Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пирманова Акмарал Аскаровна Тыңдаушының портфолиосы А және Б бөлімі

    Шымкент қ. «ПШО» ЖМ филиалы «Бағалау тапсырмаларын әзірлеу және сараптау»

    бойынша курстар



    А Бөлімі

    Бөлім/аралық тақырып бойынша жиындық бағалау тапсырмалары

    3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

    Бөлім «Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. Наурыз.»

    Морфология (Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлері)



    Оқу мақсаты 6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау

    арқылы көтерілетін мәселені болжау;

    6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін анықтау, синонимдік

    қатарларын түрлендіріп қолдану;

    Бағалау критерийлері:

    • Мәтіннің атауын анықтап, көтерілген мәселені болжайды .

    • Үстеудің мағыналық түрлерін анықтап, синонимдік қатарларды түрлендіріп қолданады.



    Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану





    Орындау уақыты 20 минут

    1-тапсырма. Мәтінді тыңдаңыз.(2 рет) Мәтінді болжап жазыңыз.

    Ұмытыла бастаған ежелгі қазақ салт-дәстүрлері
    Толығырақ:
    https://massaget.kz/layfstayl/alemtanu/Qazaqstanym/15060/



    Жасау
    Жасау(салт). Ұзатылған қызға берілетін дүние мүлік «жасау» деп аталады. Халық қыздың жасауына __________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________









    2-тапсырма. Үстеудің мағыналық түрлерін сәйкестендіріңіз.




    1. Мекен үстеуі сонша, мұншама

    2. Сын-қимыл үстеуі әдейі, жорта

    3. Себеп салдар үстеуі өте, тым

    4. Мезгіл үстеуі босқа, бекер

    5. Мақсат үстеуі ертең, биыл

    6. Күшейткіш үстеуі тез, әрең

    7. Мөлшер үстеуі жоғары, төмен




    3-тапсырма. Күшейткіш үстеулерді тауып, синонимдік қатар жасаңыздар.

    1. Содан бері қысқы жүні жетіліп, өңі ажарланып, қатты құлпырып қалған. 2. Осы кезде созыла шапқылаған тосушылардың барлығы да мүлдем шаршаған болатын. 3. Мұнда бүін аса үлкен әбігер бар. Абай мен оның барлық үй-іштері, іні-шәкірт, достары үшін ең қадірлі әбігер. 4. Тауық етінен жасаған бұл кеспе өте дәмді піскен екен. 5. Ауыл реңі мүлдем жүдеу еді. Сырт ажарында тіпті тірлік белгісі жоқ.





    Күшейткіш үстеу

    Синонимдік қатар

























    Бағалау критерийі

    № тапсырма

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Мәтіннің атауын анықтап, көтерілген мәселені болжайды .


    1

    • тыңдалған мәтіннің атауын анықтайды


    • мәтінді жалғастырады


    1


    1

    Үстеудің мағыналық түрлерін анықтап, синонимдік қатарларды түрлендіріп қолданады.


    2

    • үстеудің мағыналық түрлерін сәйкестендіріңіз.


    Мекен үстеуін сәйкестендіреді

    Сын-қимыл үстеуін сәйкестендіреді Себеп салдар үстеуін сәйкестендіреді

    Мезгіл үстеуін сәйкестендіреді Мақсат үстеуін сәйкестендіреді

    Күшейткіш үстеуін сәйкестендіреді Мөлшер үстеуін сәйкестендіреді





    1

    1

    1

    1

    1

    1

    1

    3

    • күшейткіш үстеулерді табады

    • синонимдік қатар жасайды

    1


    1



    Барлығы

    11





















    Бөлім «Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. Наурыз.» Морфология (Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлері) бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

    Білім алушының аты-жөні ____________________________________________________





    Бағалау критерийі

    Оқу жетістігі деңгейі


    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Мәтіннің атауын анықтап, көтерілген мәселені болжайды .


    Тыңдалған мәтіннің атауын анықтап, мәтінді жалғастырып жазуда қиналады




    Тыңдалған мәтіннің атауын анықтап, мәтінді жалғастырып жазуда қателіктер жібереді


    Тыңдалған мәтіннің атауын анықтап, мәтінді жалғастырып жазады




    Үстеудің мағыналық түрлерін анықтап, синонимдік қатарларды түрлендіріп қолданады.


    Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратып, күшейткіш үстеулерді табуда, синонимдік қатар жасауда қиналады






    Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратып, күшейткіш үстеулерді табуда, синонимдік қатар жасауда қателіктер жібереді

    Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратып, күшейткіш үстеулерді табады, синонимдік қатар жасайды





    Б Бөлімі

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификациясы



    Ұзақтығы: 40 минут


    Оқылым – 15 минут

    Жазылым – 25 минут

    Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі

    Балл саны: 30


    Тапсырмалар түрлері

    Көп таңдауы бар сұрақтар

    Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар

    Толық жауапты қажет ететін сұрақтар


    Жиынтық бағалаудың құрылымы

    Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 компоненттен тұрады: Біріншісі - тыңдалым, айтылым және әдеби тіл нормаларын, екіншісі - оқылым және әдеби тіл нормаларын, үшіншісі - жазылым және әдеби тіл нормаларын тексеруге арналған.




    Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


    *Тапс


    Қамтылатын мақсаттар

    Тапсырмал

    *Тапсырмалар сипаттамасы

    *Орындау

    Бал

    ырма




    ар түрлері






    уақыты, мин

    л

    1

    6.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді

    Толық

    Тапсырма

    жұппен

    орындалады.

    Тыңдалым мен

    10


    ақпаратты анықтау


    жауапты

    Оқушыларға тақырыпқа қатысты мәтіндер

    айтылым






    қажет ететін

    беріледі,

    оқушы жеке

    отырып оқиды

    сабақтан тыс,



    6.1.5.1 - тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы

    сұрақтар

    (немесе аудио арқылы тыңдатуға болады).

    қосымша



    және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі


    Оқушылар мәтінді тыңдау немесе оқу

    уақытта



    ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру


    барысында

    мәтіннің мазмұнын

    түсініп,

    өткізіледі (әр







    детальді ақпаратты анықтайды, өз сөзінде

    білім алушыға



    6.1.2.1

    -әлеуметтік-мәдени,

    ресми-іскери


    қолданады,

    шынайы

    өмірмен

    3-5 минут



    тақырыптарға байланысты диалог,

    монологтердегі


    байланыстырады.



    беріледі)



    (нұсқаулық, өмірбаян) көтерілген мәселені талдау


    Тыңдаушы

    жұбы

    мәтін

    мазмұны







    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Пирманова Акмарал Аскаровна
    18 Сәуір 2019
    32052
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    БЖБ, ТЖБ ІІІ-тоқсан 6-сынып қазақ тілі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    БЖБ, ТЖБ ІІІ-тоқсан 6-сынып қазақ тілі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мұғалімдерге керек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пирманова Акмарал Аскаровна Тыңдаушының портфолиосы А және Б бөлімі

    Шымкент қ. «ПШО» ЖМ филиалы «Бағалау тапсырмаларын әзірлеу және сараптау»

    бойынша курстар



    А Бөлімі

    Бөлім/аралық тақырып бойынша жиындық бағалау тапсырмалары

    3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

    Бөлім «Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. Наурыз.»

    Морфология (Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлері)



    Оқу мақсаты 6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау

    арқылы көтерілетін мәселені болжау;

    6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін анықтау, синонимдік

    қатарларын түрлендіріп қолдану;

    Бағалау критерийлері:

    • Мәтіннің атауын анықтап, көтерілген мәселені болжайды .

    • Үстеудің мағыналық түрлерін анықтап, синонимдік қатарларды түрлендіріп қолданады.



    Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану





    Орындау уақыты 20 минут

    1-тапсырма. Мәтінді тыңдаңыз.(2 рет) Мәтінді болжап жазыңыз.

    Ұмытыла бастаған ежелгі қазақ салт-дәстүрлері
    Толығырақ:
    https://massaget.kz/layfstayl/alemtanu/Qazaqstanym/15060/



    Жасау
    Жасау(салт). Ұзатылған қызға берілетін дүние мүлік «жасау» деп аталады. Халық қыздың жасауына __________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________









    2-тапсырма. Үстеудің мағыналық түрлерін сәйкестендіріңіз.




    1. Мекен үстеуі сонша, мұншама

    2. Сын-қимыл үстеуі әдейі, жорта

    3. Себеп салдар үстеуі өте, тым

    4. Мезгіл үстеуі босқа, бекер

    5. Мақсат үстеуі ертең, биыл

    6. Күшейткіш үстеуі тез, әрең

    7. Мөлшер үстеуі жоғары, төмен




    3-тапсырма. Күшейткіш үстеулерді тауып, синонимдік қатар жасаңыздар.

    1. Содан бері қысқы жүні жетіліп, өңі ажарланып, қатты құлпырып қалған. 2. Осы кезде созыла шапқылаған тосушылардың барлығы да мүлдем шаршаған болатын. 3. Мұнда бүін аса үлкен әбігер бар. Абай мен оның барлық үй-іштері, іні-шәкірт, достары үшін ең қадірлі әбігер. 4. Тауық етінен жасаған бұл кеспе өте дәмді піскен екен. 5. Ауыл реңі мүлдем жүдеу еді. Сырт ажарында тіпті тірлік белгісі жоқ.





    Күшейткіш үстеу

    Синонимдік қатар

























    Бағалау критерийі

    № тапсырма

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Мәтіннің атауын анықтап, көтерілген мәселені болжайды .


    1

    • тыңдалған мәтіннің атауын анықтайды


    • мәтінді жалғастырады


    1


    1

    Үстеудің мағыналық түрлерін анықтап, синонимдік қатарларды түрлендіріп қолданады.


    2

    • үстеудің мағыналық түрлерін сәйкестендіріңіз.


    Мекен үстеуін сәйкестендіреді

    Сын-қимыл үстеуін сәйкестендіреді Себеп салдар үстеуін сәйкестендіреді

    Мезгіл үстеуін сәйкестендіреді Мақсат үстеуін сәйкестендіреді

    Күшейткіш үстеуін сәйкестендіреді Мөлшер үстеуін сәйкестендіреді





    1

    1

    1

    1

    1

    1

    1

    3

    • күшейткіш үстеулерді табады

    • синонимдік қатар жасайды

    1


    1



    Барлығы

    11





















    Бөлім «Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. Наурыз.» Морфология (Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлері) бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

    Білім алушының аты-жөні ____________________________________________________





    Бағалау критерийі

    Оқу жетістігі деңгейі


    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Мәтіннің атауын анықтап, көтерілген мәселені болжайды .


    Тыңдалған мәтіннің атауын анықтап, мәтінді жалғастырып жазуда қиналады




    Тыңдалған мәтіннің атауын анықтап, мәтінді жалғастырып жазуда қателіктер жібереді


    Тыңдалған мәтіннің атауын анықтап, мәтінді жалғастырып жазады




    Үстеудің мағыналық түрлерін анықтап, синонимдік қатарларды түрлендіріп қолданады.


    Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратып, күшейткіш үстеулерді табуда, синонимдік қатар жасауда қиналады






    Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратып, күшейткіш үстеулерді табуда, синонимдік қатар жасауда қателіктер жібереді

    Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратып, күшейткіш үстеулерді табады, синонимдік қатар жасайды





    Б Бөлімі

    Тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификациясы



    Ұзақтығы: 40 минут


    Оқылым – 15 минут

    Жазылым – 25 минут

    Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі

    Балл саны: 30


    Тапсырмалар түрлері

    Көп таңдауы бар сұрақтар

    Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар

    Толық жауапты қажет ететін сұрақтар


    Жиынтық бағалаудың құрылымы

    Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 компоненттен тұрады: Біріншісі - тыңдалым, айтылым және әдеби тіл нормаларын, екіншісі - оқылым және әдеби тіл нормаларын, үшіншісі - жазылым және әдеби тіл нормаларын тексеруге арналған.




    Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


    *Тапс


    Қамтылатын мақсаттар

    Тапсырмал

    *Тапсырмалар сипаттамасы

    *Орындау

    Бал

    ырма




    ар түрлері






    уақыты, мин

    л

    1

    6.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді

    Толық

    Тапсырма

    жұппен

    орындалады.

    Тыңдалым мен

    10


    ақпаратты анықтау


    жауапты

    Оқушыларға тақырыпқа қатысты мәтіндер

    айтылым






    қажет ететін

    беріледі,

    оқушы жеке

    отырып оқиды

    сабақтан тыс,



    6.1.5.1 - тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы

    сұрақтар

    (немесе аудио арқылы тыңдатуға болады).

    қосымша



    және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі


    Оқушылар мәтінді тыңдау немесе оқу

    уақытта



    ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру


    барысында

    мәтіннің мазмұнын

    түсініп,

    өткізіледі (әр







    детальді ақпаратты анықтайды, өз сөзінде

    білім алушыға



    6.1.2.1

    -әлеуметтік-мәдени,

    ресми-іскери


    қолданады,

    шынайы

    өмірмен

    3-5 минут



    тақырыптарға байланысты диалог,

    монологтердегі


    байланыстырады.



    беріледі)



    (нұсқаулық, өмірбаян) көтерілген мәселені талдау


    Тыңдаушы

    жұбы

    мәтін

    мазмұны







    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Авторлық бағдарлама 6 сынып
    18.04.2019
    32052
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Пирманова Акмарал Аскаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации