III ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Абсолютизм:Батыс пен Шығыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
XIV Людовик мен Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды? Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз монарх бола алмады? |
||
|
Оқу мақсаты |
6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату 6.3.1.5 Саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әр түрлі ел билеушілерінің қызметін салыстыру |
||
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
||
|
Орындау уақыты |
20 минут |
||
|
Тапсырма 1. Суреттердегі басқару түрін анықтап, ерекшеліктерін жазыңыз.
1- cурет 2-сурет
Ерекшелігі_____________________________________________________________________ 2.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Ерекшелігі_____________________________________________________________________ 2. І Карл мен ІІ Османның шексіз монарх бола алмауының себептерін жазыңыз.
|
|||
|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажыратады |
1 |
шексіз билік түрін сипаттайды; |
1 |
|
ерекшелігін жазады; |
1 |
||
|
сословиелік-өкілдік билік түрін сипаттайды; |
1 |
||
|
ерекшелігін жазады; |
1 |
||
|
Саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әр түрлі ел билеушілерінің қызметін сипаттайды |
2 |
І Карлдың шексіз монарх бола алмауының 1-себебін жазады; |
1 |
|
І Карлдың шексіз монарх бола алмауының 2-себебін жазады; |
1 |
||
|
ІІ Османның шексіз монарх бола алмауының 1-себебін жазады; |
1 |
||
|
ІІ Османның шексіз монарх бола алмауының 2-себебін жазады. |
1 |
||
|
Жалпы балл |
8 |
||
«Сауда, қолөнер және әлемді игеру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Қытайлықтар мен еуропалықтардың теңіз саяхаттарының айырмашылығы неде? Ұлы географиялық ашулар әлемді қалай өзгертті? |
|||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
6.3.2.7 «Отаршылдық саясат» ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында) 6.2.4.3 Картада XV-XVI ғғ. саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
|||||||||||||
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|||||||||||||
|
Тапсырма 1. Кестеде еуропалық және қытайлық экспедициялардың мақсаттары мен жергілікті халықтың өміріне тигізген әсерін анықтаңыз.
2.Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң және теріс әсерлерін анықтаңыз.
|
||||||||||||||
3. Кескін картада Христофор Колумб, Фернандо Магелан атты саяхатшылардың бағыттарын белгілеңіз.

|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
«Отаршылдық саясат» ұғымын сипаттайды |
1 |
қытайлық теңіз экспедицияларының мақсатын сипаттайды; |
1 |
|
еуропалық теңіз экспедицияларының мақсатын сипаттайды; |
1 |
||
|
қытайлықтардың теңіз экспедицияларының нәтижесінде ашылған жерлердің халықтарына жүргізген саясатын сипаттайды; |
1 |
||
|
еуропалықтардың теңіз экспедицияларының нәтижесінде ашылған жерлердің халықтарына жүргізген саясатын сипаттайды; |
1 |
||
|
Картада.саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын сипаттайды |
2 |
Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң әсерлерін анықтайды; |
1 |
|
Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген теріс әсерлерін анықтайды; |
1 |
||
|
3 |
Христофор Колумбтың жүріп өткен жолын белгілейді; |
1 |
|
|
Фернандо Магеланның жүріп өткен жолын белгілейді. |
1 |
||
|
Жалпы балл |
8 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ дүниежүзі тарихынан 6 сынып 3 тоқсаны
БЖБ дүниежүзі тарихынан 6 сынып 3 тоқсаны
III ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Абсолютизм:Батыс пен Шығыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
XIV Людовик мен Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды? Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз монарх бола алмады? |
||
|
Оқу мақсаты |
6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату 6.3.1.5 Саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әр түрлі ел билеушілерінің қызметін салыстыру |
||
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
||
|
Орындау уақыты |
20 минут |
||
|
Тапсырма 1. Суреттердегі басқару түрін анықтап, ерекшеліктерін жазыңыз.
1- cурет 2-сурет
Ерекшелігі_____________________________________________________________________ 2.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Ерекшелігі_____________________________________________________________________ 2. І Карл мен ІІ Османның шексіз монарх бола алмауының себептерін жазыңыз.
|
|||
|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажыратады |
1 |
шексіз билік түрін сипаттайды; |
1 |
|
ерекшелігін жазады; |
1 |
||
|
сословиелік-өкілдік билік түрін сипаттайды; |
1 |
||
|
ерекшелігін жазады; |
1 |
||
|
Саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әр түрлі ел билеушілерінің қызметін сипаттайды |
2 |
І Карлдың шексіз монарх бола алмауының 1-себебін жазады; |
1 |
|
І Карлдың шексіз монарх бола алмауының 2-себебін жазады; |
1 |
||
|
ІІ Османның шексіз монарх бола алмауының 1-себебін жазады; |
1 |
||
|
ІІ Османның шексіз монарх бола алмауының 2-себебін жазады. |
1 |
||
|
Жалпы балл |
8 |
||
«Сауда, қолөнер және әлемді игеру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Қытайлықтар мен еуропалықтардың теңіз саяхаттарының айырмашылығы неде? Ұлы географиялық ашулар әлемді қалай өзгертті? |
|||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
6.3.2.7 «Отаршылдық саясат» ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында) 6.2.4.3 Картада XV-XVI ғғ. саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу және түсіну Қолдану |
|||||||||||||
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|||||||||||||
|
Тапсырма 1. Кестеде еуропалық және қытайлық экспедициялардың мақсаттары мен жергілікті халықтың өміріне тигізген әсерін анықтаңыз.
2.Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң және теріс әсерлерін анықтаңыз.
|
||||||||||||||
3. Кескін картада Христофор Колумб, Фернандо Магелан атты саяхатшылардың бағыттарын белгілеңіз.

|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
«Отаршылдық саясат» ұғымын сипаттайды |
1 |
қытайлық теңіз экспедицияларының мақсатын сипаттайды; |
1 |
|
еуропалық теңіз экспедицияларының мақсатын сипаттайды; |
1 |
||
|
қытайлықтардың теңіз экспедицияларының нәтижесінде ашылған жерлердің халықтарына жүргізген саясатын сипаттайды; |
1 |
||
|
еуропалықтардың теңіз экспедицияларының нәтижесінде ашылған жерлердің халықтарына жүргізген саясатын сипаттайды; |
1 |
||
|
Картада.саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын сипаттайды |
2 |
Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң әсерлерін анықтайды; |
1 |
|
Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген теріс әсерлерін анықтайды; |
1 |
||
|
3 |
Христофор Колумбтың жүріп өткен жолын белгілейді; |
1 |
|
|
Фернандо Магеланның жүріп өткен жолын белгілейді. |
1 |
||
|
Жалпы балл |
8 |
||
шағым қалдыра аласыз
















