Материалдар / БЖБ МАТЕМАТИКА 2 СЫНЫП

БЖБ МАТЕМАТИКА 2 СЫНЫП

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

4-ТОҚСАН БЖБ математика

Тапсырма


  1. Тиімді есептеу тәсілін көрсетіп өрнек жаз және өрнектің мәнін тап.


  1. 23 + 38 = 3) 97 + 95 + 3=


  1. 5 9 = 4) 5 + 64 + 5 + 6 =



  1. Өрнектің мәнін тап.


(72 - 27) : 5 + 4 = (32 + 22) : 6 -3 =
















Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Өрнектердің мәнін табу үшін қосудың терімділік, қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданады.


1

қосудың ауыстырымдылық қасиетін қолданып, қосындының мәнін табады;

1

көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолданып, көбейтіндінің мәнін табады;


1

қосудың терімділік қасиетін қолданып, екі амалды өрнектің мәнін табады;


1

қосудың терімділік қасиетін қолданып, бірнеше амалды өрнектің мәнін табады;


1

Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтайды

Бірнеше амалды жақшалы өрнектердің мәнін табады


2


амалдардың орындалу ретін анықтайды;

1

айырманың мәнін табады;

1

бөліндінің мәнін табады;

1

айырманың мәнін табады.

1



Қосындының мәнін табады

1



Амалдарды орындайды

1

Барлығы

10


4-ТОҚСАН БЖБ математика

«Есептерді шешу тәсілдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Бөлімше

5.1 Есептер және математикалық модель


Оқу мақсаты

2.5.1.4 Санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және шығару, кері есептерді құрастыру және салыстыру


Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Санды бірнеше есе арттыруға/кемітуге берілген есептерді шығарады

  • Берілген есепке кері есеп құрастырады және шығарады

  • Еселік салыстыруға берілген есептерді шығарады


Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары


Орындау уақыты

20 минут

Тапсырма


1. Есепті шығар.

Зат салынған сөмкенің массасы 5кг, ал шабаданның массасы одан 3 есе ауыр. Шабаданның массасы қанша?


  1. кг ?, 3 есе ауыр


2. Есепке кері есеп құрастыр және шығар.




































































































































































































3. Есептің шешуі болатын өрнекті тауып, белгіле (). Жауабын жаз.


Оқушылар саяхатқа шықты. Үлкен автобусқа 35 оқушы, ал кіші автобусқа

7 оқушы отырды. Кішісіне қарағанда үлкен автобусқа неше есе артық оқушы отырды?




Жауабы: _____________________________________________







Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Санды бірнеше есе арттыруға/ кемітуге берілген есептерді шығарады





1

есептің қысқаша шартын жазады/сызбасын сызады;

1

амал таңбасын таңдап, өрнек құрап жазады;

1

өрнектің мәнін табады;

1

есептің жауабын жазады.

1

Берілген есепке кері есеп құрастырады және шығарады


2

кері есептің қысқаша шартын жазады/сызбасын сызады;

1

амал таңбасын таңдап, өрнек құрап жазады;

1

өрнектің мәнін табады;

1

есептің жауабын жазады.

1

Еселік салыстыруға берілген есепті шығарады


3

есептің дұрыс шешімін көрсететін өрнекті анықтайды;

1

есептің жауабын жазады.

1

Барлығы

10

«Геометриялық фигуралар. Периметр. Аудан» бөлімі бойынша БЖБ


Бөлімше

3.1 Геометриялық фигуралар және олардың

классификациясы

5.2 Математикалық тіл


Оқу мақсаты

2.3.1.4 Фигураның белгісіз қабырғасын оның периметрі мен белгілі қабырғалары арқылы табу

2.5.2.3 Нүктелерді, кесінділерді, сәулелерді, түзулерді латын алфавитінің бас әріптерімен таңбалау, оларды таңбалануы бойынша оқу


Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Периметрі мен белгілі қабырғалары бойынша фигураның белгісіз қабырғасының ұзындығын табады

  • Нүкте, кесінді, сәуле, түзулерді белгілеуде латын алфавитінің бас әріптерін қолданады


Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану


Орындау уақыты

20 минут

Тапсырма

1. Есепті шығар.

Периметрі 25 см, бірінші қабырғасының ұзындығы 12 см, ал екінші қабырғасы 4 см болатын үшбұрыштың үшінші қабырғасының ұзындығын тап.



2. Фигуралары дұрыс белгіленген қатарды белгіле () .


А) ОА кесіндісі, а түзуі , P нүктесі, СК сәулесі

В) а түзуі, СК кесіндісі, ОА сәулесі, Р нүктесі

С) СК сәулесі, ОА кесіндісі, Р түзуі, a нүктесі

D) а сәулесі, СК кесіндісі, ОА түзуі, Р нүктесі







3. Фигураларды нұсқаулыққа сәйкес белгіле.


Shape4 Shape3 Shape2 Shape1

СА кесіндісі

Вывкавка мв





Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Периметрі бойынша фигураның белгісіз қабырғаның ұзындығын табады





1

есептің шартын құрады;

1

бірінші орындалатын амалды таңдап, өрнек құрады;

1

өрнектің мәнін табады;

1

екінші орындалатын амалды таңдап, өрнек құрады;

1

өрнектің мәнін табады;

1

есептің жауабын жазады.

1

Нүкте, кесінді, сәуле, түзулерді белгілеуде латын алфавитінің бас әріптерін қолданады



2

фигуралары дұрыс белгіленген қатарды анықтайды;

1

түзуді анықтайды және белгілейді;

1

сәулені анықтайды және белгілейді;

1

нүктені анықтайды және белгілейді;

1

кесіндіні анықтайды және белгілейді;

1

Барлығы

11




«Математика» 4-тоқсан ТЖБ



  1. Мәні бірдей болатын өрнектерді байланыстырып сыз.


Shape5

5+9




Shape6 Shape7

14 + (67 + 3)

9 5




Shape8

(14+3)+(67+3)


Shape9

(14 + 67) + 3



Shape10

5 9





[2]


  1. Өрнекті соңғы орындалатын амал таңбасымен және нәтижесімен байланыстырып сыз.


Shape12 Shape11

1

:


5 4 – 16 : 4

Shape14 Shape13

16

-




[1]

3. Есепті шығар.

Аулада 27 раушан гүлі, одан 3есе кем түймедақ және түймедақтан 4-еуі артық қызғалдақ

өсіп тұр. Аулада неше қызғалдақ өсіп тұр?

[6]

  1. Әр фигураның периметрін тап.


Shape16 Shape15

7 см

4 см


Shape18 Shape17

Shape19

Shape22 Shape21 Shape20

3 см

3 см

3 см




Shape23

3 см




Р = ______________ Р=________________ Р= _________________

[3]


5. Фигураларды латын әріптерімен белгіле.

Shape24



___________ сәулесі _________ нүктесі _______ кесіндісі







Балл қою кестесі


Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1

9 ∙ 5=5 ∙ 9

1


(14 + 67) + 3 = 14 + (67 + 3)

1


2


1


3


РShape25 аушан – 27

ТShape26 үймедақ - ?, 3 есе кем

Қызғалдақ -?, 4-еуі артық

1

Білім алушы есептің сызбасын сызуы мүмкін.

27 : 3 =

1

Есепті бір өрнекпен шығарғанжағдайда 4 балл қойылады.

27: 3 + 4 =13 (қ.)

9 (гүл.) – түймедақ

1

9 + 4 =

1

13 (гүл.) – қызғалдақ

1

Жауабы: аулада 13 қызғалдақ өсіп тұр/13 қызғалдақ/13қ

1


4

РShape27 = 3 +3 +3 = 9 (см)

1



РShape28 = 4 ∙4=16( см)

1



РShape29 = (7+3) ∙2=20 (см)

1


5

4

Әр фигураның белгіленуі үшін 1 балл қойылады.

Барлығы

16




ЖИ арқылы жасау
08 Мамыр 2025
229
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі