|
«Ақжар ОМ» КММ |
|||||||
|
Қазақстан тарихы пәнінен 1 тоқсандағы БЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
|||||||
|
Сынып: 5 А ҚАЗ |
|||||||
|
Оқушылар саны: 11 |
|||||||
|
Мұғалім: Машанова Алмагуль Сериковна |
|||||||
|
Мақсаты: |
|||||||
|
|
|||||||
|
БЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
11 |
10 |
0 |
9 |
2 |
73% |
100% |
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
5.4.1.1 Ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау 5.2.2.2 Археологиялық деректерге сүйене отырып, Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтау |
5.2.2.1 Археологиялық ескерткіштерді сипаттау |
|||||
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
|
Думанұлы Дінмүхамбет, ИБРАИМ АМИРА, ҚАЙРАТ ДИЛЬНАЗ, Қалдыбек Айназ, СЕИТҚАН АЙЫМ, ТУРАРБЕК АҚНИЕТ, Қали Айару, ЕРІКҰЛЫ ЕРНАР, ТОҚТАСЫН АРЛАН |
ҚҰДАЙБЕРГЕН СЕЙЛЖАН, ТАСБОЛАТ АЙСЕЗІМ |
||||
|
|
|||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
|||||||
|
Қазақстандағы археологиялық ескерткіштер мен археологтардың еңбектерін анықтауда |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Қазақстандағы археологиялық ескерткіштер мен археологтардың еңбектерінің атауын, ондағы нақты деректермен дәлелдемеуде |
|||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
Деректермен жұмыс жүргізу, осы тақырыпта тапсырмалар құрастырып орындату |
|||||||
|
Күні: 11.10.2024 |
|||||||
|
Мұғалім: Машанова Алмагуль Сериковна |
|||||||
|
«Ақжар ОМ» КММ |
|||||||
|
Қазақстан тарихы пәнінен 1 тоқсандағы ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
|||||||
|
Сынып: 5 А ҚАЗ |
|||||||
|
Оқушылар саны: 11 |
|||||||
|
Мұғалім: Машанова Алмагуль Сериковна |
|||||||
|
Мақсаты: |
|||||||
|
|
|||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
ТЖБ |
11 |
20 |
0 |
8 |
3 |
73% |
100% |
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
ТЖБ |
5.2.3.1 қазақстандық
ғалымдардың |
5.2.2.2 Археологиялық деректерге сүйене отырып,Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтау |
|||||
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
ТЖБ |
|
Думанұлы Дінмүхамбет, ИБРАИМ АМИРА, ҚАЙРАТ ДИЛЬНАЗ, СЕИТҚАН АЙЫМ, ТУРАРБЕК АҚНИЕТ, Қали Айару, ЕРІКҰЛЫ ЕРНАР, ТОҚТАСЫН АРЛАН |
Қалдыбек Айназ, ҚҰДАЙБЕРГЕН СЕЙЛЖАН, ТАСБОЛАТ АЙСЕЗІМ |
||||
|
|
|||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
|||||||
|
Археологиялық деректерге сүйене отырып,Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтауда |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Тапсырмаларды түсініп оқымауы, қайталап оқылымның аздығы. |
|||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
Кеткен қатемен жұмыс жүргізу, тапсырмалар орындату. Оқылым дағдыларына көңіл бөлу |
|||||||
|
Күні: 18.10.2024 |
|||||||
|
|
|||||||
|
Мұғалім: Машанова Алмагуль Сериковна |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ талдауы
БЖБ талдауы
|
«Ақжар ОМ» КММ |
|||||||
|
Қазақстан тарихы пәнінен 1 тоқсандағы БЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
|||||||
|
Сынып: 5 А ҚАЗ |
|||||||
|
Оқушылар саны: 11 |
|||||||
|
Мұғалім: Машанова Алмагуль Сериковна |
|||||||
|
Мақсаты: |
|||||||
|
|
|||||||
|
БЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
11 |
10 |
0 |
9 |
2 |
73% |
100% |
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
5.4.1.1 Ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау 5.2.2.2 Археологиялық деректерге сүйене отырып, Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтау |
5.2.2.1 Археологиялық ескерткіштерді сипаттау |
|||||
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
|
Думанұлы Дінмүхамбет, ИБРАИМ АМИРА, ҚАЙРАТ ДИЛЬНАЗ, Қалдыбек Айназ, СЕИТҚАН АЙЫМ, ТУРАРБЕК АҚНИЕТ, Қали Айару, ЕРІКҰЛЫ ЕРНАР, ТОҚТАСЫН АРЛАН |
ҚҰДАЙБЕРГЕН СЕЙЛЖАН, ТАСБОЛАТ АЙСЕЗІМ |
||||
|
|
|||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
|||||||
|
Қазақстандағы археологиялық ескерткіштер мен археологтардың еңбектерін анықтауда |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Қазақстандағы археологиялық ескерткіштер мен археологтардың еңбектерінің атауын, ондағы нақты деректермен дәлелдемеуде |
|||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
Деректермен жұмыс жүргізу, осы тақырыпта тапсырмалар құрастырып орындату |
|||||||
|
Күні: 11.10.2024 |
|||||||
|
Мұғалім: Машанова Алмагуль Сериковна |
|||||||
|
«Ақжар ОМ» КММ |
|||||||
|
Қазақстан тарихы пәнінен 1 тоқсандағы ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
|||||||
|
Сынып: 5 А ҚАЗ |
|||||||
|
Оқушылар саны: 11 |
|||||||
|
Мұғалім: Машанова Алмагуль Сериковна |
|||||||
|
Мақсаты: |
|||||||
|
|
|||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
ТЖБ |
11 |
20 |
0 |
8 |
3 |
73% |
100% |
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
ТЖБ |
5.2.3.1 қазақстандық
ғалымдардың |
5.2.2.2 Археологиялық деректерге сүйене отырып,Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтау |
|||||
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
ТЖБ |
|
Думанұлы Дінмүхамбет, ИБРАИМ АМИРА, ҚАЙРАТ ДИЛЬНАЗ, СЕИТҚАН АЙЫМ, ТУРАРБЕК АҚНИЕТ, Қали Айару, ЕРІКҰЛЫ ЕРНАР, ТОҚТАСЫН АРЛАН |
Қалдыбек Айназ, ҚҰДАЙБЕРГЕН СЕЙЛЖАН, ТАСБОЛАТ АЙСЕЗІМ |
||||
|
|
|||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
|||||||
|
Археологиялық деректерге сүйене отырып,Андронов және Беғазы-Дәндібай мәдениеттерінің белгілерін анықтауда |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Тапсырмаларды түсініп оқымауы, қайталап оқылымның аздығы. |
|||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
Кеткен қатемен жұмыс жүргізу, тапсырмалар орындату. Оқылым дағдыларына көңіл бөлу |
|||||||
|
Күні: 18.10.2024 |
|||||||
|
|
|||||||
|
Мұғалім: Машанова Алмагуль Сериковна |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













