Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
БЖБ, ТЖБ ІІІ-тоқсан 6-сынып қазақ тілі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пирманова Акмарал Аскаровна Тыңдаушының портфолиосы А және Б бөлімі
Шымкент қ. «ПШО» ЖМ филиалы «Бағалау тапсырмаларын әзірлеу және сараптау»
бойынша курстар
А Бөлімі
Бөлім/аралық тақырып бойынша жиындық бағалау тапсырмалары
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Бөлім «Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. Наурыз.»
Морфология (Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлері)
Оқу мақсаты 6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау
арқылы көтерілетін мәселені болжау;
6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін анықтау, синонимдік
қатарларын түрлендіріп қолдану;
Бағалау критерийлері:
-
Мәтіннің атауын анықтап, көтерілген мәселені болжайды .
-
Үстеудің мағыналық түрлерін анықтап, синонимдік қатарларды түрлендіріп қолданады.
Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
1-тапсырма. Мәтінді тыңдаңыз.(2 рет) Мәтінді болжап жазыңыз.
Ұмытыла бастаған ежелгі қазақ
салт-дәстүрлері
Толығырақ:
https://massaget.kz/layfstayl/alemtanu/Qazaqstanym/15060/
Жасау
Жасау(салт). Ұзатылған қызға
берілетін дүние мүлік «жасау» деп аталады. Халық қыздың жасауына
__________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2-тапсырма. Үстеудің мағыналық түрлерін сәйкестендіріңіз.
-
-
Мекен үстеуі сонша, мұншама
-
Сын-қимыл үстеуі әдейі, жорта
-
Себеп салдар үстеуі өте, тым
-
Мезгіл үстеуі босқа, бекер
-
Мақсат үстеуі ертең, биыл
-
Күшейткіш үстеуі тез, әрең
-
Мөлшер үстеуі жоғары, төмен
-
3-тапсырма. Күшейткіш үстеулерді тауып, синонимдік қатар жасаңыздар.
-
Содан бері қысқы жүні жетіліп, өңі ажарланып, қатты құлпырып қалған. 2. Осы кезде созыла шапқылаған тосушылардың барлығы да мүлдем шаршаған болатын. 3. Мұнда бүін аса үлкен әбігер бар. Абай мен оның барлық үй-іштері, іні-шәкірт, достары үшін ең қадірлі әбігер. 4. Тауық етінен жасаған бұл кеспе өте дәмді піскен екен. 5. Ауыл реңі мүлдем жүдеу еді. Сырт ажарында тіпті тірлік белгісі жоқ.
-
Күшейткіш үстеу
Синонимдік қатар
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
||||
Мәтіннің атауын анықтап, көтерілген мәселені болжайды . |
1 |
|
1 1 |
|
Үстеудің мағыналық түрлерін анықтап, синонимдік қатарларды түрлендіріп қолданады. |
2 |
Мекен үстеуін сәйкестендіреді Сын-қимыл үстеуін сәйкестендіреді Себеп салдар үстеуін сәйкестендіреді Мезгіл үстеуін сәйкестендіреді Мақсат үстеуін сәйкестендіреді Күшейткіш үстеуін сәйкестендіреді Мөлшер үстеуін сәйкестендіреді |
1 1 1 1 1 1 1 |
|
3 |
|
1 1 |
||
|
|
|||
Барлығы |
11 |
Бөлім «Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. Наурыз.» Морфология (Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлері) бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ____________________________________________________
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Мәтіннің атауын анықтап, көтерілген мәселені болжайды . |
Тыңдалған мәтіннің атауын анықтап, мәтінді жалғастырып жазуда қиналады
|
Тыңдалған мәтіннің атауын анықтап, мәтінді жалғастырып жазуда қателіктер жібереді |
Тыңдалған мәтіннің атауын анықтап, мәтінді жалғастырып жазады
|
Үстеудің мағыналық түрлерін анықтап, синонимдік қатарларды түрлендіріп қолданады. |
Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратып, күшейткіш үстеулерді табуда, синонимдік қатар жасауда қиналады
|
Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратып, күшейткіш үстеулерді табуда, синонимдік қатар жасауда қателіктер жібереді |
Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратып, күшейткіш үстеулерді табады, синонимдік қатар жасайды |
Б Бөлімі
Тоқсан бойынша жиынтық бағалау спецификациясы
Ұзақтығы: 40 минут
Оқылым – 15 минут
Жазылым – 25 минут
Тыңдалым мен айтылым бөлек тексеріледі
Балл саны: 30
Тапсырмалар түрлері
Көп таңдауы бар сұрақтар
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар
Толық жауапты қажет ететін сұрақтар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 компоненттен тұрады: Біріншісі - тыңдалым, айтылым және әдеби тіл нормаларын, екіншісі - оқылым және әдеби тіл нормаларын, үшіншісі - жазылым және әдеби тіл нормаларын тексеруге арналған.
Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
*Тапс |
|
Қамтылатын мақсаттар |
Тапсырмал |
*Тапсырмалар сипаттамасы |
*Орындау |
Бал |
|||||
ырма |
|
|
|
ар түрлері |
|
|
|
|
|
уақыты, мин |
л |
1 |
6.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді |
Толық |
Тапсырма |
жұппен |
орындалады. |
Тыңдалым мен |
10 |
||||
|
ақпаратты анықтау |
|
жауапты |
Оқушыларға тақырыпқа қатысты мәтіндер |
айтылым |
|
|||||
|
|
|
|
қажет ететін |
беріледі, |
оқушы жеке |
отырып оқиды |
сабақтан тыс, |
|
||
|
6.1.5.1 - тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы |
сұрақтар |
(немесе аудио арқылы тыңдатуға болады). |
қосымша |
|
||||||
|
және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі |
|
Оқушылар мәтінді тыңдау немесе оқу |
уақытта |
|
||||||
|
ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру |
|
барысында |
мәтіннің мазмұнын |
түсініп, |
өткізіледі (әр |
|
||||
|
|
|
|
|
детальді ақпаратты анықтайды, өз сөзінде |
білім алушыға |
|
||||
|
6.1.2.1 |
-әлеуметтік-мәдени, |
ресми-іскери |
|
қолданады, |
шынайы |
өмірмен |
3-5 минут |
|
||
|
тақырыптарға байланысты диалог, |
монологтердегі |
|
байланыстырады. |
|
|
беріледі) |
|
|||
|
(нұсқаулық, өмірбаян) көтерілген мәселені талдау |
|
Тыңдаушы |
жұбы |
мәтін |
мазмұны |
|
|
|||
|
|
|
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |