Материалдар / БЖБ математика 2 сынып 2024 жыл
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

БЖБ математика 2 сынып 2024 жыл

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ математика 2 сынып 2024 жыл
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Наурыз 2024
110
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



Оқу мақсаты

2.2.1.2 Әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу

2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу

2.5.1.7 Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше

есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген

жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу


Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл


Білім алушы


Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады


1

бөліндінің мәнін табады;

1


қосындының мәнін табады;

1


Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді



2

белгісіз көбейткішті табу жолын анықтайды;

1


теңдеудің түбірін есептейді;

1


теңдеуді тексереді;

1


Құрама есептерді шығарады





3


есептің қысқаша шартын құрады/

сызбасын сызады;

1


шешу жолының бірінші амалын таңдап, өрнек құрастырады;

1



бірінші өрнектің мәнін табады;

1


шешу жолының екінші амалын таңдап, өрнек құрастырады;

1


екінші өрнектің мәнін табады;

1


есептің жауабын жазады.

1


Барлығы

11






















Пәні: _____________________ Күні __________________

Оқушының аты-жөні_______________________________________________

«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Орындау уақыты

20 минут



I-нұсқа

1. x = 27 деп алып, x : 3 + 86 өрнегінің мәнін тап.


2. Теңдеуді шеш.

4 * х = 16


3. Есепті шығар.


Асханадан 24 ұл бала олардан 3 есе кем қыз бала тамақтанды. Асханадан барлығы неше бала тамақтанды?




Пәні: _____________________ Күні __________________

Оқушының аты-жөні_______________________________________________

«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Орындау уақыты

20 минут



II-нұсқа

1. x = 32 деп алып, x : 4 + 78 өрнегінің мәнін тап.


2. Теңдеуді шеш.

5 * х = 25


3. Есепті шығар.


Кітапханадан 24 ұл бала олардан 3 есе кем қыз бала кітап алды. Кітапханадан барлығы неше бала кітап алды?




«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Оқушының аты-жөні_______________________________________________________



Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады

1

Әріптік мәні бойынша өрнек құрастырып жазуда, өрнектің мәнін табуда қиналады.

Shape1

ӘShape2 ріптік мәні бойынша өрнек құрастырады, өрнектің мәнін табуда қате жібереді.

ӘShape3 ріптік мәні бойынша өрнек құрастырады және өрнектің мәнін дұрыс анықтайды.


Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді

2

Көбейту мен бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешуде қиналады.

Shape4

Белгісіз көбейткішті анықтайды, өрнектің мәнін есептеуде/ теңдеуді тексеруде қателеседі.

Shape5

КShape6 өбейту мен бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді дұрыс шығарады

Құрама есептерді шығарады

3

ҚShape7 ұрама есептерді рәсімдеуде және шығаруда қиналады.

ЕShape8 септің қысқаша шартын құруда немесе сызбасын сызуда / шешу жолының бірінші/екінші амалдарын таңдауда/өрнектердің мәнін есептеуде/ есептің жауабын жазуда қателіктер жібереді.


Құрама есептерді дұрыс рәсімдейді және шығарады

Shape9



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!