«Пайыз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Пайыз |
|
Оқу мақсаты |
5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру 5.1.2.34 берілген санның пайызын табу 5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу 5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау
дағдыларының |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
-
нұсқа
1.Орында:
А) пайызға айналдыр: 0,42
Б) жай бөлшекке айналдыр: 35%
В) пайызға
айналдыр:
[3]
2. Табыңдар:
а) 58-ң 20%-ін;
b) 40-ң 150%-ін; [4]
3. 30% -і 6-ға тең санды табыңдар. [2]
4. Компот үшін кептірілген жемістерді сатып алды. Алма 45% құрайды, алмұрт - 30%, ал қалған 450 грамм – қара өрік. Компот үшін неше грамм кептірілген жемістер сатып алды? [5]
-
Бағалау критерийі
№
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдырады
1
Ондық бөлшекті пайызға айналдырады;
1
Жай бөлшекті пайызға түрінде жазады;
1
Пайызды бөлшекке айналдырады;
1
Берілген санның пайызын табады
2
Өрнекті құрайды
1
Санның пайызын табады (100% кіші);
1
Өрнекті құрастырады
1
Санның пайызын есептейді (100% үлкен);
1
Пайыз бойынша санды табады
3
Өрнекті құрастыра алады
1
Пайыз бойынша санды табады
1
Пайызға байланысты мәтін есептерді шығарады
4
Есептің қысқаша шартын жазады/ схема жасайды;
1
Алма мен алмұрт неше пайызын құрайтынын анықтайды;
1
Қара өрікке қанша пайызы сәйкес келетінін анықтайды;
1
Пайыз бойынша санды табады;
1
Жауабын жазады.
1
Жалпы балл:
14
«Пайыз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Пайыз |
|
Оқу мақсаты |
5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру 5.1.2.34 берілген санның пайызын табу 5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу 5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау
дағдыларының |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
2 нұсқа
-
Орында:
А) пайызға айналдыр: 1,36
Б) жай бөлшекке айналдыр: 27%
В) пайызбен
жаз:
[3]
2. Табыңдар:
а) 86-ң 30%-ін;
b) 50-ң 120%-ін; [4]
3. 20%-і 8-ге тең санды табыңдар. [2]
4. Үшбұрыштың бір қабырғасы периметрінің 40%-ін, екінші қабырғасы - 36%-ін құрайды ал үшінші қабырғаның ұзындығы 6 см. Үшбұрыштың периметрін табыңдар. [5]
-
Бағалау критерлері
№ тапсырма
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдырады
1
Ондық бөлшекті пайызға айналдырады;
1
Жай бөлшекті пайызға айналдырады;
1
Пайызды бөлшекке айналдырады;
1
Берілген санның пайызын табады
2
Өрнекті құрастырады
1
Санның пайызын табады (100% кіші);
1
Өрнекті құрастырады
1
Санның пайызын табады (100% үлкен);
1
Пайыз бойынша санды табады
3
Өрнекті құрастырады
1
Пайыз бойынша санды табады
1
Пайызға байланысты мәтін есептерді шығарады
4
Есептің қысқаша шартын жазады/ схема жасайды;
1
Бірінші мен екінші қабырғалары неше пайызын құрайтынын анықтайды;
1
Үшінші қабырғасы неше пайыз құрайтынын табады
1
Пайыз бойынша санды табады;
1
Жауап жазады.
1
Жалпы балл:
14
«Пайыз» бөлімі бойынша жиынтық
бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат
ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ______________________________________________
-
Бағалау критерийлері
Оқу жетістіктерінің деңгейлері
төмен
орта
жоғары
Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдырады
Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдырғ
анда
қиналады.
Ондық
бөлшекті/жай бөлшекті пайызға/ пайызды
бөлшекке айналдырғанда қателерді жібередіБ
өлшекті
пайызға және пайызды бөлшекке
дұрыс айналдырадыБерілген санның пайызын табады
Б
ерілген
санның пайызын тапқанда қиналады
Санның пайызын тапқанда
қателерді жібередіБерілген санның пайызын дұрыс табады

Пайыз бойынша санды табады
П
айыз
бойынша санды тапқанда қиналадыӨ
рнекті
құрастырады, есептеулерде қателерді
жібередіП
айыз
бойынша санды дұрыс табады.Пайызға байланысты мәтін есептерді шығарады
П
айызға байланысты мәтін есептерді
шығарғанда қиналадыЕ
септің шарты бойынша өрнекті құрастырады, есептеулерде
қателерді жібередіП
айызға байланысты мәтін есептерді
дұрыс шығарады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ Пайыз 5-сынып
БЖБ Пайыз 5-сынып
«Пайыз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Пайыз |
|
Оқу мақсаты |
5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру 5.1.2.34 берілген санның пайызын табу 5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу 5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау
дағдыларының |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
-
нұсқа
1.Орында:
А) пайызға айналдыр: 0,42
Б) жай бөлшекке айналдыр: 35%
В) пайызға
айналдыр:
[3]
2. Табыңдар:
а) 58-ң 20%-ін;
b) 40-ң 150%-ін; [4]
3. 30% -і 6-ға тең санды табыңдар. [2]
4. Компот үшін кептірілген жемістерді сатып алды. Алма 45% құрайды, алмұрт - 30%, ал қалған 450 грамм – қара өрік. Компот үшін неше грамм кептірілген жемістер сатып алды? [5]
-
Бағалау критерийі
№
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдырады
1
Ондық бөлшекті пайызға айналдырады;
1
Жай бөлшекті пайызға түрінде жазады;
1
Пайызды бөлшекке айналдырады;
1
Берілген санның пайызын табады
2
Өрнекті құрайды
1
Санның пайызын табады (100% кіші);
1
Өрнекті құрастырады
1
Санның пайызын есептейді (100% үлкен);
1
Пайыз бойынша санды табады
3
Өрнекті құрастыра алады
1
Пайыз бойынша санды табады
1
Пайызға байланысты мәтін есептерді шығарады
4
Есептің қысқаша шартын жазады/ схема жасайды;
1
Алма мен алмұрт неше пайызын құрайтынын анықтайды;
1
Қара өрікке қанша пайызы сәйкес келетінін анықтайды;
1
Пайыз бойынша санды табады;
1
Жауабын жазады.
1
Жалпы балл:
14
«Пайыз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Тақырып |
Пайыз |
|
Оқу мақсаты |
5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру 5.1.2.34 берілген санның пайызын табу 5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу 5.5.1.6 пайызға байланысты мәтінді есептерді шығару |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|
Ойлау
дағдыларының |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
2 нұсқа
-
Орында:
А) пайызға айналдыр: 1,36
Б) жай бөлшекке айналдыр: 27%
В) пайызбен
жаз:
[3]
2. Табыңдар:
а) 86-ң 30%-ін;
b) 50-ң 120%-ін; [4]
3. 20%-і 8-ге тең санды табыңдар. [2]
4. Үшбұрыштың бір қабырғасы периметрінің 40%-ін, екінші қабырғасы - 36%-ін құрайды ал үшінші қабырғаның ұзындығы 6 см. Үшбұрыштың периметрін табыңдар. [5]
-
Бағалау критерлері
№ тапсырма
Дескриптор
Балл
Білім алушы
Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдырады
1
Ондық бөлшекті пайызға айналдырады;
1
Жай бөлшекті пайызға айналдырады;
1
Пайызды бөлшекке айналдырады;
1
Берілген санның пайызын табады
2
Өрнекті құрастырады
1
Санның пайызын табады (100% кіші);
1
Өрнекті құрастырады
1
Санның пайызын табады (100% үлкен);
1
Пайыз бойынша санды табады
3
Өрнекті құрастырады
1
Пайыз бойынша санды табады
1
Пайызға байланысты мәтін есептерді шығарады
4
Есептің қысқаша шартын жазады/ схема жасайды;
1
Бірінші мен екінші қабырғалары неше пайызын құрайтынын анықтайды;
1
Үшінші қабырғасы неше пайыз құрайтынын табады
1
Пайыз бойынша санды табады;
1
Жауап жазады.
1
Жалпы балл:
14
«Пайыз» бөлімі бойынша жиынтық
бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат
ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ______________________________________________
-
Бағалау критерийлері
Оқу жетістіктерінің деңгейлері
төмен
орта
жоғары
Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдырады
Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдырғ
анда
қиналады.
Ондық
бөлшекті/жай бөлшекті пайызға/ пайызды
бөлшекке айналдырғанда қателерді жібередіБ
өлшекті
пайызға және пайызды бөлшекке
дұрыс айналдырадыБерілген санның пайызын табады
Б
ерілген
санның пайызын тапқанда қиналады
Санның пайызын тапқанда
қателерді жібередіБерілген санның пайызын дұрыс табады

Пайыз бойынша санды табады
П
айыз
бойынша санды тапқанда қиналадыӨ
рнекті
құрастырады, есептеулерде қателерді
жібередіП
айыз
бойынша санды дұрыс табады.Пайызға байланысты мәтін есептерді шығарады
П
айызға байланысты мәтін есептерді
шығарғанда қиналадыЕ
септің шарты бойынша өрнекті құрастырады, есептеулерде
қателерді жібередіП
айызға байланысты мәтін есептерді
дұрыс шығарады.
шағым қалдыра аласыз













