жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
БЖБ_ТЖБ_талдау_4_сыныбы_2_ТОКСАН_2024_2025_ж_.docx
атындағы орта мектеп
2 - тоқсан Қазақ тілі пәні бойынша.
Сынып: 4 « »
Оқушылар
саны:
Педагог:
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
||||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
БЖБ 1 |
|
|
|
|
|
|
|
100% |
БЖБ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
100% |
ТЖБ |
|
|
|
|
|
|
|
100% |
|
|
|
|
|
|
|
|
Жүктеу |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
4.1.5.1 Мәтін мазмұнына өзіндік баға беру 4.1.3.1 Сұхбаттасының жасын, жай-күйін ескере отырып, белгілі бір тақырып аясында сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу |
|
БЖБ 2 |
4.2.6.1 Белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін (мақала, репортаж, жаңалық, өмірбаян, мінездеме, жарнама, хабарландыру) салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау 4.4.2.1 Күрделі сөздердің түрлерін ажырата алу (біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөз) |
4.3.3.1* Оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жоспар құрып мазмұндама/ тірек сөздерді пайдаланып эссе жазу |
ТЖБ |
4.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, монолог құрау 4.1.6.1 Интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара) және қыстырма, одағай сөздерді қолдана отырып, тақырыпқа тыңдарманды қызықтыру 4.2.5.1* Дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәнмәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау, бағалау |
4.3.2.1 Тірек сөздерді қолданып белгілі бір стильде мәтін (мақала, мінездеме) жазу 4.2.4.1 Мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау |
-
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39%
Жоғары (B) 85-100% |
Жақсы 65-84% |
Орта 40-64% |
Төмен 0-39% |
( оқушының аты-жөні) |
( оқушының аты-жөні) |
( оқушының аты-жөні) |
( оқушының аты-жөні) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: тірек сөздерді пайдаланып эссе мен мінездеме жазуда қиындықтар туындады. Сөздерге қосымша жалғауда буын үндестігі мен дыбыс үндестігін ескеріп қолдануда қиындықтар туындады.
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: Сөйлемдердің құрылымын сақтап, ойын жүйелі, толық жеткізе алмайды.___________
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен)
Осы _мақсаттарға _арналған тапсырмалар орындау,мәтін құрылымын сақтап жазу, буын үндестігі мен дыбыс үндестігіне байланысты қосымша тапсырмалар орындау
жұмыстары жүргізіледі. Эссе, шығарма мен мазмұндама, мінездеме жазуға арналған қосымша тапсырмалар беру.
Күні__ Педагогтің Т.А.Ә:
атындағы орта мектеп
2 - тоқсан Жаратылыстану пәні бойынша.
Сынып: 4 « »
Оқушылар
саны:
Педагог:
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
||||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
БЖБ 1 |
|
|
|
|
|
|
|
100% |
БЖБ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
100% |
ТЖБ |
|
|
|
|
|
|
|
100% |
|
|
|
|
|
|
|
|
Жүктеу |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
4.2.3.2.Жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау 4.2.3.1 Зәр шығару жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау |
|
БЖБ 2 |
4.3.3.2 Атмосферада жауын-шашын түзілу процесін сипаттау |
4.3.2.1 Ауа тазалығын сақтау жолдарын және оны тазарту шараларын ұсыну |
ТЖБ |
4.2.3.2 Жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау 4.3.2.4 Ауаның табиғаттағы орын ауыстыру процесін түсіндіру
4.3.3.3 Судың ластану көздерін анықтау; 4.3.3.4 Судың ластануының түрлі ағзаларға әсерін түсіндіру |
байланысты қолдану аясын анықтау Құрылған эксперимент жоспарына сәйкес жаңа зат алу
|
-
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін
көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39%
Жоғары (B) 85-100% |
Жақсы 65-84% |
Орта 40-64% |
Төмен 0-39% |
( оқушының аты-жөні) |
( оқушының аты-жөні) |
( оқушының аты-жөні) |
( оқушының аты-жөні) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Ауа тазалығын сақтау жолдарын және оны тазарту шараларын ұсыну.Заттың қасиетіне
байланысты қолдану аясын анықтау, құрылған эксперимент жоспарына сәйкес жаңа зат алу барысындағы тапсырмалар бойынша ішнара қиындықтар туындады.
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: тақырыптарды игеру барсында түсініктің толық болмауы, өз ойларын толық жеткізе алмауы, тапсырма орындау барысында қойылған сұрақтарға толық жауап бермеулері.
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен)
Осы _мақсаттарға _арналған тапсырмалар орындау, қосымша мысалдар келтіру, тақырыпты қайта толықтырып түсіндіру бойынша жұмыстар жүргізіледі
Күні__ Педагогтің Т.А.Ә:
Сынып: 4 « »
Оқушылар
саны:
Педагог:
Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау
Пәні: Дүниетану
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||||
|
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
||||||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||||
БЖБ 1 |
|
|
|
|
|
|
|
100% |
||
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||||
БЖБ 1 |
4.3.2.1 Түрлі дереккөздер негізінде қазақ халқының шығу тарихын түсіндіру 4.3.1.2 Тарихи мұражайлардың қызметін түсіндіру |
4.3.4.1 Өмірбаяндық мәліметтеріне сүйене отырып, шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті қайраткерлердің елімізге сіңірген еңбегі туралы қорытынды жасау |
көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39%
Жоғары (B) 85-100% |
Жақсы 65-84% |
Орта 40-64% |
Төмен 0-39% |
( оқушының аты-жөні) |
( оқушының аты-жөні) |
( оқушының аты-жөні) |
( оқушының аты-жөні) |
Айтжан Инабат |
Абсалан Жалғас |
Амангелді Сұлтан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Ауа тазалығын сақтау жолдарын және оны тазарту шараларын ұсыну. Өмірбаяндық мәліметтеріне сүйене отырып, шығармашылық және еңбек салаларындағы көрнекті қайраткерлердің елімізге сіңірген еңбегі туралы қорытынды жасауда ішнара қиындықтар туындады.
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: тақырыптарды игеру барсында түсініктің толық болмауы, өз ойларын толық жеткізе алмауы, тапсырма орындау барысында қойылған сұрақтарға толық жауап бермеулері.
4. БЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен)
Осы _мақсаттарға _арналған тапсырмалар орындау, қосымша мысалдар келтіру, тақырыпты қайта толықтырып түсіндіру бойынша жұмыстар жүргізіледі
Күні__ Педагогтің Т.А.Ә:
атындағы орта мектеп
Сынып: 4 « »
Оқушылар
саны:
Педагог:
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пәні: Математика
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|
|
||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||||
БЖБ 1 |
|
|
|
|
|
|
|
||
БЖБ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
||
БЖБ 3 |
|
|
|
|
|
|
|
||
ТЖБ |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||||
БЖБ 1 |
4.1.2.11-екі таңбалы/үш таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану 4.1.2.12 - нөлмен аяқталатын көп таңбалы сандарды бір таңбалы/ екі таңбалы/үш таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану |
Екі таңбалы/үш таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану |
|||||||
БЖБ 2 |
4.1.2.12 Нөлмен аяқталатын көптаңбалы сандарды үштаңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану 4.1.2.13 Бөлінді мәнінде нөлдер болатын жағдайда көптаңбалы санды екітаңбалы/үштаңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмінқолдану 4.2.1.8Қалдықпен бөлу формуласын (a=b•c+r) шығарып алу және қолдану |
4.1.2.11-екі таңбалы/үш таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану |
|||||||
БЖБ 3 |
4.5.1.4 шамалар арасындағы тәуелділікке, пропорционал бөлуге, белгісізді екі айырым бойынша табуға берілген есептерді талдау және шығару
|
4.5.1.9 бір-біріне кездесу және қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс, артынан қуып жету, бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешу |
|||||||
4.5.1.9 бір-біріне кездесу және қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс, артынан қуып жету, бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешу |
|||||||||
ТЖБ |
4.5.1.9 бір-біріне кездесу және қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс, артынан қуып жету, бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешу |
4.5.1.9 бір-біріне кездесу және қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс, артынан қуып жету, бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешу |
-
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39%
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:Бір-біріне кездесу және қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс, артынан қуып жету, бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешу
Жоғары (B) 85-100% |
Жақсы 65-84% |
Орта 40-64% |
Төмен 0-39% |
( оқушының аты-жөні) |
( оқушының аты-жөні) |
( оқушының аты-жөні) |
( оқушының аты-жөні) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:Екі таңбалы/үш таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) :Бір-біріне кездесу және қарама-қарсы бағыттағы қозғалыс, артынан қуып жету, бір бағыттағы қалып қою қозғалысына берілген есептерді арифметикалық және алгебралық әдіспен шешу
Күні: Педагогтің Т.А.Ә
атындағы орта мектеп
2 - тоқсан Әдебиеттік оқу пәні
бойынша.
Сынып: 4 « »
Оқушылар
саны:
Педагог:
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Оқушы |
Жоғары балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жақсы |
жоғары |
||||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
БЖБ 1 |
|
|
|
|
|
|
|
100% |
БЖБ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
100% |
ТЖБ |
|
|
|
|
|
|
|
100% |
|
|
|
|
|
|
|
|
Жүктеу |
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
1.2 Шығарманы мазмұндау 4.1.2.1* шығарма мазмұнын түрлі баяндау тәсілдерін (І немесе ІІІ жаққа өзгертіп, жағдаяттар қосып, оқиғаларды өрбітіп) қолданып, шығарманы қысқаша, толық, ішінара мазмұндау 1.3 Шығармадағы оқиғаны болжау 4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру 4.1.4.1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану 4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасау |
4.1.3.1 шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру 4.1.4.1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану |
БЖБ 2 |
4.2.9.1 түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым жасау және себепсалдарлық байланысын сызба түрінде көрсету 4.2.9.1 түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым жасау және себеп салдарлық байланысын сызба түрінде көрсету |
4.2.9.1 түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым жасау және себеп салдарлық байланысын сызба түрінде көрсету |
ТЖБ |
4.2.1.2 Шығарманы іштей көз жүгіртіп/шолып/ түртіп алып/ сұрақтар қоя отырып/ қажетті ақпаратты тауып/ белгі қойып оқу/ талдау жасап оқу/ сын тұрғысынан бағалап оқу 4.3.1.1 Оқылған шығармадағы оқиға жүйесін анықтап, оны бөліктерге бөлу, әр бөлікке ат қойып жоспар құру 4.2.3.1шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау,автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу |
4.2.3.1шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау,автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу |
-
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39%
Жоғары (B) 85-100% |
Жақсы 65-84% |
Орта 40-64% |
Төмен 0-39% |
( оқушының аты-жөні) |
( оқушының аты-жөні) |
( оқушының аты-жөні) |
( оқушының аты-жөні) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдануда қиналды
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: Түрлі дереккөздерден қажетті ақпаратты табу, өңдеу және тұжырым жасау және себеп салдарлық байланысын сызба түрінде көрсету
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) Шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау,автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу
арналған қосымша тапсырмалар беру.
Күні__ Педагогтің Т.А.Ә:

