Жаратылыстану
пәнінен «Табиғат физикасы» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
(«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ
тақырыбы аясында)
Оқу
мақсаты:
2.5.1.1 Түрлі денелердің
әртүрлі жылдамдықпен қозғалуына мысал
келтіру
2.5.1.2 Жылдамдықты
түсіндіруде сапалық сипаттамаларын қолдану (жылдам,
баяу)
2.5.1.3 Қозғалыс тудыратын
күштерді зерттеу
Бағалау
критерийі:
-
Жылдамдығы әр түрлі денелерге
мысал келтіреді
-
Әр түрлі денелердің
жылдамдықтарын салыстырады.
-
Сапалық сипаттамалары арқылы
қорытынды жасайды.
-
Қозғалыс тудыратын күштерді
анықтайды
1
.1Суретке қара. Қай көлік жылдам
қозғалады? Нөмірле.

1.2.Неліктен? Себебін жаз.
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
1,3.Мысал келтір.
Жануарлардың суретін сал немесе атауын жаз.
-
-
Жылдамдығы жоғары
|
Жылдамдығы төмен
|
|
|
2.Суреттегі жануарлардың 1 сағатта жүріп өтетін
жолын диаграммаға түсір.
Жолақшаны түрлі-түсті қарындаштармен
боя.

|

|

|

|
1сағатта - 75 км
|
1сағатта -5 км
|
1 сағатта - 120
км
|
1сағатта-50 км
|
|
|
|
|

3.Суретке мұқият қара. Қораптарды орнынан
қозғалту үшін балалар қандай әрекеттер
жасады?

1-бала: қорапты
____________________________
2-бала: қорапты
____________________________
Балл қою
кестесі
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
|
Дескриптор
|
Балл
|
Жылдамдығы әр түрлі денелерге
мысал келтіреді
|
1
|
жылдамдығы бойынша көліктердің
ретін анықтайды;
|
1
|
жылдамдық ұғымына түсінік
береді;
|
1
|
әр түрлі жылдамдықпен
қозғалатын жануарларға мысал келтіреді.
|
2
|
Әр түрлі денелердің
жылдамдықтарын салыстырады.
Сапалық сипаттамалары арқылы
қорытынды жасайды.
|
2
|
берілген көрсеткіштер бойынша
диаграмма құрастырады;
|
4
|
Қозғалыс тудыратын күштерді
анықтайды
|
3
|
денені қозғалысқа түсіретін
күштерді атайды.
|
2
|