Материалдар / БЖБ дүниежүзі тарихы 7 сынып 3 тоқсан

БЖБ дүниежүзі тарихы 7 сынып 3 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған 7 сынытың 3 тоқсанына дүниежүзі тарихынан БЖБ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2024
1954
15 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ІІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ

«XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері» және «Революциялық идеялардың XІX ғасырдағы Еуропаға әсері» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау №1


Тақырып




Англия және Қытай үкіметтерінің хат алысуынан империализм туралы не біле аламыз? Италия және Германияның бірігу жолдары қаншалықты бір-біріне ұқсас болмады?

Оқу мақсаты

7.4.1.4 «Экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолдану арқылы, тауар-ақша қатынастарының дамуын түсіндіру

7.3.2.5 Тарихи оқиғаларды түсіндіру үшін «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын қолдану

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • «Экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолданып, тауар-ақша қатынастарының дамуын анықтайды

  • «Либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын тарихи оқиғаларды ажырату үшін пайдаланады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Орындау уақыты

20 минут


Тапсырма


1. Төменде берілген ұғымдарды қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуы туралы 5 сөйлем жазыңыз

Shape1 Shape2 Shape3 Shape4 Shape5 Shape6


Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуына қорытынды жазыңыз.




2. Ұғымдардың мәнін тарихи оқиағаларды көрсете отырып, жазыңыз.

Ұғымдар

Тарихи оқиғаларға қатысы

либерализм


консерватизм


социализм


марксизм


ұлтшылдық





Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

«Экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолданып, тауар-ақша қатынастарының дамуын анықтайды


1

«экспорт» ұғымын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетеді;

1

«импорт» ұғымын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетеді;

1

«экспансия» ұғымын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетеді;

1

«отарлау» ұғымын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетеді;

1

«фактория» ұғымын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетеді;

1

Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуына қорытынды жазады;

1

«Либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын тарихи оқиғаларды ажырату үшін пайдаланады

2

«либерализм» ұғымының мәнін тарихи оқиғаларға қатысты ашып жазады;

1

«консерватизм» ұғымының мәнін тарихи оқиғаларға қатысты ашып жазады;

1

«социализм» ұғымының мәнін тарихи оқиғаларға қатысты ашып жазады;

1

«марксизм» ұғымының мәнін тарихи оқиғаларға қатысты ашып жазады;

1

«ұлтшылдық» ұғымының мәнін тарихи оқиғаларға қатысты ашып жазады.

1

Жалпы балл

11


«XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері» және «Революциялық идеялардың XІX ғасырдағы Еуропаға әсері» бөлімдері бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


Білім алушының аты-жөні:_________________________


Бағалау

критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

«Экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолданып, тауар-ақша қатынастарының дамуын анықтайды


«Прямоугольник 1 Экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетуде қиналады

«Экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетуде қателіктер жібереді

Прямоугольник 8

«Экспорт», «импорт», «экспансия», «отарлау», «фактория» ұғымдарын қолданып, Қытайдағы тауар-ақша қатынастарының дамуын көрсетеді


Прямоугольник 9

«Либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарын тарихи оқиғаларды оқиғаларды ажырату үшін пайдаланады

Прямоугольник 10 «Либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарының мәнін тарихи оқиғаларға қатысты ашуда қиналады

«Прямоугольник 11 Либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарының мәнін тарихи оқиғаларға қатысты ашуда қателіктер жібереді

ТПрямоугольник 12 арихи оқиғаларды түсіндіру үшін «либерализм», «консерватизм», «социализм», «марксизм», «ұлтшылдық» ұғымдарының мәнін тарихи оқиғаларға қатысты ашады



«XІX ғасырдағы Ресейдегі қоғамдық-саяси ойдың дамуы» және «XІX ғасырдағы еуропалық отаршыл үстемдік» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау №2


Тақырып

Неліктен ІІ Александр патша «Халық еркі» ұйымының құрбаны болды? 1857-1859 жж. Үндістандағы оқиғаларды XIX ғасырдағы британдықтар мен қазіргі кездегі үндістер қалай баяндайды?

Оқу мақсаты

7.2.3.1 Тарихи оқиғаны түсіндіру үшін «басыбайлы құқық», «декабристер», «халықшылдар», «жеке террор», «пролетариат диктатурасы» ұғымдарын қолдану

7.3.2.6 Еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • «Басыбайлы құқық», «декабристер», «халықшылдар», «жеке террор», «пролетариат диктатурасы» ұғымдарын қолдана отырып, Ресейдегі тарихи оқиғаларға сипаттама береді

  • Шығыстың дәстүрлі қоғамында отаршылдық жаулап алудың әсерін көрсетеді

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану


Орындау уақыты

20 минут


  1. Төмендегі терминдерді қолданып, Ресейдегі саяси оқиғаларға сипаттама жазыңыз.

  • «Басыбайлы құқық» -

  • «Декабристер» -

  • «Халықшылдар» -

  • «Пролетариат диктатурасы» -


  1. 1857—1859 жылдардағы Үндiстандағы ұлт-азаттық көтерiлiс туралы сұрақтарға жауап беріңіз.

Көтерілістің шығу себептері


Көтерілістің нәтижесі


ХІХ ғасырдың екінші жартысында Үндістанда болған 2 өзгерісті жазыңыз



Үнді ұлттық қозғалысының жетекші күші


«Свадеши», «свараджа» ұрандарының мәнін ашып көрсетіңіз


Тарихи маңызы




Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

«Басыбайлы құқық», «декабристер», «халықшылдар», «жеке террор», «пролетариат диктатурасы» ұғымдарын қолдана отырып, Ресейдегі тарихи оқиғаларға сипаттама береді

1

«басыбайлы құқық» ұғымын қолданып, Ресейдегі тарихи оқиғаларды сипаттайды;

1

«декабристер» ұғымын қолданып, Ресейдегі тарихи оқиғаларды сипаттайды;

1

«халықшылдар» ұғымын қолданып, Ресейдегі тарихи оқиғаларды сипаттайды;

1

«пролетариат диктатурасы» ұғымын қолданып, Ресейдегі тарихи оқиғаларды сипаттайды;

1

Шығыстың дәстүрлі қоғамында отаршылдық жаулап алудың әсерін көрсетеді


2

көтерілістің шығу себептерін жазады;

1

көтеріліс нәтижесін жазады;

1

Үндістанда орын алған 1- өзгерісті жазады;

1

Үндістанда орын алған 2- өзгерісті жазады;

1

Үнді ұлттық қозғалысының жетекші күшін жазады;

1

«свадеши», «свараджа» ұрандарының мәнін ашып жазады;

1

тарихи маңызын сипаттайды.

1

Жалпы балл

11





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ