Материалдар / БЖБ Қазақ тілі “Көлік және жол белгілері”

БЖБ Қазақ тілі “Көлік және жол белгілері”

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып қазақ тілінен “Көлік және жол белгілері” бөлімі бойынша БЖБ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Ақпан 2024
506
9 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу мақсаты

5.1.4.1 - тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.

5.4.4.3 -сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін тану, сын есімді зат есім орнына қолдана білу

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Мәтін мазмұны негізінде қойылған сұрақтарға жауап береді

  • Өзекті мәселелер бойынша өз ойын дәлелдермен жеткізеді

  • Сын есімдердің, шырай түрлерінің көркемдік ерекшелігін таниды, сын есімді зат есім орнына қолдана біледі;

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жоғары деңгей дағдылары

1-тапсырма

Мәтінді мұқият тыңдап, төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз. Өзекті мәселе бойынша өз ойыңызды айтып талқылаңыз немесе дәлелдеңіз.

Бүгінде ауылда да, қалада да үлкен көшелер және онда жүйткіген автокөліктер көбеюде. Көше кеңейген сайын ерсілі-қарсылы жаяу жүргіншілер мен жүргізушілердің де көбейетіні даусыз. Соңғы жылдары еліміздің қай жерінде болмасын автокөліктердің барлық түрлері еселеп артып келеді. Мұның өзі машина жүргізушілер мен жаяулардың, әсіресе мектеп оқушыларының жол ережесін неғұрлым жете біліп, қатаң сақтауын қажет етеді. Көшенің тәртібін үйде ата-ана ескертсе, көше қиылысында күзет қызметкерлері мен бағдаршам қадағалайды. Ал сендер көше ережесін жақсы біліп, оны орындауға, сақтауға тиіссіңдер.

Тарихқа көз жүгіртетін болсақ, жүріп-тұруды реттеу қажеттілігі сонау бір машинаның аз кезінде туған көрінеді. Алғаш рет 1868 жылы Лондон қаласында теміржол бағдаршамы орнатылды. Ол қолмен алмастырылатын және алмастыру үшін арнаулы адам тұратын еді. Әрі ол көп уақыт алатын болды. Кейінірек 1870 жылы Америкада электр бағдаршамдары пайда болды. Ал Ресейде үш түрдегі бағдаршамдар 1920 жылдары іске қосыла бастады. Бертін келе оны автомат жүйесі арқылы басқару ойластырылды. Ал бүгінгі таңда бағдаршамды электрондық есептеу машинасы арқылы басқару жүзеге асырылған. Қазақстанда бағдаршамдар барлық ірі қалаларда орнатылған.

Ертеде көліктің қазіргідей түрі болмаған заманда адамдар ат жеккен күймемен жердің тегіс жерімен баяу жүретін. Келе-келе жолдың қажеттілігі туды. Автокөлік жүргізушілеріне жолда дұрыс жүру қатаң ескертілді.

  1. Көшенің тәртібін кімдер қадағалайды?(1 ұпай)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Алғашқы бағдаршам қашан және қай жерде пайда болған?(1 ұпай)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Электрлі бағдаршам қайда пайда болған?(1 ұпай)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Ал бүгінгі таңда бағдаршам қалай жүзеге асырылған?(1 ұпай)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




Аты-жөні: _______________________________________________________________


5-сынып. 3-тоқсан «Көлік және жол белгілері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау.




ә) Бүгінгі күні Қазақстанның асфальт жолдарындағы қазіргі заманымызға лайықты дүниеге келген сан түрлі маркалы автомобильдер өте көп. Осы автомбильдердің адам өміріне келтіретін зияны мен пайдасы жайлы ойыңызды айтыңыз./3-4 сөйлем/ (2 ұпай)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



  1. тапсыма. Мәтіннен сын есімдерді тауып, мағынасына қарай сапалық, қатыстық екенін ажыраттыңыз, шырай түріне түрлендіріңіз. (4 ұпай)


Сапалық

Қатыстық

Күшейтпелі шырай

Асырмалы шырай

1

2

3

4

1

2

1

2

1

2



Shape1

2


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ