Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
бжб қазақ тілі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Қазақтілі»пәнінен
(оқытуқазақтілінде)
жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсынымдар
5-сынып
Нұр-Сұлтан,2022ж
Құрметтімұғалім!
Жиынтықбағалауғаарналғанәдістемелікұсыныстармұғалімге5-сыныпбілімалушыларына «Қазақ тілі» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыружәнеөткізугекөмекқұралыретіндеқұрастырылған.Жиынтықбағалауғаарналғанәдістемелікұсыныстар«Қазақтілі»пәнібойыншаоқубағдарламасынегізіндедайындалған.
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білімалушыныңтоқсанбойыншажоспарланғаноқумақсаттарынажетудеңгейінанықтауғамүмкіндік береді.
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойыншажиынтықбағалаудыөткізугеарналғанбағалаукритерийлерімендескрипторларыбартапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері(рубрикалар)сипатталған.Дескрипторларыменбалдарыбартапсырмаларұсыныстартүріндеберілген.
Әдістемелікұсыныстарнегізгімектепмұғалімдеріне, критериалдыбағалау бойынша мектепүйлестірушілерінеарналған.
Мазмұны:
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Мәдениет: тіл және қарым-қатынас.Фонетика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау.........................................................................................................................................4
Ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика...................................................................5
Ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика....................................................................8
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі. Лексика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау8
Ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика..................................................................11
«Менің бос уақытым және хобби. Морфология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ......12
Ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика..................................................................13
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР13
«Қиял әлемі. Морфология» бөлімі тақырыптар бойынша жиынтық бағалау..…...............13
Ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика..................................................................16
Ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика..................................................................19
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 20
«Аспан әлемінің құпиялары. Синтаксис» бөлімі бойынша жиынтық бағалау..................21
Ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика..................................................................22
«Саяхат және демалыс. Синтаксис» бөлімі бойынша жиынтық бағалау............…............24
Ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика..................................................................25
1-тоқсан «Қазақ тілі» пәні бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Бөлім «Мәдениет: тіл және қарым-қатынас. Фонетика»
Оқу мақсаты |
5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу |
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Білу және түсіну Қолдану |
Орындау уақыты |
15-20 минут |
Тапсырма.
-
Мәтінді мұқият оқып шығып, тақырып қойыңыз. Тірек сөздерді анықтаңыз.
-
Мәтіндегі қарамен белгіленген сөйлемді дыбыстарды, үндестік заңын, емле ерекшеліктерін сақтай отырып, орфографиялық нормаға сай жазыңыз.
Қазақ тілі - өзінің даласындай кең пішілген жайдары да жалпақ тіл. Қазақ сөзі қашанда даланың қоңыр желіндей аңқылдап еркін есіп тұрады. Қазағ тілінің биязы мақамы – дұмбыраның гүмбір ғаққан сазндай. Асқан әуезділігі – шырқап салар әндей. Туған тіл біздің бірінші бақытымыз, бірінші ырысымыз, біз сондықтан “Ана тіліміз” дейміз. Қазақтар “Ананың тілі” деп ерекше құрметтейді. Басқа тілді білу - әрине, мақтаныш. Әйтсе де өзанатілінаяқастыетугеболмайды.
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Мәтінге тақырып қойып, тірек сөздерді анықтайды |
1 |
Тақырып қояды |
1 |
Тірек сөздерді анықтайды |
1 |
||
Мәтіндегі сөздерді орфографиялық нормаларға сай жазады |
2 |
Емле ерекшеліктерін сақтайды |
1 |
Дыбыстарды жүйеге сай жазады |
2 |
||
Орфографиялық нормаға сай көшіріп жазады |
2 |
||
Барлығы |
7 |
«Мәдениет: тіл және қарым-қатынас. Фонетика» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
Төмен |
Орташа |
Жоғары |
|
Мәтіндегі сөздерді орфографиялық нормаларға сай жазады; |
Тірек сөздерге сүйене отырып, мәтін мазмұны не туралы болатындығына болжамын айтуда қиналады |
Тірек сөздерге сүйене отырып, мәтін мазмұны не туралы болатындығына болжамын айтуда қателеседі |
Тірек сөздерге сүйене отырып, мәтін мазмұны не туралы болатындығына болжамын айтады |
Мәтінге тақырып қойып, тірек сөздерді анықтайды |
Мәтін мазмұнына қатысты сұрақ құрастырып, қойылған сұрақтарға дәлелді жауап беруде, ойын жүйелі жеткізуде қиналады |
Мәтін мазмұнына қатысты сұрақ құрастырып, қойылған сұрақтарға дәлелді жауап беруде, ойын жүйелі жеткізуде қателіктер жібереді |
Мәтін мазмұнына қатысты сұрақ құрастырып, қойылған сұрақтарға дәлелді жауап беруде, ойын жүйелі жеткіз
|
Бөлім «Киім. Сән. Талғам. Фонетика», «Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер» бөлім бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
Оқу мақсаты |
5.1.1.1 Ииллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау. 5.Т/А4 Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау. |
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Білу және түсіну Қолдану |
Орындау уақыты Тапсырма. ЖЖ |
15-20 минут |
-
Жұбыңызбен төмендегі суретті талқылаңыз, сипаттаңыз. Әке мен баланың үстіндегі киім түрлерін сипаттап мәтін жазыңыз. Суреттің мағынасын ашатын 5 тірек сөз жазыңыз.
Тірек сөздер:
Киім түрлері:
-
Жеке жұмыс. Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз, негізгі ойды анықтаңыз.
А) «Адам көркі-шүберек» мақалының мағынасы қандай?
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ә) Бұрынғы ата-бабаларымыз бен қазіргі киім түрлерінің қаншалықты айырмашылығы бар?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды; Иллюстрация арқылы киім түрлеріне сипаттама береді |
1 |
Жұбымен суретті талқылай, сипаттайды; Киім түрлерін анықтайды; Киім түрлерін сипаттап жазады |
1 1 1 |
|
|
||
Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды |
2 |
Мақалдың маңынасын ашады; Өмірмен байланыстыра алады; Ойын жүйелі жеткізеді; Негізгі ойды анықтайды; Киім түрлерінің айырмашылығын ажыратады. |
1 1 1 |
|
|
||
Барлығы |
8 |
«Киім.Сән.Талғам. Фонетика», «Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер. Лексика» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ________________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
Жоғары |
Орта |
Төмен |
|
Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжайды; |
М әтіннің жалпы мазмұны мен нақты ақпараттарға қатысты сұрақтар құрастыруда қиналады |
М әтіннің жалпы мазмұны мен нақты ақпараттарға қатысты сұрақтар құрастыруда қателеседі |
М әтіннің жалпы мазмұны мен нақты ақпараттарға қатысты сұрақтар құрастырады |
Иллюстрация арқылы киім түрлеріне сипаттама береді Жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды |
Компрессияның түрлі тәсілдерін қолданып,мәтіннің негізгі ойына нұқсан келтірмей көлемін ықшамдауда қиналады |
Компрессияның түрлі тәсілдерін қолданып,мәтіннің негізгі ойына нұқсан келтірмей көлемін ықшамдауда қателеседі |
К омпрессияның түрлі тәсілдерін қолданып,мәтіннің негізгі ойына нұқсан келтірмей көлемін ықшамдайды |
2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Бөлім «Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі. Лексика»
Оқу мақсаты |
5.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау |
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Қолдану |
Орындау уақыты |
15-20 минут |
|
|
Тапсырма 1.
-
Қоян туралы мәтінді оқып шығып, сұрақтарға жауап беріңіз.
-
Табиғатта қоян қандай жануар?
-
Қоян өз әрекетінен не түсінді? (Қандай адам туралы)
ҚОЯН
Қоян күнделікті әдеті бойынша үйшігіне қашып кіреді. Әркім артына түсе бергендіктен, ол қатты ыза болады.
- Мен әркімнен бір сескенем. Менен ешкім қорықпайды. Бүйтіп жүргенше, суға түсіп өлгенім жақсы, - деп суға қарай жүгіре жөнеледі.
Су бойында жатқан қойлар зымырай шыққан қояннан үркіп қалады. Оларға қарап, басқа қойлар да тас-талқан болып үрке жөнеледі. Сонда қоян ойланып:
Менен де қорқатын хайуандар бар екен, - деп көңілі жай болады. Қайтадан үйшігіне оралады.
2.» Мен өзім қандай жан-жануарға, өсімдікке ұқсаймын?» Осы тақырыпта өз ойыңызды дәлел келтіре отырып 5-6 сөйлеммен жеткізіңіз. Ой жүйелігін сақтаңыз. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Жетекші сұрақтарға жауап береді; |
1 |
Сұрақтарға жауап береді: 1-сұрақ; 2-сұрақ; 3-сұрақ; |
1 1 1 |
Тірек сөздер арқылы тақырыпты ашады. |
2 |
тақырыпты ашады; ойын дәлелмен жазады; 5-6 сөйлеммен білдіреді; Ой жүйелігін сақтайды; |
1 1 1 1 |
Барлығы |
7 |
«Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі. Лексика» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
Жоғары |
Орта |
Төмен |
|
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді |
М әтіннің жалпы мазмұнына бағытталаған сұрақтарға жауап беруде қиналады |
М әтіннің жалпы мазмұнына бағытталаған сұрақтарға жауап беруде қателеседі |
М әтіннің жалпы мазмұнына бағытталаған сұрақтарға жауап береді |
Тірек сөздер арқылы тақырыпты ашады |
Тірек сөздерге сүйене отырып, мәтін мазмұны не туралы болатындығына болжамын айтуда қиналады |
Тірек сөздерге сүйене отырып, мәтін мазмұны не туралы болатындығына болжамын айтуда қателеседі |
Тірек сөздерге сүйене отырып, мәтін мазмұны не туралы болатындығына болжамын айтады |
«Менің бос уақытым және хобби. Морфология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты |
5.1.2.1 Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарлама) көтерілген мәселені түсіндіру. |
|
|
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жоғары деңгей дағдылары |
||
Орындау уақыты |
15-20 минут |
Тапсырма.Мәтінді мұқият оқыңыз. Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтап, жұбыңызға
6 сөйлеммен түсіндіріңіз.
ӘЖЕ СЫРЫ
Кішкентай Әлима әжесінің сөзін тыңдауда.
-
Біздің заманда қант тапшы болатын. Бір кесек қантты жап-жас кезімізде тілімізбен кезек-кезек жалап алатынбыз. Жоқшылықтың арқасы да, - деп өткен уақыттан сыр шертеді.
-
Кешегі соғыстан кейін де адамдардың тұрмысы оңалған жоқ. Ойнап жүріп, қарнымыз ашады. Баламыз. Анамыздан нан сұраймыз. «Нанды ретсіз жей бергені несі?» деген ұрыс естиміз. Бұл да жетіспеушіліктің нышаны да, тәйірі, - дейді Әлиманың әжесі.
Дескриптор |
Білім алушы
|
Менің бос уақытым және хобби. Морфология» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ________________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
Жоғары |
Орта |
Төмен |
|
Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтайды |
М әтіндегі көтерілген мәселеге қатысты ақпараттарды анықтауда қиналады |
Мәтіндегі көтерілген мәселеге қатысты ақпараттарды анықтауда қателіктер жібереді |
Мәтіндегі көтерілген мәселеге қатысты ақпараттарды анықтауда анықтайды |
Анықталған мәселеге өз ойын білдіреді |
М әтіндегі мәселеге қатысты өз ойын білдіруде қиналады |
М әтіндегі мәселеге қатысты өз ойын білдіруде ойы сан-саққа кетеді |
М әтіндегі мәселеге қатысты өз ойын білдіреді |
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Бөлім «Қиял әлемі. Морфология»,«Көлік және жол белгілері. Морфология»
Оқу мақсаты |
5.ӘТН4.2. Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Білу және түсіну Қолдану |
Орындау уақыты |
15-20 минут |
Тапсырма. 1. Мәтінді оқи отырып, дара, негізгі зат есімдерді тауып жазыңыз. Сол зат есімдерге жалғаулар жалғап түрлендіріңіз. ҚЫЗ БЕН ДАРИЯ Жел әлі арғы беттен еді. Толқындар жағаға бұрынғыша шылп-шылп соғып жатты. Қыз бұрқырап аққан дарияның желді күнгі күйін тыңдады. Ол дария жағасында талай рет болған. Бірақ, дәл қазіргідей зер салып тыңдамапты. Дария бұған белгісіз үнмен тіл қатып жатқандай. Оның, не деп жатқанын да түсінді. Көңілі жақын беймаза үннен дарияның өзін сағынғанын, өзінің дарияны сағынғанын сезінді. Арғы беттен соққан жиде гүлінің иісі келді. Өзін рақат сезімге бөлеген жұпар ауаны Сарықыз құмарта жұтып, мейірі қанғанша иіскеді. «Ендігі бір келгенде Балабекті ерте келермін», - деп ойлады ішінен. Қыз тәтті қиял құшағында жатып, кенет әкесін ойлады. Әкесі есіне түскен сәтте қолындағы жыртылған суретке қарады. |
2. Қыздың орнында болсаңыз, оқылым мәтініндегі Сарықыздың қиялын жалғастырыңыз.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Зат есімдерді табады; Мағыналық түрлеріне қарай түрлендіреді. |
1 |
Негізгі, дара зат есімдерді табады; Зат есімдерді түрлендіреді; Жалғау түрлерін ажыратады; |
1 1 1 |
Көтерілген мәселеге өз пікірін білдіреді |
2 |
Қиялын жетілдіреді; Ойын толықтырады; Жүйелі жазады. |
1 1 1 |
Барлығы |
7 |
«Қиял әлемі. Морфология» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді |
М әтін мазмұнына қатысты сұрақтар құрастырып, қойылған сұрақтарға жауап беруде қиналады |
М әтін мазмұнына қатысты сұрақтар құрастырып, қойылған сұрақтарға жауап беруде қателеседі. |
Мәтін мазмұнына қатысты сұрақтар құрастырып, қойылған сұрақтарға жауап береді |
Көтерілген мәселеге өз пікірін білдіреді |
К өтерілген мәселеге өз көзқарасын дәлелді білдіріп, ойын жүйелі жеткізуде қиналады |
К өтерілген мәселеге өз көзқарасын дәлелді білдіріп, ойын жүйелі жеткізуде қателеседі |
К өтерілген мәселеге өз көзқарасын дәлелді білдіріп, ойын жүйелі жеткізеді |
Бөлім «Адамның сырт келбеті мен мінезі. Морфология»
Оқу мақсаты |
5.Т/А4.Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау 5.ӘТН4.3. Сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу |
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Білу және түсіну Қолдану |
Тапсырма.
-
Мәтінді оқи отырып, мазмұнын ашатын 5 тірек сөзін анықтаңыз. Мәтіннің негізгі ойын анықтаңыз.
АТ ҚОЙҒЫШ ӘЖЕ
Жасы алпыстан асқан әжемде бір қызық қасиет бар. Атасына, енесіне, қайнағасымен қайнына, абысыны мен келініне, әзілі жарасқан құрдасына ойнақы ат ойлап таба қояды. Бұрын ауылдық кеңестің төрағасы болған Алдан деген атасына "Ауылнай ата" деп ат қойыпты. Қасқырбай атты қайнағасын "Қандыауыз қайнаға" дейді екен.
Әжем өзіне еркелеп жүретін қайындарының бірін "Сұлу мұрт", екіншісін "Бұйра бас" деп атайды . Жеңілтек мінезді Салықбай деген құрдасын "Су жұқпас" дейді.
Әжемнің кенже келінінің аты – Ақыл. Бұл енесінің аты болғандықтан, әжем оны "Кемеңгер келін" дейді.
Ат қоюдан біз де құр қалмадық. Әжемнің маған қойған аты - "Бота". Менен үш жас үлкен ағамды "Тайлақ" деп шақырады.
-
Асты сызылған сын есімдерді мағыналық түрлеріне ажыратып жазыңыз. Бір сын есімді зат есімге айналдырыңыз.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Мәтіннен тірек сөздерді анықтайды; Негізгі ойды анықтайды; |
1 |
Тірек сөздерді анықтай алады; |
1 |
Мәтіннің негізгі ойын анықтай алады; |
2 |
||
Сын есімнің мағыналық түрлерін ажырата алады, оларды зат есім орынан қолдана алады. |
2 |
Мағыналық түрлерін ажырата алады; |
2 |
Зат есім орнына қолдана алады; |
1 |
||
Барлығы |
6 |
«Көлік және жол белгілері. Морфология»,«Адамның сырт келбеті мен мінезі. Морфология» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарғаарналған ақпарат (рубрика)
Білім алушының аты-жөні ____________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Мәтіннен тірек сөздерді анықтайды; |
Т ірек сөздерді анықтауда қиналады |
Т ірек сөздерді анықтауда қателіктер жібереді |
Т ірек сөздерді анықтай алады. |
Сын есімнің мағыналық түрлерін ажырата алады, оларды зат есім орнына қолдана алады.
|
С ын есімнің мағыналық түрлерін ажыратуда қиналады |
Сын есімді зат есім орнына қолдануда қателеседі |
С ын есімді зат есім орнына қолдана алады. |
4-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Бөлім «Аспан әлемінің құпиялары. Синтаксис»
Оқу мақсаты |
5.О1.Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау |
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Қолдану |
Орындау уақыты |
15-20 минут |
Тапсырма. 1. Мәтінді мұқият оқып шығып, ақпараттардың дұрыс, дұрыс екенін анықтаңыз.
ТЕМІРҚАЗЫҚ
Темірқазық – аспанның солтүстік жиегіне орналасқан, кіші аю шоқ жұлдызындағы ең жарық жұлдыз. Бүкіл жұлдыздардың ішінде тұрған орнынан ауып кетпегендіктен ол осылай аталған.
Қазақхалқы қараңғы түнде адасып кетпеу үшін Темірқазыққа қарап бағытын анықтап отырған. Ал қалғын жұлдыздардың барлығы таңға дейін өздерінің орындарынан жылжып, біреуі жоғары көтерілсе, енді біреулері төмен түсіп батып кетеді екен.
Темірқазыққа жақын орналасқын екі жұлдыз бар. Олар түнімен Темрқазықты төңіректеп кетпейді. Халық бұл жұлдыздарды Ақ боз ат пен Көк боз ат деп атаған.
Аңыз бойынша Ақ боз ат пен Көк боз ат темір қазыққа арқандалып байланған. Олар түнімен қазықты айнала оттап, жайылып жүреді екен. Зер сала қараған жанға екеуінің шұбатылған арқандары көрінеді делінген.
Жеті қарақшы осы Ақ боз ат пен Көк боз атты ұрлап кетпек болып Темірқазық маңайын үнемі торуылдап жататын көрінеді. Ұрылардың ойы – осы аттарды қалайда қолға түсіру. Ал таң атысымен Жеті қарақшы көзден тайып, тасаланады.
Ақпарат |
Дұрыс / бұрыс |
Темірқазық жұлдызын малды табу үшін бағытын анықтап отырған. |
|
Тұрған орнынан ауыспағандықтан Темірқазық де атаған. |
|
Жеті қарақшы Ақ боз ат пен Көк боз атқа көмектеспекші болды |
|
Темірқазық ең жарық жұлдыз. |
|
Аспандағы басқа жұлдыздар орындарынан ауысып отырады |
|
[5]
2. Сұрақтарға жауап беріңіз.
А) Сен жұлдыздарға қарап бағыт анықтай аласың ба?
Ә) Таңда ең бірінші шығатын жұлдыз қай жұлдыз?
Б) Жұлдыздар туралы аңызға сенесің бе?
[3]
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Тірек сөздер мен жетекші сұрақтардың көмегімен мәтіннің негізгі ойын анықтайды |
1-2 |
1-ақпарат бұрыс 2-ақпарат дұрыс 3-ақпарат бұрыс 4-ақпарат дұрыс 5-ақпарат дұрыс |
1 1 1 1 1 |
Сұрақтарға жауап береді: 1-сұрақ; 2-сұрақ; 3-сұрақ; |
1 1 1 |
||
Барлығы 8 |
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Тірек сөздер мен жетекші сұрақтардың көмегімен мәтіннің негізгі ойын анықтайды |
М әтіннің негізгі ойын беретін үш тірек сөзді анықтап, сұрақтарға жауап беруде қиналады |
Мәтіннің негізгі ойын беретін үш тірек сөзді анықтап, сұрақтарға жауап беруде қателеседі |
М әтіннің негізгі ойын беретін үш тірек сөзді анықтап, сұрақтарға жауап береді |
ата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)
Білім алушының аты-жөні _____________________________________
Бөлім «Саяхат және демалыс. Синтаксис»
Оқу мақсаты |
5.Т/А1.Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау 5.3.3.1 сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру |
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Жоғары деңгей дағдылары |
Орындау уақыты |
15-20 минут |
Тапсырма. 1. Суретке қарай отырып, тірек сөздерді қолдана отырып қысқаша сипаттама әңгіме құрыңыз.
Тірек сөздер: аспан, жұлдыздар, ғарыш, күн, жылу, жер, глобус, жер серігі, арман, қиялда,мен, капитан, ғарыш әлемінде, аспан денесі.
2. Егер сіз саяхатшы болсаңыз, төмендегі қай елге саяхат жасар едіңіз? Неге осы елге? Ойыңызды 2-3 сөйлеммен білдіріңіз.
Англия Дубай Рим
-
2. 3.
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Тірек сөздер арқылы сипаттама әңгіме құрады; |
1 |
Сипаттама әңгіме құрай алады; |
2 |
Тірек сөздерді тиімді қолданады; |
1 |
||
Ойын жүйелі жеткізеді; |
|
||
Ойын ашық елестете алады. |
1 |
||
Сюжетті суреттердің көмегімен өз ойын еркін жеткізеді; Ойына дәлел келтіреді. |
2 |
Суреттің бірін таңдайды; Қай елге сапарын жасайтынын сипаттайды; Дәлел келтіреді; Ойын еркін жеткізеді. |
1 1 1 1 |
Барлығы |
8 |
Саяхат және демалыс. Синтаксис» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатыстыата-аналарға арналған ақпарат (рубрика)
Білім алушының аты-жөні __________________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Тірек сөздер арқылы сипаттама әңгіме құрады |
Тірек сөздер арқылы сипаттама әңгіме құрауда қиналады |
Тірек сөздер арқылы сипаттама әңгіме құрауда құрамы сақталмайды |
Тірек сөздер арқылы сипаттама әңгіме құрайды |
Сюжетті суреттердің көмегімен өз ойын еркін жеткізеді; |
Сюжетті суреттердің көмегімен өз ойын жеткізуде қиналады |
Сюжетті суреттердің көмегімен өз ойын жүйелі жеткізе алмайды |
Сюжетті суреттердің көмегімен өз ойын жеткізе алады |
23