2 тоқсан, Геометрия пән бойынша
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сынып:
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылар саны:
24
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мұғалім:
Долдаев Ш. С.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мақсат:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Есеп: БЖБ және
ТЖБ нәтижелерінің талдауы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пән
|
Оқушы
|
Максималды балл
|
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық
мазмұны
|
Сапа %
|
Үлгерім %
|
|
|
|
|
|
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
|
|
|
|
|
|
0 - 39 %
|
40 - 84 %
|
85 - 100 %
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылар саны
|
|
|
|
|
|
|
|
|
БЖБ 1
|
24
|
14
|
0
|
16
|
8
|
58
|
100
|
|
|
|
|
|
|
ТЖБ
|
24
|
20
|
0
|
17
|
7
|
63
|
100
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар
|
Қиындық тудырған мақсаттар
|
|
|
|
|
|
|
БЖБ 1
|
8.1.3.2бұрыштың синусы,
косинусы, тангенсі және котангенсінің тікбұрышты үшбұрыштың
қабырғалары мен бұрыштарының қатыстары арқылы берілген
анықтамаларын білу; 8.1.3.3
Пифагор
теоремасын дәлелдеу және қолдану; 8.1.3.24 , , және
-ның мәндерін олардың
біреуінің мәні бойынша табу8.1.3.8
берілген екі
элементі бойынша тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын
табу
|
8.1.3.24
|
|
|
|
|
|
|
ТЖБ
|
8.1.3.2бұрыштың синусы,
косинусы, тангенсі және котангенсінің тікбұрышты үшбұрыштың
қабырғалары мен бұрыштарының қатыстары арқылы берілген
анықтамаларын білу;8.1.3.8
берілген екі
элементі бойынша тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын
табу; 8.1.3.3 Пифагор теоремасын
дәлелдеу және қолдану; 8.1.3.24 , , және
-ның мәндерін олардың
біреуінің мәні бойынша табу 8.1.3.7
тікбұрышты
үшбұрыштың ементтерін табу үшін 300,
450,
600
- қа тең бұрыштардың
синус, косинус, тангенс және котангенсінің мәндерін
қолдану; 8.1.3.4
тікбұрышты
үшбұрыштың тік бұрышының төбесінен гипотенузасына түсірілген
биіктігінің қасиеттерін дәлелдеу және қолдану
|
8.1.3.8 берілген екі элементі
бойынша тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын
табу;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. БЖБ және
ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін
көрсетті:
|
|
|
|
|
|
|
|
Төмен (Н): 0-39%
|
Орта (С): 40-84%
|
Жоғары (В): 85-100%
|
|
|
|
|
|
|
БЖБ 1
|
-
|
Айтқұрман Әмир, Данабекұлы Марғұлан, Дарынқызы
Каусар, Жалимхан Нұртас, Жүрсінтай Жаннұр, Қабдылманап Ернат,
Нұрланұлы Серікбол, Нұрмухамет Айсу, Үйсіпханұлы Нұрбарыс,
Тургунбек Мейірлан, Таңжарық Толғанай, Өзбек Амина, Айдынқызы
Ақмарал, Қарымсақ Жансая, Мақсат Жансая, Орынғали
Сұлтан
|
Әшімқызы Рауан, Бақыт Жәния, Бауыржанқызы Жасмин,
Зәйдін Аягөз, Мұқан Сымбат, Толегенов Дінмұхамед, Русланқызы Әнел,
Русанұлы Расул
|
|
|
|
|
|
|
ТЖБ
|
-
|
Айтқұрман Әмир, Данабекұлы Марғұлан, Дарынқызы
Каусар, Жалимхан Нұртас, Жүрсінтай Жаннұр, Қабдылманап Ернат, Мұқан
Сымбат, Нұрланұлы Серікбол, Нұрмухамет Айсу, Үйсіпханұлы Нұрбарыс,
Тургунбек Мейірлан, Таңжарық Толғанай, Өзбек Амина, Айдынқызы
Ақмарал, Мақсат Жансая, Орынғали Сұлтан, Русанұлы
Расул
|
Әшімқызы Рауан, Бақыт Жәния, Бауыржанқызы Жасмин,
Зәйдін Аягөз, Толегенов Дінмұхамед, Русланқызы Әнел, Қарымсақ
Жансая
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған
қиындықтар тізбесі: , , және
-ның мәндерін олардың
біреуінің мәні бойынша таба алмауы,тік бұрышты ұшбұрыштың бұрыштары
мен қабырғаларын таба алмауы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім
алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:
уақыты тиімді пайдалана алмауы, формуланы
жаттамауы,
Сабақ кезінде тапсырмаға зеиін
қоимауы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы
бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың
ТАӘ көрсетумен)
Кеткен қателіктер боиынша қаиталау тапсырмалары ретінде
әрсабақта қосымша есептер шығару , оқушыларға формуланы
жататыру
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Топтағы:
05.01.2024
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Педагогтің
Т.А.Ә.(болған жағдайда):
|
|
|
|
|
|
|
|
|