Шығарма тақырыбына
сай сыныппен бірлесе немесе өздігінен
жоспар құрады
|
1
|
Ш
ығарма тақырыбына сай өздігінен жоспар құруда
қиналады
|
Шығарма тақырыбына
сай өздігінен жоспар құруда сыныптастарынанкөмек қажет
етеді
|
Шығарма тақырыбына
сай өздігінен жоспар құра алады
|
Шығарма мәтінін жоспар бойынша жүйелі
баяндайды, сөздерді дұрыс
қолданады
|
2
|
Мәтін
мазмұнын жоспар
бойынша жазуда,
тақырыпты ашуда, мәтінін
құрауда тірек сөзді қолдануда,
сөйлемнің құрылымын
сақтауда,
сөйлеу барысында тілдік
нормаларды дұрыс
с
ақтауда
қиналады
|
Мәтін
мазмұнын жоспар
бойынша жазуда,
тақырыпты ашуда, шығарма
мәтінін құрау барысында тірек сөздерді
қолдануда,
сөйлемнің құрылымын
сақтауда,
сөйлеу барысында тілдік
нормаларды дұрыс
с
ақтауда көмек қажет
етеді
|
мәтін
мазмұнын жоспар
бойынша жүйелі
жазады,
тақырыпты толық аша біледі,
тірек сөздерді орынды қолданады,
сөйлемнің құрылымын
сақтайды,
сөйлеу барысында тілдік
нормаларды дұрыс
с
ақтайды
|
Өз ойы мен
сезімін көркем- бейнелі сөздерді
қолдана отырып жеткізеді
|
2
|
С өздік
қоры аз, өз ойы мен сөзімін көркем- бейнелі сөздерді
қолдана отырып жүйелі
жеткізуде қиналады.
|
С өздік
қоры орташа, өз ойы мен сөзімін көркем- бейнелі сөздерді
қолдана отырып жүйелі
жеткізуде көмек қажет
етеді
|
С өздік
қоры бай, өз ойы мен сөзімін көркем- бейнелі сөздерді
қолдана отырып жүйелі, еркін
жеткізеді
|
Орфографиялық нормаларды
сақтайды
|
|
С өздік қолданыста түзету көп жасайды, емлелік қате көп
кездеседі.
|
С өздік қолданыста бірнеше түзету жасайды/аздап емлелік қателер
кездеседі.
|
Сөздік қолданыста түзету жоқ/1
-2 түзету жасайды, емлелік қате жоқ/1 -2 емле қ ате/1-2 түзету жасайды.
|