Материалдар / БЖБ ТЖБ талдау жұмысы 5-9 сынып математика алгебра геометрия

БЖБ ТЖБ талдау жұмысы 5-9 сынып математика алгебра геометрия

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ ТЖБ талдау жұмысы 5-9 сынып математика алгебра геометрия
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2024
55
0 рет жүктелген
1900 ₸
Бүгін алсаңыз
+95 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +95 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

  1. тоқсан

Алгебра пәні бойынша

Күні: 8.10 БЖБ 1 , 17.10 БЖБ 2, 22.10 ТЖБ

Сынып: 9Ә

Оқушылар саны: 32

Педагог: Тулешова Н.Е.

Мақсаты: БЖБ мен ТЖБ қорытындысына талдау жасау

Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары





0-39%

40-84%

85-100%




БЖБ 1

32

14

7

24

1

9

78


БЖБ 2

32

12

2

30

0

44

94


ТЖБ 1

32

20

4

28

0

25

88




Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

9.4.2.1 Мәтінді есептерді теңдеулер жүйелері арқылы шығару
9.4.3.1 Есеп шарты бойынша математикалық модель құру

9.2.2.2 Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер

9.4.2.1 Мәтінді есептерді теңдеулер жүйелері арқылы шығару
9.2.2.4 Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер
жүйесін шешу

ТЖБ 1

9.2.2.4 Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңсіздіктер жүйесін шешу

9.2.2.2 Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу

9.3.1.6 Ньютон биномы формуласын және оның қасиеттерін білу және қолдану

9.3.1.1 Комбинаториканың ережелерін білу (қосу және көбейту ережелері)

9.4.2.1 Мәтінді есептерді теңдеулер жүйелері арқылы шығару

9.3.1.5 Қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептер шығару 



  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Төмен (Н): 0-39%,


Орта (С): 40-84%,


Жоғары (В): 85-100%,

БЖБ 1

Узақбай Руслан, Ұзақбай Жасұлан, Жүнісбек Дарина, Абдрасил Арша, Нұғыт Ринат, Қуанышбек Айдана, Нариман Фархад

Жанатайұлы Ерасыл, Кенжебек Жанарыс, Танашұлы Бекболат, Тойбек Мадина, Елубай Тамила, Шабанбай Жібек, Жүнісбек Зарина, Каржаубай Мадина, Төлепберген Ескендір, Айтқұл Самина, Қуатов Рахымжан, Татикова Заира, Сайлау Гүлнұр, Бимағамбет Ислам, Бимағамбет Руслан, Ташимова Айгерим, Оспанали Нұрахмет, Әлібек Дарын, Жаксылыкова Гүлім, Сағындық Аягоз, Достанбай Меруерт, Әділхан Ерасыл, Жақсылық Айбота, Болатұлы Нұрсұлтан

Кенжетай Гүлім

БЖБ 2

Ұзақбай Жасұлан, Нұғыт Ринат

Жанатайұлы Ерасыл, Кенжебек Жанарыс, Танашұлы Бекболат, Тойбек Мадина, Елубай Тамила, Узақбай Руслан, Шабанбай Жібек, Кенжетай Гүлім, Жүнісбек Зарина, Жүнісбек Дарина, Каржаубай Мадина, Абдрасил Арша, Төлепберген Ескендір, Айтқұл Самина, Қуатов Рахымжан, Татикова Заира, Сайлау Гүлнұр, Бимағамбет Ислам, Бимағамбет Руслан, Ташимова Айгерим, Қуанышбек Айдана, Оспанали Нұрахмет, Әлібек Дарын, Нариман Фархад, Жаксылыкова Гүлім, Сағындық Аягоз, Достанбай Меруерт, Әділхан Ерасыл, Жақсылық Айбота, Болатұлы Нұрсұлтан

-

ТЖБ 1

Жанатайұлы Ерасыл, Кенжебек Жанарыс, Бимағамбет Ислам, Нариман Фархад

Танашұлы Бекболат, Тойбек Мадина, Елубай Тамила, Узақбай Руслан, Ұзақбай Жасұлан, Шабанбай Жібек, Кенжетай Гүлім, Жүнісбек Зарина, Жүнісбек Дарина, Каржаубай Мадина, Абдрасил Арша, Нұғыт Ринат, Төлепберген Ескендір, Айтқұл Самина, Қуатов Рахымжан, Татикова Заира, Сайлау Гүлнұр, Бимағамбет Руслан, Ташимова Айгерим, Қуанышбек Айдана, Оспанали Нұрахмет, Әлібек Дарын, Жаксылыкова Гүлім, Сағындық Аягоз, Достанбай Меруерт, Әділхан Ерасыл, Жақсылық Айбота, Болатұлы Нұрсұлтан

-


  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Мәтінді есептерді теңдеулер жүйелері арқылы шығару және қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептер шығару 

  2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Мәтінді есептерді теңдеулер жүйелері арқылы шығаруда есеп шартына байланысты теңдеу құруда қателіктер жібереді. Мәтінді есептердің шартын толық қорыта алмайды. Ал қайталанбайтын орналастыру, алмастыру және теру сандарын есептеу үшін комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептер шығарған кезде формулаларды толық түсініп жаттамағандықтан формулаларды шатыстырады не мүлдем білмейді.

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушылармен жасалған жұмысқа қатемен жұмыс жүргізілді.

      Дата 24.10.2024 Педагогтің (Т.А.Ә.) Тулешова Н.Е.





Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

  1. тоқсан

Геометрия пәні бойынша

Күні: 11.10 БЖБ

Сынып: 9Ә Оқушылар саны: 32

Педагог: Тулешова Н.Е.

Мақсаты: БЖБ мен ТЖБ қорытындысына талдау жасау

Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары





0-39%

40-84%

85-100%




БЖБ 1

32

12

0

29

3

59

100




Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

        1. Вектордың, коллинеар вектор, тең векторлар, нөлдік вектор, бірлік вектор және вектордың ұзындығы анықтамасын білу;

        2. вектордың көбейтіндісін, векторларды қосу әдістерін, векторды санға көбейтуді білу және қолдану;

9.1.3.1 вектордың координатын табу;

9.1.3.5 векторлар арасындағы бұрышты табу;

9.1.3.2 вектордың ұзындығын табу;

9.1.4.6 векторлардың скаляр көбейтіндісін табу.



  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Төмен (Н): 0-39%,

Орта (С): 40-84%,


Жоғары (В): 85-100%,

БЖБ 1


Жанатайұлы Ерасыл, Кенжебек Жанарыс, Танашұлы Бекболат, Тойбек Мадина, Елубай Тамила, Узақбай Руслан, Ұзақбай Жасұлан, Шабанбай Жібек, Кенжетай Гүлім, Жүнісбек Зарина, Жүнісбек Дарина, Каржаубай Мадина, Абдрасил Арша, Нұғыт Ринат, Төлепберген Ескендір, Айтқұл Самина, Қуатов Рахымжан, Татикова Заира, Сайлау Гүлнұр, Бимағамбет Ислам, Бимағамбет Руслан, Ташимова Айгерим, Қуанышбек Айдана, Оспанали Нұрахмет, Әлібек Дарын, Нариман Фархад, Достанбай Меруерт, Жақсылық Айбота, Болатұлы Нұрсұлтан

Жаксылыкова Гүлім, Сағындық Аягоз, Әділхан Ерасыл


2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Вектордың ұзындығын табу

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Ал вектордың ұзындығын табу үшін формулаларды қолдана отырып есептер шығарған кезде формулаларды толық түсініп жаттамағандықтан формулаларды шатыстырады не мүлдем білмейді.

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушылармен жасалған жұмысқа қатемен жұмыс жүргізілді.


      Дата 24.10.2024 Педагогтің (Т.А.Ә.) Тулешова Н.Е.

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

  1. тоқсан

Алгебра пәні бойынша

Күні: 16.10 БЖБ , 21.10 ТЖБ

Сынып: 8 Ғ

Оқушылар саны: 35

Педагог: Тулешова Н.Е.

Мақсаты: БЖБ мен ТЖБ қорытындысына талдау жасау

Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары





0-39%

40-84%

85-100%




БЖБ 1

35

13

8

20

7

40

77


ТЖБ 1

35

20

4

29

2

37

89




Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

8.1.1.1 иррационал және нақты сандар ұғымдарын меңгеру

8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау

8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту

8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді

ТЖБ 1

8.1.1.1 иррационал және нақты сандар ұғымдарын меңгеру

8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау

8.1.2.1 арифметикалық квадрат түбір қасиеттерін қолдану

8.1.2.3 көбеткішті түбір таңбасының алдына шығару және түбірдің ішіне енгізу

8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту

8.4.1.1 ?=√х функциясының қасиеттерін білу және оның графигін салу

8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау

8.1.2.6 нақты сандарды салыстыру




  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Төмен (Н): 0-39%,


Орта (С): 40-84%,


Жоғары (В): 85-100%,

БЖБ 1

Тойбек Тоғжан, Рашит Ерасыл, Серік Бағдаулет, Нуртазин Амирхан, Айдос Алдаир, Тұрсынғазы Еділ, Төлембай Айару, Абдурахманов Бекнур

Бейбіт Тарлан, Джамалиева Ильнара, Китайбаева Меруерт, Абжанова Аделя, Абжанова Ұлдана, Мұхаметжан Амир, Нұрлан Нұрахмет, Жеңіс Мирас, Шырынбек Нұрдана, Серікбаева Меруерт, Амергалинова Аружан, Каирхан Жаннұр, Жәнет Абыйлайхан, Бастар Елнур, Сатыпалды Амина, Алпыс Арайлым, Есеналы Адина, Елтай Жанетта, Еркебұлан Әнел, Шоханқызы Динара

Амангелді Мөлдір, Төлембай Иманғали, Жолшыбек Ерасыл, Турар Алуа, Асан Аяна, Дүйсенбек Әділет, Мажит Абылай

ТЖБ 1

Джамалиева Ильнара, Каирхан Жаннұр, Айдос Алдаир, Сатыпалды Амина

Амангелді Мөлдір, Бейбіт Тарлан, Китайбаева Меруерт, Абжанова Аделя, Абжанова Ұлдана, Мұхаметжан Амир, Нұрлан Нұрахмет, Тойбек Тоғжан, Жеңіс Мирас, Шырынбек Нұрдана, Серікбаева Меруерт, Жолшыбек Ерасыл, Рашит Ерасыл, Турар Алуа, Амергалинова Аружан, Серік Бағдаулет, Нуртазин Амирхан, Асан Аяна, Тұрсынғазы Еділ, Жәнет Абыйлайхан, Бастар Елнур, Төлембай Айару, Алпыс Арайлым, Мажит Абылай, Есеналы Адина, Елтай Жанетта, Еркебұлан Әнел, Шоханқызы Динара, Абдурахманов Бекнур

Төлембай Иманғали, Дүйсенбек Әділет


2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындауда қысқаша көбейту формуласына келетінін, ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығаруды немесе керісінше жақшаны ашып ұқсас мүшелерді біріктіруді аңғара бермейді.

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушылармен жасалған жұмысқа қатемен жұмыс жүргізілді.

      Дата 24.10.2024 Педагогтің (Т.А.Ә.) Тулешова Н.Е.





Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

  1. тоқсан

Алгебра пәні бойынша

Күні: 15.10 БЖБ , 22.10 ТЖБ

Сынып: 8 Қ

Оқушылар саны: 34

Педагог: Тулешова Н.Е.

Мақсаты: БЖБ мен ТЖБ қорытындысына талдау жасау

Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары





0-39%

40-84%

85-100%




БЖБ 1

34

13

6

24

4

32

82


ТЖБ 1

34

20

6

26

2

26

82




Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

8.1.1.1 иррационал және нақты сандар ұғымдарын меңгеру

8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау

8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту

8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді

ТЖБ 1

8.1.1.1 иррационал және нақты сандар ұғымдарын меңгеру

8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау

8.1.2.1 арифметикалық квадрат түбір қасиеттерін қолдану

8.1.2.3 көбеткішті түбір таңбасының алдына шығару және түбірдің ішіне енгізу

8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту

8.4.1.1 ?=√х функциясының қасиеттерін білу және оның графигін салу

8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау

8.1.2.6 нақты сандарды салыстыру



  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Төмен (Н): 0-39%,


Орта (С): 40-84%,


Жоғары (В): 85-100%,

БЖБ 1

Ғалым Мирас, Алимбекова Мерей, Мұқанұлы Еларыс, Нуман Нұрәділ, Айдарұлы Дидар, Сайрат Санжар

Мұратқали Дастан, Әбдімомын Аяулым, Жаксылыкова Анель, Ерболұлы Ералы, Белеуханов Амирхан, Даниярқызы Айша, Абикенов Нурсултан, Абдикадирова Әсем, Ахтамбер Әділет, Байтемиров Адилет, Болат Аруназ, Бердібекұлы Мансур, Бітімәлі Зияда, Жанбек Қайсар, Жолдыбай Жансерік, Қыдырғали Әміржан, Миманкулов Арсен, Нұрбекқызы Мархаба, Рахманова Ясмина, Темірғали Амина, Досымұлы Ердос, Көшімбек Нұрасыл, Жетписова Жаннур, Болатбеков Дидар

Қасен Сания, Мәлік Дария, Сагандыкова Дильназ, Жарқын Елая

ТЖБ 1

Ғалым Мирас, Белеуханов Амирхан, Жолдыбай Жансерік, Мұқанұлы Еларыс, Миманкулов Арсен, Досымұлы Ердос

Мұратқали Дастан, Әбдімомын Аяулым, Жаксылыкова Анель, Ерболұлы Ералы, Даниярқызы Айша, Абикенов Нурсултан, Абдикадирова Әсем, Алимбекова Мерей, Ахтамбер Әділет, Байтемиров Адилет, Болат Аруназ, Бердібекұлы Мансур, Бітімәлі Зияда, Жанбек Қайсар, Қыдырғали Әміржан, Нуман Нұрәділ, Нұрбекқызы Мархаба, Рахманова Ясмина, Сагандыкова Дильназ, Темірғали Амина, Айдарұлы Дидар, Көшімбек Нұрасыл, Жетписова Жаннур, Жарқын Елая, Сайрат Санжар, Болатбеков Дидар

Қасен Сания, Мәлік Дария


2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындауда қысқаша көбейту формуласына келетінін, ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығаруды немесе керісінше жақшаны ашып ұқсас мүшелерді біріктіруді аңғара бермейді.

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушылармен жасалған жұмысқа қатемен жұмыс жүргізілді.

      Дата 24.10.2024 Педагогтің (Т.А.Ә.) Тулешова Н.Е.





Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

  1. тоқсан

Математика пәні бойынша

Күні: 17.09.2024 БЖБ №1 09.10.2024 БЖБ №2 22.10.2024 БЖБ №3 23.10.2024 ТЖБ

Сынып: 5 И

Оқушылар саны: 29

Педагог: Тулешова Н.Е.

Мақсаты: БЖБ мен ТЖБ қорытындысына талдау жасау

Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары





0-39%

40-84%

85-100%




БЖБ 1

30

12

0

26

4

37

100


БЖБ 2

29

14

3

20

6

24

90


БЖБ 3

29

12

0

26

3

41

100


ТЖБ 1

29

20

1

25

3

28

97




Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

5.1.2.3 санды өрнектердің мәндерін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану

5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу

5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығар

БЖБ 2

5.1.2.8 натурал сандардың бөлгіштерін табу;

5.1.2.9 натурал сандардың еселіктерін табу;

5.1.2.4 бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазу;

5.1.2.5 натурал сандардың 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану;

5.1.2.6 натурал сандардың 3-ке және 9-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану

5.1.2.10 көбейтіндінің берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау

5.1.2.7 құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу;

5.1.2.11 қосындының және айырымның берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау екі және одан артық сандардың ЕҮОБ-ін және ЕКОЕ-ін табу

БЖБ 3

5.5.2.1 жай бөлшектерді оқу және жазу;

5.1.2.14 жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдану;

5.1.1.10 дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату

5.1.2.13 бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру;

ТЖБ

5.2.2.1 арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу

5.1.2.4 бірдей сандардың көбейтіндісін дәреже түрінде жазу;

5.1.2.10 көбейтіндінің берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау

5.1.2.14 жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдану;

5.5.1.1 натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығар

5.1.2.11 қосындының және айырымның берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау екі және одан артық сандардың ЕҮОБ-ін және ЕКОЕ-ін табу



  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Төмен (Н): 0-39%,


Орта (С): 40-84%,


Жоғары (В): 85-100%,

БЖБ 1

-

Давлетбек Айтуар, Мұхаметбек Нұрдәулет, Стыбаев Бағдаулет, Құсайын Ерасыл, Кенжетай Арслан, Ақжалғас Айдын, Бақытбек Арсен, Талғатұлы Дияс, Жолбарыс Бақберген, Бақытжан Дарын, Валиев Самир, Бейсембай Сырым, Құланбай Нұрали, Құрман Айсұлтан, Абдикадир Бақдаулет, Тәжібай Батыржан, Сагадатов Дияр, Ақыл Бексұлтан, Аспандияр Дастан, Дәулетхан Санжар, Жұмабек Сулейман, Қуаныш Ғани, Құрбан Әлихан, Мұсылманбек Нұржан, Татиков Нияз, Жоламан Жанайым

Нұртай Дамир, Абдурахманов Нурсаят, Қалимұса Нұрислам, Маусынбаев Ибрахим

БЖБ 2

Құрман Айсұлтан, Мұсылманбек Нұржан, Татиков Нияз

Давлетбек Айтуар, Мұхаметбек Нұрдәулет, Стыбаев Бағдаулет, Құсайын Ерасыл, Кенжетай Арслан, Ақжалғас Айдын, Бақытбек Арсен, Талғатұлы Дияс, Жолбарыс Бақберген, Бақытжан Дарын, Валиев Самир, Бейсембай Сырым, Құланбай Нұрали, Абдикадир Бақдаулет, Тәжібай Батыржан, Сагадатов Дияр, Аспандияр Дастан, Жұмабек Сулейман, Қуаныш Ғани, Құрбан Әлихан

Нұртай Дамир, Абдурахманов Нурсаят, Ақыл Бексұлтан, Қалимұса Нұрислам, Маусынбаев Ибрахим, Жоламан Жанайы

БЖБ 3

-

Давлетбек Айтуар, Мұхаметбек Нұрдәулет, Стыбаев Бағдаулет, Құсайын Ерасыл, Кенжетай Арслан, Ақжалғас Айдын, Бақытбек Арсен, Талғатұлы Дияс, Жолбарыс Бақберген, Бақытжан Дарын, Валиев Самир, Бейсембай Сырым, Құланбай Нұрали, Құрман Айсұлтан, Абдикадир Бақдаулет, Тәжібай Батыржан, Сагадатов Дияр, Абдурахманов Нурсаят, Ақыл Бексұлтан, Аспандияр Дастан, Жұмабек Сулейман, Қалимұса Нұрислам, Қуаныш Ғани, Құрбан Әлихан, Мұсылманбек Нұржан, Татиков Нияз

Нұртай Дамир, Маусынбаев Ибрахим, Жоламан Жанайым

ТЖБ 1

Бақытбек Арсен

Давлетбек Айтуар, Мұхаметбек Нұрдәулет, Стыбаев Бағдаулет, Құсайын Ерасыл, Кенжетай Арслан, Талғатұлы Дияс, Жолбарыс Бақберген, Бақытжан Дарын, Валиев Самир, Бейсембай Сырым, Құланбай Нұрали, Құрман Айсұлтан, Абдикадир Бақдаулет, Тәжібай Батыржан, Сагадатов Дияр, Абдурахманов Нурсаят, Ақыл Бексұлтан, Аспандияр Дастан, Жұмабек Сулейман, Қалимұса Нұрислам, Қуаныш Ғани, Құрбан Әлихан, Маусынбаев Ибрахим, Мұсылманбек Нұржан, Татиков Нияз

Нұртай Дамир, Ақжалғас Айдын, Жоламан Жанайым

      2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі: Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдана отырып, мәтінді есептерді шығару, қосындының және айырымның берілген натурал санға бөлінгіштігін талдау екі және одан артық сандардың ЕҮОБ-ін және ЕКОЕ-ін табу

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: мәтінді есептерің түрін көре сала оқушы берілгенін оқымастан келесі тапсырмаға көшіп кетеді, себебі мәтінді есептер оқушының зейінді талап ететіндіктен щығару ұзақ әрі қиын деп есептейді.

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушылармен жасалған жұмысқа қатемен жұмыс жүргізілді.

      Дата 24.10.2024 Педагогтің (Т.А.Ә.) Тулешова Н.Е.





Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

  1. тоқсан

Геометрия пәні бойынша

Күні: 17.10.2024 БЖБ №1

Сынып: 8 Ғ

Оқушылар саны: 35

Педагог: Тулешова Н.Е.

Мақсаты: БЖБ қорытындысына талдау жасау

Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары





0-39%

40-84%

85-100%




БЖБ 1











Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

8.1.1.2 көпбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындыларының және сыртқы бұрыштарының қосындыларының формулаларын қорытып шығару

8.1.1.4 параллелограмм қасиеттерін қорытып шығару және қолдану

8.1.3.1 Көшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген медианалар, биссектрисалар, биіктіктер және орта перпендикулярлар қасиеттерін білу және қолдану

8.1.1.5 параллелограмм белгілерін қорытып шығару және қолдану

8.1.1.12 Көшбұрыштың орта сызығының қасиетін дәлелдеу және қолдану




  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Төмен (Н): 0-39%,


Орта (С): 40-84%,


Жоғары (В): 85-100%,

БЖБ 1




2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушылармен жасалған жұмысқа қатемен жұмыс жүргізілді.

      Дата 24.10.2024 Педагогтің (Т.А.Ә.) Тулешова Н.Е.





Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

  1. тоқсан

Геометрия пәні бойынша

Күні: 16.10.2024 БЖБ №1

Сынып: 8 Қ

Оқушылар саны: 34

Педагог: Тулешова Н.Е.

Мақсаты: БЖБ қорытындысына талдау жасау

Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары





0-39%

40-84%

85-100%




БЖБ 1











Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

8.1.1.2 көпбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындыларының және сыртқы бұрыштарының қосындыларының формулаларын қорытып шығару

8.1.1.4 параллелограмм қасиеттерін қорытып шығару және қолдану

8.1.3.1 Көшбұрыштың қабырғаларына жүргізілген медианалар, биссектрисалар, биіктіктер және орта перпендикулярлар қасиеттерін білу және қолдану

8.1.1.5 параллелограмм белгілерін қорытып шығару және қолдану

8.1.1.12 Көшбұрыштың орта сызығының қасиетін дәлелдеу және қолдану




  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Төмен (Н): 0-39%,


Орта (С): 40-84%,


Жоғары (В): 85-100%,

БЖБ 1




2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

3.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

4. Жоспарланған түзету жұмысы: Оқушылармен жасалған жұмысқа қатемен жұмыс жүргізілді.

      Дата 24.10.2024 Педагогтің (Т.А.Ә.) Тулешова Н.Е.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ