«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Координаталық сәуле. Санды және әріпті өрнектер және олардың мәндері. Теңдеулер. Мәтінді есептерді шығару
|
|
||
|
Оқу мақсаты |
5.5.2.2. натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу;
5.2.1.1. қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін
қолданып, әріпті
5.2.2.1. арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін
табу ережесі 5.5.1.8. әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану. |
|
||
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы:
|
|
||
|
Ойлау
дағдыларының |
Білу және түсіну |
|
||
|
Орындау уақыты |
15 минут |
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
1 нұсқа
1. Координаталық сәуледе кескінделген А, В және С нүктелерінің координаталарын жазыңдар:
А
а)
0
10
В
С
b
0
)
20
[3]
2. Өрнекті ықшамдаңдар: 5(3а - 4) + 8а. [2]
3. Теңдеуді шешіңдер: (х - 98) 14 = 168. [3]
4. Баскетбол жарысына х қыз келді, ал ұлдар саны қыздардан у- ке артық. Ойын үшін олар 5 баладан бөлінді. Неше команда шықты?
а) Әріпті өрнекті құрастырыңдар.
b) Өрнектің мәнін табыңдар, егер х = 29, у = 17. [5]
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
|
Координаталық сәуледе сандарды анықтайды |
1а |
Бірлік кесіндіні анықтайды және А әріпіне сәйкес санды жазады |
1 |
|
1b |
Бірлік кесіндіні анықтайды және В әріпіне сәйкес санды жазады |
1 |
|
|
Бірлік кесіндіні анықтайды және С әріпіне сәйкес санды жазады |
1 |
||
|
Әріпті өрнектерді ықшамдайды |
2 |
Көбейту қасиетін қолданып, өрнектің жақшаларды ашады |
1 |
|
Қосындының қасиетін қолданып, өрнекті ықшамдайды |
1 |
||
|
Теңдеуді шешу |
3 |
Белгісіз көбейткішті табу ережесін қолданады |
1 |
|
Белгісіз азайтқышты табу ережесін қолданады |
1 |
||
|
Есептеулерді дұрыс орындап, теңдеудің түбірін табады |
1 |
||
|
Есептің шарты бойынша әріпті өрнекті құрастырады және оның мәнін табады |
4а |
Есептің шартын қысқаша дұрыс жазады /есептің шарты бойынша схеманы сызады |
1 |
|
Ұлдар санын анықтайтын өрнекті құрастырады |
1 |
||
|
Командалар санын анықтайтын өрнекті құрастырады |
1 |
||
|
4b |
Айнымалылардың мәндерін өрнекке қояды |
1 |
|
|
Әріпті өрнектің мәнән табады |
1 |
Жалпы балл: 13
«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Координаталық сәуле. Санды және әріпті өрнектер және олардың мәндері. Теңдеулер. Мәтінді есептерді шығару
|
|
||
|
Оқу мақсаты |
5.5.2.2. натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу;
5.2.1.1. қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін
қолданып, әріпті
5.2.2.1. арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін
табу ережесі 5.5.1.8. әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану. |
|
||
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы:
|
|
||
|
Ойлау
дағдыларының |
Білу және түсіну |
|
||
|
Орындау уақыты |
15 минут |
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
2 нұсқа
1. Координаталық сәуледе кескінделген А, В және С нүктелерінің координаталарын жазыңдар:
А
а)
0
10
В
С
b
0
)
20
[3]
2. Өрнекті ықшамдаңдар: 7(5а + 8) + 6а. [2]
3. Теңдеуді шешіңдер: (32 + х) : 16 = 14. [3]
4. Мектеп сенбілігіне х ұл, ал қыздар саны ұлдардан у-ке аз келді. Жұмыс істеу үшін олар 6 баладан бригадаларға бөлінді. Неше бригада шықты?
а) Әріпті өрнекті құрастырыңдар.
b) Өрнектің мәнін табыңдар, егер х = 54, у = 18. [5]
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
|
Координаталық сәуледе сандарды анықтайды |
1а |
Бірлік кесіндіні анықтайды және А әріпіне сәйкес санды жазады |
1 |
|
1b |
Бірлік кесіндіні анықтайды және В әріпіне сәйкес санды жазады |
1 |
|
|
Бірлік кесіндіні анықтайды және С әріпіне сәйкес санды жазады |
1 |
||
|
Әріпті өрнектерді ықшамдайды |
2 |
Көбейту қасиетін қолданып, өрнектің жақшаларды ашады |
1 |
|
Қосындының қасиетін қолданып, өрнекті ықшамдайды |
1 |
||
|
Теңдеуді шешу |
3 |
Белгісіз көбейткішті табу ережесін қолданады |
1 |
|
Белгісіз азайтқышты табу ережесін қолданады |
1 |
||
|
Есептеулерді дұрыс орындап, теңдеудің түбірін табады |
1 |
||
|
Есептің шарты бойынша әріпті өрнекті құрастырады және оның мәнін табады |
4а |
Есептің шартын қысқаша дұрыс жазады /есептің шарты бойынша схеманы сызады |
1 |
|
Қыздар санын анықтайтын өрнекті құрастырады |
1 |
||
|
Бригадалар санын анықтайтын өрнекті құрастырады |
1 |
||
|
4b |
Айнымалылардың мәндерін өрнекке қояды |
1 |
|
|
Әріпті өрнектің мәнән табады |
1 |
Жалпы балл: 13
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ натурал сан және нөл 5-сынып
БЖБ натурал сан және нөл 5-сынып
«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Координаталық сәуле. Санды және әріпті өрнектер және олардың мәндері. Теңдеулер. Мәтінді есептерді шығару
|
|
||
|
Оқу мақсаты |
5.5.2.2. натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу;
5.2.1.1. қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін
қолданып, әріпті
5.2.2.1. арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін
табу ережесі 5.5.1.8. әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану. |
|
||
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы:
|
|
||
|
Ойлау
дағдыларының |
Білу және түсіну |
|
||
|
Орындау уақыты |
15 минут |
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
1 нұсқа
1. Координаталық сәуледе кескінделген А, В және С нүктелерінің координаталарын жазыңдар:
А
а)
0
10
В
С
b
0
)
20
[3]
2. Өрнекті ықшамдаңдар: 5(3а - 4) + 8а. [2]
3. Теңдеуді шешіңдер: (х - 98) 14 = 168. [3]
4. Баскетбол жарысына х қыз келді, ал ұлдар саны қыздардан у- ке артық. Ойын үшін олар 5 баладан бөлінді. Неше команда шықты?
а) Әріпті өрнекті құрастырыңдар.
b) Өрнектің мәнін табыңдар, егер х = 29, у = 17. [5]
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
|
Координаталық сәуледе сандарды анықтайды |
1а |
Бірлік кесіндіні анықтайды және А әріпіне сәйкес санды жазады |
1 |
|
1b |
Бірлік кесіндіні анықтайды және В әріпіне сәйкес санды жазады |
1 |
|
|
Бірлік кесіндіні анықтайды және С әріпіне сәйкес санды жазады |
1 |
||
|
Әріпті өрнектерді ықшамдайды |
2 |
Көбейту қасиетін қолданып, өрнектің жақшаларды ашады |
1 |
|
Қосындының қасиетін қолданып, өрнекті ықшамдайды |
1 |
||
|
Теңдеуді шешу |
3 |
Белгісіз көбейткішті табу ережесін қолданады |
1 |
|
Белгісіз азайтқышты табу ережесін қолданады |
1 |
||
|
Есептеулерді дұрыс орындап, теңдеудің түбірін табады |
1 |
||
|
Есептің шарты бойынша әріпті өрнекті құрастырады және оның мәнін табады |
4а |
Есептің шартын қысқаша дұрыс жазады /есептің шарты бойынша схеманы сызады |
1 |
|
Ұлдар санын анықтайтын өрнекті құрастырады |
1 |
||
|
Командалар санын анықтайтын өрнекті құрастырады |
1 |
||
|
4b |
Айнымалылардың мәндерін өрнекке қояды |
1 |
|
|
Әріпті өрнектің мәнән табады |
1 |
Жалпы балл: 13
«Натурал сандар және нөл саны» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Координаталық сәуле. Санды және әріпті өрнектер және олардың мәндері. Теңдеулер. Мәтінді есептерді шығару
|
|
||
|
Оқу мақсаты |
5.5.2.2. натурал сандарды координаталық сәуледе кескіндеу;
5.2.1.1. қосу және көбейту амалдарының қасиеттерін
қолданып, әріпті
5.2.2.1. арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін
табу ережесі 5.5.1.8. әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану. |
|
||
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы:
|
|
||
|
Ойлау
дағдыларының |
Білу және түсіну |
|
||
|
Орындау уақыты |
15 минут |
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
2 нұсқа
1. Координаталық сәуледе кескінделген А, В және С нүктелерінің координаталарын жазыңдар:
А
а)
0
10
В
С
b
0
)
20
[3]
2. Өрнекті ықшамдаңдар: 7(5а + 8) + 6а. [2]
3. Теңдеуді шешіңдер: (32 + х) : 16 = 14. [3]
4. Мектеп сенбілігіне х ұл, ал қыздар саны ұлдардан у-ке аз келді. Жұмыс істеу үшін олар 6 баладан бригадаларға бөлінді. Неше бригада шықты?
а) Әріпті өрнекті құрастырыңдар.
b) Өрнектің мәнін табыңдар, егер х = 54, у = 18. [5]
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
|
Координаталық сәуледе сандарды анықтайды |
1а |
Бірлік кесіндіні анықтайды және А әріпіне сәйкес санды жазады |
1 |
|
1b |
Бірлік кесіндіні анықтайды және В әріпіне сәйкес санды жазады |
1 |
|
|
Бірлік кесіндіні анықтайды және С әріпіне сәйкес санды жазады |
1 |
||
|
Әріпті өрнектерді ықшамдайды |
2 |
Көбейту қасиетін қолданып, өрнектің жақшаларды ашады |
1 |
|
Қосындының қасиетін қолданып, өрнекті ықшамдайды |
1 |
||
|
Теңдеуді шешу |
3 |
Белгісіз көбейткішті табу ережесін қолданады |
1 |
|
Белгісіз азайтқышты табу ережесін қолданады |
1 |
||
|
Есептеулерді дұрыс орындап, теңдеудің түбірін табады |
1 |
||
|
Есептің шарты бойынша әріпті өрнекті құрастырады және оның мәнін табады |
4а |
Есептің шартын қысқаша дұрыс жазады /есептің шарты бойынша схеманы сызады |
1 |
|
Қыздар санын анықтайтын өрнекті құрастырады |
1 |
||
|
Бригадалар санын анықтайтын өрнекті құрастырады |
1 |
||
|
4b |
Айнымалылардың мәндерін өрнекке қояды |
1 |
|
|
Әріпті өрнектің мәнән табады |
1 |
Жалпы балл: 13
шағым қалдыра аласыз













