Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша
талдау туралы
мәліметтер
І тоқсан информатика пәні
бойынша
Сынып: 9 «А»
Оқушылар саны: 19
Педагог: Макешова Гулжан
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау
ЖББ және ТББ нәтижелерін
талдау
Жиынтық бағалау
түрі
|
Оқушы
|
Максималды ұпай
|
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық
мәні
|
Сапа %
|
Үлгерім %
|
төмен
|
орташа
|
жоғары
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
|
|
|
Оқушылар саны
|
|
|
БЖБ
|
19
|
11
|
0
|
5
|
14
|
100%
|
100%
|
ТЖБ
|
19
|
20
|
0
|
2
|
17
|
100%
|
100%
|
|
|
Қол жеткізілген
мақсаттар
|
Қиындық тудырған
мақсаттар
|
БЖБ
|
9.2.1.1 Ақпараттың
қасиеттерін анықтау (маңыздылық, дәлдік,
сенімділік, құндылық)
9.4.1.1 Компьютерде ұзақ
уақыты жұмыс істеу тәуекелін сыни түрде
бағалау
9.1.3.1 Бұлтты технологияларды
қолданатын құжаттармен бірлескен жұмысты жүзеге
асыру
9.4.2.1 Желідегі этикалық және
құқықтық нормаларын бұзу салдары туралы
айту
|
9.2.1.1 Ақпараттың қасиеттерін
анықтау (маңыздылық, дәлдік, сенімділік,
құндылық)
9.1.2.1 Қажеттілігіне
байланысты программалық қамтамасыз етуді
таңдау
|
ТЖБ
|
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың
келесі білім деңгейін көрсетті:
|
|
Төмен (Т): 0-39%
|
Орташа (О): 40-84%
|
Жоғары (Ж): 85-100%
|
БЖБ
|
|
Асылбек
Аңсар,
Спан Несібелі, Өксікбай
Досымжан, Әділхан Ұлан, Талғатұлы Арман
|
Абдиева
Алия, Алихан Диана,
Бекболат
Ақерке, Иляс Жасұлан, Қуатбек
Айбике, Серікбай
Ерасыл, Тұрғынбек Дина,
Байтикбай
Мейрамбек, Полатхан Мейіржан,
Пскенталы
Айшабибі, Сапарәлі Саян, Баратбек Бақдәулет,
Абдикул Арсен, Сапар
Бейбарыс
|
ТЖБ
|
|
Сапарәлі
Саян, Өксікбай Досымжан
|
Абдиева
Алия, Алихан Диана,
Бекболат
Ақерке, Иляс Жасұлан, Қуатбек
Айбике, Серікбай
Ерасыл, Тұрғынбек Дина,
Байтикбай
Мейрамбек, Полатхан Мейіржан,
Пскенталы
Айшабибі, Баратбек Бақдәулет, Абдикул
Арсен, Сапар Бейбарыс, Асылбек
Аңсар, Спан Несібелі,
Әділхан
Ұлан, Талғатұлы Арман
|
1.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға
туындаған қиындықтар тізбесі:БЖБ :
ақпараттың көлемін
анықтағанда алфавиттік тәсіл
қолдану
2.Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға
аталған қиындықтардың
себептері:Бөлім материалдарын күнделікті
терең түсініп оқулықтан оқымағандықтан және өз бетінше аз
жұмыстанғандықтан жиынтық тапсырма орындауда қателіктер
жіберді.
3. Жоспарланған түзету
жұмысы:Сабақ барысында білім
алушылардың жіберген қателіктерін түсінідіріп, қосымша тапсырмалар
орындатылды.
Күні________________
Педагогтің (қолы ,
Т.А.Ә.) ____________ Макешова
Гулжан