Материалдар / Бжб тжб талдауы

Бжб тжб талдауы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға Бжб тжбны талдауға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2020
729
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебі

(білім беру ұйымының атауы)


Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

      1 тоқсан Орыс тілі пәні бойынша

    Сынып: 2 Оқушылар саны: 9 Педагог: Әштай Гүлнұр Алтайқызы

Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-64%

65-84%

85-100%











Оқушылар саны





БЖБ 1

9

8

0

2

4

3


77

100





Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, мәтінге сәйкес суретті табады, сұрақтар және сөйлем құрастырады.

Ауызша сұрақтарға жауап беруден қиналады.

     

  1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Қуаныш Е,Сағатбай М, Серік Нұғман

орта (С): 40-64%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Алдаберген А, Берікбай Д.

65-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Амангелді Д, Ахан А, Манап А, Сағатбек А.

төмен (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)__________________________________________


  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:      

Ауызша сұрақтарға жауап беруден қиналады.

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың

 себептері: Оқушылардың сабаққа деген ынтасы төмен, үйге берілген тапсырманы уақытылы орындамайды.

4.Жоспарланған түзету жұмысы:

Жоғарыда аталған қиындықтарды жою мақсатында, қосымша тапсыпмалар мен іс-әрекеттер қарастырамын.


     

Дата: Әштай Гүлнұр Алтайқызы















Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебі

(білім беру ұйымының атауы)


Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

      1 тоқсан Орыс тілі пәні бойынша

    Сынып: 2 Оқушылар саны: 9 Педагог: Әштай Гүлнұр Алтайқызы

Мақсаты: ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-64%

65-84%

85-100%











Оқушылар саны





ТЖБ

9

14

0

2

4

3


77

100





Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ТЖБ

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, мәтінге сәйкес суретті табады, сұрақтар және сөйлем құрастырады.

Ауызша сұрақтарға жауап беруден қиналады.

     

  1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Қуаныш Е,Сағатбай М, Серік Нұғман

орта (С): 40-64%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Алдаберген А, Берікбай Д.

65-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Амангелді Д, Ахан А, Манап А, Сағатбек А.

төмен (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)__________________________________________


  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:      

Ауызша сұрақтарға жауап беруден қиналады.

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың

 себептері: Оқушылардың сабаққа деген ынтасы төмен, үйге берілген тапсырманы уақытылы орындамайды.

  1. Жоспарланған түзету жұмысы:

Жоғарыда аталған қиындықтарды жою мақсатында, қосымша тапсыпмалар мен іс-әрекеттер қарастырамын.


     

Дата: Әштай Гүлнұр Алтайқызы

















Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебі

(білім беру ұйымының атауы)


Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

      1 тоқсан Орыс тілі пәні бойынша

    Сынып: 3 «а» Оқушылар саны: 17 Педагог: Әштай Гүлнұр Алтайқызы

Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-64%

65-84%

85-100%











Оқушылар саны





БЖБ 1


7

0

6

6

5

64

100





Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, мәтінге сәйкес суретті тауып кестеге сәйкестендіреді, сұрақтар және сөйлем құрастырады

Ауызша сұрақтарға жауап беруден қиналады.

     

  1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Дүйсенбай К, Ералы А, Жиенбек Н, Манап Н, Төлетай Ж.

орта (С): 40-64%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Жазубай Е, Жолшан А, Құлмаханбет Н, Сайлау М, Сейдқадыр Е, Тамабек Д.

65-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Байбәкір Б, Батырбек К,Дұрысәлі М, Әзімхан Ж, Итемген Е, Сағатбай А.


төмен (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)_______________________________________


2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:      

-Ауызша сұрақтарға жауап беруден қиналады;

-Сөйлемді граммматикалық негізге сай құрастыра алмайды;

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың

 себептері:

-Ата-ана тарапынан бақылаудың жоқтығы;

-Баланың сабаққа ынтасының болмауы;

4. Жоспарланған түзету жұмысы:

Жоғарыда аталған қиындықтарды жою мақсатында, қосымша тапсыпмалар мен іс-әрекеттер қарастырамын.



Дата Әштай Гүлнұр Алтайқызы







Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебі

(білім беру ұйымының атауы)


Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

      1 тоқсан Орыс тілі пәні бойынша

    Сынып: 3 «а» Оқушылар саны: 17 Педагог: Әштай Гүлнұр Алтайқызы

Мақсаты: ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-64%

65-84%

85-100%











Оқушылар саны





ТЖБ


16

0

6

6

5

64

100





Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ТЖБ

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, мәтінге сәйкес суретті тауып кестеге сәйкестендіреді, сұрақтар және сөйлем құрастырады

Ауызша сұрақтарға жауап беруден қиналады.
-құрастырған мәтінде тыныс белгілерін дұрыс қою
,сөйлемді граммматикалық негізге сай құрастыра алмайды


     

  1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Дүйсенбай К, Ералы А, Жиенбек Н, Манап Н, Төлетай Ж.

орта (С): 40-64%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Жазубай Е, Жолшан А, Құлмаханбет Н, Сайлау М, Сейдқадыр Е, Тамабек Д.

65-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Байбәкір Б, Батырбек К,Дұрысәлі М, Әзімхан Ж, Итемген Е, Сағатбай А.


төмен (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)_______________________________________


2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:      

-Ауызша сұрақтарға жауап беруден қиналады;

-Сөйлемді граммматикалық негізге сай құрастыра алмайды;

-Құрастырған мәтінде тыныс белгілерін дұрыс қою

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың

 себептері:

-Ата-ана тарапынан бақылаудың жоқтығы;

-Баланың сабаққа ынтасының болмауы;

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ