Материалдар / БЖБ дүниежүзі тарихынан 6 сынып 3 тоқсаны
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

БЖБ дүниежүзі тарихынан 6 сынып 3 тоқсаны

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарихшы мұғалімдерге дайын БЖБ өте қажет шығар деп 3тоқсанның БЖБ-сы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2024
1910
12 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

III ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


«Абсолютизм:Батыс пен Шығыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып

XIV Людовик мен Ұлы Петр: кімнің билігі айтарлықтай шексіз болды?

Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз монарх бола алмады?

Оқу мақсаты

6.3.1.2 Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату

6.3.1.5 Саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әр түрлі ел билеушілерінің қызметін салыстыру


Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажыратады

  • Саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әр түрлі ел билеушілерінің қызметін сипаттайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану


Орындау уақыты

20 минут


Тапсырма


1. Суреттердегі басқару түрін анықтап, ерекшеліктерін жазыңыз.














1- cурет 2-сурет

1.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ерекшелігі_____________________________________________________________________


2.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ерекшелігі_____________________________________________________________________







2. І Карл мен ІІ Османның шексіз монарх бола алмауының себептерін жазыңыз.

Shape1



































Бағалау критерийлері

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажыратады

1


шексіз билік түрін сипаттайды;

1

ерекшелігін жазады;

1

сословиелік-өкілдік билік түрін сипаттайды;

1

ерекшелігін жазады;

1

Саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әр түрлі ел билеушілерінің қызметін сипаттайды


2

І Карлдың шексіз монарх бола алмауының 1-себебін жазады;

1

І Карлдың шексіз монарх бола алмауының 2-себебін жазады;

1

ІІ Османның шексіз монарх бола алмауының 1-себебін жазады;

1

ІІ Османның шексіз монарх бола алмауының 2-себебін жазады.

1


Жалпы балл

8











































«Сауда, қолөнер және әлемді игеру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып

Қытайлықтар мен еуропалықтардың теңіз саяхаттарының айырмашылығы неде?

Ұлы географиялық ашулар әлемді қалай өзгертті?

Оқу мақсаты

6.3.2.7 «Отаршылдық саясат» ұғымын түсіндіру (Испания және Португалияның жаулап алуының мысалында)

6.2.4.3 Картада XV-XVI ғғ. саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын анықтау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • «Отаршылдық саясат» ұғымын сипаттайды

  • Картада саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын сипаттайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Қолдану


Орындау уақыты

20 минут


Тапсырма

1. Кестеде еуропалық және қытайлық экспедициялардың мақсаттары мен жергілікті халықтың өміріне тигізген әсерін анықтаңыз.


Сұрақтар

Қытай саяхатшылары

Еуропа саяхатшылары

Ұйымдастырылған экспедициялардың мақсаттары





Жергілікті халықтың өміріне тигізген әсері





2.Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң және теріс әсерлерін анықтаңыз.

Оң әсері

Теріс әсері





3. Кескін картада Христофор Колумб, Фернандо Магелан атты саяхатшылардың бағыттарын белгілеңіз.



















Бағалау критерийлері

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

«Отаршылдық саясат» ұғымын сипаттайды

1

қытайлық теңіз экспедицияларының мақсатын сипаттайды;

1

еуропалық теңіз экспедицияларының мақсатын сипаттайды;

1

қытайлықтардың теңіз экспедицияларының нәтижесінде ашылған жерлердің халықтарына жүргізген саясатын сипаттайды;

1

еуропалықтардың теңіз экспедицияларының нәтижесінде ашылған жерлердің халықтарына жүргізген саясатын сипаттайды;

1

Картада.саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын сипаттайды

2

Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң әсерлерін анықтайды;

1

Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген теріс әсерлерін анықтайды;

1

3

Христофор Колумбтың жүріп өткен жолын белгілейді;

1

Фернандо Магеланның жүріп өткен жолын белгілейді.

1

Жалпы балл

8






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!