Пирманова Акмарал Аскаровна Тыңдаушының портфолиосы А және Б бөлімі
Шымкент қ. «ПШО» ЖМ филиалы «Бағалау тапсырмаларын әзірлеу және сараптау»
бойынша курстар
А Бөлімі
Бөлім/аралық тақырып бойынша жиындық бағалау тапсырмалары
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Бөлім «Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. Наурыз.»
Морфология (Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлері)
Оқу мақсаты 6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау
арқылы көтерілетін мәселені болжау;
6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін анықтау, синонимдік
қатарларын түрлендіріп қолдану;
Бағалау критерийлері:
-
Мәтіннің атауын анықтап, көтерілген мәселені болжайды .
-
Үстеудің мағыналық түрлерін анықтап, синонимдік қатарларды түрлендіріп қолданады.
Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
1-тапсырма. Мәтінді тыңдаңыз.(2 рет) Мәтінді болжап жазыңыз.
Ұмытыла бастаған ежелгі қазақ
салт-дәстүрлері
Толығырақ:
https://massaget.kz/layfstayl/alemtanu/Qazaqstanym/15060/
Жасау
Жасау(салт). Ұзатылған қызға
берілетін дүние мүлік «жасау» деп аталады. Халық қыздың жасауына
__________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2-тапсырма. Үстеудің мағыналық түрлерін сәйкестендіріңіз.
-
-
Мекен үстеуі сонша, мұншама
-
Сын-қимыл үстеуі әдейі, жорта
-
Себеп салдар үстеуі өте, тым
-
Мезгіл үстеуі босқа, бекер
-
Мақсат үстеуі ертең, биыл
-
Күшейткіш үстеуі тез, әрең
-
Мөлшер үстеуі жоғары, төмен
-
3-тапсырма. Күшейткіш үстеулерді тауып, синонимдік қатар жасаңыздар.
-
Содан бері қысқы жүні жетіліп, өңі ажарланып, қатты құлпырып қалған. 2. Осы кезде созыла шапқылаған тосушылардың барлығы да мүлдем шаршаған болатын. 3. Мұнда бүін аса үлкен әбігер бар. Абай мен оның барлық үй-іштері, іні-шәкірт, достары үшін ең қадірлі әбігер. 4. Тауық етінен жасаған бұл кеспе өте дәмді піскен екен. 5. Ауыл реңі мүлдем жүдеу еді. Сырт ажарында тіпті тірлік белгісі жоқ.
-
Күшейткіш үстеу
Синонимдік қатар
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
Білім алушы |
||||
|
Мәтіннің атауын анықтап, көтерілген мәселені болжайды . |
1 |
|
1 1 |
|
|
Үстеудің мағыналық түрлерін анықтап, синонимдік қатарларды түрлендіріп қолданады. |
2 |
Мекен үстеуін сәйкестендіреді Сын-қимыл үстеуін сәйкестендіреді Себеп салдар үстеуін сәйкестендіреді Мезгіл үстеуін сәйкестендіреді Мақсат үстеуін сәйкестендіреді Күшейткіш үстеуін сәйкестендіреді Мөлшер үстеуін сәйкестендіреді |
1 1 1 1 1 1 1 |
|
|
3 |
|
1 1 |
||
|
|
|
|||
|
Барлығы |
11 |
|||
Бөлім «Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. Наурыз.» Морфология (Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлері) бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ____________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Мәтіннің атауын анықтап, көтерілген мәселені болжайды . |
Тыңдалған мәтіннің атауын анықтап, мәтінді жалғастырып жазуда қиналады
|
Тыңдалған мәтіннің атауын анықтап, мәтінді жалғастырып жазуда қателіктер жібереді
|
Тыңдалған мәтіннің атауын анықтап, мәтінді жалғастырып жазады
|
|
Үстеудің мағыналық түрлерін анықтап, синонимдік қатарларды түрлендіріп қолданады. |
Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратып, күшейткіш үстеулерді табуда, синонимдік қатар жасауда қиналады
|
|
|
Б Бөлімі
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификациясы
Ұзақтығы: 40 минут
Оқылым – 15 минут
Жазылым – 25 минут
Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі
Балл саны: 30
Тапсырмалар түрлері
Көп таңдауы бар сұрақтар
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар
Толық жауапты қажет ететін сұрақтар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 компоненттен тұрады: Біріншісі - тыңдалым, айтылым және әдеби тіл нормаларын, екіншісі - оқылым және әдеби тіл нормаларын, үшіншісі - жазылым және әдеби тіл нормаларын тексеруге арналған.
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
|
*Тапс |
|
Қамтылатын мақсаттар |
Тапсырмал |
*Тапсырмалар сипаттамасы |
*Орындау |
Бал |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ырма |
|
|
|
ар түрлері |
|
|
|
|
|
уақыты, мин |
л |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
6.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді |
Толық |
Тапсырма |
жұппен |
орындалады. |
Тыңдалым мен |
10 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
ақпаратты анықтау |
|
жауапты |
Оқушыларға тақырыпқа қатысты мәтіндер |
айтылым |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
қажет ететін |
беріледі, |
оқушы жеке |
отырып оқиды |
сабақтан тыс, |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
6.1.5.1 - тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы |
сұрақтар |
(немесе аудио арқылы тыңдатуға болады). |
қосымша |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі |
|
Оқушылар мәтінді тыңдау немесе оқу |
уақытта |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру |
|
барысында |
мәтіннің мазмұнын |
түсініп, |
өткізіледі (әр |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
детальді ақпаратты анықтайды, өз сөзінде |
білім алушыға |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
6.1.2.1 |
-әлеуметтік-мәдени, |
ресми-іскери |
|
қолданады, |
шынайы |
өмірмен |
3-5 минут |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
тақырыптарға байланысты диалог, |
монологтердегі |
|
байланыстырады. |
|
|
беріледі) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
(нұсқаулық, өмірбаян) көтерілген мәселені талдау |
|
Тыңдаушы |
жұбы |
мәтін |
мазмұны |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Пирманова Акмарал АскаровнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз БЖБ, ТЖБ ІІІ-тоқсан 6-сынып қазақ тілі
Тақырып бойынша 11 материал табылды
БЖБ, ТЖБ ІІІ-тоқсан 6-сынып қазақ тіліМатериал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге керек
Материалдың қысқаша нұсқасы Пирманова Акмарал Аскаровна Тыңдаушының портфолиосы А және Б бөлімі Шымкент қ. «ПШО» ЖМ филиалы «Бағалау тапсырмаларын әзірлеу және сараптау» бойынша курстар
А Бөлімі Бөлім/аралық тақырып бойынша жиындық бағалау тапсырмалары 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар Бөлім «Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. Наурыз.» Морфология (Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлері)
Оқу мақсаты 6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау; 6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін анықтау, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану; Бағалау критерийлері:
Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
1-тапсырма. Мәтінді тыңдаңыз.(2 рет) Мәтінді болжап жазыңыз.
Ұмытыла бастаған ежелгі қазақ
салт-дәстүрлері
Жасау
2-тапсырма. Үстеудің мағыналық түрлерін сәйкестендіріңіз.
3-тапсырма. Күшейткіш үстеулерді тауып, синонимдік қатар жасаңыздар.
Бөлім «Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. Наурыз.» Морфология (Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлері) бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика Білім алушының аты-жөні ____________________________________________________
Б Бөлімі Тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификациясы
Ұзақтығы: 40 минут Оқылым – 15 минут Жазылым – 25 минут Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі Балл саны: 30 Тапсырмалар түрлері Көп таңдауы бар сұрақтар Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар Толық жауапты қажет ететін сұрақтар Жиынтық бағалаудың құрылымы Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 компоненттен тұрады: Біріншісі - тыңдалым, айтылым және әдеби тіл нормаларын, екіншісі - оқылым және әдеби тіл нормаларын, үшіншісі - жазылым және әдеби тіл нормаларын тексеруге арналған.
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













