«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Оқу мақсаты |
2.2.1.2 Әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу 2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу 2.5.1.7 Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу |
||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
|
|
Білім алушы |
|
||||
|
Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады |
1 |
бөліндінің мәнін табады; |
1 |
|
|
|
қосындының мәнін табады; |
1 |
|
|||
|
Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді |
2 |
белгісіз көбейткішті табу жолын анықтайды; |
1 |
|
|
|
теңдеудің түбірін есептейді; |
1 |
|
|||
|
теңдеуді тексереді; |
1 |
|
|||
|
Құрама есептерді шығарады |
3 |
есептің қысқаша шартын құрады/ сызбасын сызады; |
1 |
|
|
|
шешу жолының бірінші амалын таңдап, өрнек құрастырады; |
1 |
|
|||
|
бірінші өрнектің мәнін табады; |
1 |
|
|||
|
шешу жолының екінші амалын таңдап, өрнек құрастырады; |
1 |
|
|||
|
екінші өрнектің мәнін табады; |
1 |
|
|||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
|
|||
|
Барлығы |
11 |
|
|||
Пәні: _____________________ Күні __________________
Оқушының аты-жөні_______________________________________________
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Орындау уақыты |
20 минут |
I-нұсқа
1. x = 27 деп алып, x : 3 + 86 өрнегінің мәнін тап.

2. Теңдеуді шеш.
4 * х = 16

3. Есепті шығар.
Асханадан 24 ұл бала олардан 3 есе кем қыз бала тамақтанды. Асханадан барлығы неше бала тамақтанды?

Пәні: _____________________ Күні __________________
Оқушының аты-жөні_______________________________________________
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Орындау уақыты |
20 минут |
II-нұсқа
1. x = 32 деп алып, x : 4 + 78 өрнегінің мәнін тап.

2. Теңдеуді шеш.
5 * х = 25

3. Есепті шығар.
Кітапханадан 24 ұл бала олардан 3 есе кем қыз бала кітап алды. Кітапханадан барлығы неше бала кітап алды?

«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Оқушының аты-жөні_______________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады |
1 |
Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырып жазуда, өрнектің мәнін табуда қиналады.
|
Ә |
Ә |
|
Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді |
2 |
Көбейту мен бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешуде қиналады.
|
Белгісіз көбейткішті анықтайды, өрнектің мәнін есептеуде/ теңдеуді тексеруде қателеседі.
|
К |
|
Құрама есептерді шығарады |
3 |
Қ |
Е |
Құрама есептерді дұрыс рәсімдейді және шығарады
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ математика 2 сынып 2024 жыл
БЖБ математика 2 сынып 2024 жыл
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Оқу мақсаты |
2.2.1.2 Әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу 2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу 2.5.1.7 Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу |
||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
|
|
Білім алушы |
|
||||
|
Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады |
1 |
бөліндінің мәнін табады; |
1 |
|
|
|
қосындының мәнін табады; |
1 |
|
|||
|
Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді |
2 |
белгісіз көбейткішті табу жолын анықтайды; |
1 |
|
|
|
теңдеудің түбірін есептейді; |
1 |
|
|||
|
теңдеуді тексереді; |
1 |
|
|||
|
Құрама есептерді шығарады |
3 |
есептің қысқаша шартын құрады/ сызбасын сызады; |
1 |
|
|
|
шешу жолының бірінші амалын таңдап, өрнек құрастырады; |
1 |
|
|||
|
бірінші өрнектің мәнін табады; |
1 |
|
|||
|
шешу жолының екінші амалын таңдап, өрнек құрастырады; |
1 |
|
|||
|
екінші өрнектің мәнін табады; |
1 |
|
|||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
|
|||
|
Барлығы |
11 |
|
|||
Пәні: _____________________ Күні __________________
Оқушының аты-жөні_______________________________________________
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Орындау уақыты |
20 минут |
I-нұсқа
1. x = 27 деп алып, x : 3 + 86 өрнегінің мәнін тап.

2. Теңдеуді шеш.
4 * х = 16

3. Есепті шығар.
Асханадан 24 ұл бала олардан 3 есе кем қыз бала тамақтанды. Асханадан барлығы неше бала тамақтанды?

Пәні: _____________________ Күні __________________
Оқушының аты-жөні_______________________________________________
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Орындау уақыты |
20 минут |
II-нұсқа
1. x = 32 деп алып, x : 4 + 78 өрнегінің мәнін тап.

2. Теңдеуді шеш.
5 * х = 25

3. Есепті шығар.
Кітапханадан 24 ұл бала олардан 3 есе кем қыз бала кітап алды. Кітапханадан барлығы неше бала кітап алды?

«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Оқушының аты-жөні_______________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады |
1 |
Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырып жазуда, өрнектің мәнін табуда қиналады.
|
Ә |
Ә |
|
Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді |
2 |
Көбейту мен бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешуде қиналады.
|
Белгісіз көбейткішті анықтайды, өрнектің мәнін есептеуде/ теңдеуді тексеруде қателеседі.
|
К |
|
Құрама есептерді шығарады |
3 |
Қ |
Е |
Құрама есептерді дұрыс рәсімдейді және шығарады
|
шағым қалдыра аласыз













