Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер/2023-2024
IV тоқсан бойынша
Сынып: 5 «А»
Оқушылар саны: 7
Пән; Қазақстан тарихы
Педагог: Садуева Зейнегуль
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Класс |
Предмет |
Ученик |
Максимальный балл |
Процентное содержание баллов суммативного оценивания |
% качества |
% успеваемости |
||
|
низкий |
средний |
высокий |
||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
||||||
|
Количество учеников |
||||||||
|
5-а |
СОР 1 |
7 |
12 |
0 |
7 |
0 |
100 |
100 |
|
СОР 2 |
7 |
10 |
0 |
7 |
0 |
43 |
100 |
|
|
СОР 3 |
7 |
10 |
0 |
7 |
0 |
71 |
100 |
|
|
СОЧ |
7 |
20 |
0 |
7 |
0 |
43 |
100 |
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
БЖБ 1 |
5.3.1.1 картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсету 5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
5.1.1.3 ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету |
|
БЖБ 2 |
5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау |
5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
|
ТЖБ |
5.1.1.3 ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету 5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау |
5.4.1.1 ежелгі адамдардың алғашқы кәсібін сипаттау; 5.4.1.2 көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру 5.4.2.1 еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау; |
1. ЖББ және ТЖБ нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті
білім алушыларда:
орташа (С): 65-84% Икласова Айлана
төмен (Н): 40-64%, Жамбыл Амира, Казикан Самира
2. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Сарматтардың шаруашылығы, Ғұндардың билеушісі, Тест жұмысы
3. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушылардың жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: Рим империясының ғұндармен жауаласуы, Ақиқат Жалған тапсырмалары
4. Жоспарланған түзету жұмыстары: Жоғарыда көрсетілген сұрақтарды кеңінен түсіндіріп, білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою және білімін толықтыру
жөніндегі іс-шаралар жоспарына енгізу.
Күні: Педагог : Садуева З.Ж
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер/2023-2024
IV тоқсан бойынша
Сынып: 6 «А»
Оқушылар саны: 11
Пән; Қазақстан тарихы
Педагог: Садуева Зейнегуль
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Класс |
Предмет |
Ученик |
Максимальный балл |
Процентное содержание баллов суммативного оценивания |
% качества |
% успеваемости |
||
|
низкий |
средний |
высокий |
||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
||||||
|
Количество учеников |
||||||||
|
6-а |
СОР 1 |
11 |
15 |
0 |
11 |
0 |
64 |
100 |
|
СОР 2 |
11 |
15 |
0 |
11 |
0 |
55 |
100 |
|
|
СОЧ |
11 |
25 |
0 |
11 |
0 |
9 |
100 |
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
БЖБ 1 |
6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
|
БЖБ 2 |
6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
|
ТЖБ |
6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
6.4.1.2 көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау |
1. ЖББ және ТЖБ нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті
білім алушыларда:
жоғары (В): 85-100%
орташа (С): 65-84% Мадияр Данияр, Жанатайқызы Мадина
төмен (Н): 40-64% Айткен Ислам
2. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Қазақ хандығы: Есім хан мен Хақназақ ханның саясаты ішкі, сыртқы. Әлеуметтік құрлымы, Сұлтан, Қожа, Жүздер
3. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушылардың жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: Сәйкестендіру тапсырма
4. Жоспарланған түзету жұмыстары: Жоғарыда көрсетілген сұрақтарды кеңінен түсіндіріп, білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою және білімін толықтыру
жөніндегі іс-шаралар жоспарына енгізу.
Күні: Педагог : Садуева З.Ж
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ ТЖБ талдау
БЖБ ТЖБ талдау
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер/2023-2024
IV тоқсан бойынша
Сынып: 5 «А»
Оқушылар саны: 7
Пән; Қазақстан тарихы
Педагог: Садуева Зейнегуль
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Класс |
Предмет |
Ученик |
Максимальный балл |
Процентное содержание баллов суммативного оценивания |
% качества |
% успеваемости |
||
|
низкий |
средний |
высокий |
||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
||||||
|
Количество учеников |
||||||||
|
5-а |
СОР 1 |
7 |
12 |
0 |
7 |
0 |
100 |
100 |
|
СОР 2 |
7 |
10 |
0 |
7 |
0 |
43 |
100 |
|
|
СОР 3 |
7 |
10 |
0 |
7 |
0 |
71 |
100 |
|
|
СОЧ |
7 |
20 |
0 |
7 |
0 |
43 |
100 |
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
БЖБ 1 |
5.3.1.1 картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсету 5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру |
5.1.1.3 ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету |
|
БЖБ 2 |
5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау |
5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау |
|
ТЖБ |
5.1.1.3 ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету 5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау |
5.4.1.1 ежелгі адамдардың алғашқы кәсібін сипаттау; 5.4.1.2 көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру 5.4.2.1 еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау; |
1. ЖББ және ТЖБ нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті
білім алушыларда:
орташа (С): 65-84% Икласова Айлана
төмен (Н): 40-64%, Жамбыл Амира, Казикан Самира
2. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Сарматтардың шаруашылығы, Ғұндардың билеушісі, Тест жұмысы
3. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушылардың жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: Рим империясының ғұндармен жауаласуы, Ақиқат Жалған тапсырмалары
4. Жоспарланған түзету жұмыстары: Жоғарыда көрсетілген сұрақтарды кеңінен түсіндіріп, білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою және білімін толықтыру
жөніндегі іс-шаралар жоспарына енгізу.
Күні: Педагог : Садуева З.Ж
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер/2023-2024
IV тоқсан бойынша
Сынып: 6 «А»
Оқушылар саны: 11
Пән; Қазақстан тарихы
Педагог: Садуева Зейнегуль
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Класс |
Предмет |
Ученик |
Максимальный балл |
Процентное содержание баллов суммативного оценивания |
% качества |
% успеваемости |
||
|
низкий |
средний |
высокий |
||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
||||||
|
Количество учеников |
||||||||
|
6-а |
СОР 1 |
11 |
15 |
0 |
11 |
0 |
64 |
100 |
|
СОР 2 |
11 |
15 |
0 |
11 |
0 |
55 |
100 |
|
|
СОЧ |
11 |
25 |
0 |
11 |
0 |
9 |
100 |
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
БЖБ 1 |
6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
|
БЖБ 2 |
6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
|
ТЖБ |
6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау; 6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау |
6.4.1.2 көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау |
1. ЖББ және ТЖБ нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті
білім алушыларда:
жоғары (В): 85-100%
орташа (С): 65-84% Мадияр Данияр, Жанатайқызы Мадина
төмен (Н): 40-64% Айткен Ислам
2. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Қазақ хандығы: Есім хан мен Хақназақ ханның саясаты ішкі, сыртқы. Әлеуметтік құрлымы, Сұлтан, Қожа, Жүздер
3. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушылардың жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: Сәйкестендіру тапсырма
4. Жоспарланған түзету жұмыстары: Жоғарыда көрсетілген сұрақтарды кеңінен түсіндіріп, білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою және білімін толықтыру
жөніндегі іс-шаралар жоспарына енгізу.
Күні: Педагог : Садуева З.Ж
шағым қалдыра аласыз













