«Санды және әріпті өрнектер.
Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
Оқу
мақсаты
|
2.2.1.2 Әріптің берілген
мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін
табу
2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге
берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8;
а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді
шешу
2.5.1.7 Екі амалмен
орындалатын есептерді (санды
бірнеше
есе арттыру/кемітуге, еселік
салыстыруға берілген
жай есептердің түрлі
комбинациялары) модельдеу
|
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
|
Білім
алушы
|
|
Әріптің берілген мәні бойынша
екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады
|
1
|
бөліндінің мәнін
табады;
|
1
|
|
қосындының мәнін
табады;
|
1
|
|
Көбейту мен бөлудің белгісіз
компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді
шешеді
|
2
|
белгісіз көбейткішті табу
жолын анықтайды;
|
1
|
|
теңдеудің түбірін
есептейді;
|
1
|
|
теңдеуді
тексереді;
|
1
|
|
Құрама есептерді
шығарады
|
3
|
есептің қысқаша шартын
құрады/
сызбасын
сызады;
|
1
|
|
шешу жолының бірінші амалын
таңдап, өрнек құрастырады;
|
1
|
|
бірінші өрнектің мәнін
табады;
|
1
|
|
шешу жолының екінші амалын
таңдап, өрнек құрастырады;
|
1
|
|
екінші өрнектің мәнін
табады;
|
1
|
|
есептің жауабын
жазады.
|
1
|
|
Барлығы
|
11
|
|
Пәні:
_____________________ Күні __________________
Оқушының аты-жөні_______________________________________________
«Санды және әріпті өрнектер.
Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
I-нұсқа
1.
x =
27
деп алып, x
: 3
+ 86 өрнегінің мәнін
тап.
2. Теңдеуді
шеш.
4
* х =
16
3. Есепті
шығар.
Асханадан 24 ұл бала олардан 3
есе кем қыз бала
тамақтанды. Асханадан барлығы неше бала
тамақтанды?
Пәні: _____________________
Күні __________________
Оқушының
аты-жөні_______________________________________________
«Санды және әріпті өрнектер.
Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
II-нұсқа
1.
x =
32
деп алып, x
: 4
+
78
өрнегінің мәнін
тап.
2. Теңдеуді
шеш.
5
* х =
25
3. Есепті
шығар.
Кітапханадан 24 ұл бала
олардан 3 есе кем қыз бала кітап алды.
Кітапханадан барлығы неше бала кітап алды?
«Санды және әріпті
өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
Оқушының
аты-жөні_______________________________________________________
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Оқу
жетістіктерінің деңгейі
|
Төмен
|
Орта
|
Жоғары
|
Әріптің берілген мәні бойынша
екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады
|
1
|
Әріптік мәні бойынша өрнек
құрастырып жазуда, өрнектің мәнін табуда
қиналады.
|
Ә ріптік
мәні бойынша өрнек құрастырады, өрнектің мәнін табуда қате
жібереді.
|
Ә ріптік
мәні бойынша өрнек құрастырады және өрнектің мәнін дұрыс
анықтайды.
|
Көбейту мен бөлудің белгісіз
компоненттерін анықтауға берілген қарапайым
теңдеулерді шешеді
|
2
|
Көбейту мен бөлу амалдарына
берілген қарапайым теңдеулерді шешуде
қиналады.
|
Белгісіз көбейткішті
анықтайды, өрнектің мәнін есептеуде/ теңдеуді тексеруде
қателеседі.
|
К өбейту
мен бөлу амалдарына берілген қарапайым
теңдеулерді дұрыс
шығарады
|
Құрама есептерді
шығарады
|
3
|
Қ ұрама
есептерді рәсімдеуде және шығаруда
қиналады.
|
Е септің
қысқаша шартын құруда немесе сызбасын сызуда / шешу жолының
бірінші/екінші амалдарын таңдауда/өрнектердің мәнін есептеуде/
есептің жауабын жазуда қателіктер
жібереді.
|
Құрама есептерді
дұрыс рәсімдейді және
шығарады
|