Батыс Қазақстан облысы
әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің
«Қасым Аманжолов атындағы жалпы
орта білім беретін
мектебі» коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
(білім беру ұйымының
атауы)
_________________________________________________________________________
Автоматтандырылған ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын
түсініктемелері бар бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық
жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау (ақпараттық жүйе болмаған
жағдайда, қағаз түрінде)
2__
тоқсан Ағылшын
тілі__ пәні
бойынша
Сынып: 5
«Ә»
Оқушылар саны: 20
Педагог: Уралбаева Ш.К., Омарова
Б.Х.
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән
|
Оқушы
|
Жоғары
балл
|
ЖБ балдарының
пайыздық мазмұны
|
Сапа
%
|
Үлгерім
%
|
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
|
|
|
|
|
Оқушылар
саны
|
|
|
БЖБ
1
|
20
|
10
|
1
|
11
|
8
|
65%
|
93%
|
БЖБ
2
|
20
|
10
|
3
|
12
|
5
|
65%
|
81%
|
ТЖБ
|
20
|
20
|
1
|
11
|
8
|
65%
|
93%
|
|
Қол
жеткізілген мақсаттар
|
Қиындық
тудырған мақсаттар
|
БЖБ
1
|
|
|
БЖБ
2
|
Шағын мәтіннің мазмұнын біраз ынталандыру арқылы
түсіну.
|
Сөйлем құрағанда жиі кездесетін сөздерді
қолдану.
|
ТЖБ
|
Қарапайым мәтіннің мазмұнын
түсіну.
Сәйкес пәндік лексиканы
қолданыңыз
және жалпы шектеулі ауқым туралы айту үшін
синтаксис
тақырыптар.
|
Білім беру тақырыптарындағы жазу жанрларының
шектеулі ауқымы үшін сәйкес мәтін деңгейіндегі орналасуды
пайдаланыңыз.
негізгі координатор қосқыштары арқылы қолдау
көрсетілмейтін пайдалану ұсыныстары.
|
1.
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім
деңгейін көрсетті:
жоғары
(В):85-100%: 6 оқушы
- Қалымжан Гүлдана,
Мамай Жанел,
Нұрлан Инабат,
Омарғали Алихан,
Тулегенова
Айымгуль, Утегалиева
Сания.
орта (С):
40-84%: 13 оқушы -
Азиз Ұзақбай,
Айтқали Альнура,
Бауыржан Айару,
Әліпқали Айзере,
Каиршахов Саян,
Қабдығали
Бақдәулет, Лұқпан Ералыхан,
Махсот Кенжебек,
Насиболла Нұртөре,
Сагинова Ляззат,
Сарсанов Саян,
Тұрарбек Ерасыл,
Шаймардан
Сезім.
төмен (Н): 0-39%: 1
оқушы -
Ерсайын
Нұрсаят.
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім
алушыларда туындаған қиындықтар
тізбесі:
- мәтін
бойынша жауаптарды табыңыз;
- әлсіз
сөздік;
- жай
сөйлемдер құрау.
3.
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған
қиындықтардың себептері:
-
тапсырмаларға назар аудару;
- сөздікпен
жұмыс;
- сөйлемдегі
сөйлем мүшелерін ажырату;
- мәтінді
оқып, мағынасын түсіну.
4.
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған
жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ
көрсетумен):
- оқушыларды
сөздікпен жұмыс істеуге үйрету;
- зат есім,
етістік, сын есім туралы түсінік беру. сөйлемдегі сөйлем мүшелерін
табуды үйрету;
- сөздердегі
әріп тіркесін оқу, айтылу техникасын
пысықтау.
Күні: 29.12.2021ж. Педагогтің (Т.А.Ә.(болған
жағдайда)_Уралбаева Ш.К.
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігі білім басқармасының Бәйтерек ауданы білім беру бөлімінің
«Қасым Аманжолов атындағы жалпы
орта білім беретін
мектебі» коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
(білім беру ұйымының
атауы)
_________________________________________________________________________
Автоматтандырылған ақпараттық жүйеден автоматты түрде жасалатын
түсініктемелері бар бөлім бойынша жиынтық бағалау мен тоқсандық
жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау (ақпараттық жүйе болмаған
жағдайда, қағаз түрінде)
2__
тоқсан Ағылшын
тілі__ пәні
бойынша
Сынып: 5
«А»
Оқушылар саны: 20
Педагог: Уралбаева Ш.К., Омарова
Б.Х.
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән
|
Оқушы
|
Жоғары
балл
|
ЖБ балдарының
пайыздық мазмұны
|
Сапа
%
|
Үлгерім
%
|
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
|
|
|
|
|
Оқушылар
саны
|
|
|
БЖБ
1
|
20
|
10
|
1
|
15
|
4
|
55%
|
93%
|
БЖБ
2
|
20
|
10
|
1
|
18
|
1
|
60%
|
93%
|
ТЖБ
|
20
|
20
|
-
|
14
|
6
|
60%
|
100%
|
|
Қол
жеткізілген мақсаттар
|
Қиындық
тудырған мақсаттар
|
БЖБ
1
|
|
|
БЖБ
2
|
Шағын мәтіннің мазмұнын біраз ынталандыру арқылы
түсіну.
|
Сөйлем құрағанда жиі кездесетін сөздерді
қолдану.
|
ТЖБ
|
Қарапайым мәтіннің мазмұнын
түсіну.
Сәйкес пәндік лексиканы
қолданыңыз
және жалпы шектеулі ауқым туралы айту үшін
синтаксис
тақырыптар.
|
Білім беру тақырыптарындағы жазу жанрларының
шектеулі ауқымы үшін сәйкес мәтін деңгейіндегі орналасуды
пайдаланыңыз.
негізгі координатор қосқыштары арқылы қолдау
көрсетілмейтін пайдалану ұсыныстары.
|
1.
БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім
деңгейін көрсетті:
жоғары
(В):85-100%: 2 оқушы
– Бисекеш Аружан,
Тәжі
Әдия.
орта (С):
40-84%: 16 оқушы -
Байгазиева Анеля,
Бекежан Әлижан,
Берекетов Жан,
Есенгелді Еркенұр,
Жалмуканов Саян,
Жумагазиева Каусар,
Зайлекен Салтанат,
Қайратұлы Исмаил,
Майданова Райхан,
Мұхтар Наргиза,
Негмет Арман,
Орынбай Нұржанат,