БЖБ қазақ тілі 4-сынып 3-тоқсан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

БЖБ қазақ тілі 4-сынып 3-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ қазақ тілі 4-сынып 3-тоқсан
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: қазақ тілі 4 сынып (БЖБ-3)


Бөлім

«Мәдени мұра» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты

4.3.6.1 каллиграфиялық нормаларды сақтау және жазу техникасын жетілдіру

4.3.3.1*оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құрып мазмұндама/ тірек сөздерді пайдаланып эссе жазу

Бағалау критерийі

  • тыңдаған материалдар бойынша, жоспар құра отырып, тірек сөздер арқылы мәтін құрады;

  • мәтіннің құрылымын сақтайды (басы, оқиғаның дамуы, шарықтау шегі, соңы)

  • каллиграфиялық, пунктуациялық, орфографиялық заңдылықтарды сақтайдыссегиз

Ойлау дағдысының деңгейі

Қолдану


Орындау уақыты

20 минут

Оқылым және жазылым


1-тапсырма.

Берілген тақырыпта жоспар құр. Жоспар бойынша тақырып мазмұнын ашуда өсиет сөздерді, мақал-мәтелдерді, қанатты сөздерді қолдан. Әдеби сөздерді, сөз тіркестерін дұрыс қолданып, сөйлем байланысын сақтай отырып мәтін құрап жаз.


Мұражайда


Жоспар:

1.Менің тұрғылықты жерімдегі мұражайға саяхат

2. Мұражайдағы тарихи, көне жәдігерлер

3. Мұражайдан алған әсеріміз.


Тірек сөздер: өлкетану мұражайы, заман талабы, безендірілген, мұражай қызметкері, тарихи жәдігерлер, көне тұрмыстық заттар, ерекшелігі, қызықты ақпараттар, көңілді саяхат.























Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Шығарма тақырыбына сай сыныппен бірлесе немесе өздігінен жоспар құрады

1

шығарма тақырыбына сай жоспар құрған;

1

Шығарма мәтінін жоспар бойынша жүйелі баяндайды, сөздерді дұрыс қолданады

1

мәтін мазмұны жоспар бойынша жүйелі жазылған;

1

тақырып толық ашылған;

1

тірек сөздерді орынды қолданған;

1

сөйлемнің құрылымын сақтаған;

1

сөйлеу барысында тілдік нормаларды

сақтаған;

1

Өз ойы мен сезімін көркем- бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізеді

2

өз ойы мен сөзімін көркем- бейнелі сөздерді қолдана отырып жүйелі, еркін жеткізген;

1

сөздік қоры бай;

1

Орфографиялық нормаларды сақтайды

3

сөздік қолданыста түзету жоқ немесе 1 -2 түзету жасаған;

1

емлелік қате жоқ немесе 1 -2 емле қате немесе 1-2 түзету бар;

1

барлығы



10

























«Мәдени мұра» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат


Білім алушының аты-жөні ___________________________________________



Бағалау критерийі


Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Шығарма тақырыбына сай сыныппен бірлесе немесе өздігінен жоспар құрады



1

ШShape1 Shape2 Shape3 ығарма тақырыбына сай өздігінен жоспар құруда қиналады

Шығарма тақырыбына сай өздігінен жоспар құруда сыныптастарынанкөмек қажет етеді

Шығарма тақырыбына сай өздігінен жоспар құра алады

Шығарма мәтінін жоспар бойынша жүйелі баяндайды, сөздерді дұрыс қолданады

2

Мәтін мазмұнын жоспар бойынша жазуда,

тақырыпты ашуда, мәтінін құрауда тірек сөзді қолдануда,

сөйлемнің құрылымын сақтауда,

сөйлеу барысында тілдік нормаларды дұрыс

сShape4 ақтауда қиналады

Мәтін мазмұнын жоспар бойынша жазуда,

тақырыпты ашуда, шығарма мәтінін құрау барысында тірек сөздерді қолдануда,

сөйлемнің құрылымын сақтауда,

сөйлеу барысында тілдік нормаларды дұрыс

сShape5 ақтауда көмек қажет етеді

мәтін мазмұнын жоспар бойынша жүйелі жазады,

тақырыпты толық аша біледі, тірек сөздерді орынды қолданады,

сөйлемнің құрылымын сақтайды,

сөйлеу барысында тілдік нормаларды дұрыс

сShape6 ақтайды

Өз ойы мен сезімін көркем- бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізеді

2

СShape7 өздік қоры аз, өз ойы мен сөзімін көркем- бейнелі сөздерді қолдана отырып жүйелі жеткізуде қиналады.

СShape8 өздік қоры орташа, өз ойы мен сөзімін көркем- бейнелі сөздерді қолдана отырып жүйелі жеткізуде көмек қажет етеді

СShape9 өздік қоры бай, өз ойы мен сөзімін көркем- бейнелі сөздерді қолдана отырып жүйелі, еркін жеткізеді

Орфографиялық нормаларды сақтайды


СShape10 өздік қолданыста түзету көп жасайды, емлелік қате көп кездеседі.


СShape11 өздік қолданыста бірнеше түзету жасайды/аздап емлелік қателер кездеседі.


Сөздік қолданыста түзету жоқ/1 -2 түзету жасайды, емлелік қате жоқ/1 -2 емле қShape12 ате/1-2 түзету жасайды.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.03.2024
736
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі