4-ТОҚСАН БЖБ математика
|
Тапсырма |
(72 - 27) : 5 + 4 = (32 + 22) : 6 -3 = |
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Өрнектердің мәнін табу үшін қосудың терімділік, қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданады. |
1 |
қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданып, қосындының мәнін табады; |
1 |
|
көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданып, көбейтіндінің мәнін табады; |
1 |
||
|
қосудың терімділік қасиетін қолданып, екі амалды өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
қосудың терімділік қасиетін қолданып, бірнеше амалды өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтайды Бірнеше амалды жақшалы өрнектердің мәнін табады |
2
|
амалдардың орындалу ретін анықтайды; |
1 |
|
айырманың мәнін табады; |
1 |
||
|
бөліндінің мәнін табады; |
1 |
||
|
айырманың мәнін табады. |
1 |
||
|
|
|
Қосындының мәнін табады |
1 |
|
|
|
Амалдарды орындайды |
1 |
|
Барлығы |
10 |
||
4-ТОҚСАН БЖБ математика
«Есептерді шешу тәсілдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Бөлімше |
5.1 Есептер және математикалық модель |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
2.5.1.4 Санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептерді құрастыру және салыстыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Орындау уақыты |
20 минут |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырма 1. Есепті шығар. Зат салынған сөмкенің массасы 5кг, ал шабаданның массасы одан 3 есе ауыр. Шабаданның массасы қанша?
2. Есепке кері есеп құрастыр және шығар.
3. Есептің шешуі болатын өрнекті тауып, белгіле (). Жауабын жаз.
Оқушылар саяхатқа шықты. Үлкен автобусқа 35 оқушы, ал кіші автобусқа 7 оқушы отырды. Кішісіне қарағанда үлкен автобусқа неше есе артық оқушы отырды?
Жауабы: _____________________________________________
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Санды бірнеше есе арттыруға/ кемітуге берілген есептерді шығарады |
1 |
есептің қысқаша шартын жазады/сызбасын сызады; |
1 |
|
амал таңбасын таңдап, өрнек құрап жазады; |
1 |
||
|
өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Берілген есепке кері есеп құрастырады және шығарады |
2 |
кері есептің қысқаша шартын жазады/сызбасын сызады; |
1 |
|
амал таңбасын таңдап, өрнек құрап жазады; |
1 |
||
|
өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Еселік салыстыруға берілген есепті шығарады |
3 |
есептің дұрыс шешімін көрсететін өрнекті анықтайды; |
1 |
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Барлығы |
10 |
||
«Геометриялық фигуралар. Периметр. Аудан» бөлімі бойынша БЖБ
|
Бөлімше |
3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы 5.2 Математикалық тіл |
|
Оқу мақсаты |
2.3.1.4 Фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу 2.5.2.3 Нүктелерді, кесінділерді, сәулелерді, түзулерді латын алфавитінің бас әріптерімен таңбалау, оларды таңбалануы бойынша оқу |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма |
|
|
1. Есепті шығар. Периметрі 25 см, бірінші қабырғасының ұзындығы 12 см, ал екінші қабырғасы 4 см болатын үшбұрыштың үшінші қабырғасының ұзындығын тап.
2. Фигуралары дұрыс белгіленген қатарды белгіле () .
А) ОА кесіндісі, а түзуі , P нүктесі, СК сәулесі В) а түзуі, СК кесіндісі, ОА сәулесі, Р нүктесі С) СК сәулесі, ОА кесіндісі, Р түзуі, a нүктесі D) а сәулесі, СК кесіндісі, ОА түзуі, Р нүктесі
3. Фигураларды нұсқаулыққа сәйкес белгіле.
СА кесіндісі Вывкавка мв ![]() |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Периметрі бойынша фигураның белгісіз қабырғаның ұзындығын табады |
1 |
есептің шартын құрады; |
1 |
|
бірінші орындалатын амалды таңдап, өрнек құрады; |
1 |
||
|
өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
екінші орындалатын амалды таңдап, өрнек құрады; |
1 |
||
|
өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Нүкте, кесінді, сәуле, түзулерді белгілеуде латын алфавитінің бас әріптерін қолданады |
2 |
фигуралары дұрыс белгіленген қатарды анықтайды; |
1 |
|
түзуді анықтайды және белгілейді; |
1 |
||
|
сәулені анықтайды және белгілейді; |
1 |
||
|
нүктені анықтайды және белгілейді; |
1 |
||
|
кесіндіні анықтайды және белгілейді; |
1 |
||
|
Барлығы |
11 |
||
«Математика» 4-тоқсан ТЖБ
5+9
14 + (67 + 3) 9 ∙ 5
(14+3)+(67+3)
(14 + 67) + 3
5 ∙ 9 [2]
1 : 5 ∙ 4 – 16 : 4
16 -
[1] 3. Есепті шығар. Аулада 27 раушан гүлі, одан 3есе кем түймедақ және түймедақтан 4-еуі артық қызғалдақ өсіп тұр. Аулада неше қызғалдақ өсіп тұр? [6]
7 см 4 см
3 см 3 см 3 см
3 см Р = ______________ Р=________________ Р= _________________ [3] 5. Фигураларды латын әріптерімен белгіле.
___________ сәулесі _________ нүктесі _______ кесіндісі |
Балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
9 ∙ 5=5 ∙ 9 |
1 |
|
|
(14 + 67) + 3 = 14 + (67 + 3) |
1 |
|
|
|
2 |
|
1 |
|
|
3 |
Р
Т Қызғалдақ -?, 4-еуі артық |
1 |
Білім алушы есептің сызбасын сызуы мүмкін. |
|
27 : 3 = |
1 |
Есепті бір өрнекпен шығарғанжағдайда 4 балл қойылады. 27: 3 + 4 =13 (қ.) |
|
|
9 (гүл.) – түймедақ |
1 |
||
|
9 + 4 = |
1 |
||
|
13 (гүл.) – қызғалдақ |
1 |
||
|
Жауабы: аулада 13 қызғалдақ өсіп тұр/13 қызғалдақ/13қ |
1 |
|
|
|
4 |
Р |
1 |
|
|
Р |
1 |
|
|
|
Р |
1 |
|
|
|
5 |
|
4 |
Әр фигураның белгіленуі үшін 1 балл қойылады. |
|
Барлығы |
16 |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ МАТЕМАТИКА 2 СЫНЫП
БЖБ МАТЕМАТИКА 2 СЫНЫП
4-ТОҚСАН БЖБ математика
|
Тапсырма |
(72 - 27) : 5 + 4 = (32 + 22) : 6 -3 = |
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Өрнектердің мәнін табу үшін қосудың терімділік, қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданады. |
1 |
қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданып, қосындының мәнін табады; |
1 |
|
көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданып, көбейтіндінің мәнін табады; |
1 |
||
|
қосудың терімділік қасиетін қолданып, екі амалды өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
қосудың терімділік қасиетін қолданып, бірнеше амалды өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтайды Бірнеше амалды жақшалы өрнектердің мәнін табады |
2
|
амалдардың орындалу ретін анықтайды; |
1 |
|
айырманың мәнін табады; |
1 |
||
|
бөліндінің мәнін табады; |
1 |
||
|
айырманың мәнін табады. |
1 |
||
|
|
|
Қосындының мәнін табады |
1 |
|
|
|
Амалдарды орындайды |
1 |
|
Барлығы |
10 |
||
4-ТОҚСАН БЖБ математика
«Есептерді шешу тәсілдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Бөлімше |
5.1 Есептер және математикалық модель |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
2.5.1.4 Санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептерді құрастыру және салыстыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Орындау уақыты |
20 минут |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырма 1. Есепті шығар. Зат салынған сөмкенің массасы 5кг, ал шабаданның массасы одан 3 есе ауыр. Шабаданның массасы қанша?
2. Есепке кері есеп құрастыр және шығар.
3. Есептің шешуі болатын өрнекті тауып, белгіле (). Жауабын жаз.
Оқушылар саяхатқа шықты. Үлкен автобусқа 35 оқушы, ал кіші автобусқа 7 оқушы отырды. Кішісіне қарағанда үлкен автобусқа неше есе артық оқушы отырды?
Жауабы: _____________________________________________
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Санды бірнеше есе арттыруға/ кемітуге берілген есептерді шығарады |
1 |
есептің қысқаша шартын жазады/сызбасын сызады; |
1 |
|
амал таңбасын таңдап, өрнек құрап жазады; |
1 |
||
|
өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Берілген есепке кері есеп құрастырады және шығарады |
2 |
кері есептің қысқаша шартын жазады/сызбасын сызады; |
1 |
|
амал таңбасын таңдап, өрнек құрап жазады; |
1 |
||
|
өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Еселік салыстыруға берілген есепті шығарады |
3 |
есептің дұрыс шешімін көрсететін өрнекті анықтайды; |
1 |
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Барлығы |
10 |
||
«Геометриялық фигуралар. Периметр. Аудан» бөлімі бойынша БЖБ
|
Бөлімше |
3.1 Геометриялық фигуралар және олардың классификациясы 5.2 Математикалық тіл |
|
Оқу мақсаты |
2.3.1.4 Фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу 2.5.2.3 Нүктелерді, кесінділерді, сәулелерді, түзулерді латын алфавитінің бас әріптерімен таңбалау, оларды таңбалануы бойынша оқу |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Тапсырма |
|
|
1. Есепті шығар. Периметрі 25 см, бірінші қабырғасының ұзындығы 12 см, ал екінші қабырғасы 4 см болатын үшбұрыштың үшінші қабырғасының ұзындығын тап.
2. Фигуралары дұрыс белгіленген қатарды белгіле () .
А) ОА кесіндісі, а түзуі , P нүктесі, СК сәулесі В) а түзуі, СК кесіндісі, ОА сәулесі, Р нүктесі С) СК сәулесі, ОА кесіндісі, Р түзуі, a нүктесі D) а сәулесі, СК кесіндісі, ОА түзуі, Р нүктесі
3. Фигураларды нұсқаулыққа сәйкес белгіле.
СА кесіндісі Вывкавка мв ![]() |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Периметрі бойынша фигураның белгісіз қабырғаның ұзындығын табады |
1 |
есептің шартын құрады; |
1 |
|
бірінші орындалатын амалды таңдап, өрнек құрады; |
1 |
||
|
өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
екінші орындалатын амалды таңдап, өрнек құрады; |
1 |
||
|
өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
||
|
Нүкте, кесінді, сәуле, түзулерді белгілеуде латын алфавитінің бас әріптерін қолданады |
2 |
фигуралары дұрыс белгіленген қатарды анықтайды; |
1 |
|
түзуді анықтайды және белгілейді; |
1 |
||
|
сәулені анықтайды және белгілейді; |
1 |
||
|
нүктені анықтайды және белгілейді; |
1 |
||
|
кесіндіні анықтайды және белгілейді; |
1 |
||
|
Барлығы |
11 |
||
«Математика» 4-тоқсан ТЖБ
5+9
14 + (67 + 3) 9 ∙ 5
(14+3)+(67+3)
(14 + 67) + 3
5 ∙ 9 [2]
1 : 5 ∙ 4 – 16 : 4
16 -
[1] 3. Есепті шығар. Аулада 27 раушан гүлі, одан 3есе кем түймедақ және түймедақтан 4-еуі артық қызғалдақ өсіп тұр. Аулада неше қызғалдақ өсіп тұр? [6]
7 см 4 см
3 см 3 см 3 см
3 см Р = ______________ Р=________________ Р= _________________ [3] 5. Фигураларды латын әріптерімен белгіле.
___________ сәулесі _________ нүктесі _______ кесіндісі |
Балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
1 |
9 ∙ 5=5 ∙ 9 |
1 |
|
|
(14 + 67) + 3 = 14 + (67 + 3) |
1 |
|
|
|
2 |
|
1 |
|
|
3 |
Р
Т Қызғалдақ -?, 4-еуі артық |
1 |
Білім алушы есептің сызбасын сызуы мүмкін. |
|
27 : 3 = |
1 |
Есепті бір өрнекпен шығарғанжағдайда 4 балл қойылады. 27: 3 + 4 =13 (қ.) |
|
|
9 (гүл.) – түймедақ |
1 |
||
|
9 + 4 = |
1 |
||
|
13 (гүл.) – қызғалдақ |
1 |
||
|
Жауабы: аулада 13 қызғалдақ өсіп тұр/13 қызғалдақ/13қ |
1 |
|
|
|
4 |
Р |
1 |
|
|
Р |
1 |
|
|
|
Р |
1 |
|
|
|
5 |
|
4 |
Әр фигураның белгіленуі үшін 1 балл қойылады. |
|
Барлығы |
16 |
|
|
шағым қалдыра аласыз






















