Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бжб тжб қазақ тілі пәні
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Менің Отаным - Қазақстан» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Пәні қазақ тілі
Күні
Сыныбы 4 « »
Оқушының аты- жөні ...........................................................................................................
Орындау уақыты 20 минут
І нұсқа
1-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер, диалогті толықтыр. (Айтылым)
-
Сен оқитын мектептің аты қандай?
-
___________________________________________________________________________
-
Сенің мектебің несімен ерекшеленеді?
-
___________________________________________________________________________
-
Сенің мектебіңде кітапхана бар ма?
-
___________________________________________________________________________
2-тапсырма. Берілген сөздерді айтылуы бойынша жаз. (Жазылым)
бала кезде |
|
ата қоныс |
|
құнсыз |
|
3-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды қойып жаз. (Жазылым)
Ақсу-Жабағылыда жазықтық, биік шыңдар, жартас........., таулар бар. Өзен....... мен сарқырама........ бар.Көгілдір биік таулар аспан... таласады.Теңіз деңгейінен 3000 м биіктікте орналасқан тастар......... сурет салынған. Тастарда жануар......, аң аулаған ежелгі адамдар бейнеленген.
4-тапсырма.Мәтінді түсініп оқы. Тірек сөздердің астын сыз. Мәтіннің мазмұнын айт. (Оқылым және тыңдалым)
Қоңыр аю- жыртқыш аң. Көбіне өсімдікпен қоректенеді. Егер адам өзі соқтықпаса , өздігінен тиіспейді. Оның бір ерекшелігі - ақылдылығы. Егер қақпанға түссе, артқы аяғының көмегімен босанып, қашып кетеді де, екінші рет темір иісі шыққан жерге жоламайды. Екіншісі - иіс сезгіштігі. Дымқылданған жалпақ тұмсығы кез келген иісті тез айырады.
«Менің Отаным - Қазақстан» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Пәні қазақ тілі
Күні
Сыныбы 4 « »
Оқушының аты- жөні ...........................................................................................................
Орындау уақыты -20 минут
ІІ нұсқа
1-тапсырма.Сұрақтарға жауап бер, диалогті толықтыр. (Айтылым)
-
Сен тұратын ауылдың аты қандай?
-
___________________________________________________________________________
-
Сенің ауылың несімен ерекшеленеді?
-
___________________________________________________________________________
-
Сенің ауылыңда мұражай бар ма?
-
___________________________________________________________________________
2-тапсырма. Берілген сөздерді айтылуы бойынша жаз
құлын |
|
көк гүл |
|
ала кел |
|
3-тапсырма.Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды қойып жаз, (Жазылым)
Құстар....... тау да еркіндік мол. Олар....... орман ішінде еркін етіп щоқитыны көп. Жартастар....... ұларлар айқайлайды. Таңертеңнен кешке дейін Альпі ұзаққарғалары қарқылдап жүреді. Қалың шырша ормандарынан жапалақ........ кездестіруге болады. Орман....... жапалақтың жақын туысы – үкі кездеседі.Жапалақ пен үкі түңгі аңшы...
4-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. Тірек сөздердің астын сыз. Мәтіннің мазмұнын айт. (Оқылым және тыңдалым)
Ораз көбіне қоян аулайды. Ондай кезде бүркіттің томағасын алып, әзірленіп отырады. Аң аулап дағдыланып қалған бүркіт қашып шыққан қоянды көргенде , бірер рет шаңқылдап шақырып жіберіп , талпына бастайды. Сол кезде Ораз бүркітін ұшырады.
Ол қашып бара жатқан қоянға тұра ұмтылмай , әуелі бойын жазып, биіктеп алады да, содан кейін қашып бара жатқан қоянға қарай құлдырай келіп құйылады.
Бағалаукритерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білімалушы |
|||
Сұрақтарға жауап беріп, диалогті толықтырады |
1 |
|
1 |
Сөздердің айтылуы мен жазылуы бойынша сәйкестендіреді |
2 |
|
1
1
1 |
Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды қойып жазады |
3 |
|
1 1 1 1 1 |
Мәтіннен негізгіақпаратқақатыстытірек сөздердіанықтайды |
4 |
|
1
|
Барлығы |
10 |
4.1.3.1 - сұхбаттасының жасын, жай-күйін ескере отырып, белгілі бір тақырып аясында сөйлем мәдениетін сақтап, диалогке қатысу
4.4.1.3 - айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді анықтап жазу;
4.4.1.1 - сөзге қосымшалар жалғауда дыбыс үндестігін ескеріп қолдану
4.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын түртіп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айту
«Құндылықтар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Пәні қазақ тілі
Күні
Сыныбы 4 « »
Оқушының аты- жөні ...........................................................................................................
Орындау уақыты 20 минут
І нұсқа
1-тапсырма
Ғажайып адам
Ертеде бір ғажайып адам болыпты. Ол кедей –кепшіктерге көмектесіп жүріпті. Бір күні ғажайып адам жоқшылықтан жүдеген баланы көреді. Ол баладан:
- Балақай, саған не болды? – деп сұрайды. Ешкімнен қайырым көрмеген бала оған:
- Сіз маған көмектесе аласыз ба? – дейді мұңайып.
- Мен үш тілегіңді орындай аламын.
Қуанып кеткен бала:
- Менің бірінші тілегім халқымның тұрмыс тіршілігі жақсарып, бейбітшілік орнаса деймін. Екіншісі – ата-анамның еңбекпен еккен егіні қаулап шықсын деген тілек. Ал үшіншісі сіз сияқты ғажайып адам болсам, шіркін, - дейді.
- Балақай, мен сенің үш тілегіңді орындаймын. Бірақ, саған қоятын бір сұрағым бар.
- Ол қандай сұрақ?
- Неге мен сияқты ғажайып адам болғың келеді?
- Сіз сияқты адамдарға көмектескім келеді. Өйткені, адамдарға көмектескен маған ұнайды. Сондықтан, мен көмекке мұқтаж адамдарға көмектесіп, алғыс алғым келеді.
Ғажайып адам баланың жауабына риза болып, оның үш тілегін орындайды. Ал бала ата-анасына, өзіне жақын жүрген барлық адамдарға жақсылық жасап, ол да «ғажайып адам» атанады.
1. Мәтінге басқа қандай тақырып қояр едің? _______________________________________
2. Жоспарды толықтыр: 1. Ғажайып адам мен баланың кездесуі.
2.___________________________________________________
3.___________________________________________________
3. Мәтіннен пайымдау бөліктері жазылған бөлімді көшіріп жаз. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (4)
2 – тапсырма Тиісті тыныс белгілерді қойып, құрмалас сөйлемдерді көшіріп жаз.
Қазақстанда көлдер көп жолда түсіп қалған нанды көрсең адам баспайтын жерге алып қой ақыл көпке жеткізеді қына тасқа бітеді білім басқа бітеді күзде ағаш бұтақтарынан жапырақтар түседі
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (3)
3 – тапсырма
Кестеге сөз тіркестерін жаз.
Сын есім + зат есім |
Сан есім + зат есім |
Зат есім + етістік |
|
|
|
(3)
Бағалау критерииі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Мәтінге басқа қандай тақырып қояр едің? |
1 |
Берілген мәтінге басқа тақырып қояды |
1 |
Мәтінге сай жоспарды толықтыр |
Жоспардың негізгі бөлімін жазады. |
1 |
|
Жоспардың қорытынды бөлімін жазады. |
1 |
||
Мәтіннен пайымдау бөліктері жазылған бөлімді көшіріп жаз. |
|
Мәтіннен пайымдау бөліктері жазылған бөлімді көшіріп жазады |
1 |
Тиісті тыныс белгілерді қойып, құрмалас сөйлемдерді көшіріп жаз. |
2 |
бірінші құрмалас сөйлемді көшіріп жазады |
1 |
Екінші құрмалас сөйлемді көшіріп жазады |
1 |
||
Тиісті тыныс белгісін қояды Қатесіз көшіреді |
1 |
||
Кестеге сөз тіркестерін жаз. |
3 |
Сын есім + зат есімді жазады |
1 |
Сан есім + зат есімді жазады |
1 |
||
Зат есім + етістікті жазады |
1 |
||
Барлығы |
|
|
10 |
«Құндылықтар» Материалды жүктеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
тақырыптармен дайындаймыз