жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
БЖБ, ТЖБ .Математика 4-сынып. 2-тоқсан. 2-нұсқада жасалған.
-
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН
ТАПСЫРМАЛАР
«Көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше 1.2 Сандармен амалдар орындау
2.1 Санды және әріпті өрнектер
Оқу мақсаты 4.1.2.13 Бөлінді мәнінде нөлдер болатын жағдайда
көптаңбалы санды екітаңбалысанға
бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолдану
4.2.1.8 ** Қалдықпен бөлу формуласын (a=b•c+r) шығарып
алу және қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы:
Бөліндінің мәнінде нөл болатын жағдайдағы
бөлуді орындайды және тексереді
Есептеу барысында қалдықпен бөлу формуласын
қолданады
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 25 минут 1- нұсқа
1.Ауызша есепте. (2 балл) 3700 ∙ 200 = 54000 : 60 =
30100 ∙ 30= 81000 : 9000=
2 . Өрнектің мәнін есепте. (4 балл)
345 * 34 = 897 : 39 = 740160:36=
3. Қалдықпен бөлуді орында және тексер (4 балл) 65802 : 98 = 48094 : 23 =
Орындау уақыты 25 минут Іl – нұсқа
1.Ауызша есепте. (2 балл)
4600 ∙ 2000= 72000 : 80 =
30200 ∙ 30= 56000 :7000=
2 . Өрнектің мәнін есепте. (4 балл) 451 * 29 = 644 : 92 = 175440 : 43=
3. Қалдықпен бөлуді орында және тексер (4 балл)
80254 : 78 = 80945 : 23 =
Пәні : Математика Білім алушы __________________________________
« Көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Орындау уақыты 25 минут 1- нұсқа
1.Ауызша есепте. (2 балл) 3700 ∙ 200 = 54000 : 60 =
30100 ∙ 30= 81000 : 9000=
2 . Өрнектің мәнін есепте. (4 балл)
345 * 34 = 897 : 39 = 740160:36=
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Қалдықпен бөлуді орында және тексер (4 балл)
65802 : 98 = 48094 : 23 =
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пәні : Математика Білім алушы __________________________________
« Көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Орындау уақыты 25 минут Іl – нұсқа
1.Ауызша есепте. (2 балл)
4600 ∙ 2000= 72000 : 80 =
30200 ∙ 30= 56000 :7000=
2 . Өрнектің мәнін есепте. (4 балл)
451 * 29 = 644 : 92 = 175440 : 43=
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Қалдықпен бөлуді орында және тексер (4 балл)
80254 : 78 = 80945 : 23 =
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
Тапсырма
Дескриптор
Балл
1.Ауызша есепте.
Нөлмен аяқталатын сандарды ауызша көбейтеді
1
Нөлмен аяқталатын сандарды ауызша бөледі
1
2 . Өрнектің мәнін жазбаша
есепте.
Көптаңбалы сандарды екі таңбалы санға жазбаша көбейтеді
1
Көптаңбалы сандарды екі таңбалы санға жазбаша бөледі
1
Көптаңбалы сандарды екі таңбалы санға жазбаша бөледі
2
3. Қалдықпен бөлуді орында және тексер
Көптаңбалы сандарды екі таңбалы санға қалдықпен бөледі
2
Қалдықпен бөлуді тексереді
2
Барлығы
10
2 ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН
ТАПСЫРМАЛАР
«Көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше 1.2 Сандармен амалдар орындау
2.1 Санды және әріпті өрнектер
Оқу мақсаты 4.1.2.13 Бөлінді мәнінде нөлдер болатын жағдайда
көптаңбалы санды екітаңбалысанға
бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолдану
4.2.1.8 ** Қалдықпен бөлу формуласын (a=b•c+r) шығарып
алу және қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы:
Бөліндінің мәнінде нөл болатын жағдайдағы
бөлуді орындайды және тексереді
Есептеу барысында қалдықпен бөлу формуласын
қолданады
Ойлау дағдыларының Білу және түсіну
деңгейі Қолдану
Орындау уақыты 25 минут 1- нұсқа
1. Баған түрінде жазып шығар .
6187∙ 205 39445 : 245
2. Белгісіз санды тап. Асқар бір санды 718-ге бөліп еді, бөліндінің мәнінде 45 саны шықты және 4 қалдық қалды. Бөлінгішті анықта.
3. Өрнек құр , мәнін тап.
5006-ға 51054 пен 127-нің бөліндісін қос
2- нұсқа
1. Баған түрінде жазып шығар .
4956 ∙ 108 51689:127
2. Белгісіз санды тап. Арман бір санды 896-ға бөліп еді, бөліндінің мәнінде 67 саны шықты және 128 қалдық қалды. Бөлінгішті анықта.
3. Өрнек құр , мәнін тап.
10000 – нан 454227 мен 227-нің бөліндісін азайт
Пәні : Математика Білім алушы __________________________________
«Көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Орындау уақыты 25 минут 1- нұсқа
1. Баған түрінде жазып шығар .
6187∙ 205 39445 : 245
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Белгісіз санды тап. Асқар бір санды 718-ге бөліп еді, бөліндінің мәнінде 45 саны шықты және 4 қалдық қалды. Бөлінгішті анықта.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Өрнек құр , жазбаша есептеп өрнектің мәнін тап.
5006-ға 51054 пен 127-нің бөліндісін қос
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пәні : Математика Білім алушы __________________________________
«Көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Орындау уақыты 25 минут 2- нұсқа
1. Баған түрінде жазып шығар .
4956 ∙ 108 51689:127
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Белгісіз санды тап. Арман бір санды 896-ға бөліп еді, бөліндінің мәнінде 67 саны шықты және 128 қалдық қалды. Бөлінгішті анықта.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Өрнек құр , жазбаша есептеп өрнектің мәнін тап.
10000 – нан 454227 мен 227-нің бөліндісін азайт
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
Тапсырма
Дескриптор
Балл
1. Баған түрінде жазып шығар
Көп таңбалы санды үш таңбалы санға жазбаша көбейтеді
2
Көп таңбалы санды үш таңбалы санға жазбаша бөледі
2
2 . Белгісіз санды тап
Бөлгіш пен бөліндінің мәнін жазбаша көбейтеді
2
Шыққан санға қалдықты қосады
1
3. Өрнек құрып, мәнін тап
Өрнекті дұрыс құрады
1
1-ші амалды орындайды
1
2-ші амалды орындайды
1
Барлығы
10
Орындау уақыты 20 минут
1- нұсқа
1.Есепті шығар. Екі ауылдан екі мәшине бір уақытта бір- біріне қарама қарсы бағытта шығып, 4 сағаттан кейін кездесті. Бірінші мәшине 70 км\сағ жылдамдықпен жүрді. Егер екі ауылдың арасы 480 км болса, екінші мәшиненің жылдамдығы қандай?
2.Кестені толтыр.
|
А ( жұмыс ) |
t ( уақыт ) |
V ( өнімділік ) |
Шебер |
120 бөлш |
? сағ |
30 бөлш. / сағ |
Жұмысшы |
? бөлш |
4 сағ |
24 бөлш./ сағ |
Аспаз |
26 құймақ |
2 сағ |
? Құймақ / сағ |
3 . Есепті шығар Қар тазалағыш мәшине 2 сағатта 8т 6ц қар тазалады. Осындай өнімділікпен жұмыс жасаса 5 сағатта қанша қар тазалайды?
2-нұсқа
1.Есепті шығар. Екі қаладан екі мәшине бір уақытта бір біріне қарама қарсы бағытта шығып, 3 сағаттан кейін кездесті. Бірінші мәшине 50 км\сағ жылдамдықпен жүрді. Егер екі қаланың арасы 360 км болса, екінші мәшиненің жылдамдығы қандай?
2.Кестені толтыр.
|
А ( жұмыс ) |
t ( уақыт ) |
V ( өнімділік ) |
Шебер |
96 бөлш |
? сағ |
24 бөлш. / сағ |
Жұмысшы |
? бөлш |
4 сағ |
18 бөлш./ сағ |
Аспаз |
39 құймақ |
3 сағ |
? құймақ./ сағ |
3 . Есепті шығар Қар тазалағыш мәшине 3 сағатта 8т 1ц қар тазалады. Осындай өнімділікпен жұмыс жасаса 7 сағатта қанша қар тазалайды.
Пәні : Математика Білім алушы __________________________________
«Есеп шығару» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Орындау уақыты 25 минут 1- нұсқа
1.Есепті шығар. Екі ауылдан екі мәшине бір уақытта бір біріне қарама қарсы бағытта шығып, 4 сағаттан кейін кездесті. Бірінші мәшине 70 км\сағ жылдамдықпен жүрді. Егер екі ауылдың арасы 480 км болса, екінші мәшиненің жылдамдығы қандай?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.Кестені толтыр.
|
А ( жұмыс ) |
t ( уақыт ) |
V ( өнімділік ) |
Шебер |
120 бөлш |
сағ |
30 бөлш. / сағ |
Жұмысшы |
бөлш |
4 сағ |
24 бөлш./ сағ |
Аспаз |
26 құймақ |
2 сағ |
Құймақ / сағ |
3 . Есепті шығар Қар тазалағыш мәшине 2 сағатта 8т 6ц қар тазалады. Осындай өнімділікпен жұмыс жасаса 5 сағатта қанша қар тазалайды?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пәні : Математика Білім алушы __________________________________
«Есеп шығару» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Орындау уақыты 25 минут 2- нұсқа
1.Есепті шығар. Екі қаладан екі мәшине бір уақытта бір біріне қарама қарсы бағытта шығып, 3 сағаттан кейін кездесті. Бірінші мәшине 50 км\сағ жылдамдықпен жүрді. Егер екі қаланың арасы 360 км болса, екінші мәшиненің жылдамдығы қандай?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.Кестені толтыр.
|
А ( жұмыс ) |
t ( уақыт ) |
V ( өнімділік ) |
Шебер |
96 бөлш |
сағ |
24 бөлш. / сағ |
Жұмысшы |
бөлш |
4 сағ |
18 бөлш./ сағ |
Аспаз |
39 құймақ |
3 сағ |
құймақ./ сағ |
3 . Есепті шығар Қар тазалағыш мәшине 3 сағатта 8т 1ц қар тазалады. Осындай өнімділікпен жұмыс жасаса 7 сағатта қанша қар тазалайды.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Кездесу қозғалысына берілген есептерді шығарады |
1 |
бірінші дененің жүрген жолын анықтау өрнегін құрады; |
1 |
өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
екінші дененің жүрген жолын анықтау өрнегін құрады; |
1 |
||
өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
екінші дененің жылдамдығын табу өрнегін құрады; өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
Жұмыс , уақыт , өнімділік арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығарады . |
2 |
Уақытты анықтайды |
1 |
Жұмысты анықтайды |
1 |
||
Өнімділікті анықтайды |
1 |
||
Пропорцианал бөлуге берілген есепті шығарады |
3 |
Жұмыс өнімділігін табады |
1 |
Жалпы жасалған жұмысты табады |
1 |
||
Барлығы |
|
|
10 |
Математика пәнінен 2 тоқсанға арналған тоқсандық жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Білім алушы ___________________________________ І нұсқа
1.Тиімді тәсілмен есепте.
15∙ (7 ∙ 4) = 720 : (9 ∙ 5)=
2.Баған түрінде жазып шығар. 1235 ∙ 201 – 17963 =
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.Қалдықпен бөлуді орында, тексер. 3893 : 54 =
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Кесте бойынша есепті шығар, кестені толтыр.
Бір жәшік жемістің массасы |
Жәшіктердің саны |
Барлық жемістің массасы |
|
Бірдей |
6 жәшік алма |
? кг |
\ 5000тг / |
4 жәшік алмұрт |
? кг |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5.Сызбасын сызып, есепті шығар.
Бір қаладан бір мезгілде қарама- қарсы бағытта екі автобус жолға шықты. Біріншісі 52км\сағ жылдамдықпен, ал екіншісі 74км\сағ жылдамдықпен жүрді. 8 сағаттан кейін олардың арасы қандай болады?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Математика пәнінен 2 тоқсанға арналған тоқсандық жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Білім алушы ___________________________________ ІІ нұсқа
2∙ (18 ∙ 5) = 640 : (8 ∙ 4)=
2.Баған түрінде жазып шығар. 2043 ∙ 372 – 12025 =
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.Қалдықпен бөлуді орында, тексер. 5893 : 72 =
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.Кесте бойынша есепті шығар, кестені толтыр.
Бір жәшік жемістің массасы |
Жәшіктердің саны |
Барлық жемістің массасы |
|
Бірдей |
5 жәшік жүзім |
?кг |
\ 7800тг / |
8 жәшік өрік |
?кг |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Сызбасын сызып, есепті шығар.
Автобекеттен бір уақытта екі жолаушылар автобусы бірінен бірі қарама қарсы бағытқа жолға шықты. Біріншісі 66км\сағ, екіншісі 59 км\сағ жылдамдықпен жүрді. 6 сағаттан кейін автобустардың арасы қандай болады?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

