Материалдар / БЖБ_Информатика_ОГН_10 класс_қазақ сынып

БЖБ_Информатика_ОГН_10 класс_қазақ сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ_Информатика_ОГН_10 класс_қазақ сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2024
79
0 рет жүктелген
225 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





















Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар Информатика

10 сынып

(қоғамдық-гуманитарлық бағыт)


















Нұр-Сұлтан, 2019

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге, 10-сынып білім алушыларына «Информатика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) Жалпы орта білім беру деңгейінің қоғамдық-гуманитарлық бағытындағы 10-11-сыныптарына арналған

«Информатика» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. 10-сыныпта жиынтық бағалау барлық тоқсанда өткізіледі.

Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Әдістемелік ұсыныстарда бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектеп мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.


Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайтындағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.

МАЗМҰНЫ

  1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

«Ақпараттық қауіпсіздік» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

«Бейне контент құру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 7

  1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 10

«Дизайн теориясы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 10

  1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 14

«Веб-жобалау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 14

  1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 18

«Жасанды интеллект және Blockchain технологиясы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 18

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Ақпараттық қауіпсіздік» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Оқу мақсаты 10.1.2.2 Қауіпсіздік шараларын, оның ішінде түсініктерді сипаттаңыз: деректерді резервтік көшіру және шифрлау


Бағалау критерийі Білім алушы

      • Қауіпсіздік шараларын түсінеді

      • Ақпараттық қауіпсіздік шараларын ажыратады


Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Жоғары деңгей дағдылары


Орындау уақыты 15 минут


Тапсырмалар


  1. Ақпаратты қауіпсіздікте сақтаудың әдістерін көрсетіңіз.


    1. ;

    2. Маңызды файлдарға құпия сөздер орнату;

    3. ;


  1. Дәрігер науқасқа қойылған диагнозды қауіпсіз жерде сақтауы қажет. Ақпараттық қауіпсіздіктің техникалық алдын алудың екі жолын ұсыныңыз.

а)

Shape1
Shape2



b)

Shape3
Shape4



  1. Ұғымдарды сәйкестендіріңіз.


1

Ақпаратты жарамсыздыққа алып

келуі мүмкін



Көшірмені алмалы-салмалы

тасығышта жасау

2

Деректердің резервті көшірмесін

сақтаудың дұрыс әдісі


Деректерді шифрлау

3

Дискідегі мәліметтерді кездейсоқ

өшіріп алудың алдын алу әдісі


Дискіні жазбадан қорғау

4

Қорғалған деректерді ашуға шектеу

қою үшін пайдаланылатын жүйе


Құпия сөзді қолдану

5

Бөгде адамның қолданысын шектеу үшін құпиялық кодқа айналдыру

әдісі

1

Қатты диск


  1. Шифрлаудың екі артықшылығын және бір кемшілігін түсіндіріңіз.

Артықшылығы

а)

Shape5

b)

Shape6

Кемшілігі

a)

Shape7



Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Қауіпсіздік шараларын түсінеді


1

ақпаратты қауіпсіздікте сақтаудың 1-ші

әдісін көрсетеді;

1

ақпаратты қауіпсіздікте сақтаудың 2-ші

әдісін көрсетеді;

1

2

құрылғыдағы ақпаратты қауіпсіз

сақтаудың 1-ші жолын ұсынады;

1

құрылғыдағы ақпаратты қауіпсіз

сақтаудың 2-ші жолын ұсынады;

1

Ақпараттық қауіпсіздік шараларын ажыратады

3

ақпараттық қауіпсіздікке байланысты

тұжырымды дұрыс сәйкестендіреді;

1

ақпараттық қауіпсіздікке байланысты

тұжырымды дұрыс сәйкестендіреді;

1

ақпараттық қауіпсіздікке байланысты

тұжырымды дұрыс сәйкестендіреді;

1

4

ақпаратты шифрлаудың 1-ші

артықшылығын түсіндіреді.

1

ақпаратты шифрлаудың 2-ші

артықшылығын түсіндіреді.

1

ақпаратты шифрлаудың кемшілігін

түсіндіреді.

1

Барлығы:

10

Shape8 Shape9 Shape10 Shape11 Shape12 Shape13 «Ақпараттық қауіпсіздік» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика Білім алушының аты-жөні


Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орташа

Жоғары

Қауіпсіздік шараларын түсінеді

Ақпаратты қауіпсіздікте сақтаудың 1-ші/2-ші әдісін көрсетуде/ Құрылғыдағы ақпаратты қауіпсіз сақтаудың 1- ші/2-ші жолын ұсынуда қиналады

Ақпаратты қауіпсіздікте сақтаудың 1- ші/2-ші әдісін көрсетуде/ Құрылғыдағы ақпаратты қауіпсіз сақтаудың 1-ші/2-ші жолын ұсынуда қателіктер жібереді.

Қауіпсіздік шараларын дұрыс түсінеді.

Ақпараттық қауіпсіздік шараларын ажыратады

Ақпараттық қауіпсіздікке байланысты тұжырымдарды сәйкестендіруде / шифрлаудың артықшылығын/кемшілігін сипаттауда қиналады

Ақпараттық қауіпсіздікке байланысты тұжырымдарды сәйкестендіруде / шифрлаудың артықшылығын/кемшілігін сипаттауда қателікер жібереді

Ақпараттық қауіпсіздік шараларын дұрыс ажыратады

«Бейне контент құру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Оқу мақсаты

10.2.2.1 Бейнемонтаж және бейнежазбаның негізгі қағидаларын қадағалау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Бейнежазба түсіру және оны монаждау кезінде негізгі қағидаларды сақтайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну

Жоғары деңгей дағдылары


Орындау уақыты


15 минут

Тапсырмалар

1. Дыбыстық бейнежазба түсіру үшін қажетті екі құрылғыны атаңыз.


Құрылғылардың қызметіне және сапасына түсіндірме беріңіз. a)

Shape14


Shape15


Shape16

b)

Shape17


Shape18


Shape19


2. Төменде сапалы бейнежазба түсірудің қағидалары берілген.


  • Камераны денеден алшақ ұстамаңыз және екі қолмен ұстаңыз.

  • «Ұзақ кадр» түсірмеңіз.

  • Бір сьюжетті бірнеше ракурстан түсіріңіз.

  • Кадрды түрлі жоспарда (үлкен, орта, кіші) түсіріңіз.


Қағидалармен келіссеңіз себеп-салдарын түсіндіріңіз.


Shape20


Shape21


Shape22


Shape23


Shape24


Shape25


Shape26


Shape27


Shape28


3. Мәтінді монтаждау қағидаларына сүйене отырып толықтырыңыз.

Shape29


Монтаж - фильмнің идеялық-көркемдік қасиетін ашудағы ең қажетті элементтерінің бірі. Өйткені...

Shape30



Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Бейнежазба түсіру және оны монаждау кезінде негізгі қағидаларды сақтайды




1

бейнежазба түсіру үшін құрылғыларды

көрсетеді;

1

бейнежазба түсіру үшін құрылғыларды

көрсетеді;

1

құрылғылардың қызметін және сапасын

сипаттайды;

1

құрылғылардың қызметін және сапасын

сипаттайды;

225 ₸ - Сатып алу
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!