Материалдар / БЖБ талдау 2 тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

БЖБ талдау 2 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ талдау 2 тоқсан. Бұл жерде 8-11 сыныптардың бөлім бойынша жиынтық талдауы жазылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2024
60
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Абдолла Қарсақбаев атындағы жалпы орта мектебі» КММ

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІІ тоқсан алгебра және анализ бастамалары пәні бойынша


      Сынып: 11 «А». Оқушылар саны: 21 Педагог: Исмайлова А.Е.

Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау


Пән

Орындаған

Макс балл


БЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

Алгебра және анализ бастамалары

21

17

0

16

5

57

100





Меңгерілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

11.2.1.1 n-ші дәрежелі түбір және n-ші дәрежелі арифметикалық түбір анықтамасын білу

11.2.1.2 n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін білу 11.2.1.3 Рационал көрсеткішті дәреже анықтамасын және қасиеттерін білу

11.2.1.4 Алгебралық өрнектерді түрлендіру үшін рационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану 11.2.1.5 Иррационал өрнектерді түрлендіру үшін n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін қолдану

11.3.1.10 Нақты көрсеткішті дәрежелік функция анықтамасын білу, дәреже көрсеткішіне тәуелді дәрежелік функция графигін салу

11.3.1.11 Дәрежелік функция қасиеттерін білу 11.3.1.12 нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысын табу ережелерін білу және қолдану 11.3.1.13 нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын табу ережесін білу және қолдану

11.4.1.11 – дәрежелік функция қасиеттерін білу;

11.4.1.12 - нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысын табу ережелерін білу және қолдану

11.4.1.13 - нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын табу ережелерін білу және қолдану;


     

1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Жоғары (5): Мейрамхан Ақерке, Торебаева Айнур, Кәдірбай Аяла, Ғымың Айнұр, Ғалымжан Айым 85-100% , орта (16): 40-84% (16) Баякешова Элнура, Көбейсін Дина, Құралов Ерасыл, Сатимов Нурлан, Тойгулов Тамирлан, Қазбек Жансерік, Ахметов Қуаныш, Сарыбаев Мейрамбек, Серғазы Мадияр, Адамбекова Лаззат, Әділхан Дияс, Жолдасбай Анеля, Жолдасбай Жанеля, Галеева Ширина, Байдуллаева Венера, Аватова Томирис төмен (0): 0-39%-

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

11.4.1.11 – дәрежелік функция қасиеттерін білу;

11.4.1.12 - нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысын табу ережелерін білу және қолдану

11.4.1.13 - нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын табу ережелерін білу және қолдану мақсаттарында қателіктер жіберген

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

дәрежелік функция қасиеттерін білу;

нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысын табу ережелерін білу және қолдану

және нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын табу ережелерін білу және қолдану мақсаттарындағы қасиеттерін жаттамаған, формуланы дұрыс жазбаған.

4. Жоспарланған түзету жұмысы:

дәрежелік функция қасиеттерін білу;

нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысын табу ережелерін білу және қолдану

және нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын табу ережелерін білу және қолдану мақсаттарына мысалдар шешу, есептер қайта қарастыру


      Дата 06.12.2023 ж

Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда) Исмайлова Акмарал Есиркегеновна











































«Абдолла Қарсақбаев атындағы жалпы орта мектебі» КММ

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІІ тоқсан алгебра және анализ бастамалары пәні бойынша


      Сынып: 11 «А». Оқушылар саны: 21 Педагог: Исмайлова А.Е.

Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау


Пән

Орындаған

Макс балл


БЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

Алгебра және анализ бастамалары

21

16

0

16

5

81

100





Меңгерілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 2

11.2.2.1 – иррационал теңдеудің анықтамасын білу, оның ММЖ-сін анықтай алу;

11.2.2.2 – теңдеудің екі жағын бірдей n-ші дәрежеге шығару әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше алу

11.2.2.3 – айнымалыны алмастыру әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше алу;

11.2.2.4 - иррационал теңдеулер жүйелерін шеше алу;

11.2.2.5 – иррационал теңсіздіктерді шеше алу;

11.2.2.4 - иррационал теңдеулер жүйелерін шеше алу;

11.2.2.5 – иррационал теңсіздіктерді шеше алу;


     

1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Жоғары (5): Мейрамхан Ақерке, Байдуллаева Венера, Кәдірбай Аяла, Ғымың Айнұр, Ғалымжан Айым 85-100% , орта (18): 40-84% (16) Баякешова Элнура, Көбейсін Дина, Құралов Ерасыл, Сатимов Нурлан, Тойгулов Тамирлан, Қазбек Жансерік, Ахметов Қуаныш, Сарыбаев Мейрамбек, Серғазы Мадияр, Торебаева Айнур, Адамбекова Лаззат, Әділхан Дияс, Жолдасбай Анеля, Жолдасбай Жанеля, Галеева Ширина, Аватова Томирис төмен (0): 0-39%-

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

11.2.2.4 - иррационал теңдеулер жүйелерін шеше алу;

11.2.2.5 – иррационал теңсіздіктерді шеше алу мақсаттарында қателіктер жіберген

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

иррационал теңдеулерді шеше алу және айнымалыны алмастыру әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше алу және иррационал теңдеулер жүйелерін шеше алу , иррационал теңсіздіктерді шеше алу мақсаттарында қасиеттерін жаттамаған, формулаларды дұрыс жазбаған.

4. Жоспарланған түзету жұмысы:

иррационал теңдеулерді шеше алу және айнымалыны алмастыру әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше алу және иррационал теңдеулер жүйелерін шеше алу , иррационал теңсіздіктерді шеше алу мақсаттарына мысалдар шешу, есептер қайта қарастыру


      Дата 22.12.2023 ж

Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда) Исмайлова Акмарал Есиркегеновна

























































«Абдолла Қарсақбаев атындағы жалпы орта мектебі» КММ

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІІ тоқсан геометрия пәні бойынша

Сынып: 11 «А». Оқушылар саны: 21 Педагог: Исмайлова А.Е.

Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған

Макс балл


ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

геометрия

21

10

0

18

3

76

100





Меңгерілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

11.3.2-пирамиданың (қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану;

11.1.11-көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алу;

11.2.1- көпжақтың жазықтықпен қималарын сала білу




11.2.1- көпжақтың жазықтықпен қималарын сала білу


     

1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Жоғары (3): Кәдірбай Аяла, Ғалымжан Айым, Торебаева Айнур 85-100% (3) орта (С): 40-84% (20) Ахметов Қуаныш, Әділхан Дияс, Байдуллаева Венера, Баякешова Элнура, Галеева Ширина, Ғымың Айнұр, Жолдасбай Жанеля, Жолдасбай Анеля, Көбейсін Дина, Қазбек Жансерік, Құралов Ерасыл, Серғазы Мадияр, Тойгулов Тамирлан, Адамбекова Лаззат, Мейрамхан Ақерке, Сарыбаев Мейрамбек, Сатимов Нурлан, Аватова Томирис төмен (0): 0-39%-

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

11.2.1-көпжақтың жазықтықпен қималарын сала білу мақсаттарында қателіктер жіберген.

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

көпжақтың жазықтықпен қималарын сала білу мақсаттарында алгоритмдері дұрыс емес,жаттамаған, дұрыс орындамаған.

4. Жоспарланған түзету жұмысы көпжақтың жазықтықпен қималарын сала білу мақсаттарында қосымша есептер шығару.

      Дата 12.12.2023 ж

Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда) Исмайлова Акмарал Есиркегеновна



«Абдолла Қарсақбаев атындағы жалпы орта мектебі» КММ

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

ІІ тоқсан алгебра және анализ бастамалары пәні бойынша

Сынып: 11 «Б». Оқушылар саны: 21 Педагог: Исмайлова А.Е.

Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған

Макс балл


БЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

525тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!