БЖБ дүниежүзі тарихынан 6 сынып 3 тоқсаны

Тақырып бойынша 11 материал табылды

БЖБ дүниежүзі тарихынан 6 сынып 3 тоқсаны

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарихшы мұғалімдерге дайын БЖБ өте қажет шығар деп 3тоқсанның БЖБ-сы
Материалдың қысқаша нұсқасы

III ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


«Абсолютизм:Батыс пен Шығыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып

XIV Людовик мен Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды?

Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз монарх бола алмады?

Оқу мақсаты

6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату

6.3.1.5 Саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әр түрлі ел билеушілерінің қызметін салыстыру


Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажыратады

  • Саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әр түрлі ел билеушілерінің қызметін сипаттайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану


Орындау уақыты

20 минут


Тапсырма


1. Суреттердегі басқару түрін анықтап, ерекшеліктерін жазыңыз.














1- cурет 2-сурет

1.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ерекшелігі_____________________________________________________________________


2.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ерекшелігі_____________________________________________________________________







2. І Карл мен ІІ Османның шексіз монарх бола алмауының себептерін жазыңыз.

Shape1



































Бағалау критерийлері

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажыратады

1


шексіз билік түрін сипаттайды;

1

ерекшелігін жазады;

1

сословиелік-өкілдік билік түрін сипаттайды;

1

ерекшелігін жазады;

1

Саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әр түрлі ел билеушілерінің қызметін сипаттайды


2

І Карлдың шексіз монарх бола алмауының 1-себебін жазады;

1

І Карлдың шексіз монарх бола алмауының 2-себебін жазады;

1

ІІ Османның шексіз монарх бола алмауының 1-себебін жазады;

1

ІІ Османның шексіз монарх бола алмауының 2-себебін жазады.

1


Жалпы балл

8











































«Сауда, қолөнер және әлемді игеру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып

Қытайлықтар мен еуропалықтардың теңіз саяхаттарының айырмашылығы неде?

Ұлы географиялық ашулар әлемді қалай өзгертті?

Оқу мақсаты

6.3.2.7 «Отаршылдық саясат» ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында)

6.2.4.3 Картада XV-XVI ғғ. саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • «Отаршылдық саясат» ұғымын сипаттайды

  • Картада саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын сипаттайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану


Орындау уақыты

20 минут


Тапсырма

1. Кестеде еуропалық және қытайлық экспедициялардың мақсаттары мен жергілікті халықтың өміріне тигізген әсерін анықтаңыз.


Сұрақтар

Қытай саяхатшылары

Еуропа саяхатшылары

Ұйымдастырылған экспедициялардың мақсаттары





Жергілікті халықтың өміріне тигізген әсері





2.Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң және теріс әсерлерін анықтаңыз.

Оң әсері

Теріс әсері





3. Кескін картада Христофор Колумб, Фернандо Магелан атты саяхатшылардың бағыттарын белгілеңіз.



















Бағалау критерийлері

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

«Отаршылдық саясат» ұғымын сипаттайды

1

қытайлық теңіз экспедицияларының мақсатын сипаттайды;

1

еуропалық теңіз экспедицияларының мақсатын сипаттайды;

1

қытайлықтардың теңіз экспедицияларының нәтижесінде ашылған жерлердің халықтарына жүргізген саясатын сипаттайды;

1

еуропалықтардың теңіз экспедицияларының нәтижесінде ашылған жерлердің халықтарына жүргізген саясатын сипаттайды;

1

Картада.саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын сипаттайды

2

Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң әсерлерін анықтайды;

1

Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген теріс әсерлерін анықтайды;

1

3

Христофор Колумбтың жүріп өткен жолын белгілейді;

1

Фернандо Магеланның жүріп өткен жолын белгілейді.

1

Жалпы балл

8






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.01.2024
3003
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі