Материалдар / БЖБ ТЖБ талдау

БЖБ ТЖБ талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
бжб тжб талдау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Мамыр 2024
395
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы

мәліметтер/2023-2024

IV тоқсан бойынша

Сынып: 5 «А»

Оқушылар саны: 7

Пән; Қазақстан тарихы

Педагог: Садуева Зейнегуль

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Класс

Предмет

Ученик

Максимальный балл

Процентное содержание баллов суммативного оценивания

% качества

% успеваемости

низкий

средний

высокий

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %

Количество учеников

5-а

СОР 1

7

12

0

7

0

100

100

СОР 2

7

10

0

7

0

43

100

СОР 3

7

10

0

7

0

71

100

СОЧ

7

20

0

7

0

43

100



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1


5.3.1.1 картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсету

5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

5.1.1.3 ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету

БЖБ 2

5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

ТЖБ

5.1.1.3 ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету

5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

5.4.1.1 ежелгі адамдардың алғашқы кәсібін сипаттау;

5.4.1.2 көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру

5.4.2.1 еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау;



1. ЖББ және ТЖБ нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті

білім алушыларда:

жоғары (В): 85-100%

орташа (С): 65-84% Икласова Айлана

төмен (Н): 40-64%, Жамбыл Амира, Казикан Самира

2. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Сарматтардың шаруашылығы, Ғұндардың билеушісі, Тест жұмысы

3. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушылардың жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: Рим империясының ғұндармен жауаласуы, Ақиқат Жалған тапсырмалары

4. Жоспарланған түзету жұмыстары: Жоғарыда көрсетілген сұрақтарды кеңінен түсіндіріп, білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою және білімін толықтыру

жөніндегі іс-шаралар жоспарына енгізу.


    

 Күні: Педагог : Садуева З.Ж









Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы

мәліметтер/2023-2024

IV тоқсан бойынша

Сынып: 6 «А»

Оқушылар саны: 11

Пән; Қазақстан тарихы

Педагог: Садуева Зейнегуль

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Класс

Предмет

Ученик

Максимальный балл

Процентное содержание баллов суммативного оценивания

% качества

% успеваемости

низкий

средний

высокий

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %

Количество учеников

6-а

СОР 1

11

15

0

11

0

64

100

СОР 2

11

15

0

11

0

55

100

СОЧ

11

25

0

11

0

9

100




Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

БЖБ 2

6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

ТЖБ

6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

6.4.1.2 көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау


1. ЖББ және ТЖБ нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті

білім алушыларда:

жоғары (В): 85-100%

орташа (С): 65-84% Мадияр Данияр, Жанатайқызы Мадина

төмен (Н): 40-64% Айткен Ислам

2. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Қазақ хандығы: Есім хан мен Хақназақ ханның саясаты ішкі, сыртқы. Әлеуметтік құрлымы, Сұлтан, Қожа, Жүздер

3. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушылардың жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: Сәйкестендіру тапсырма

4. Жоспарланған түзету жұмыстары: Жоғарыда көрсетілген сұрақтарды кеңінен түсіндіріп, білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою және білімін толықтыру

жөніндегі іс-шаралар жоспарына енгізу.


    



 Күні: Педагог : Садуева З.Ж





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ