Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
БЖБ талдау 2 тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Абдолла Қарсақбаев атындағы жалпы орта мектебі» КММ
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
ІІ тоқсан алгебра және анализ бастамалары пәні бойынша
Сынып: 11 «А». Оқушылар саны: 21 Педагог: Исмайлова А.Е.
Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
БЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
Алгебра және анализ бастамалары |
21 |
17 |
0 |
16 |
5 |
57 |
100 |
|
Меңгерілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
11.2.1.1 n-ші дәрежелі түбір және n-ші дәрежелі арифметикалық түбір анықтамасын білу 11.2.1.2 n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін білу 11.2.1.3 Рационал көрсеткішті дәреже анықтамасын және қасиеттерін білу 11.2.1.4 Алгебралық өрнектерді түрлендіру үшін рационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану 11.2.1.5 Иррационал өрнектерді түрлендіру үшін n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін қолдану 11.3.1.10 Нақты көрсеткішті дәрежелік функция анықтамасын білу, дәреже көрсеткішіне тәуелді дәрежелік функция графигін салу 11.3.1.11 Дәрежелік функция қасиеттерін білу 11.3.1.12 нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысын табу ережелерін білу және қолдану 11.3.1.13 нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын табу ережесін білу және қолдану |
11.4.1.11 – дәрежелік функция қасиеттерін білу; 11.4.1.12 - нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысын табу ережелерін білу және қолдану 11.4.1.13 - нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын табу ережелерін білу және қолдану; |
1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (5): Мейрамхан Ақерке, Торебаева Айнур, Кәдірбай Аяла, Ғымың Айнұр, Ғалымжан Айым 85-100% , орта (16): 40-84% (16) Баякешова Элнура, Көбейсін Дина, Құралов Ерасыл, Сатимов Нурлан, Тойгулов Тамирлан, Қазбек Жансерік, Ахметов Қуаныш, Сарыбаев Мейрамбек, Серғазы Мадияр, Адамбекова Лаззат, Әділхан Дияс, Жолдасбай Анеля, Жолдасбай Жанеля, Галеева Ширина, Байдуллаева Венера, Аватова Томирис төмен (0): 0-39%-
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
11.4.1.11 – дәрежелік функция қасиеттерін білу;
11.4.1.12 - нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысын табу ережелерін білу және қолдану
11.4.1.13 - нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын табу ережелерін білу және қолдану мақсаттарында қателіктер жіберген
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
дәрежелік функция қасиеттерін білу;
нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысын табу ережелерін білу және қолдану
және нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын табу ережелерін білу және қолдану мақсаттарындағы қасиеттерін жаттамаған, формуланы дұрыс жазбаған.
4. Жоспарланған түзету жұмысы:
дәрежелік функция қасиеттерін білу;
нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысын табу ережелерін білу және қолдану
және нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын табу ережелерін білу және қолдану мақсаттарына мысалдар шешу, есептер қайта қарастыру
Дата 06.12.2023 ж
Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда) Исмайлова Акмарал Есиркегеновна
«Абдолла Қарсақбаев атындағы жалпы орта мектебі» КММ
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
ІІ тоқсан алгебра және анализ бастамалары пәні бойынша
Сынып: 11 «А». Оқушылар саны: 21 Педагог: Исмайлова А.Е.
Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
БЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
Алгебра және анализ бастамалары |
21 |
16 |
0 |
16 |
5 |
81 |
100 |
|
Меңгерілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 2 |
11.2.2.1 – иррационал теңдеудің анықтамасын білу, оның ММЖ-сін анықтай алу; 11.2.2.2 – теңдеудің екі жағын бірдей n-ші дәрежеге шығару әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше алу 11.2.2.3 – айнымалыны алмастыру әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше алу; 11.2.2.4 - иррационал теңдеулер жүйелерін шеше алу; 11.2.2.5 – иррационал теңсіздіктерді шеше алу; |
11.2.2.4 - иррационал теңдеулер жүйелерін шеше алу; 11.2.2.5 – иррационал теңсіздіктерді шеше алу; |
1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (5): Мейрамхан Ақерке, Байдуллаева Венера, Кәдірбай Аяла, Ғымың Айнұр, Ғалымжан Айым 85-100% , орта (18): 40-84% (16) Баякешова Элнура, Көбейсін Дина, Құралов Ерасыл, Сатимов Нурлан, Тойгулов Тамирлан, Қазбек Жансерік, Ахметов Қуаныш, Сарыбаев Мейрамбек, Серғазы Мадияр, Торебаева Айнур, Адамбекова Лаззат, Әділхан Дияс, Жолдасбай Анеля, Жолдасбай Жанеля, Галеева Ширина, Аватова Томирис төмен (0): 0-39%-
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
11.2.2.4 - иррационал теңдеулер жүйелерін шеше алу;
11.2.2.5 – иррационал теңсіздіктерді шеше алу мақсаттарында қателіктер жіберген
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
иррационал теңдеулерді шеше алу және айнымалыны алмастыру әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше алу және иррационал теңдеулер жүйелерін шеше алу , иррационал теңсіздіктерді шеше алу мақсаттарында қасиеттерін жаттамаған, формулаларды дұрыс жазбаған.
4. Жоспарланған түзету жұмысы:
иррационал теңдеулерді шеше алу және айнымалыны алмастыру әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше алу және иррационал теңдеулер жүйелерін шеше алу , иррационал теңсіздіктерді шеше алу мақсаттарына мысалдар шешу, есептер қайта қарастыру
Дата 22.12.2023 ж
Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда) Исмайлова Акмарал Есиркегеновна
«Абдолла Қарсақбаев атындағы жалпы орта мектебі» КММ
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
ІІ тоқсан геометрия пәні бойынша
Сынып: 11 «А». Оқушылар саны: 21 Педагог: Исмайлова А.Е.
Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
геометрия |
21 |
10 |
0 |
18 |
3 |
76 |
100 |
|
Меңгерілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
11.3.2-пирамиданың (қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану; 11.1.11-көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алу; 11.2.1- көпжақтың жазықтықпен қималарын сала білу
|
11.2.1- көпжақтың жазықтықпен қималарын сала білу |
1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (3): Кәдірбай Аяла, Ғалымжан Айым, Торебаева Айнур 85-100% (3) орта (С): 40-84% (20) Ахметов Қуаныш, Әділхан Дияс, Байдуллаева Венера, Баякешова Элнура, Галеева Ширина, Ғымың Айнұр, Жолдасбай Жанеля, Жолдасбай Анеля, Көбейсін Дина, Қазбек Жансерік, Құралов Ерасыл, Серғазы Мадияр, Тойгулов Тамирлан, Адамбекова Лаззат, Мейрамхан Ақерке, Сарыбаев Мейрамбек, Сатимов Нурлан, Аватова Томирис төмен (0): 0-39%-
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
11.2.1-көпжақтың жазықтықпен қималарын сала білу мақсаттарында қателіктер жіберген.
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
көпжақтың жазықтықпен қималарын сала білу мақсаттарында алгоритмдері дұрыс емес,жаттамаған, дұрыс орындамаған.
4. Жоспарланған түзету жұмысы көпжақтың жазықтықпен қималарын сала білу мақсаттарында қосымша есептер шығару.
Дата 12.12.2023 ж
Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда) Исмайлова Акмарал Есиркегеновна
«Абдолла Қарсақбаев атындағы жалпы орта мектебі» КММ
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
ІІ тоқсан алгебра және анализ бастамалары пәні бойынша
Сынып: 11 «Б». Оқушылар саны: 21 Педагог: Исмайлова А.Е.
Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
БЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
700 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |