Материалдар / БЖБ, ТЖБ талдау үлгісі

БЖБ, ТЖБ талдау үлгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ,ТЖБ талдау үлгісі 1-тоқсан
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша

талдау туралы мәліметтер

І тоқсан информатика пәні бойынша

Сынып: 9 «А»

Оқушылар саны: 19

Педагог: Макешова Гулжан

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау


ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау

Жиынтық бағалау түрі

Оқушы

Максималды ұпай

Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орташа

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

 

 

 

Оқушылар саны

 

 

БЖБ

19

11

0

5

14

100%

100%

ТЖБ

19

20

0

2

17

100%

100%


 

Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ

 9.2.1.1 Ақпараттың қасиеттерін анықтау (маңыздылық, дәлдік, сенімділік, құндылық)

9.4.1.1 Компьютерде ұзақ уақыты жұмыс істеу тәуекелін сыни түрде бағалау

9.1.3.1 Бұлтты технологияларды қолданатын құжаттармен бірлескен жұмысты жүзеге асыру

9.4.2.1 Желідегі этикалық және құқықтық нормаларын бұзу салдары туралы айту

9.2.1.1 Ақпараттың қасиеттерін анықтау (маңыздылық, дәлдік, сенімділік, құндылық)

9.1.2.1 Қажеттілігіне байланысты программалық қамтамасыз етуді таңдау

ТЖБ


1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

 

Төмен (Т): 0-39%

Орташа (О): 40-84%

Жоғары (Ж): 85-100%

БЖБ

 

Асылбек Аңсар,

Спан Несібелі, Өксікбай Досымжан, Әділхан Ұлан, Талғатұлы Арман


Абдиева Алия, Алихан Диана, Бекболат Ақерке, Иляс Жасұлан, Қуатбек Айбике, Серікбай Ерасыл, Тұрғынбек Дина, Байтикбай Мейрамбек, Полатхан Мейіржан, Пскенталы Айшабибі, Сапарәлі Саян, Баратбек Бақдәулет, Абдикул Арсен, Сапар Бейбарыс


ТЖБ

 

Сапарәлі Саян, Өксікбай Досымжан


Абдиева Алия, Алихан Диана, Бекболат Ақерке, Иляс Жасұлан, Қуатбек Айбике, Серікбай Ерасыл, Тұрғынбек Дина, Байтикбай Мейрамбек, Полатхан Мейіржан, Пскенталы Айшабибі, Баратбек Бақдәулет, Абдикул Арсен, Сапар Бейбарыс, Асылбек Аңсар, Спан Несібелі, Әділхан Ұлан, Талғатұлы Арман


1.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:БЖБ : ақпараттың көлемін анықтағанда алфавиттік тәсіл қолдану


2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:Бөлім материалдарын күнделікті терең түсініп оқулықтан оқымағандықтан және өз бетінше аз жұмыстанғандықтан жиынтық тапсырма орындауда қателіктер жіберді.


3. Жоспарланған түзету жұмысы:Сабақ барысында білім алушылардың жіберген қателіктерін түсінідіріп, қосымша тапсырмалар орындатылды.


Күні________________

Педагогтің (қолы , Т.А.Ә.) ____________ Макешова Гулжан



ЖИ арқылы жасау
07 Қараша 2024
1153
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі