|
|
|||||||
|
Химия пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
|||||||
|
Сынып: 10 А ҚАЗ Оқушылар саны: 1 |
|||||||
|
Мұғалім: |
|||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
1 |
13 |
0 |
1 |
0 |
100% |
100% |
|
БЖБ 2 |
1 |
13 |
0 |
1 |
0 |
100% |
100% |
|
ТЖБ |
1 |
30 |
0 |
1 |
0 |
100% |
100% |
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
10.4.2.14 алкендердің қанықпағандығын тәжірибе жүзінде дәлелдеу; 10.4.2.15 цис- және транс- изомерлер формулаларының моделін құра білу және оны стереоизомерияның бір түрі ретінде түсіну; 10.4.2.26 алкиндердің құрылымдық формулаларын құрастыру, алкиндердің химиялық қасиеттері мен алыну жолдарын зерделеу |
10.4.2.19 қосылу реакциялары теңдеулерін құру: галогендеу, гидратациялау, гидрогалогендеу; 10.4.2.24 алкадиендердің қасиеттерін олардың құрылысы негізінде түсіндіру 10.4.2.27 мұнайды фракциялау процесін және фракциялардың қолдану аясын түсіндіру; |
|||||
|
БЖБ 2 |
10.4.2.30 спирттерді функционалдық топтардың орналасуы және гидроксил тобының саны бойынша жіктеу 10.4.2.32 біратомды және көпатомды спиртттерге сапалық реакция жүргізу 10.4.2.41 фенолдың құрамы мен қасиеттерін білу, пластмасса өндіруде фенолдың қолданылуы |
10.4.2.31 молекуладағы атомдардың өзара әсері негізінде спирттердің химиялық қасиеттерін түсіндіру 10.4.2.33 этанолды этиленді гидратациялау және глюкозаны ашыту арқылы алу реакциясының теңдеулерін құрастыру |
|||||
|
ТЖБ |
10.4.2.19 қосылу реакциялары теңдеулерін құру: галогендеу, гидратациялау, гидрогалогендеу; 10.4.2.26 алкиндердің құрылымдық формулаларын құрастыру, алкиндердің химиялық қасиеттері мен алыну жолдарын зерделеу 10.4.2.33 этанолды этиленді гидратациялау және глюкозаны ашыту арқылы алу реакциясының теңдеулерін құрастыру 10.4.2.41 фенолдың құрамы мен қасиеттерін білу, пластмасса өндіруде фенолдың қолданылуы |
10.4.2.27 мұнайды фракциялау процесін және фракциялардың қолдану аясын түсіндіру; 10.4.2.31 молекуладағы атомдардың өзара әсері негізінде спирттердің химиялық қасиеттерін түсіндіру 10.4.2.24 алкадиендердің қасиеттерін олардың құрылысы негізінде түсіндіру |
|||||
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
|
|
|
||||
|
БЖБ 2 |
|
|
|
||||
|
ТЖБ |
|
|
|
||||
|
|
|||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
|||||||
|
Мұнайды фракциялау процесін және фракциялардың қолдану аясын түсіндіру; молекуладағы атомдардың өзара әсері негізінде спирттердің химиялық қасиеттерін түсіндіру; алкадиендердің қасиеттерін олардың құрылысы негізінде түсіндіру |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Оқушылар мұнайды фракциялау процесін және фракциялардың қолдану аясын түсіндіру; молекуладағы атомдардың өзара әсері негізінде спирттердің химиялық қасиеттерін түсіндіру; алкадиендердің қасиеттерін олардың құрылысы негізінде түсіндіру кезінде қателік жіберіп, өз ойларын еркін жеткізе алмауы. |
|||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізу және қосымша тапсырмалар беру, көмек беру. |
|||||||
|
Күні: 23.05.2025 |
|||||||
|
|
||||||||
|
Химия пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
||||||||
|
Сынып: 7 А ҚАЗ Оқушылар саны: |
||||||||
|
Мұғалім: |
||||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
||||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
||||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||
|
БЖБ 1 |
2 |
13 |
0 |
0 |
2 |
100% |
100% |
|
|
БЖБ 2 |
2 |
17 |
0 |
0 |
2 |
100% |
100% |
|
|
БЖБ 3 |
2 |
13 |
0 |
2 |
0 |
100% |
100% |
|
|
БЖБ 4 |
2 |
13 |
0 |
2 |
0 |
100% |
100% |
|
|
|
||||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||
|
БЖБ 1 |
7.2.1.1 И.Дёберейнер, Дж.Ньюлендс, Д.И. Менделеевтің еңбектерінің мысалында элементтердің жіктелуін білу және салыстыру; 7.2.1.2 Периодтық кестенің құрылымын білу және сипаттау: топтар мен периодтар; 7.1.2.11 Элементтердің атауларын, валенттілікті және олардың қосылыстардағы атомдық қатынастарын қолдана отырып, биэлементті химиялық қосылыстардың формулаларын дұрыс құра білу; |
7.1.2.9 Табиғи изотоптары бар химиялық элементтердің атомдық массалары бөлшек сан болатындығын түсіну; 7.1.2.12 Химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық/ формулалық массасын есептеу. |
||||||
|
БЖБ 2 |
7.2.1.1 И.Дёберейнер, Дж.Ньюлендс, Д.И. Менделеевтің еңбектерінің мысалында элементтердің жіктелуін білу және салыстыру; 7.2.1.2 Периодтық кестенің құрылымын білу және сипаттау: топтар мен периодтар; 7.1.2.11 Элементтердің атауларын, валенттілікті және олардың қосылыстардағы атомдық қатынастарын қолдана отырып, биэлементті химиялық қосылыстардың формулаларын дұрыс құра білу; 7.1.2.9 Табиғи изотоптары бар химиялық элементтердің атомдық массалары бөлшек сан болатындығын түсіну; |
7.1.2.12 Химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық/ формулалық массасын есептеу. |
||||||
|
БЖБ 3 |
7.5.1.1. Тағам өнімдерін химиялық заттардың жиынтығы деп түсіну; 7.5.1.2 Тағамдық өнімдердің бір қатарын: қант, крахмал, (көмірсулар), нәруыз, майларды білу және анықтай алу; 7.5.1.3 Адам ағзасына кіретін элементтерді (O, C, H, N, Ca, P, K) білу; |
7.5.1.4 Тыныс алу үдерісін түсіндіру. |
||||||
|
БЖБ 4 |
7.4.2.2 Кейбір минералдар мен пайдалы табиғи қосылыстардың кендерге жататынын білу; 7.4.2.4 Қазақстан қандай минералды және табиғи ресурстармен бай екендігін және олардың кен орындарын білу; |
7.4.2.3 Металды алу үшін кенді өндеу үдерісін сипаттау; 7.4.2.5 Табиғи ресурстарды өндірудің қоршаған ортаға әсерін зерделеу. |
||||||
|
|
||||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
||||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
|||||
|
БЖБ 1 |
|
|
|
|||||
|
БЖБ 2 |
|
|
|
|||||
|
БЖБ 3 |
|
|
|
|||||
|
БЖБ 4 |
|
|
|
|||||
|
|
||||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
||||||||
|
Химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық/ формулалық массасын есептеу. тыныс алу үдерісін түсіндіру. Металды алу үшін кенді өндеу үдерісін сипаттау; |
||||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
||||||||
|
Оқушылар химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық/ формулалық массасын есептеу, тыныс алу үдерісін түсіндіру. металды алу үшін кенді өндеу үдерісін сипаттау кезінде қателік жіберіп, өз ойларын еркін жеткізе алмауы. |
||||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
||||||||
|
Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізу және қосымша тапсырмалар беру, көмек беру. |
||||||||
|
Күні: 23.05.2025 |
||||||||
|
|
|||||||
|
Физика пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
|||||||
|
Сынып: 7 А ҚАЗ Оқушылар саны: 2 |
|||||||
|
Мұғалім: |
|||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
2 |
11 |
0 |
1 |
1 |
100% |
100% |
|
БЖБ 2 |
2 |
13 |
0 |
2 |
0 |
100% |
100% |
|
ТЖБ |
2 |
25 |
0 |
1 |
1 |
100% |
100% |
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
7.2.3.2 - механикалық энергияның екі түрін ажырату 7.2.3.3 - кинетикалық энергия формуласын есептер шығаруда қолдану 7.2.3.6 - механикалық энергияның сақталу заңын есептер шығаруда қолдану |
7.2.3.4 - жоғары көтерілген дене үшін потенциалдық энергиясының және серпімді дененің формуласын қолдану |
|||||
|
БЖБ 2 |
7.2.4.1 - «Механиканың алтын ережесін» тұжырымдау және қарапайым механизмдердің қолданылуына мысалдар келтіру |
7.2.4.5 - тәжірибеде иіндіктің тепе-теңдік шарттарын анықтау 7.2.4.6 - көлбеу жазықтықтың пайдалы әсер коэффициентін тәжірибеде анықтау |
|||||
|
ТЖБ |
Энергияның түрлері Механиканың алтын ережесі |
Күш моменті ПӘК |
|||||
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
|
|
|
||||
|
БЖБ 2 |
|
|
|
||||
|
ТЖБ |
|
|
|
||||
|
|
|||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
|||||||
|
Есептеп шығаруға және формулаларды түрлендіруге арналған тапсырмалар қиындық туғызды. |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Есептерді көп шығару керек және формулаларды жаттау керек. |
|||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
Қосымша сабақ өткізу, есеп шығаруға көп көңіл бөлу. |
|||||||
|
Күні: 23.05.2025 |
|||||||
|
|
|||||||
|
Биология пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
|||||||
|
Сынып: 7 А ҚАЗ Оқушылар саны: 2 |
|||||||
|
Мұғалім: |
|||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
2 |
12 |
0 |
2 |
0 |
100% |
100% |
|
БЖБ 2 |
2 |
11 |
0 |
2 |
0 |
100% |
100% |
|
БЖБ 3 |
2 |
13 |
0 |
1 |
1 |
100% |
100% |
|
ТЖБ |
2 |
25 |
0 |
1 |
1 |
100% |
100% |
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
7.2.4.1 Адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттеу 7.2.4.2 Белгілерді анықтаудағы гендердің рөлін түсіндіру |
7.1.4.3 Хромосомадағы генетикалық ақпарат ДНҚ рөлін түсіндіру |
|||||
|
БЖБ 2 |
7.2.1.1 Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін сипаттау 7.2.1.3 Өздігінен және айқас тозаңданудың артықшылықтарын сипаттау |
7.2.1.4 Гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттау 7.2.3.4 Жануарлардағы тура және түрленіп даму типтерін салыстыру |
|||||
|
БЖБ 3 |
7.4.3.1 Бактериялар формаларының әртүрлілігін сипаттау |
7.4.3.2 Ірімшік және йогурт өндірісін зерттеу |
|||||
|
ТЖБ |
7.1.4.3 Хромосомадағы генетикалық ақпарат ДНҚ рөлін түсіндіру 7.2.1.4 Гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттау 7.2.1.3 Өздігінен және айқас тозаңданудың артықшылықтарын сипаттау |
7.4.3.2 Ірімшік және йогурт өндірісін зерттеу 7.2.3.4 Жануарлардағы тура және түрленіп даму типтерін салыстыру 7.4.3.1 Бактериялар формаларының әртүрлілігін сипаттау |
|||||
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
|
|
|
||||
|
БЖБ 2 |
|
|
|
||||
|
БЖБ 3 |
|
|
|
||||
|
ТЖБ |
|
|
|
||||
|
|
|||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
|||||||
|
Ірімшік және йогурт өндірісін зерттеу; Жануарлардағы тура және түрленіп даму типтерін салыстыр; Бактериялар формаларының әртүрлілігін сипаттау |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Оқушылар ірімшік және йогурт өндірісін зерттеу; жануарлардағы тура және түрленіп даму типтерін салыстыр; бактериялар формаларының әртүрлілігін сипаттау кезінде қателік жіберіп, өз ойларын еркін жеткізе алмауы. |
|||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізу және қосымша тапсырмалар беру, көмек беру. |
|||||||
|
Күні: 23.05.2025 |
|||||||
|
|
|||||||
|
Химия пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
|||||||
|
Сынып: 9 А ҚАЗ Оқушылар саны: 1 Мұғалім: |
|||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
1 |
12 |
0 |
1 |
0 |
100% |
100% |
|
БЖБ 2 |
1 |
12 |
0 |
1 |
0 |
100% |
100% |
|
БЖБ 3 |
1 |
12 |
0 |
1 |
0 |
100% |
100% |
|
ТЖБ |
1 |
30 |
0 |
1 |
0 |
100% |
100% |
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
9.4.3.5 – органикалық қосылыстардың негізгі кластары үшін ИЮПАК номенклатурасын қолдану; 9.4.3.6 – изомерия құбылысын білу және көмірсутектер құрылымдық изомерлерінің формулаларын құрастыру. |
9.2.3.4 – газтектес заттардың молекулалық формуласын салыстырмалы тығыздық пен элементтердің массалық үлестері арқылы анықтау; |
|||||
|
БЖБ 2 |
9.4.3.7 – алкандардың химиялық қасиеттерін сипаттау және оны реакция теңдеулерімен дәлелдеу; 9.4.3.14 – бензолдың алынуы, қасиеттері, қолданылуын сипаттау. |
9.4.3.13 – этин мысалында алкиндердің химиялық қасиеттерін химиялық реакция теңдеулерімен дәлелдеу; |
|||||
|
БЖБ 3 |
9.4.3.19 – спирттердің жіктелуін, метанол мен этанолдың қолданылуын, этанолдың алынуын білу және қасиеттерін түсіндіру; 9.4.3.22 – карбон қышқылдарының құрамын білу және сірке қышқылының химиялық қасиеттері мен қолданылуын сипаттау. |
9.4.3.25 – синтетикалық жуғыш заттардың қоршаған ортаға әсерін түсіндіру; 9.4.3.29 – нәруыздардың биологиялық маңызы мен қызметін түсіндіру. |
|||||
|
ТЖБ |
9.4.3.6 изомерия құбылысын білу және көмірсутектер құрылымдық изомерлерінің формулаларын құрастыру 9.2.3.4 -газтектес заттардың молекулалық формуласын салыстырмалы тығыздық пен элементтердің массалық үлестері арқылы анықтау 9.4.3.7 -алкандардың химиялық қасиеттерін сипаттау және оны реакция теңдеулерімен дәлелдеу 9.4.3.11-полиэтилен мысалында полимерлену реакциясының механизмі мен полимерлердің құрылымының ерекшеліктерін түсіндіру; |
9.4.3.5 -органикалық қосылыстардың негізгі кластары: алкандар, алкендер, алкиндер,арендер, спирттер,альдегидтер, карбон қышқылдары, аминқышқылдары үшін IUPAC номенклатурасын қолдану 9.4.3.10 -этен мысалында алкендердің химиялық қасиеттерін (жану, гидрлеу, гидратация, галогендеу, сапалық реакциялар) оқып үйрену, химиялық реакция теңдеулерімен дәлелдеу; 9.4.3.19 -спирттердің жіктелуін, метанол мен этанолдың қолданылуын,этанолдың алынуын білу және қасиеттерін түсіндіру; |
|||||
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
|
|
|
||||
|
БЖБ 2 |
|
|
|
||||
|
БЖБ 3 |
|
|
|
||||
|
ТЖБ |
|
|
|
||||
|
|
|||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
|||||||
|
Этин мысалында алкиндердің химиялық қасиеттерін химиялық реакция теңдеулерімен дәлелдеу; синтетикалық жуғыш заттардың қоршаған ортаға әсерін түсіндіру; нәруыздардың биологиялық маңызы мен қызметін түсіндіру. |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Оқушылар этин мысалында алкиндердің химиялық қасиеттерін химиялық реакция теңдеулерімен дәлелдеу; синтетикалық жуғыш заттардың қоршаған ортаға әсерін түсіндіру; нәруыздардың биологиялық маңызы мен қызметін түсіндіру.кезінде қателік жіберіп, өз ойларын еркін жеткізе алмауы. |
|||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізу және қосымша тапсырмалар беру, көмек беру. |
|||||||
|
Күні: 23.05.2025 |
|||||||
|
|
|||||||
|
Химия пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
|||||||
|
Сынып: 8 А ҚАЗ Оқушылар саны: 3 Мұғалім: |
|||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
3 |
13 |
0 |
2 |
1 |
100% |
100% |
|
БЖБ 2 |
3 |
13 |
0 |
2 |
1 |
100% |
100% |
|
БЖБ 3 |
3 |
13 |
0 |
2 |
1 |
100% |
100% |
|
ТЖБ |
3 |
25 |
0 |
2 |
1 |
100% |
100% |
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
8.3.4.7 Оксидтердің жіктелуін және қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру; 8.3.4.8 Қышқылдардың жіктелуін, қасиеттерін білу және түсіну, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру; 8.3.4.12 Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары арасындағы генетикалық байланысты зерттеу. |
8.3.4.9 Негіздердің жіктелуі мен қасиеттерін білу және түсіну, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру; |
|||||
|
БЖБ 2 |
8.4.3.3 Көміртектің аллотропиялық түр өзгерістерінің құрылысын және қасиеттерін салыстыру; 8.4.3.5 Көміртектің физикалық және химиялық қасиеттерін зерттеу;
|
8.4.3.1 Көміртек неліктен көптеген қосылыстарында төрт байланыс түзетінін түсіндіру 8.4.3.7 Көмірқышқыл газын ала алу, оны анықтау және қасиеттерін зерттеу.; |
|||||
|
БЖБ 3 |
8.4.2.7 Табиғаттағы судың айналымын түсндіру; 8.4.2.9 Судың кермектігін және оны жою жолдарын түсіндіру. |
8.4.2.6. Судың кең таралуын, ерекше қасиеттерін және адам өміріндегі маңызын түсіндіру; |
|||||
|
ТЖБ |
8.3.4.9 Негіздердің жіктелуі мен қасиеттерін білу және түсіну, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру 8.3.4.12 Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары арасындағы генетикалық байланысты зерттеу 8.4.3.3 Көміртектің аллотропиялық түр өзгерістерінің құрылысын және қасиеттерін салыстыру; |
8.4.3.1 Көміртек неліктен көптеген қосылыстарында төрт байланыс түзетінін түсіндіру; 8.4.2.9 Судың «кермектігін» анықтау және оны жою тәсілдерін түсіндіру; |
|||||
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
|
|
|
||||
|
БЖБ 2 |
|
|
|
||||
|
БЖБ 3 |
|
|
|
||||
|
ТЖБ |
|
|
|
||||
|
|
|||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
|||||||
|
Негіздердің жіктелуі мен қасиеттерін білу және түсіну, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру; Көміртек неліктен көптеген қосылыстарында төрт байланыс түзетінін түсіндіру; Судың «кермектігін» анықтау және оны жою тәсілдерін түсіндіру; |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Оқушылар көміртек неліктен көптеген қосылыстарында төрт байланыс түзетінін түсіндіру; судың «кермектігін» анықтау және оны жою тәсілдерін түсіндіру кезінде қателік жіберіп, өз ойларын еркін жеткізе алмауы. |
|||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізу және қосымша тапсырмалар беру, көмек беру. |
|||||||
|
Күні: 23.05.2025 |
|||||||
|
|
||||||||
|
Химия пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
||||||||
|
Сынып: 11 А ҚАЗ Оқушылар саны: 6 Мұғалім: |
||||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
||||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
||||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||
|
БЖБ 1 |
6 |
12 |
0 |
4 |
2 |
100% |
100% |
|
|
БЖБ 2 |
6 |
19 |
0 |
4 |
2 |
100% |
100% |
|
|
ТЖБ |
6 |
30 |
0 |
4 |
2 |
67% |
100% |
|
|
|
||||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||
|
БЖБ 1 |
11.2.3.1. – металдарды алудың маңызды әдістерін талдау, артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау; 11.2.3.5 – металдарды анықтау; 11.2.3.8 – екіншілік қайта өңдеудің қажеттілігін негіздеу; |
11.2.3.4 – металдарды электролизбен алу әдісін түсіндіру; 11.2.3.9 – металлургия өнеркәсібінің экологиялық проблемаларын түсіндіру. |
||||||
|
БЖБ 2 |
11.4.2.32 – синтетикалық дәрілік препарат үлгісі ретінде аспиринді алу процесін сипаттау; 11.4.2.33 – дәрілік заттарды өндіру проблемаларын тізімдеу; 11.4.1.3 – озон қабатының бұзылу себептерін зерделеу; |
11.4.2.34 – «нанохимия», «нанотехнология» ұғымдарының физикалық мәнін түсіндіру; 11.4.2.36 – нанобөлшектердің қолдану аймағын атау;
|
||||||
|
ТЖБ |
11.2.3.5 гальваностегия, гальванопластика үдерістері ажырату; 11.2.3.6 коррозиядан қорғау және декоративті мақсаттар үшін гальваникалық жабындарды қолдану принциптерін зерделеу; 11.4.2.36 нанобөлшектердің қолдану аймағын атау 11.4.2.41 адамзаттың әр түрлі бағыттағы іс-әрекетін дамыту үшін жаңа материалдардың практикалық маңызын бағалау; |
11.2.3.9 металлургия өнеркәсібінің экологиялық проблемаларын түсіндіру; 11.2.1.28 иіс газымен улану қалай жүретіндігін түсіндіру және алғашқы көмек көрсету әдісін сипаттау 11.4.2.40 жаңа полимерлер және композициялық материалдар өндірудің маңыздылығын түсіндіру;
|
||||||
|
|
||||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
||||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
|||||
|
БЖБ 1 |
|
|
|
|||||
|
БЖБ 2 |
|
|
|
|||||
|
ТЖБ |
|
|
|
|||||
|
|
||||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
||||||||
|
Металлургия өнеркәсібінің экологиялық проблемаларын түсіндіру; иіс газымен улану қалай жүретіндігін түсіндіру және алғашқы көмек көрсету әдісін сипаттау; жаңа полимерлер және композициялық материалдар өндірудің маңыздылығын түсіндіру;
|
||||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
||||||||
|
Оқушылар металлургия өнеркәсібінің экологиялық проблемаларын түсіндіру; иіс газымен улану қалай жүретіндігін түсіндіру және алғашқы көмек көрсету әдісін сипаттау; жаңа полимерлер және композициялық материалдар өндірудің маңыздылығын түсіндіру кезінде қателік жіберіп, өз ойларын еркін жеткізе алмауы. |
||||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
||||||||
|
Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізу және қосымша тапсырмалар беру, көмек беру. |
||||||||
|
Күні: 23.05.2025 |
||||||||
![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ ТЖБ 4 тоқсан химия
БЖБ ТЖБ 4 тоқсан химия
|
|
|||||||
|
Химия пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
|||||||
|
Сынып: 10 А ҚАЗ Оқушылар саны: 1 |
|||||||
|
Мұғалім: |
|||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
1 |
13 |
0 |
1 |
0 |
100% |
100% |
|
БЖБ 2 |
1 |
13 |
0 |
1 |
0 |
100% |
100% |
|
ТЖБ |
1 |
30 |
0 |
1 |
0 |
100% |
100% |
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
10.4.2.14 алкендердің қанықпағандығын тәжірибе жүзінде дәлелдеу; 10.4.2.15 цис- және транс- изомерлер формулаларының моделін құра білу және оны стереоизомерияның бір түрі ретінде түсіну; 10.4.2.26 алкиндердің құрылымдық формулаларын құрастыру, алкиндердің химиялық қасиеттері мен алыну жолдарын зерделеу |
10.4.2.19 қосылу реакциялары теңдеулерін құру: галогендеу, гидратациялау, гидрогалогендеу; 10.4.2.24 алкадиендердің қасиеттерін олардың құрылысы негізінде түсіндіру 10.4.2.27 мұнайды фракциялау процесін және фракциялардың қолдану аясын түсіндіру; |
|||||
|
БЖБ 2 |
10.4.2.30 спирттерді функционалдық топтардың орналасуы және гидроксил тобының саны бойынша жіктеу 10.4.2.32 біратомды және көпатомды спиртттерге сапалық реакция жүргізу 10.4.2.41 фенолдың құрамы мен қасиеттерін білу, пластмасса өндіруде фенолдың қолданылуы |
10.4.2.31 молекуладағы атомдардың өзара әсері негізінде спирттердің химиялық қасиеттерін түсіндіру 10.4.2.33 этанолды этиленді гидратациялау және глюкозаны ашыту арқылы алу реакциясының теңдеулерін құрастыру |
|||||
|
ТЖБ |
10.4.2.19 қосылу реакциялары теңдеулерін құру: галогендеу, гидратациялау, гидрогалогендеу; 10.4.2.26 алкиндердің құрылымдық формулаларын құрастыру, алкиндердің химиялық қасиеттері мен алыну жолдарын зерделеу 10.4.2.33 этанолды этиленді гидратациялау және глюкозаны ашыту арқылы алу реакциясының теңдеулерін құрастыру 10.4.2.41 фенолдың құрамы мен қасиеттерін білу, пластмасса өндіруде фенолдың қолданылуы |
10.4.2.27 мұнайды фракциялау процесін және фракциялардың қолдану аясын түсіндіру; 10.4.2.31 молекуладағы атомдардың өзара әсері негізінде спирттердің химиялық қасиеттерін түсіндіру 10.4.2.24 алкадиендердің қасиеттерін олардың құрылысы негізінде түсіндіру |
|||||
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
|
|
|
||||
|
БЖБ 2 |
|
|
|
||||
|
ТЖБ |
|
|
|
||||
|
|
|||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
|||||||
|
Мұнайды фракциялау процесін және фракциялардың қолдану аясын түсіндіру; молекуладағы атомдардың өзара әсері негізінде спирттердің химиялық қасиеттерін түсіндіру; алкадиендердің қасиеттерін олардың құрылысы негізінде түсіндіру |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Оқушылар мұнайды фракциялау процесін және фракциялардың қолдану аясын түсіндіру; молекуладағы атомдардың өзара әсері негізінде спирттердің химиялық қасиеттерін түсіндіру; алкадиендердің қасиеттерін олардың құрылысы негізінде түсіндіру кезінде қателік жіберіп, өз ойларын еркін жеткізе алмауы. |
|||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізу және қосымша тапсырмалар беру, көмек беру. |
|||||||
|
Күні: 23.05.2025 |
|||||||
|
|
||||||||
|
Химия пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
||||||||
|
Сынып: 7 А ҚАЗ Оқушылар саны: |
||||||||
|
Мұғалім: |
||||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
||||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
||||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||
|
БЖБ 1 |
2 |
13 |
0 |
0 |
2 |
100% |
100% |
|
|
БЖБ 2 |
2 |
17 |
0 |
0 |
2 |
100% |
100% |
|
|
БЖБ 3 |
2 |
13 |
0 |
2 |
0 |
100% |
100% |
|
|
БЖБ 4 |
2 |
13 |
0 |
2 |
0 |
100% |
100% |
|
|
|
||||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||
|
БЖБ 1 |
7.2.1.1 И.Дёберейнер, Дж.Ньюлендс, Д.И. Менделеевтің еңбектерінің мысалында элементтердің жіктелуін білу және салыстыру; 7.2.1.2 Периодтық кестенің құрылымын білу және сипаттау: топтар мен периодтар; 7.1.2.11 Элементтердің атауларын, валенттілікті және олардың қосылыстардағы атомдық қатынастарын қолдана отырып, биэлементті химиялық қосылыстардың формулаларын дұрыс құра білу; |
7.1.2.9 Табиғи изотоптары бар химиялық элементтердің атомдық массалары бөлшек сан болатындығын түсіну; 7.1.2.12 Химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық/ формулалық массасын есептеу. |
||||||
|
БЖБ 2 |
7.2.1.1 И.Дёберейнер, Дж.Ньюлендс, Д.И. Менделеевтің еңбектерінің мысалында элементтердің жіктелуін білу және салыстыру; 7.2.1.2 Периодтық кестенің құрылымын білу және сипаттау: топтар мен периодтар; 7.1.2.11 Элементтердің атауларын, валенттілікті және олардың қосылыстардағы атомдық қатынастарын қолдана отырып, биэлементті химиялық қосылыстардың формулаларын дұрыс құра білу; 7.1.2.9 Табиғи изотоптары бар химиялық элементтердің атомдық массалары бөлшек сан болатындығын түсіну; |
7.1.2.12 Химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық/ формулалық массасын есептеу. |
||||||
|
БЖБ 3 |
7.5.1.1. Тағам өнімдерін химиялық заттардың жиынтығы деп түсіну; 7.5.1.2 Тағамдық өнімдердің бір қатарын: қант, крахмал, (көмірсулар), нәруыз, майларды білу және анықтай алу; 7.5.1.3 Адам ағзасына кіретін элементтерді (O, C, H, N, Ca, P, K) білу; |
7.5.1.4 Тыныс алу үдерісін түсіндіру. |
||||||
|
БЖБ 4 |
7.4.2.2 Кейбір минералдар мен пайдалы табиғи қосылыстардың кендерге жататынын білу; 7.4.2.4 Қазақстан қандай минералды және табиғи ресурстармен бай екендігін және олардың кен орындарын білу; |
7.4.2.3 Металды алу үшін кенді өндеу үдерісін сипаттау; 7.4.2.5 Табиғи ресурстарды өндірудің қоршаған ортаға әсерін зерделеу. |
||||||
|
|
||||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
||||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
|||||
|
БЖБ 1 |
|
|
|
|||||
|
БЖБ 2 |
|
|
|
|||||
|
БЖБ 3 |
|
|
|
|||||
|
БЖБ 4 |
|
|
|
|||||
|
|
||||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
||||||||
|
Химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық/ формулалық массасын есептеу. тыныс алу үдерісін түсіндіру. Металды алу үшін кенді өндеу үдерісін сипаттау; |
||||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
||||||||
|
Оқушылар химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық/ формулалық массасын есептеу, тыныс алу үдерісін түсіндіру. металды алу үшін кенді өндеу үдерісін сипаттау кезінде қателік жіберіп, өз ойларын еркін жеткізе алмауы. |
||||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
||||||||
|
Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізу және қосымша тапсырмалар беру, көмек беру. |
||||||||
|
Күні: 23.05.2025 |
||||||||
|
|
|||||||
|
Физика пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
|||||||
|
Сынып: 7 А ҚАЗ Оқушылар саны: 2 |
|||||||
|
Мұғалім: |
|||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
2 |
11 |
0 |
1 |
1 |
100% |
100% |
|
БЖБ 2 |
2 |
13 |
0 |
2 |
0 |
100% |
100% |
|
ТЖБ |
2 |
25 |
0 |
1 |
1 |
100% |
100% |
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
7.2.3.2 - механикалық энергияның екі түрін ажырату 7.2.3.3 - кинетикалық энергия формуласын есептер шығаруда қолдану 7.2.3.6 - механикалық энергияның сақталу заңын есептер шығаруда қолдану |
7.2.3.4 - жоғары көтерілген дене үшін потенциалдық энергиясының және серпімді дененің формуласын қолдану |
|||||
|
БЖБ 2 |
7.2.4.1 - «Механиканың алтын ережесін» тұжырымдау және қарапайым механизмдердің қолданылуына мысалдар келтіру |
7.2.4.5 - тәжірибеде иіндіктің тепе-теңдік шарттарын анықтау 7.2.4.6 - көлбеу жазықтықтың пайдалы әсер коэффициентін тәжірибеде анықтау |
|||||
|
ТЖБ |
Энергияның түрлері Механиканың алтын ережесі |
Күш моменті ПӘК |
|||||
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
|
|
|
||||
|
БЖБ 2 |
|
|
|
||||
|
ТЖБ |
|
|
|
||||
|
|
|||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
|||||||
|
Есептеп шығаруға және формулаларды түрлендіруге арналған тапсырмалар қиындық туғызды. |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Есептерді көп шығару керек және формулаларды жаттау керек. |
|||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
Қосымша сабақ өткізу, есеп шығаруға көп көңіл бөлу. |
|||||||
|
Күні: 23.05.2025 |
|||||||
|
|
|||||||
|
Биология пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
|||||||
|
Сынып: 7 А ҚАЗ Оқушылар саны: 2 |
|||||||
|
Мұғалім: |
|||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
2 |
12 |
0 |
2 |
0 |
100% |
100% |
|
БЖБ 2 |
2 |
11 |
0 |
2 |
0 |
100% |
100% |
|
БЖБ 3 |
2 |
13 |
0 |
1 |
1 |
100% |
100% |
|
ТЖБ |
2 |
25 |
0 |
1 |
1 |
100% |
100% |
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
7.2.4.1 Адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттеу 7.2.4.2 Белгілерді анықтаудағы гендердің рөлін түсіндіру |
7.1.4.3 Хромосомадағы генетикалық ақпарат ДНҚ рөлін түсіндіру |
|||||
|
БЖБ 2 |
7.2.1.1 Өсімдіктердің жынысты және жыныссыз көбеюін сипаттау 7.2.1.3 Өздігінен және айқас тозаңданудың артықшылықтарын сипаттау |
7.2.1.4 Гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттау 7.2.3.4 Жануарлардағы тура және түрленіп даму типтерін салыстыру |
|||||
|
БЖБ 3 |
7.4.3.1 Бактериялар формаларының әртүрлілігін сипаттау |
7.4.3.2 Ірімшік және йогурт өндірісін зерттеу |
|||||
|
ТЖБ |
7.1.4.3 Хромосомадағы генетикалық ақпарат ДНҚ рөлін түсіндіру 7.2.1.4 Гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттау 7.2.1.3 Өздігінен және айқас тозаңданудың артықшылықтарын сипаттау |
7.4.3.2 Ірімшік және йогурт өндірісін зерттеу 7.2.3.4 Жануарлардағы тура және түрленіп даму типтерін салыстыру 7.4.3.1 Бактериялар формаларының әртүрлілігін сипаттау |
|||||
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
|
|
|
||||
|
БЖБ 2 |
|
|
|
||||
|
БЖБ 3 |
|
|
|
||||
|
ТЖБ |
|
|
|
||||
|
|
|||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
|||||||
|
Ірімшік және йогурт өндірісін зерттеу; Жануарлардағы тура және түрленіп даму типтерін салыстыр; Бактериялар формаларының әртүрлілігін сипаттау |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Оқушылар ірімшік және йогурт өндірісін зерттеу; жануарлардағы тура және түрленіп даму типтерін салыстыр; бактериялар формаларының әртүрлілігін сипаттау кезінде қателік жіберіп, өз ойларын еркін жеткізе алмауы. |
|||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізу және қосымша тапсырмалар беру, көмек беру. |
|||||||
|
Күні: 23.05.2025 |
|||||||
|
|
|||||||
|
Химия пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
|||||||
|
Сынып: 9 А ҚАЗ Оқушылар саны: 1 Мұғалім: |
|||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
1 |
12 |
0 |
1 |
0 |
100% |
100% |
|
БЖБ 2 |
1 |
12 |
0 |
1 |
0 |
100% |
100% |
|
БЖБ 3 |
1 |
12 |
0 |
1 |
0 |
100% |
100% |
|
ТЖБ |
1 |
30 |
0 |
1 |
0 |
100% |
100% |
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
9.4.3.5 – органикалық қосылыстардың негізгі кластары үшін ИЮПАК номенклатурасын қолдану; 9.4.3.6 – изомерия құбылысын білу және көмірсутектер құрылымдық изомерлерінің формулаларын құрастыру. |
9.2.3.4 – газтектес заттардың молекулалық формуласын салыстырмалы тығыздық пен элементтердің массалық үлестері арқылы анықтау; |
|||||
|
БЖБ 2 |
9.4.3.7 – алкандардың химиялық қасиеттерін сипаттау және оны реакция теңдеулерімен дәлелдеу; 9.4.3.14 – бензолдың алынуы, қасиеттері, қолданылуын сипаттау. |
9.4.3.13 – этин мысалында алкиндердің химиялық қасиеттерін химиялық реакция теңдеулерімен дәлелдеу; |
|||||
|
БЖБ 3 |
9.4.3.19 – спирттердің жіктелуін, метанол мен этанолдың қолданылуын, этанолдың алынуын білу және қасиеттерін түсіндіру; 9.4.3.22 – карбон қышқылдарының құрамын білу және сірке қышқылының химиялық қасиеттері мен қолданылуын сипаттау. |
9.4.3.25 – синтетикалық жуғыш заттардың қоршаған ортаға әсерін түсіндіру; 9.4.3.29 – нәруыздардың биологиялық маңызы мен қызметін түсіндіру. |
|||||
|
ТЖБ |
9.4.3.6 изомерия құбылысын білу және көмірсутектер құрылымдық изомерлерінің формулаларын құрастыру 9.2.3.4 -газтектес заттардың молекулалық формуласын салыстырмалы тығыздық пен элементтердің массалық үлестері арқылы анықтау 9.4.3.7 -алкандардың химиялық қасиеттерін сипаттау және оны реакция теңдеулерімен дәлелдеу 9.4.3.11-полиэтилен мысалында полимерлену реакциясының механизмі мен полимерлердің құрылымының ерекшеліктерін түсіндіру; |
9.4.3.5 -органикалық қосылыстардың негізгі кластары: алкандар, алкендер, алкиндер,арендер, спирттер,альдегидтер, карбон қышқылдары, аминқышқылдары үшін IUPAC номенклатурасын қолдану 9.4.3.10 -этен мысалында алкендердің химиялық қасиеттерін (жану, гидрлеу, гидратация, галогендеу, сапалық реакциялар) оқып үйрену, химиялық реакция теңдеулерімен дәлелдеу; 9.4.3.19 -спирттердің жіктелуін, метанол мен этанолдың қолданылуын,этанолдың алынуын білу және қасиеттерін түсіндіру; |
|||||
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
|
|
|
||||
|
БЖБ 2 |
|
|
|
||||
|
БЖБ 3 |
|
|
|
||||
|
ТЖБ |
|
|
|
||||
|
|
|||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
|||||||
|
Этин мысалында алкиндердің химиялық қасиеттерін химиялық реакция теңдеулерімен дәлелдеу; синтетикалық жуғыш заттардың қоршаған ортаға әсерін түсіндіру; нәруыздардың биологиялық маңызы мен қызметін түсіндіру. |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Оқушылар этин мысалында алкиндердің химиялық қасиеттерін химиялық реакция теңдеулерімен дәлелдеу; синтетикалық жуғыш заттардың қоршаған ортаға әсерін түсіндіру; нәруыздардың биологиялық маңызы мен қызметін түсіндіру.кезінде қателік жіберіп, өз ойларын еркін жеткізе алмауы. |
|||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізу және қосымша тапсырмалар беру, көмек беру. |
|||||||
|
Күні: 23.05.2025 |
|||||||
|
|
|||||||
|
Химия пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
|||||||
|
Сынып: 8 А ҚАЗ Оқушылар саны: 3 Мұғалім: |
|||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
3 |
13 |
0 |
2 |
1 |
100% |
100% |
|
БЖБ 2 |
3 |
13 |
0 |
2 |
1 |
100% |
100% |
|
БЖБ 3 |
3 |
13 |
0 |
2 |
1 |
100% |
100% |
|
ТЖБ |
3 |
25 |
0 |
2 |
1 |
100% |
100% |
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
8.3.4.7 Оксидтердің жіктелуін және қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру; 8.3.4.8 Қышқылдардың жіктелуін, қасиеттерін білу және түсіну, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру; 8.3.4.12 Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары арасындағы генетикалық байланысты зерттеу. |
8.3.4.9 Негіздердің жіктелуі мен қасиеттерін білу және түсіну, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру; |
|||||
|
БЖБ 2 |
8.4.3.3 Көміртектің аллотропиялық түр өзгерістерінің құрылысын және қасиеттерін салыстыру; 8.4.3.5 Көміртектің физикалық және химиялық қасиеттерін зерттеу;
|
8.4.3.1 Көміртек неліктен көптеген қосылыстарында төрт байланыс түзетінін түсіндіру 8.4.3.7 Көмірқышқыл газын ала алу, оны анықтау және қасиеттерін зерттеу.; |
|||||
|
БЖБ 3 |
8.4.2.7 Табиғаттағы судың айналымын түсндіру; 8.4.2.9 Судың кермектігін және оны жою жолдарын түсіндіру. |
8.4.2.6. Судың кең таралуын, ерекше қасиеттерін және адам өміріндегі маңызын түсіндіру; |
|||||
|
ТЖБ |
8.3.4.9 Негіздердің жіктелуі мен қасиеттерін білу және түсіну, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру 8.3.4.12 Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары арасындағы генетикалық байланысты зерттеу 8.4.3.3 Көміртектің аллотропиялық түр өзгерістерінің құрылысын және қасиеттерін салыстыру; |
8.4.3.1 Көміртек неліктен көптеген қосылыстарында төрт байланыс түзетінін түсіндіру; 8.4.2.9 Судың «кермектігін» анықтау және оны жою тәсілдерін түсіндіру; |
|||||
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
|
|
|
||||
|
БЖБ 2 |
|
|
|
||||
|
БЖБ 3 |
|
|
|
||||
|
ТЖБ |
|
|
|
||||
|
|
|||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
|||||||
|
Негіздердің жіктелуі мен қасиеттерін білу және түсіну, олардың химиялық қасиеттерін сипаттайтын реакция теңдеулерін құрастыру; Көміртек неліктен көптеген қосылыстарында төрт байланыс түзетінін түсіндіру; Судың «кермектігін» анықтау және оны жою тәсілдерін түсіндіру; |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Оқушылар көміртек неліктен көптеген қосылыстарында төрт байланыс түзетінін түсіндіру; судың «кермектігін» анықтау және оны жою тәсілдерін түсіндіру кезінде қателік жіберіп, өз ойларын еркін жеткізе алмауы. |
|||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізу және қосымша тапсырмалар беру, көмек беру. |
|||||||
|
Күні: 23.05.2025 |
|||||||
|
|
||||||||
|
Химия пәнінен 4 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
||||||||
|
Сынып: 11 А ҚАЗ Оқушылар саны: 6 Мұғалім: |
||||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
||||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
||||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||
|
БЖБ 1 |
6 |
12 |
0 |
4 |
2 |
100% |
100% |
|
|
БЖБ 2 |
6 |
19 |
0 |
4 |
2 |
100% |
100% |
|
|
ТЖБ |
6 |
30 |
0 |
4 |
2 |
67% |
100% |
|
|
|
||||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||
|
БЖБ 1 |
11.2.3.1. – металдарды алудың маңызды әдістерін талдау, артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау; 11.2.3.5 – металдарды анықтау; 11.2.3.8 – екіншілік қайта өңдеудің қажеттілігін негіздеу; |
11.2.3.4 – металдарды электролизбен алу әдісін түсіндіру; 11.2.3.9 – металлургия өнеркәсібінің экологиялық проблемаларын түсіндіру. |
||||||
|
БЖБ 2 |
11.4.2.32 – синтетикалық дәрілік препарат үлгісі ретінде аспиринді алу процесін сипаттау; 11.4.2.33 – дәрілік заттарды өндіру проблемаларын тізімдеу; 11.4.1.3 – озон қабатының бұзылу себептерін зерделеу; |
11.4.2.34 – «нанохимия», «нанотехнология» ұғымдарының физикалық мәнін түсіндіру; 11.4.2.36 – нанобөлшектердің қолдану аймағын атау;
|
||||||
|
ТЖБ |
11.2.3.5 гальваностегия, гальванопластика үдерістері ажырату; 11.2.3.6 коррозиядан қорғау және декоративті мақсаттар үшін гальваникалық жабындарды қолдану принциптерін зерделеу; 11.4.2.36 нанобөлшектердің қолдану аймағын атау 11.4.2.41 адамзаттың әр түрлі бағыттағы іс-әрекетін дамыту үшін жаңа материалдардың практикалық маңызын бағалау; |
11.2.3.9 металлургия өнеркәсібінің экологиялық проблемаларын түсіндіру; 11.2.1.28 иіс газымен улану қалай жүретіндігін түсіндіру және алғашқы көмек көрсету әдісін сипаттау 11.4.2.40 жаңа полимерлер және композициялық материалдар өндірудің маңыздылығын түсіндіру;
|
||||||
|
|
||||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
||||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
|||||
|
БЖБ 1 |
|
|
|
|||||
|
БЖБ 2 |
|
|
|
|||||
|
ТЖБ |
|
|
|
|||||
|
|
||||||||
|
2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі: |
||||||||
|
Металлургия өнеркәсібінің экологиялық проблемаларын түсіндіру; иіс газымен улану қалай жүретіндігін түсіндіру және алғашқы көмек көрсету әдісін сипаттау; жаңа полимерлер және композициялық материалдар өндірудің маңыздылығын түсіндіру;
|
||||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
||||||||
|
Оқушылар металлургия өнеркәсібінің экологиялық проблемаларын түсіндіру; иіс газымен улану қалай жүретіндігін түсіндіру және алғашқы көмек көрсету әдісін сипаттау; жаңа полимерлер және композициялық материалдар өндірудің маңыздылығын түсіндіру кезінде қателік жіберіп, өз ойларын еркін жеткізе алмауы. |
||||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
||||||||
|
Қиындық туғызған тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізу және қосымша тапсырмалар беру, көмек беру. |
||||||||
|
Күні: 23.05.2025 |
||||||||
![]()
шағым қалдыра аласыз













