Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
БЖБ мен ТЖБ 2-сынып Қазақ тілі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Балалар не істеді?
Математика
әдемілікті түсінуді үйретеді.
Өнер
санды және санауды үйретеді.
Әли
тиінді орманға апарды.
Жандос
демалыс күндері шаңғы тебеді.
күнде таңертең жаттығу жасайды, жүгіреді.
Ажар
сенбі, жексенбі күндері бассейнге барады.
Дұрыс
Бұрыс
Адам қойды көлік ретінде пайдаланады.
Түйенің сүтінен шұбат жасалады.
Менің .....
Мен ....
Сөйлемдер
Реті
Нұрбек боксшы болғысы келеді.
Әкесі бокс қолғабын сыйлады.
Нұрбек бокс үйірмесіне барады.
1) Балалар демалыста жағажайға барды.
2) Балалар саяхатқа қажетті заттарды алды.
3) Балаларға табиғат аясына саяхатқа барды.
4) Балалар құмнан үй жасады, суға шомылды.
5) Балалар таза ауада демалды
А) ұя салды.
1) Қарлығаш
В) ұяға орналасып алды.
2) Торғай
С) достарын көмекке шақырды.
D) достарына рақмет айтты.
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
Қазақ тілі
(оқыту қазақ тілінде емес)
2-сынып
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілді емес мектептері үшін) пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Қазақ тілі» оқыту қазақ тілінде емес пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген.
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификацияда тапсырма үлгілері мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.
«Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 4
«Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 7
1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 10
«Менің мектебім» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 17
«Туған өлкем» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 20
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 23
«Дені саудың – жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 29
«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 32
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 35
«Қоршаған орта» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 41
«Саяхат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 44
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 47
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
-
Сөйлеу әрекетінің түрлері
Тыңдалым Айтылым
Оқу мақсаты
2.1.3.1 *Тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау
2.2.1.1 Өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерді қолдану
Бағалау критерийі
Білім алушы
-
Сәйкес суретті анықтап, сұрақтарға жауап береді
-
Тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін орынды пайдаланады
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну Қолдану
Орындау уақыты
20 минут
-
Тапсырма
Тыңдалым
-
Мәтінді тыңда. Тапсырмаларды орында.
Менің атым - Әлихан. Мен қалада тұрамын. Қысқы демалыста мен ауылға барамын.
Ауылда атам мен әжем тұрады.
Ауылда мен балалармен бірге шанамен сырғанаймын. Қардан аққала жасаймын. Шаңғы тебемін. Атаммен орманға барамын. Атам мен әжеме көмектесемін.
Ауыл маған қатты ұнайды.
-
Әлихан қысқы демалыста қайда барады? Белгіле ().
Қалаға Ауылға Тауға Теңізге
-
Әлихан демалыста не істейді? Сәйкес суреттерді белгіле ().
Айтылым
-
Сен бос уақытыңды қалай өткізесің? Әңгімеле.
-
Бос уақытыңда не істейсің?
-
Бос уақытыңда қайда барасың?
-
Тірек сөздер: сурет салу, ойнау, кітап оқу, бассейнге бару, суда жүзу, құрастыру, серуендеу, мультфильм көру, киноға бару.
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Сәйкес суретті анықтап, сұрақтарға жауап береді |
1 |
мәтіннің мазмұны бойынша сұраққа жауап береді; |
1 |
кейіпкердің іс-әрекетіне қатысты бірінші суретті анықтайды; |
1 |
||
кейіпкердің іс-әрекетіне қатысты екінші суретті анықтайды; |
1 |
||
Тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін орынды пайдаланады |
2 |
сұрақтарға жауап бере отырып, бос уақытын сипаттап айтады; |
1 |
сөйлемнің құрылымын сақтайды; |
1 |
||
сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай орынды қолданады; |
1 |
||
сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды. |
1 |
||
Барлығы |
7 |
«Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
Сәйкес суретті анықтап, сұрақтарға жауап береді |
1 |
Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруде және мәтінге сәйкес суреттерді анықтауда қиналады |
Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруде / мәтінге сәйкес суреттерді анықтауда қателіктер жібереді |
Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді және мәтінге сәйкес суреттерді анықтайды |
Тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін орынды пайдаланады |
2 |
Тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін қолдануда қиналады |
Сөздерді мағынасына қарай қолдануда / сөйлем құрылымын сақтауда қателіктер жібереді |
Тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолданады |
6
«Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері |
Оқылым Жазылым |
Оқу мақсаты |
2.3.4.1 Мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру 450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |