасындағы ядролық соғыс басталады ма деп қатты алаңдаймын. Сіз соғысты қолдайсыз ба, әлде қарсысыз ба? Егер сіз қарсы болсаңыз, соғыстың қалай алдын аласыз? Сіз бұл сұраққа жауап беруге міндетті емессіз, бірақ мен сіздің неге бүкіл әлемді немесе біздің елімізді жаулап алғыңыз

келетінін білгім келеді. Жаратушы бәрімізді бірге бейбіт өмір сүріп, соғыспауымыз үшін жаратты емес пе?

Шын Жүректен, Саманта Смит".


Shape14 Shape15 Shape16







Суретте берілген тұлғаны сипаттаңыз. Хаттың мазмұнына сипаттама жазыңыз. Тұлғаның тарихтағы орны қандай?

Халықаралық қатынастарды реттеудегі қызметіне дәлел келтіріңіз.



Оқиғаның қалай аяқталғанын жазыңыз.





  1. «Қырғи-қабақ соғыстың аяқталуымен әлемдегі қауіпсіздік артты» деген пікірге қатысты өз пікіріңізді ПТМС формуласы негізінде дәлелдеңіз.

П

Т

М

С


  1. БҰҰ Таяу Шығыстағы дағдарысты шешудің қандай бейбіт жолдарын ұсынғандығын жазыңыз.






Бағалау критерийі

Тапсырм а

Дескриптор

Балл

Білім алушы

тұлғаның тарихтағы рөлін бағалайды

1

Суретте берілген тұлғаны сипаттайды;

1

Хаттың мазмұнына сипаттама жасайды;

1

Тұлғаның тарихтағы рөлін сипаттайды;

1

Хаттың халықаралық қатынастарды реттеудегі қызметіне дәлел келтіреді;

1

Оқиғаның нәтижесін жазады;

1

аймақтық шиеленістердің себептері мен салдарын сипаттайды

2

Тұжырымға қатысты өз позициясын

білдіреді;

1

Өз позициясын түсіндіреді;

1

Мысал келтіреді;

1

Нәтижесін жазады;

1

халықаралық шиеленістерді реттеудегі БҰҰ-ның қызметін бағалайды

3

БҰҰ Таяу Шығыстағы дағдарысты шешудегі 1-қадамын жазады;

1

БҰҰ Таяу Шығыстағы дағдарысты

1



шешудегі 2-қадамын жазады;




БҰҰ Таяу Шығыстағы дағдарысты

1



шешудегі 3-қадамын жазады.


Жалпы балл



12

Shape17 Shape18 Shape19 Shape20 Shape21 Shape22 Shape23 Shape24 Shape25 «Екі полюсті әлемнен көп полюсті әлемге» және «Аумақтық мәселелерді шешудегі халықаралық ұйымдар» бөлімдері бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні


Бағалау критерийі

Оқу жетістігі деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

тұлғаның тарихтағы рөлін бағалайды

Суретте берілген тұлғаны,

хаттың мазмұнын, тұлғаның тарихтағы рөлін сипаттауда, хаттың халықаралық қатынастарды реттеудегі қызметіне дәлел келтіруде, оқиғаның нәтижесін жазуда қиналады

Суретте берілген тұлғаны,

хаттың мазмұнын, тұлғаның тарихтағы рөлін сипаттауда, хаттың халықаралық қатынастарды реттеудегі қызметіне дәлел келтіруде, оқиғаның нәтижесін жазуда қателеседі

Суретте берілген тұлғаны, хаттың мазмұнын, тұлғаның тарихтағы рөлін сипаттайды, хаттың халықаралық қатынастарды реттеудегі қызметіне дәлел келтіреді, оқиғаның нәтижесін жазады.

аймақтық шиеленістердің себептері мен салдарын сипаттайды

Тұжырымға қатысты өз позициясын білдіруде, өз позициясын түсіндіруде, мысал келтіріп, нәтижесін жазуда қиналады

Тұжырымға қатысты өз позициясын білдіруде, өз позициясын түсіндіруде, мысал

келтіріп, нәтижесін жазуда қателеседі

Тұжырымға қатысты өз позициясын білдіреді, өз позициясын түсіндіреді, мысал келтіріп, нәтижесін жазады

халықаралық шиеленістерді реттеудегі БҰҰ-ның қызметін бағалайды

БҰҰ Таяу Шығыстағы дағдарысты шешудегі 1/2/3- қадамын жазуда қиналады

БҰҰ Таяу Шығыстағы дағдарысты шешудегі 1/2/3- қадамын жазуда қателеседі

БҰҰ Таяу Шығыстағы дағдарысты шешудегі 1/2/3- қадамын жазады


Shape1

1


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ