Пән: қазақ тілі 4 сынып (БЖБ-3)
|
Бөлім |
«Мәдени мұра» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау |
|
Оқу мақсаты |
4.3.6.1 каллиграфиялық нормаларды сақтау және жазу техникасын жетілдіру 4.3.3.1*оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құрып мазмұндама/ тірек сөздерді пайдаланып эссе жазу |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Оқылым және жазылым 1-тапсырма. Берілген тақырыпта жоспар құр. Жоспар бойынша тақырып мазмұнын ашуда өсиет сөздерді, мақал-мәтелдерді, қанатты сөздерді қолдан. Әдеби сөздерді, сөз тіркестерін дұрыс қолданып, сөйлем байланысын сақтай отырып мәтін құрап жаз. Мұражайда Жоспар: 1.Менің тұрғылықты жерімдегі мұражайға саяхат 2. Мұражайдағы тарихи, көне жәдігерлер 3. Мұражайдан алған әсеріміз. Тірек сөздер: өлкетану мұражайы, заман талабы, безендірілген, мұражай қызметкері, тарихи жәдігерлер, көне тұрмыстық заттар, ерекшелігі, қызықты ақпараттар, көңілді саяхат. |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Шығарма тақырыбына сай сыныппен бірлесе немесе өздігінен жоспар құрады |
1 |
шығарма тақырыбына сай жоспар құрған; |
1 |
|
Шығарма мәтінін жоспар бойынша жүйелі баяндайды, сөздерді дұрыс қолданады |
1 |
мәтін мазмұны жоспар бойынша жүйелі жазылған; |
1 |
|
тақырып толық ашылған; |
1 |
||
|
тірек сөздерді орынды қолданған; |
1 |
||
|
сөйлемнің құрылымын сақтаған; |
1 |
||
|
сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтаған; |
1 |
||
|
Өз ойы мен сезімін көркем- бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізеді |
2 |
өз ойы мен сөзімін көркем- бейнелі сөздерді қолдана отырып жүйелі, еркін жеткізген; |
1 |
|
сөздік қоры бай; |
1 |
||
|
Орфографиялық нормаларды сақтайды |
3 |
сөздік қолданыста түзету жоқ немесе 1 -2 түзету жасаған; |
1 |
|
емлелік қате жоқ немесе 1 -2 емле қате немесе 1-2 түзету бар; |
1 |
||
|
барлығы |
|
|
10 |
«Мәдени мұра» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Шығарма тақырыбына сай сыныппен бірлесе немесе өздігінен жоспар құрады |
1 |
Ш |
Шығарма тақырыбына сай өздігінен жоспар құруда сыныптастарынанкөмек қажет етеді |
Шығарма тақырыбына сай өздігінен жоспар құра алады |
|
Шығарма мәтінін жоспар бойынша жүйелі баяндайды, сөздерді дұрыс қолданады |
2 |
Мәтін мазмұнын жоспар бойынша жазуда, тақырыпты ашуда, мәтінін құрауда тірек сөзді қолдануда, сөйлемнің құрылымын сақтауда, сөйлеу барысында тілдік нормаларды дұрыс с |
Мәтін мазмұнын жоспар бойынша жазуда, тақырыпты ашуда, шығарма мәтінін құрау барысында тірек сөздерді қолдануда, сөйлемнің құрылымын сақтауда, сөйлеу барысында тілдік нормаларды дұрыс с |
мәтін мазмұнын жоспар бойынша жүйелі жазады, тақырыпты толық аша біледі, тірек сөздерді орынды қолданады, сөйлемнің құрылымын сақтайды, сөйлеу барысында тілдік нормаларды дұрыс с |
|
Өз ойы мен сезімін көркем- бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізеді |
2 |
С |
С |
С |
|
Орфографиялық нормаларды сақтайды |
|
С |
С |
Сөздік қолданыста түзету жоқ/1
-2 түзету жасайды, емлелік қате жоқ/1 -2 емле қ |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ қазақ тілі 4-сынып 3-тоқсан
БЖБ қазақ тілі 4-сынып 3-тоқсан
Пән: қазақ тілі 4 сынып (БЖБ-3)
|
Бөлім |
«Мәдени мұра» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау |
|
Оқу мақсаты |
4.3.6.1 каллиграфиялық нормаларды сақтау және жазу техникасын жетілдіру 4.3.3.1*оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құрып мазмұндама/ тірек сөздерді пайдаланып эссе жазу |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Ойлау дағдысының деңгейі |
Қолдану |
|
Орындау уақыты |
20 минут |
|
Оқылым және жазылым 1-тапсырма. Берілген тақырыпта жоспар құр. Жоспар бойынша тақырып мазмұнын ашуда өсиет сөздерді, мақал-мәтелдерді, қанатты сөздерді қолдан. Әдеби сөздерді, сөз тіркестерін дұрыс қолданып, сөйлем байланысын сақтай отырып мәтін құрап жаз. Мұражайда Жоспар: 1.Менің тұрғылықты жерімдегі мұражайға саяхат 2. Мұражайдағы тарихи, көне жәдігерлер 3. Мұражайдан алған әсеріміз. Тірек сөздер: өлкетану мұражайы, заман талабы, безендірілген, мұражай қызметкері, тарихи жәдігерлер, көне тұрмыстық заттар, ерекшелігі, қызықты ақпараттар, көңілді саяхат. |
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Шығарма тақырыбына сай сыныппен бірлесе немесе өздігінен жоспар құрады |
1 |
шығарма тақырыбына сай жоспар құрған; |
1 |
|
Шығарма мәтінін жоспар бойынша жүйелі баяндайды, сөздерді дұрыс қолданады |
1 |
мәтін мазмұны жоспар бойынша жүйелі жазылған; |
1 |
|
тақырып толық ашылған; |
1 |
||
|
тірек сөздерді орынды қолданған; |
1 |
||
|
сөйлемнің құрылымын сақтаған; |
1 |
||
|
сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтаған; |
1 |
||
|
Өз ойы мен сезімін көркем- бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізеді |
2 |
өз ойы мен сөзімін көркем- бейнелі сөздерді қолдана отырып жүйелі, еркін жеткізген; |
1 |
|
сөздік қоры бай; |
1 |
||
|
Орфографиялық нормаларды сақтайды |
3 |
сөздік қолданыста түзету жоқ немесе 1 -2 түзету жасаған; |
1 |
|
емлелік қате жоқ немесе 1 -2 емле қате немесе 1-2 түзету бар; |
1 |
||
|
барлығы |
|
|
10 |
«Мәдени мұра» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Шығарма тақырыбына сай сыныппен бірлесе немесе өздігінен жоспар құрады |
1 |
Ш |
Шығарма тақырыбына сай өздігінен жоспар құруда сыныптастарынанкөмек қажет етеді |
Шығарма тақырыбына сай өздігінен жоспар құра алады |
|
Шығарма мәтінін жоспар бойынша жүйелі баяндайды, сөздерді дұрыс қолданады |
2 |
Мәтін мазмұнын жоспар бойынша жазуда, тақырыпты ашуда, мәтінін құрауда тірек сөзді қолдануда, сөйлемнің құрылымын сақтауда, сөйлеу барысында тілдік нормаларды дұрыс с |
Мәтін мазмұнын жоспар бойынша жазуда, тақырыпты ашуда, шығарма мәтінін құрау барысында тірек сөздерді қолдануда, сөйлемнің құрылымын сақтауда, сөйлеу барысында тілдік нормаларды дұрыс с |
мәтін мазмұнын жоспар бойынша жүйелі жазады, тақырыпты толық аша біледі, тірек сөздерді орынды қолданады, сөйлемнің құрылымын сақтайды, сөйлеу барысында тілдік нормаларды дұрыс с |
|
Өз ойы мен сезімін көркем- бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізеді |
2 |
С |
С |
С |
|
Орфографиялық нормаларды сақтайды |
|
С |
С |
Сөздік қолданыста түзету жоқ/1
-2 түзету жасайды, емлелік қате жоқ/1 -2 емле қ |
шағым қалдыра аласыз













