Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бжб тжб талдауы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
|
Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебі
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
1 тоқсан Орыс тілі пәні бойынша
Сынып: 2 Оқушылар саны: 9 Педагог: Әштай Гүлнұр Алтайқызы
Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||
БЖБ 1 |
9 |
8 |
0 |
2 |
4 |
3 |
|
100 |
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
береді, мәтінге сәйкес суретті табады, сұрақтар және сөйлем
құрастырады. |
Ауызша сұрақтарға жауап
беруден қиналады. |
-
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Қуаныш Е,Сағатбай М, Серік Нұғман
орта (С): 40-64%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Алдаберген А, Берікбай Д.
65-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Амангелді Д, Ахан А, Манап А, Сағатбек А.
төмен (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)__________________________________________
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Ауызша сұрақтарға жауап беруден қиналады.
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері: Оқушылардың сабаққа деген ынтасы төмен, үйге берілген тапсырманы уақытылы орындамайды.
4.Жоспарланған түзету жұмысы:
Жоғарыда аталған қиындықтарды жою мақсатында, қосымша тапсыпмалар мен іс-әрекеттер қарастырамын.
Дата: Әштай Гүлнұр Алтайқызы
Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебі
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
1 тоқсан Орыс тілі пәні бойынша
Сынып: 2 Оқушылар саны: 9 Педагог: Әштай Гүлнұр Алтайқызы
Мақсаты: ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||
ТЖБ |
9 |
14 |
0 |
2 |
4 |
3 |
|
100 |
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
ТЖБ |
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
береді, мәтінге сәйкес суретті табады, сұрақтар және сөйлем
құрастырады. |
Ауызша сұрақтарға жауап
беруден қиналады. |
-
ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Қуаныш Е,Сағатбай М, Серік Нұғман
орта (С): 40-64%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Алдаберген А, Берікбай Д.
65-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Амангелді Д, Ахан А, Манап А, Сағатбек А.
төмен (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)__________________________________________
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Ауызша сұрақтарға жауап беруден қиналады.
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері: Оқушылардың сабаққа деген ынтасы төмен, үйге берілген тапсырманы уақытылы орындамайды.
-
Жоспарланған түзету жұмысы:
Жоғарыда аталған қиындықтарды жою мақсатында, қосымша тапсыпмалар мен іс-әрекеттер қарастырамын.
Дата: Әштай Гүлнұр Алтайқызы
|
|
Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебі
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
1 тоқсан Орыс тілі пәні бойынша
Сынып: 3 «а» Оқушылар саны: 17 Педагог: Әштай Гүлнұр Алтайқызы
Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||
БЖБ 1 |
|
7 |
0 |
6 |
6 |
5 |
64 |
100 |
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
БЖБ 1 |
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
береді, мәтінге сәйкес суретті тауып кестеге сәйкестендіреді,
сұрақтар және сөйлем құрастырады |
Ауызша сұрақтарға жауап
беруден қиналады. |
-
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Дүйсенбай К, Ералы А, Жиенбек Н, Манап Н, Төлетай Ж.
орта (С): 40-64%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Жазубай Е, Жолшан А, Құлмаханбет Н, Сайлау М, Сейдқадыр Е, Тамабек Д.
65-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Байбәкір Б, Батырбек К,Дұрысәлі М, Әзімхан Ж, Итемген Е, Сағатбай А.
төмен (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)_______________________________________
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
-Ауызша сұрақтарға жауап беруден қиналады;
-Сөйлемді граммматикалық негізге сай құрастыра алмайды;
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
-Ата-ана тарапынан бақылаудың жоқтығы;
-Баланың сабаққа ынтасының болмауы;
4. Жоспарланған түзету жұмысы:
Жоғарыда аталған қиындықтарды жою мақсатында, қосымша тапсыпмалар мен іс-әрекеттер қарастырамын.
Дата Әштай Гүлнұр Алтайқызы
|
|
Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебі
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
1 тоқсан Орыс тілі пәні бойынша
Сынып: 3 «а» Оқушылар саны: 17 Педагог: Әштай Гүлнұр Алтайқызы
Мақсаты: ТЖБ нәтижелерін талдау
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-64% |
65-84% |
85-100% |
|
|
||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||
ТЖБ |
|
16 |
0 |
6 |
6 |
5 |
64 |
100 |
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
ТЖБ |
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
береді, мәтінге сәйкес суретті тауып кестеге сәйкестендіреді,
сұрақтар және сөйлем құрастырады |
Ауызша
сұрақтарға жауап беруден қиналады. |
-
ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Дүйсенбай К, Ералы А, Жиенбек Н, Манап Н, Төлетай Ж.
орта (С): 40-64%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Жазубай Е, Жолшан А, Құлмаханбет Н, Сайлау М, Сейдқадыр Е, Тамабек Д.
65-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Байбәкір Б, Батырбек К,Дұрысәлі М, Әзімхан Ж, Итемген Е, Сағатбай А.
төмен (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)_______________________________________
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
-Ауызша сұрақтарға жауап беруден қиналады;
-Сөйлемді граммматикалық негізге сай құрастыра алмайды;
-Құрастырған мәтінде тыныс белгілерін дұрыс қою
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың
себептері:
-Ата-ана тарапынан бақылаудың жоқтығы;
-Баланың сабаққа ынтасының болмауы;