БЖБ ТЖБ талдау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

БЖБ ТЖБ талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
бжб тжб талдау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы

мәліметтер/2023-2024

IV тоқсан бойынша

Сынып: 5 «А»

Оқушылар саны: 7

Пән; Қазақстан тарихы

Педагог: Садуева Зейнегуль

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Класс

Предмет

Ученик

Максимальный балл

Процентное содержание баллов суммативного оценивания

% качества

% успеваемости

низкий

средний

высокий

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %

Количество учеников

5-а

СОР 1

7

12

0

7

0

100

100

СОР 2

7

10

0

7

0

43

100

СОР 3

7

10

0

7

0

71

100

СОЧ

7

20

0

7

0

43

100



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1


5.3.1.1 картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсету

5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру

5.1.1.3 ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету

БЖБ 2

5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау

ТЖБ

5.1.1.3 ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету

5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

5.4.1.1 ежелгі адамдардың алғашқы кәсібін сипаттау;

5.4.1.2 көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын түсіндіру

5.4.2.1 еңбек құралдары мен қару түрлерін сипаттау;



1. ЖББ және ТЖБ нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті

білім алушыларда:

жоғары (В): 85-100%

орташа (С): 65-84% Икласова Айлана

төмен (Н): 40-64%, Жамбыл Амира, Казикан Самира

2. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Сарматтардың шаруашылығы, Ғұндардың билеушісі, Тест жұмысы

3. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушылардың жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: Рим империясының ғұндармен жауаласуы, Ақиқат Жалған тапсырмалары

4. Жоспарланған түзету жұмыстары: Жоғарыда көрсетілген сұрақтарды кеңінен түсіндіріп, білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою және білімін толықтыру

жөніндегі іс-шаралар жоспарына енгізу.


    

 Күні: Педагог : Садуева З.Ж









Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы

мәліметтер/2023-2024

IV тоқсан бойынша

Сынып: 6 «А»

Оқушылар саны: 11

Пән; Қазақстан тарихы

Педагог: Садуева Зейнегуль

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Класс

Предмет

Ученик

Максимальный балл

Процентное содержание баллов суммативного оценивания

% качества

% успеваемости

низкий

средний

высокий

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %

Количество учеников

6-а

СОР 1

11

15

0

11

0

64

100

СОР 2

11

15

0

11

0

55

100

СОЧ

11

25

0

11

0

9

100




Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

БЖБ 2

6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

ТЖБ

6.3.1.10 қазақ хандарының мемлекетті нығайтудағы рөлін анықтау;

6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы саясатын талдау

6.4.1.2 көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін анықтау


1. ЖББ және ТЖБ нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін көрсетті

білім алушыларда:

жоғары (В): 85-100%

орташа (С): 65-84% Мадияр Данияр, Жанатайқызы Мадина

төмен (Н): 40-64% Айткен Ислам

2. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Қазақ хандығы: Есім хан мен Хақназақ ханның саясаты ішкі, сыртқы. Әлеуметтік құрлымы, Сұлтан, Қожа, Жүздер

3. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушылардың жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: Сәйкестендіру тапсырма

4. Жоспарланған түзету жұмыстары: Жоғарыда көрсетілген сұрақтарды кеңінен түсіндіріп, білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою және білімін толықтыру

жөніндегі іс-шаралар жоспарына енгізу.


    



 Күні: Педагог : Садуева З.Ж





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.05.2024
857
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі