«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау
Тақырып
|
Координаталық
сәуле. Санды және әріпті өрнектер
және олардың мәндері.
Теңдеулер.
Мәтінді есептерді
шығару
|
|
Оқу
мақсаты
|
5.5.2.2. натурал сандарды координаталық сәуледе
кескіндеу;
5.2.1.1. қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін
қолданып, әріпті
өрнектерді түрлендіру;
5.2.2.1. арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін
табу ережесі
негізінде теңдеулерді шешу;
5.5.1.8. әріпті өрнектерді құру және оларды есептер
шығаруда қолдану.
|
|
Бағалау
критерийі
|
Білім
алушы:
-
Сандарды
координаталық сәулуде орналастырады.
-
Әріпті өрнектерді
ықшамдайды.
-
Теңдеулерді
шешеді.
-
Мәтінді есептің шарты бойынша
әріпті өрнекті құрастырады және оның мәнін
табады.
|
|
Ойлау
дағдыларының деңгейлері
|
Білу және түсіну
Қолдану
|
|
Орындау
уақыты
|
15
минут
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 нұсқа
1. Координаталық сәуледе
кескінделген А,
В және С нүктелерінің координаталарын
жазыңдар:
А
а)
0
10
В
С
b
0
)
20
[3]
2. Өрнекті
ықшамдаңдар:
5(3а - 4) + 8а. [2]
3. Теңдеуді
шешіңдер:
(х - 98) 14
= 168. [3]
4. Баскетбол
жарысына х қыз келді, ал ұлдар саны
қыздардан у- ке
артық. Ойын үшін олар 5 баладан
бөлінді. Неше команда шықты?
а) Әріпті өрнекті
құрастырыңдар.
b) Өрнектің мәнін табыңдар,
егер х =
29, у = 17. [5]
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма №
|
Дескриптор
Білім
алушы
|
Балл
|
Координаталық сәуледе сандарды
анықтайды
|
1а
|
Бірлік кесіндіні анықтайды
және А әріпіне сәйкес санды
жазады
|
1
|
1b
|
Бірлік кесіндіні анықтайды
және В әріпіне сәйкес санды
жазады
|
1
|
Бірлік кесіндіні анықтайды
және С әріпіне сәйкес санды
жазады
|
1
|
Әріпті өрнектерді
ықшамдайды
|
2
|
Көбейту қасиетін қолданып,
өрнектің жақшаларды ашады
|
1
|
Қосындының қасиетін қолданып,
өрнекті ықшамдайды
|
1
|
Теңдеуді
шешу
|
3
|
Белгісіз көбейткішті табу
ережесін қолданады
|
1
|
Белгісіз азайтқышты табу
ережесін қолданады
|
1
|
Есептеулерді дұрыс орындап,
теңдеудің түбірін табады
|
1
|
Есептің шарты бойынша әріпті
өрнекті құрастырады және оның мәнін
табады
|
4а
|
Есептің шартын қысқаша дұрыс
жазады /есептің шарты бойынша схеманы
сызады
|
1
|
Ұлдар санын анықтайтын өрнекті
құрастырады
|
1
|
Командалар санын анықтайтын
өрнекті құрастырады
|
1
|
4b
|
Айнымалылардың мәндерін
өрнекке қояды
|
1
|
Әріпті өрнектің мәнән
табады
|
1
|
Жалпы балл:
13
«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау
Тақырып
|
Координаталық
сәуле. Санды және әріпті өрнектер
және олардың мәндері.
Теңдеулер.
Мәтінді есептерді
шығару
|
|
Оқу
мақсаты
|
5.5.2.2. натурал сандарды координаталық сәуледе
кескіндеу;
5.2.1.1. қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін
қолданып, әріпті
өрнектерді түрлендіру;
5.2.2.1. арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін
табу ережесі
негізінде теңдеулерді шешу;
5.5.1.8. әріпті өрнектерді құру және оларды есептер
шығаруда қолдану.
|
|
Бағалау
критерийі
|
Білім
алушы:
-
Сандарды
координаталық сәулуде орналастырады.
-
Әріпті өрнектерді
ықшамдайды.
-
Теңдеулерді
шешеді.
-
Мәтінді есептің шарты бойынша
әріпті өрнекті құрастырады және оның мәнін
табады.
|
|
Ойлау
дағдыларының деңгейлері
|
Білу және түсіну
Қолдану
|
|
Орындау
уақыты
|
15
минут
|
|
|
|
|
|
|
|
2 нұсқа
1. Координаталық сәуледе
кескінделген А,
В және С нүктелерінің координаталарын
жазыңдар:
А
а)
0
10
В
С
b
0
)
20
[3]
2. Өрнекті
ықшамдаңдар:
7(5а + 8) + 6а. [2]
3. Теңдеуді
шешіңдер:
(32 + х) : 16 = 14. [3]
4. Мектеп
сенбілігіне х ұл,
ал қыздар саны
ұлдардан у-ке аз
келді. Жұмыс істеу үшін олар 6
баладан бригадаларға бөлінді. Неше бригада
шықты?
а) Әріпті өрнекті
құрастырыңдар.
b) Өрнектің мәнін табыңдар,
егер х =
54, у = 18. [5]
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма №
|
Дескриптор
Білім
алушы
|
Балл
|
Координаталық сәуледе сандарды
анықтайды
|
1а
|
Бірлік кесіндіні анықтайды
және А әріпіне сәйкес санды
жазады
|
1
|
1b
|
Бірлік кесіндіні анықтайды
және В әріпіне сәйкес санды
жазады
|
1
|
Бірлік кесіндіні анықтайды
және С әріпіне сәйкес санды
жазады
|
1
|
Әріпті өрнектерді
ықшамдайды
|
2
|
Көбейту қасиетін қолданып,
өрнектің жақшаларды ашады
|
1
|
Қосындының қасиетін қолданып,
өрнекті ықшамдайды
|
1
|
Теңдеуді
шешу
|
3
|
Белгісіз көбейткішті табу
ережесін қолданады
|
1
|
Белгісіз азайтқышты табу
ережесін қолданады
|
1
|
Есептеулерді дұрыс орындап,
теңдеудің түбірін табады
|
1
|
Есептің шарты бойынша әріпті
өрнекті құрастырады және оның мәнін
табады
|
4а
|
Есептің шартын қысқаша дұрыс
жазады /есептің шарты бойынша схеманы
сызады
|
1
|
Қыздар санын анықтайтын
өрнекті құрастырады
|
1
|
Бригадалар санын анықтайтын
өрнекті құрастырады
|
1
|
4b
|
Айнымалылардың мәндерін
өрнекке қояды
|
1
|
Әріпті өрнектің мәнән
табады
|
1
|
Жалпы балл:
13