Материалдар / БЖБ, ТЖБ ІІІ-тоқсан 6-сынып қазақ тілі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

БЖБ, ТЖБ ІІІ-тоқсан 6-сынып қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2019
30754
54 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пирманова Акмарал Аскаровна Тыңдаушының портфолиосы А және Б бөлімі

Шымкент қ. «ПШО» ЖМ филиалы «Бағалау тапсырмаларын әзірлеу және сараптау»

бойынша курстар



А Бөлімі

Бөлім/аралық тақырып бойынша жиындық бағалау тапсырмалары

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

Бөлім «Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. Наурыз.»

Морфология (Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлері)



Оқу мақсаты 6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау

арқылы көтерілетін мәселені болжау;

6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін анықтау, синонимдік

қатарларын түрлендіріп қолдану;

Бағалау критерийлері:

  • Мәтіннің атауын анықтап, көтерілген мәселені болжайды .

  • Үстеудің мағыналық түрлерін анықтап, синонимдік қатарларды түрлендіріп қолданады.



Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану





Орындау уақыты 20 минут

1-тапсырма. Мәтінді тыңдаңыз.(2 рет) Мәтінді болжап жазыңыз.

Ұмытыла бастаған ежелгі қазақ салт-дәстүрлері
Толығырақ:
https://massaget.kz/layfstayl/alemtanu/Qazaqstanym/15060/



Жасау
Жасау(салт). Ұзатылған қызға берілетін дүние мүлік «жасау» деп аталады. Халық қыздың жасауына __________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________









2-тапсырма. Үстеудің мағыналық түрлерін сәйкестендіріңіз.




  1. Мекен үстеуі сонша, мұншама

  2. Сын-қимыл үстеуі әдейі, жорта

  3. Себеп салдар үстеуі өте, тым

  4. Мезгіл үстеуі босқа, бекер

  5. Мақсат үстеуі ертең, биыл

  6. Күшейткіш үстеуі тез, әрең

  7. Мөлшер үстеуі жоғары, төмен




3-тапсырма. Күшейткіш үстеулерді тауып, синонимдік қатар жасаңыздар.

  1. Содан бері қысқы жүні жетіліп, өңі ажарланып, қатты құлпырып қалған. 2. Осы кезде созыла шапқылаған тосушылардың барлығы да мүлдем шаршаған болатын. 3. Мұнда бүін аса үлкен әбігер бар. Абай мен оның барлық үй-іштері, іні-шәкірт, достары үшін ең қадірлі әбігер. 4. Тауық етінен жасаған бұл кеспе өте дәмді піскен екен. 5. Ауыл реңі мүлдем жүдеу еді. Сырт ажарында тіпті тірлік белгісі жоқ.





Күшейткіш үстеу

Синонимдік қатар

























Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Мәтіннің атауын анықтап, көтерілген мәселені болжайды .


1

  • тыңдалған мәтіннің атауын анықтайды


  • мәтінді жалғастырады


1


1

Үстеудің мағыналық түрлерін анықтап, синонимдік қатарларды түрлендіріп қолданады.


2

  • үстеудің мағыналық түрлерін сәйкестендіріңіз.


Мекен үстеуін сәйкестендіреді

Сын-қимыл үстеуін сәйкестендіреді Себеп салдар үстеуін сәйкестендіреді

Мезгіл үстеуін сәйкестендіреді Мақсат үстеуін сәйкестендіреді

Күшейткіш үстеуін сәйкестендіреді Мөлшер үстеуін сәйкестендіреді





1

1

1

1

1

1

1

3

  • күшейткіш үстеулерді табады

  • синонимдік қатар жасайды

1


1



Барлығы

11





















Бөлім «Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. Наурыз.» Морфология (Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлері) бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні ____________________________________________________





Бағалау критерийі

Оқу жетістігі деңгейі


Төмен

Орта

Жоғары

Мәтіннің атауын анықтап, көтерілген мәселені болжайды .


Тыңдалған мәтіннің атауын анықтап, мәтінді жалғастырып жазуда қиналады




Тыңдалған мәтіннің атауын анықтап, мәтінді жалғастырып жазуда қателіктер жібереді


Тыңдалған мәтіннің атауын анықтап, мәтінді жалғастырып жазады




Үстеудің мағыналық түрлерін анықтап, синонимдік қатарларды түрлендіріп қолданады.


Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратып, күшейткіш үстеулерді табуда, синонимдік қатар жасауда қиналады






Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратып, күшейткіш үстеулерді табуда, синонимдік қатар жасауда қателіктер жібереді

Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратып, күшейткіш үстеулерді табады, синонимдік қатар жасайды





Б Бөлімі

Тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификациясы



Ұзақтығы: 40 минут


Оқылым – 15 минут

Жазылым – 25 минут

Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі

Балл саны: 30


Тапсырмалар түрлері

Көп таңдауы бар сұрақтар

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар

Толық жауапты қажет ететін сұрақтар


Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 компоненттен тұрады: Біріншісі - тыңдалым, айтылым және әдеби тіл нормаларын, екіншісі - оқылым және әдеби тіл нормаларын, үшіншісі - жазылым және әдеби тіл нормаларын тексеруге арналған.




Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


*Тапс


Қамтылатын мақсаттар

Тапсырмал

*Тапсырмалар сипаттамасы

*Орындау

Бал

ырма




ар түрлері






уақыты, мин

л

1

6.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді

Толық

Тапсырма

жұппен

орындалады.

Тыңдалым мен

10


ақпаратты анықтау


жауапты

Оқушыларға тақырыпқа қатысты мәтіндер

айтылым






қажет ететін

беріледі,

оқушы жеке

отырып оқиды

сабақтан тыс,



6.1.5.1 - тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы

сұрақтар

(немесе аудио арқылы тыңдатуға болады).

қосымша



және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі


Оқушылар мәтінді тыңдау немесе оқу

уақытта



ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру


барысында

мәтіннің мазмұнын

түсініп,

өткізіледі (әр







детальді ақпаратты анықтайды, өз сөзінде

білім алушыға



6.1.2.1

-әлеуметтік-мәдени,

ресми-іскери


қолданады,

шынайы

өмірмен

3-5 минут



тақырыптарға байланысты диалог,

монологтердегі


байланыстырады.



беріледі)



(нұсқаулық, өмірбаян) көтерілген мәселені талдау


Тыңдаушы

жұбы

мәтін

мазмұны







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!