Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Балалар не істеді?

    Математика

    әдемілікті түсінуді үйретеді.

    Өнер

    санды және санауды үйретеді.

    Әли

    тиінді орманға апарды.

    Жандос

    демалыс күндері шаңғы тебеді.

    күнде таңертең жаттығу жасайды, жүгіреді.

    Ажар

    сенбі, жексенбі күндері бассейнге барады.

    Дұрыс

    Бұрыс

    Адам қойды көлік ретінде пайдаланады.

    Түйенің сүтінен шұбат жасалады.

    Менің .....

    Мен ....

    Сөйлемдер

    Реті

    Нұрбек боксшы болғысы келеді.

    Әкесі бокс қолғабын сыйлады.

    Нұрбек бокс үйірмесіне барады.

    1) Балалар демалыста жағажайға барды.

    2) Балалар саяхатқа қажетті заттарды алды.

    3) Балаларға табиғат аясына саяхатқа барды.

    4) Балалар құмнан үй жасады, суға шомылды.

    5) Балалар таза ауада демалды

    А) ұя салды.

    1) Қарлығаш

    В) ұяға орналасып алды.

    2) Торғай

    С) достарын көмекке шақырды.

    D) достарына рақмет айтты.
















    Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар


    Қазақ тілі

    (оқыту қазақ тілінде емес)


    2-сынып

    Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілді емес мектептері үшін) пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Қазақ тілі» оқыту қазақ тілінде емес пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.

    Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

    Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген.

    Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификацияда тапсырма үлгілері мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

    Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.



    Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.

    Мазмұны

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

    «Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 4

    «Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 7

    1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 10

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 17

    «Менің мектебім» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 17

    «Туған өлкем» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 20

    2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 23

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 29

    «Дені саудың – жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 29

    «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 32

    3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 35

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 41

    «Қоршаған орта» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 41

    «Саяхат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 44

    4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 47

    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    «Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау


    Сөйлеу әрекетінің түрлері

    Тыңдалым Айтылым

    Оқу мақсаты

    2.1.3.1 *Тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау

    2.2.1.1 Өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерді қолдану

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Сәйкес суретті анықтап, сұрақтарға жауап береді

    • Тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін орынды пайдаланады

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну Қолдану

    Орындау уақыты

    20 минут


    Тапсырма


    Тыңдалым


    1. Мәтінді тыңда. Тапсырмаларды орында.


    Менің атым - Әлихан. Мен қалада тұрамын. Қысқы демалыста мен ауылға барамын.

    Ауылда атам мен әжем тұрады.

    Ауылда мен балалармен бірге шанамен сырғанаймын. Қардан аққала жасаймын. Шаңғы тебемін. Атаммен орманға барамын. Атам мен әжеме көмектесемін.

    Ауыл маған қатты ұнайды.


    1. Әлихан қысқы демалыста қайда барады? Белгіле ().


    Shape2 Shape3 Shape4 Қалаға Ауылға Тауға Теңізге

    1. Әлихан демалыста не істейді? Сәйкес суреттерді белгіле ().

    Shape5
    Shape6
    Shape7
    Shape8



    Айтылым


    1. Сен бос уақытыңды қалай өткізесің? Әңгімеле.

      • Бос уақытыңда не істейсің?

      • Бос уақытыңда қайда барасың?


    Тірек сөздер: сурет салу, ойнау, кітап оқу, бассейнге бару, суда жүзу, құрастыру, серуендеу, мультфильм көру, киноға бару.


    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Сәйкес суретті анықтап, сұрақтарға жауап береді

    1

    мәтіннің мазмұны бойынша сұраққа жауап

    береді;

    1

    кейіпкердің іс-әрекетіне қатысты бірінші суретті анықтайды;

    1

    кейіпкердің іс-әрекетіне қатысты екінші суретті

    анықтайды;

    1

    Тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін орынды пайдаланады

    2

    сұрақтарға жауап бере отырып, бос уақытын

    сипаттап айтады;

    1

    сөйлемнің құрылымын сақтайды;

    1

    сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай

    орынды қолданады;

    1

    сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды.

    1

    Барлығы

    7

    Shape9 Shape10 Shape11 Shape12 Shape13 Shape14 «Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


    Білім алушының аты-жөні




    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Сәйкес суретті анықтап, сұрақтарға жауап береді

    1

    Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруде және мәтінге сәйкес суреттерді анықтауда қиналады

    Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруде / мәтінге сәйкес суреттерді анықтауда қателіктер жібереді

    Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді және мәтінге сәйкес суреттерді анықтайды

    Тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін орынды пайдаланады

    2

    Тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін қолдануда қиналады

    Сөздерді мағынасына қарай қолдануда / сөйлем құрылымын сақтауда қателіктер жібереді

    Тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолданады

















    6

    «Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау


    Сөйлеу әрекетінің түрлері

    Оқылым Жазылым

    Оқу мақсаты

    2.3.4.1 Мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тусупова Жангуль Аманбековна
    13 Ақпан 2024
    3102
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    БЖБ мен ТЖБ 2-сынып Қазақ тілі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    БЖБ мен ТЖБ 2-сынып Қазақ тілі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    БЖБ мен ТЖБ 2-сынып қазақ тілі Т2
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Балалар не істеді?

    Математика

    әдемілікті түсінуді үйретеді.

    Өнер

    санды және санауды үйретеді.

    Әли

    тиінді орманға апарды.

    Жандос

    демалыс күндері шаңғы тебеді.

    күнде таңертең жаттығу жасайды, жүгіреді.

    Ажар

    сенбі, жексенбі күндері бассейнге барады.

    Дұрыс

    Бұрыс

    Адам қойды көлік ретінде пайдаланады.

    Түйенің сүтінен шұбат жасалады.

    Менің .....

    Мен ....

    Сөйлемдер

    Реті

    Нұрбек боксшы болғысы келеді.

    Әкесі бокс қолғабын сыйлады.

    Нұрбек бокс үйірмесіне барады.

    1) Балалар демалыста жағажайға барды.

    2) Балалар саяхатқа қажетті заттарды алды.

    3) Балаларға табиғат аясына саяхатқа барды.

    4) Балалар құмнан үй жасады, суға шомылды.

    5) Балалар таза ауада демалды

    А) ұя салды.

    1) Қарлығаш

    В) ұяға орналасып алды.

    2) Торғай

    С) достарын көмекке шақырды.

    D) достарына рақмет айтты.
















    Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар


    Қазақ тілі

    (оқыту қазақ тілінде емес)


    2-сынып

    Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілді емес мектептері үшін) пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Қазақ тілі» оқыту қазақ тілінде емес пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.

    Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

    Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген.

    Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификацияда тапсырма үлгілері мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

    Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.



    Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.

    Мазмұны

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

    «Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 4

    «Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 7

    1-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 10

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 17

    «Менің мектебім» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 17

    «Туған өлкем» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 20

    2-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 23

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 29

    «Дені саудың – жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 29

    «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 32

    3-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 35

    1. ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 41

    «Қоршаған орта» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 41

    «Саяхат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 44

    4-тоқсан бойынша жиынтық бағалаудың спецификациясы 47

    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    «Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау


    Сөйлеу әрекетінің түрлері

    Тыңдалым Айтылым

    Оқу мақсаты

    2.1.3.1 *Тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау

    2.2.1.1 Өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерді қолдану

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Сәйкес суретті анықтап, сұрақтарға жауап береді

    • Тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін орынды пайдаланады

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу және түсіну Қолдану

    Орындау уақыты

    20 минут


    Тапсырма


    Тыңдалым


    1. Мәтінді тыңда. Тапсырмаларды орында.


    Менің атым - Әлихан. Мен қалада тұрамын. Қысқы демалыста мен ауылға барамын.

    Ауылда атам мен әжем тұрады.

    Ауылда мен балалармен бірге шанамен сырғанаймын. Қардан аққала жасаймын. Шаңғы тебемін. Атаммен орманға барамын. Атам мен әжеме көмектесемін.

    Ауыл маған қатты ұнайды.


    1. Әлихан қысқы демалыста қайда барады? Белгіле ().


    Shape2 Shape3 Shape4 Қалаға Ауылға Тауға Теңізге

    1. Әлихан демалыста не істейді? Сәйкес суреттерді белгіле ().

    Shape5
    Shape6
    Shape7
    Shape8



    Айтылым


    1. Сен бос уақытыңды қалай өткізесің? Әңгімеле.

      • Бос уақытыңда не істейсің?

      • Бос уақытыңда қайда барасың?


    Тірек сөздер: сурет салу, ойнау, кітап оқу, бассейнге бару, суда жүзу, құрастыру, серуендеу, мультфильм көру, киноға бару.


    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Сәйкес суретті анықтап, сұрақтарға жауап береді

    1

    мәтіннің мазмұны бойынша сұраққа жауап

    береді;

    1

    кейіпкердің іс-әрекетіне қатысты бірінші суретті анықтайды;

    1

    кейіпкердің іс-әрекетіне қатысты екінші суретті

    анықтайды;

    1

    Тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін орынды пайдаланады

    2

    сұрақтарға жауап бере отырып, бос уақытын

    сипаттап айтады;

    1

    сөйлемнің құрылымын сақтайды;

    1

    сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай

    орынды қолданады;

    1

    сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды.

    1

    Барлығы

    7

    Shape9 Shape10 Shape11 Shape12 Shape13 Shape14 «Өзім туралы» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика


    Білім алушының аты-жөні




    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Сәйкес суретті анықтап, сұрақтарға жауап береді

    1

    Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруде және мәтінге сәйкес суреттерді анықтауда қиналады

    Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруде / мәтінге сәйкес суреттерді анықтауда қателіктер жібереді

    Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді және мәтінге сәйкес суреттерді анықтайды

    Тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін орынды пайдаланады

    2

    Тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін қолдануда қиналады

    Сөздерді мағынасына қарай қолдануда / сөйлем құрылымын сақтауда қателіктер жібереді

    Тақырыпқа қатысты сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолданады

















    6

    «Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау


    Сөйлеу әрекетінің түрлері

    Оқылым Жазылым

    Оқу мақсаты

    2.3.4.1 Мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация/постер бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Барлық материалдар 2 сынып
    13.02.2024
    3102
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тусупова Жангуль Аманбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации