Материалдар / БЖБ қазақ тілі 4-сынып 3-тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

БЖБ қазақ тілі 4-сынып 3-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ қазақ тілі 4-сынып 3-тоқсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Наурыз 2024
427
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: қазақ тілі 4 сынып (БЖБ-3)


Бөлім

«Мәдени мұра» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты

4.3.6.1 каллиграфиялық нормаларды сақтау және жазу техникасын жетілдіру

4.3.3.1*оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құрып мазмұндама/ тірек сөздерді пайдаланып эссе жазу

Бағалау критерийі

  • тыңдаған материалдар бойынша, жоспар құра отырып, тірек сөздер арқылы мәтін құрады;

  • мәтіннің құрылымын сақтайды (басы, оқиғаның дамуы, шарықтау шегі, соңы)

  • каллиграфиялық, пунктуациялық, орфографиялық заңдылықтарды сақтайдыссегиз

Ойлау дағдысының деңгейі

Қолдану


Орындау уақыты

20 минут

Оқылым және жазылым


1-тапсырма.

Берілген тақырыпта жоспар құр. Жоспар бойынша тақырып мазмұнын ашуда өсиет сөздерді, мақал-мәтелдерді, қанатты сөздерді қолдан. Әдеби сөздерді, сөз тіркестерін дұрыс қолданып, сөйлем байланысын сақтай отырып мәтін құрап жаз.


Мұражайда


Жоспар:

1.Менің тұрғылықты жерімдегі мұражайға саяхат

2. Мұражайдағы тарихи, көне жәдігерлер

3. Мұражайдан алған әсеріміз.


Тірек сөздер: өлкетану мұражайы, заман талабы, безендірілген, мұражай қызметкері, тарихи жәдігерлер, көне тұрмыстық заттар, ерекшелігі, қызықты ақпараттар, көңілді саяхат.























Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Шығарма тақырыбына сай сыныппен бірлесе немесе өздігінен жоспар құрады

1

шығарма тақырыбына сай жоспар құрған;

1

Шығарма мәтінін жоспар бойынша жүйелі баяндайды, сөздерді дұрыс қолданады

1

мәтін мазмұны жоспар бойынша жүйелі жазылған;

1

тақырып толық ашылған;

1

тірек сөздерді орынды қолданған;

1

сөйлемнің құрылымын сақтаған;

1

сөйлеу барысында тілдік нормаларды

сақтаған;

1

Өз ойы мен сезімін көркем- бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізеді

2

өз ойы мен сөзімін көркем- бейнелі сөздерді қолдана отырып жүйелі, еркін жеткізген;

1

сөздік қоры бай;

1

Орфографиялық нормаларды сақтайды

3

сөздік қолданыста түзету жоқ немесе 1 -2 түзету жасаған;

1

емлелік қате жоқ немесе 1 -2 емле қате немесе 1-2 түзету бар;

1

барлығы



10

























«Мәдени мұра» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат


Білім алушының аты-жөні ___________________________________________



Бағалау критерийі


Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Шығарма тақырыбына сай сыныппен бірлесе немесе өздігінен жоспар құрады



1

ШShape1 Shape2 Shape3 ығарма тақырыбына сай өздігінен жоспар құруда қиналады

Шығарма тақырыбына сай өздігінен жоспар құруда сыныптастарынанкөмек қажет етеді

Шығарма тақырыбына сай өздігінен жоспар құра алады

Шығарма мәтінін жоспар бойынша жүйелі баяндайды, сөздерді дұрыс қолданады

2

Мәтін мазмұнын жоспар бойынша жазуда,

тақырыпты ашуда, мәтінін құрауда тірек сөзді қолдануда,

сөйлемнің құрылымын сақтауда,

сөйлеу барысында тілдік нормаларды дұрыс

сShape4 ақтауда қиналады

Мәтін мазмұнын жоспар бойынша жазуда,

тақырыпты ашуда, шығарма мәтінін құрау барысында тірек сөздерді қолдануда,

сөйлемнің құрылымын сақтауда,

сөйлеу барысында тілдік нормаларды дұрыс

сShape5 ақтауда көмек қажет етеді

мәтін мазмұнын жоспар бойынша жүйелі жазады,

тақырыпты толық аша біледі, тірек сөздерді орынды қолданады,

сөйлемнің құрылымын сақтайды,

сөйлеу барысында тілдік нормаларды дұрыс

сShape6 ақтайды

Өз ойы мен сезімін көркем- бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізеді

2

СShape7 өздік қоры аз, өз ойы мен сөзімін көркем- бейнелі сөздерді қолдана отырып жүйелі жеткізуде қиналады.

СShape8 өздік қоры орташа, өз ойы мен сөзімін көркем- бейнелі сөздерді қолдана отырып жүйелі жеткізуде көмек қажет етеді

СShape9 өздік қоры бай, өз ойы мен сөзімін көркем- бейнелі сөздерді қолдана отырып жүйелі, еркін жеткізеді

Орфографиялық нормаларды сақтайды


СShape10 өздік қолданыста түзету көп жасайды, емлелік қате көп кездеседі.


СShape11 өздік қолданыста бірнеше түзету жасайды/аздап емлелік қателер кездеседі.


Сөздік қолданыста түзету жоқ/1 -2 түзету жасайды, емлелік қате жоқ/1 -2 емле қShape12 ате/1-2 түзету жасайды.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!