Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша
талдау туралы
мәліметтер/2023-2024
IV тоқсан
бойынша
Сынып: 5
«А»
Оқушылар саны:
7
Пән; Қазақстан
тарихы
Педагог: Садуева
Зейнегуль
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Класс
|
Предмет
|
Ученик
|
Максимальный балл
|
Процентное содержание баллов суммативного
оценивания
|
% качества
|
% успеваемости
|
низкий
|
средний
|
высокий
|
0 - 39 %
|
40 - 84 %
|
85 - 100 %
|
Количество учеников
|
5-а
|
СОР 1
|
7
|
12
|
0
|
7
|
0
|
100
|
100
|
СОР 2
|
7
|
10
|
0
|
7
|
0
|
43
|
100
|
СОР 3
|
7
|
10
|
0
|
7
|
0
|
71
|
100
|
СОЧ
|
7
|
20
|
0
|
7
|
0
|
43
|
100
|
|
Қол
жеткізілген мақсаттар
|
Қиындық тудырған
мақсаттар
|
БЖБ 1
|
5.3.1.1 картада тайпалық
одақтардың орналасуын
көрсету
5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік
бірлестіктердің құрылуын
түсіндіру
|
5.1.1.3
ғұндардың қоныс аудару
бағыттарын тарихи картадан
көрсету
|
БЖБ
2
|
5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы
алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын
анықтау
|
5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы
ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын
анықтау
|
ТЖБ
|
5.1.1.3
ғұндардың
қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан
көрсету
5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы
алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын
анықтау
|
5.4.1.1 ежелгі адамдардың
алғашқы кәсібін сипаттау;
5.4.1.2 көшпелі мал шаруашылығы
мен егіншіліктің қалыптасуын
түсіндіру
5.4.2.1 еңбек құралдары мен
қару түрлерін сипаттау;
|
1. ЖББ және ТЖБ нәтижелерін талдау келесі білім деңгейін
көрсетті
білім алушыларда:
жоғары (В):
85-100%
орташа (С): 65-84% Икласова
Айлана
төмен (Н): 40-64%, Жамбыл
Амира, Казикан Самира
2. Тапсырмаларды
орындау кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар
тізбесі: Сарматтардың
шаруашылығы, Ғұндардың билеушісі, Тест
жұмысы
3. Тапсырмаларды орындау кезінде білім алушылардың
жоғарыда көрсетілген қиындықтарының
себептері: Рим империясының ғұндармен жауаласуы, Ақиқат Жалған
тапсырмалары
4.
Жоспарланған түзету жұмыстары: Жоғарыда көрсетілген
сұрақтарды кеңінен түсіндіріп, білім алушылардың білімдеріндегі
олқылықтарды жою және білімін толықтыру
жөніндегі іс-шаралар
жоспарына енгізу.
Күні: Педагог : Садуева
З.Ж
Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау
туралы
мәліметтер/2023-2024
IV тоқсан
бойынша
Сынып: 6
«А»
Оқушылар саны:
11
Пән; Қазақстан
тарихы
Педагог: Садуева
Зейнегуль
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Класс
|
Предмет
|
Ученик
|
Максимальный балл
|
Процентное содержание баллов суммативного
оценивания
|
% качества
|
% успеваемости
|
низкий
|
средний
|
высокий
|
0 - 39 %
|
40 - 84 %
|
85 - 100 %
|
Количество учеников
|
6-а
|
СОР 1
|
11
|
15
|
0
|
11
|
0
|
64
|
100
|
СОР 2
|
11
|
15
|
0
|
11
|
0
|
55
|
100
|
СОЧ
|
11
|
25
|
0
|
11
|
0
|
9
|
100
|
|
Қол
жеткізілген мақсаттар
|
Қиындық тудырған
мақсаттар
|
БЖБ 1
|
6.3.1.10 қазақ хандарының
мемлекетті нығайтудағы рөлін
анықтау;
6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы
саясатын талдау
|
6.3.1.10 қазақ хандарының
мемлекетті нығайтудағы рөлін
анықтау;
6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы
саясатын талдау
|
БЖБ
2
|
6.3.1.10 қазақ хандарының
мемлекетті нығайтудағы рөлін
анықтау;
6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы
саясатын талдау
|
6.3.1.10 қазақ хандарының
мемлекетті нығайтудағы рөлін
анықтау;
6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы
саясатын талдау
|
ТЖБ
|
6.3.1.10 қазақ хандарының
мемлекетті нығайтудағы рөлін
анықтау;
6.3.2.6 қазақ хандарының сыртқы
саясатын талдау
|
6.4.1.2 көшпелілердің шаруашылық өмірінің ерекшеліктерін
анықтау
|
1. ЖББ және ТЖБ нәтижелерін
талдау келесі білім деңгейін
көрсетті
білім
алушыларда:
жоғары (В):
85-100%
орташа (С): 65-84% Мадияр
Данияр, Жанатайқызы Мадина
төмен (Н): 40-64% Айткен
Ислам
2. Тапсырмаларды орындау
кезінде білім алушыларда туындаған қиындықтар
тізбесі: Қазақ хандығы: Есім хан мен
Хақназақ ханның саясаты ішкі, сыртқы. Әлеуметтік құрлымы, Сұлтан,
Қожа, Жүздер
3. Тапсырмаларды орындау
кезінде білім алушылардың жоғарыда көрсетілген қиындықтарының
себептері: Сәйкестендіру
тапсырма
4. Жоспарланған түзету
жұмыстары: Жоғарыда көрсетілген
сұрақтарды кеңінен түсіндіріп, білім алушылардың білімдеріндегі
олқылықтарды жою және білімін толықтыру
жөніндегі іс-шаралар
жоспарына енгізу.
Күні: Педагог : Садуева
З.Ж